آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
لیست کافه های ساوه
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

لیست کامل 10 بهترین کافه و کافی شاپ ساوه

مینا اسماعیل بیگی 05 اردیبهشت 1402 5 دقیقه

شهر ساوه در استان مرکزی قرار گرفته و دارای جاذبه‌های تاریخی متعددی است. در حوالی این شهر روستاهای گردشگری مختلفی وجود دارند که گردشگران را به ویژه در فصل بهار و تابستان جذب می‌کنند. پیش از سفر به این شهر بهتر است تا با لیست کافه های ساوه آشنا شوید و برای خوردن غذاهای فست فود و میان وعده‌های متنوع به آن‌ها مراجعه کنید. در این مطلب تلاش کرده‌ایم تا به معرفی بهترین کافی شاپ های ساوه بپردازیم.

بهترین کافه های ساوه

کافی شاپ ها و سفره خانه های ساوه تنوع زیادی دارند و انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را ارائه می‌دهند. در ادامه بهترین کافی شاپ های ساوه را معرفی می‌کنیم تا در سفر به این شهر بتوانید اوقات خوشی را سپری کنید.

کافه و رستوران ایتالیایی هرمس

کافه و رستوران ایتالیایی هرمس

اگر به دنبال کافه‌ای هستید که در کنار نوشیدنی، انواع غذاهای فست فود را نیز ارائه دهد، به کافه هرمس در خیابان جمهوری سری بزنید. در این کافه رستوران انواع پیتزا، برگر، ساندویچ، سیب زمینی سرخ کرده با طعم‌های مختلف در کنار منو نوشیدنی‌ها ارائه می‌شود. فضای دنج و آرام این کافه همراه با رفتار صمیمانه و خوب پرسنل، لحظات خوشی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

  • آدرس: شهر ساوه، خیابان طالقانی، خیابان جمهوری پانزدهم
  • شماره تلفن: 08642223620

کافه فرهنگ ساوه

کافه فرهنگ ساوه

یکی از بهترین کافه های ساوه با نام کافه فرهنگ در خیابان شریعتی قرار گرفته است. در این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، بستنی، غذاهای فست فود و پیتزا را سفارش دهید و در محیطی آرام نوش جان کنید. کافه فرهنگ منو کاملی برای صبحانه نیز ارائه می‌دهد و البته برای میان وعده نیز پیشنهادهای متنوعی دارد. امکان سفارش غذا و نوشیدنی‌های کافه فرهنگ به صورت آنلاین نیز در اسنپ فود فراهم شده است.

  • آدرس: شهر ساوه، فجر، خیابان فرهنگ دهم، خیابان شریعتی بیست و چهارم
  • شماره تلفن: 08642241669

کافه نایت ساوه

کافه نایت ساوه

در ابتدای جاده ساوه به سمت تهران، کافه فست فود نایت را مشاهده می‌کنید. منو این کافه شامل غذاهای فست فود و نوشیدنی‌های مختلف است که با بهترین مواد اولیه تهیه شده‌اند و به همین دلیل بیشترین کیفیت را دارند. در مسیر خود به این کافه نیز سری بزنید و از غذاهای آن لذت ببرید. همچنین می‌توانید از خدمات سفارش آنلاین این کافه نیز استفاده کنید.

  • آدرس: شهرستان ساوه، ابتدای جاده قدیم ساوه – تهران
  • شماره تلفن: 08642401560

کافه صولت ساوه

کافه صولت ساوه

در معرفی بهترین کافی شاپ های ساوه، نام کافه صولت نیز قرار می‌گیرد. در این کافه از مواد اولیه تازه و باکیفیت برای درست کردن انواع نوشیدنی و خوراکی‌ها استفاده می‌شود و همین دلیل موجب جلب رضایت مشتریان شده است. با اقامت در شهر ساوه از گزینه‌های متنوع منو این کافی شاپ به صورت حضوری یا آنلاین لذت ببرید.

کافه بار

کافه بار

کافه بار در خیابان ولیعصر، یکی از کافی شاپ های ساوه بوده که امتیاز بالایی را از سوی کاربران دریافت کرده است. برای گذران اوقاتی خوش و صرف نوشیدنی‌های متنوع همراه با دوستان یا خانواده به کافه بار مراجعه کنید. فضایی آرام و دلپذیر، که برخورد محترمانه کارکنان رضایت شما را جلب می‌کند.

  • آدرس: شهر ساوه، خیابان ولیعصر، قائم ۱۶، جنب نانوایی
  • شماره تلفن: 09204554797

کافه پاییز

کافه پاییز

در لیست کافه های ساوه که بهترین غذاهای فست فود و نوشیدنی‌ها را ارائه می‌دهند، نام کافه پاییز نیز جای می‌گیرد. شما می‌توانید برای صرف میان وعده یا غذاهای خوشمزه به این کافه مراجعه کرده و از طعم‌های بی‌نظیر آن لذت ببرید. به کار بردن مواد اولیه تازه و باکیفیت و استفاده از آشپز و باریستای باتجربه، رمز موفقیت این کافه است.

  • آدرس: شهر ساوه، میدان مخابرات (امام خمینی)، کوچه مدرسه دین و دانش، پلاک ۱۲
  • شماره تلفن: 09362859589

کافه کافئین

کافه کافئین

کافئین، یکی از بهترین کافی شاپ های ساوه بوده که پاتوق بسیاری از افرادی است که به دنبال میان وعده و نوشیدنی‌های خوشمزه هستند. محیط دنج و آرام این کافه، انتخابی مناسب برای قرارهای دوستانه یا خانوادگی است. شما می‌توانید هر آنچه را که میل دارید، از اسنپ فود به صورت آنلاین از کافه کافئین سفارش دهید.

  • آدرس: شهر ساوه، ميدان امام خميني، خيابان انقلاب، کوچه صالحی، روبروی موسسه خیریه همای رحمت

کافه کوک

کافه کوک

در لیست کافه های ساوه که بهترین نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های خوشمزه را ارائه می‌دهند، نام کافه کوک نیز جای می‌گیرد. آنچه در کافه کوک میل می‌کنید با بهترین مواد اولیه و با رعایت کلیه نکات بهداشتی تهیه می‌شود، در نتیجه طعمی به یاد ماندنی خواهد داشت. با انتخاب کافه کوک، مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

  • آدرس: شهر ساوه، میدان امام به سمت خیابان شریعتی، روبروی بیمه ایران
  • شماره تلفن: ۰۸۶۴۲۲۲۶۱۶۳

کافه نیمکت

کافه نیمکت

یکی از بهترین کافه های ساوه به انتخاب کاربران، کافه نیمکت در خیابان شریعتی است. در این کافه می‌توانید سیب زمینی سرخ کرده، ذرت مکزیکی، انواع بستنی، شیک، گلاسه، آبمیوه، نوشیدنی‌های ترکیبی و نوشیدنی‌های گرم را سفارش دهید و از طعم آن‌ها در فضای دلچسب کافه لذت ببرید.

  • آدرس: شهر ساوه، خیابان شریعتی، نبش شریعتی ۲، جنب عکاسی
  • شماره تلفن: 08642231193

کافه خیابان

کافه خیابان

در نزدیکی بازار ساوه و در خیابان شریعتی یکی از بهترین انتخاب‌ها در لیست کافه های ساوه، با نام کافه خیابان قرار گرفته است. رفتار دوستانه و فوق‌العاده کارکنان این کافه، کیفیت زیاد نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های و محیط دنج و آرام آن موجب جلب رضایت مشتریان و کسب امتیاز خوب از کاربران آنلاین شده است.

  • آدرس: شهر ساوه، خیابان طالقانی، خیابان شریعتی
  • شماره تلفن: 09109319665

سفارش آنلاین از بهترین کافی شاپ های ساوه

در این مطلب به معرفی بهترین کافی شاپ های ساوه پرداختیم و آدرس و شماره تلفن هر یک را ارائه نمودیم. اگر اهل کافه گردی هستید در سفر به ساوه، پس از یک گشت‌وگذار حسابی در شهر، گزینه‌های مختلفی برای استراحت کردن و خوردن یک میان وعده خوشمزه در پیش روی دارید.

اگر ترجیح می‌دهید در منزل یا هتل خود بنشینید و غذاهای فست فود یا نوشیدنی‌های خود را به صورت آنلاین سفارش دهید، این امکان در اسنپ فود فراهم شده است. با سفارش انلاین کافه ساوه در اسنپ فود، هر آنچه را که میل دارید، در کمترین زمان ممکن در محل آدرس خود تحویل بگیرید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود