آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی کافه کاکتوس خمینی شهر
رستوران گردی
4/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی کامل کافه کاکتوس خمینی شهر برای دقایقی استراحت

مینا اسماعیل بیگی 28 فروردین 1402 3 دقیقه

خمینی شهر یکی از مناطق قرار گرفته در اصفهان است. این منطقه به دلیل وجود دانشگاه‌های معروف و اماکن دیدنی و گردشگری همیشه پر از دانشجو و مسافرانی است که به دنبال مکانی برای استراحت می‌گردند. به همین دلیل روز به روز به کافه‌هایی که در سطح شهر قرار گرفته اضافه می‌شود. در این مطلب می‌خواهیم سری به کافه کاکتوس که یکی از بهترین کافی شاپ های شهر خمینی شهر بزنیم و با امکاناتی که در اختیار مشتریان خود قرار داده آشنا شویم.

‌ معرفی کافه کاکتوس خمینی شهر

کافه کاکتوس در میدان معروف خمینی شهر، با نام میدان نماز قرار گرفته است. این کافه سرویس دهی را در تمام طول هفته داشته و از ساعت 8 تا 22 باز است. در نزدیکی این کافه می‌توانید بازار روز خمینی شهر را هم ببینید که یکی از معروفترین اماکن برای خرید در این شهر است. اطلاعات مربوط به کافه کاکتوس عبارتند از:

  • ادرس کافه کاکتوس خمینی شهر: میدان نماز، بلوار ابوالبرکات، جنب رستوران ناب
  • ساعت کاری: شنبه تا جمعه از ساعت 8:00 تا 22:00
  • امکانات: سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: بازار روز خمینی شهر، کلینیک دندان پزشکی آبان، شیرآلات وزرا، گالری مداد رنگی، مکانیکی هموشاهی، پیتا پست خمینی شهر

منو  کافه کاکتوس خمینی شهر

منو  کافه کاکتوس خمینی شهر

پس از معرفی کافه کاکتوس خمینی شهر به منوی‌ آن می‌رسیم. این کافه منو متنوعی را در اسنپ فود ندارد. همانطور که در جدول زیر می‌بینید، این منو تنها شامل انواع پودر قهوه و چای، کیک، شکلات و نوشیدنی‌هاست. اما منوی کاملتر آن در زمان مراجعه حضوری در اختیار شما قرار خواهد گرفت:

پودر قهوه و چای کیک شکلات نوشیدنی
پودر نسکافه کلاسیک کیک شکلاتی شکلات سایرو 65 درصد نوشیدنی انرژی زا قوطی 24
پودر چای ماسالا شکلات باراکا دو سر پیچ نوشیدنی انرژی زا قوطی انرژی
پودر کاپوچینو شکلات باراکا 65 درصد نوشیدنی انرژی زا قوطی کینگ
پودر هات چاکلت آبمیوه شیشه ای آلویه ورا بهنوش
آب معدنی

نقد و بررسی کافه کاکتوس خمینی شهر

نقد و بررسی کافه کاکتوس خمینی شهر

در مورد ویژگی کیفیتی منوی کافه کاکتوس، می‌توانید از نظرات و امتیازی که در پلتفرم اسنپ به آن داده شده استفاده کنید. در این کافه کلیه سفارشات با استفاده از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه تولید شده و در نتیجه طعم و تازگی آن کاملا حس می‌شود. به علاوه رفتار پرسنل نیز در هنگام ورود به آن و ارائه سفارشات کاملا مناسب و محترمانه است. قیمت کافه کاکتوس خمینی شهر، نیز نسبت به دیگر کافه‌های سطح شهر کاملا مناسب است.

سفارش آنلاین از کافه کاکتوس خمینی شهر

در این مطلب به معرفی کافه کاکتوس خمینی شهر پرداختیم. یکی از امکانات خوبی که کافه کاکتوس در اختیار مشتریان خود قرار داده، امکان سفارش آنلاین است. شما می‌توانید با مراجعه به اسنپ فود و جستجوی نام کافه کاکتوس صفحه مربوط به آن را ببینید و از میان منویی که در اختیارتان قرار داده، گزینه مناسبتان را انتخاب کنید. همچنین از کلیه خدمات دیگر مانند کدهای تخفیفی که برایتان در نظر گرفته شده نیز استفاده کنید. پس از ثبت سفارش، این کافه محصول مورد نظرتان را در بسته‌بندی بهداشتی و حرفه‌ای و در سریعترین زمان ممکن به دست شما خواهد رساند.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود