آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی کافه کوک
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی کافه کوک ساوه همراه با نقد و بررسی + اطلاعات کامل

مینا اسماعیل بیگی 09 اردیبهشت 1402 3 دقیقه

در شهر ساوه در استان مرکزی، کافه شاپ و رستوران‌های مختلفی وجود دارند و یکی از کافی شاپ های معروف ساوه با نام کافه کوک در خیابان شریعتی قرار گرفته است. این کافه، انتخابی مناسب برای گذراندن اوقاتی خوش به همراه دوستان یا خانواده است که محیطی دنج و آرام را برای قرارهای شما فراهم می‌کند. کافه کوک برای جوانان پاتوق مناسبی بوده و قرارگیری آن در نزدیکی یکی از مهم‌ترین میدان‌های شهر موجب اسقبال بیشتر کافه در جذب مشتری شده است. در این مطلب به معرفی کافه کوک ساوه می‌پردازیم.

معرفی کافه کوک

اگر در میان بهترین کافه های ساوه، به دنبال محیطی آرام و دلنشین برای گذران اوقات فراغت خود و صرف یک نوشیدنی در عصری دل‌انگیز بودید، بهترین انتخاب در شهر ساوه، کافه کوک است. فضای مناسب این کافه و برخورد دوستانه کارکنان احساس خوبی را به شما القا می‌کند. باریستای کافه کوک مهارت بسیاری در تهیه انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد دارد و لته آرت را با طرح‌های زیبا سرو می‌کند. اگر به فضایی برای جمع‌های صمیمی یا برگزاری جشن‌های خود نیاز دارید، کافه کوک یکی از بهترین گزینه‌ها در شهر ساوه است.

  • ادرس کافه کوک ساوه: شهر ساوه، میدان امام به سمت خیابان شریعتی، روبروی بیمه ایران
  • شماره تماس: ۰۸۶۴۲۲۲۶۱۶۳
  • ساعت کاری: در تمامی روزهای هفته از ساعت 10:30 تا 14:15 / 17 تا 24
  • امکانات: سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: بازار ساوه، جایگاه سوخت، داروخانه شبانه روزی

منو کافه کوک ساوه

منو کافه کوک ساوه

منو کافی شاپ ها شامل انتخاب‌های متنوعی است و کافه کوک ساوه منو متنوعی از انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و میان‌وعده‌های خوشمزه را ارائه می‌دهد که طعم فوق‌العاده‌ای دارند. شما با مراجعه به این کافه می‌توانید از تنوع تمامی انتخاب‌های پیش رو بهره‌مند شوید. در اسنپ فود بخشی از نوشیدنی‌های کافه کوک قابل سفارش هستند که در جدول زیر بخشی از لیست منوی کافی شاپ کوک شامل میلک شیک‌های این کافه را معرفی کرده‌ایم؛ البته نوشیدنی‌های این کافه تنوع بیشتری دارند.

میلک شیک
شیک نوتلا
شیک کیت کت
شیک نسکافه
شیک شکلات
شیک توت فرنگی
شیک توت فرنگی شکلات
شیک موز
شیک موز شکلات

نقد و بررسی کافه کوک ساوه

نقد و بررسی کافه کوک ساوه

اولین نکته در جلب رضایت مشتریان کافیشاپ کوک، کیفیت بالای نوشیدنی‌ها و دیگر انتخاب‌های موجود در منو کافی شاپ است و همین کیفیت باعث می‌شود تا شما نیز به مشتریان ثابت این کافه تبدیل شوید. همچنین فضای آرام کافه کوک و جو صمیمانه‌ای که از سوی کارکنان کافه ایجاد می‌شود، نکته دیگری است که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در این کافه می‌توان همزمان با صرف یک قهوه بی‌نظیر، اوقات خوشی را سپری کرد. به طور کلی مشتریان کافه کوک، نقاط قوت آن را بیش از نقاط ضعف احتمالی دانسته‌اند و عنوان کرده‌اند که قیمت کافه کوک ساوه در حد مطلوبی است.

سفارش آنلاین از کافه کوک ساوه

در لیست کافه های ساوه گزینه‌های متعددی وجود دارد که یکی از بهترین‌ها، کافه کوک است. در تهیه میان‌وعده‌ها و نوشیدنی های کافی شاپ کوک از بهترین مواد اولیه و شیوه‌های مخصوص استفاده می‌شود و شاید این نکته رمز موفقیت این کافه در جلب رضایت مشتریان باشد.

اگر در ساوه زندگی می‌کنید و یا به عنوان مهمان و مسافر در این شهر اقامت دارید، به کافه کوک نیز سری بزنید و نوشیدنی و میان‌وعده‌های این کافه را امتحان کنید. اما اگر ترجیح می‌دهید تا در منزل یا هتل خود بمانید، از سفارش کافه انلاین ساوه در اسنپ فود استفاده کنید. برای این کار لوکیشن گوشی خود را فعال کرده و وارد اپلیکیشن اسنپ فود شوید؛ در مرحله بعد پس از انتخاب کافه کوک، از منو این کافه هر آنچه را که میل دارید سفارش دهید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود