آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
کافه یو مرودشت با بهترین نوشیدنی
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

کافه یو مرودشت با بهترین نوشیدنی

مینا اسماعیل بیگی 26 اسفند 1401 3 دقیقه

مرودشت شهری قرار گرفته در استان فارس بوده و تعداد زیادی کافه و رستوران را در خود جای داده است. جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی در این منطقه باعث جذب بسیاری از گردشگران شده و در نهایت شلوغی شهر را به دنبال داشته است.

اگر شما هم قصد سفر به مرودشت را دارید و برای استراحت خود در زمان اقامتتان به دنبال یک کافه دنج می‌گردید، کافه یو می‌تواند بهترین انتخاب برایتان باشد. این مکان در بلوار کارگر واقع شده و در تمام طول هفته سرویس‌دهی دارد. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی کافه یو مرودشت بپردازیم و نقاط قوت و ضعف آن را از زبان مشتریانش بیان کنیم:

معرفی کافه یو مرودشت

این کافه شامل یک منوی کامل و متنوع بوده و با قیمتی کاملا مناسب در اختیار مشتریان قرار گرفته است. در یو کافه می‌توانید، هم غذا، هم پیش غذا و هم انواع نوشیدنی را میل کنید و ساعاتی را به دور از شلوغی‌های شهر بگذرانید. همچنین محیط کافه برای قرارهای کاری و دوستانه بهترین انتخاب است. برای رفتن به کافه یو باید به بلوار کارگر بروید، اما در صورت تمایل می‌توانید از امکان سفارش آنلاین کلیه آیتم‌های موجود در منوی آن نیز بهره‌مند شوید. اطلاعات مربوط به کافه یو را می‌توانید در اینجا ببینید:

  • ادرس کافه یو مرودشت: بلوار کارگر، ساختمان برلیان
  • ساعت کاری: هر روز هفته از ساعت 8:30 تا 23:59
  • امکانات: سفارش آنلاین

منو  کافه یو مرودشت

منو  کافه یو مرودشت

کافه یو منو کامل و جذابی دارد. تمام آیتم‌هایی که در منوی آن قرار گرفته با استفاده از مواد اولیه تازه و با بالاترین کیفیت تهیه می‌شوند. جدول زیر بخشی از منوی کافه یو را به شما نشان داده است:

پاستا پیش غذا نوشیدنی‌ سرد آبمیوه طبیعی اسموتی قهوه سرد شیک نوشیدنی گرم چای و دمنوش
آلفردو سیب‌زمینی سرخ کرده ادیوس آب پرتقال پیناکولادا آیس لته معجون چای ماسالا چای ترش
سیب‌زمینی پنیری جامایکا آب انبه استوایی آیس موکا نوتلا هات چاکلت چای سیاه دمی
کایروس آب هندوانه اسموتی فصل آیس کارامل میوه‌ای امریکانو گل گاو زبان
رویال آب طالبی آیس‌امریکانو موکا لته بابونه
موهیتو کارامل لته آویشن
مارگاریتا کافه لته زنجبیل
لیموناد کاپوچینو چای و دمنوش

نقد و بررسی کافه یو

نقد و بررسی کافه یو

به معرفی کافه یو مرودشت پرداختیم و حال نوبت به نقد و بررسی آن می‌رسد. کافه یو فضایی متفاوت دارد. زیبایی و آرامش در این کافه به قدری است که آن را به یکی از پاتوق‌های همیشگی مشتریانش تبدیل کرده است. پس از فضای کافه، منو نیز می‌توان در میان نقاط قوت آن قرار گیرد. همانطور که در جدول می‌بینید، تنوع بالایی از انواع نوشیدنی در اختیار شما قرار دارد که می‌توانید با توجه به فصل و البته ذائقه‌تان آن‌ها را انتخاب کنید.

در میان انواع نوشیدنی‌ها موجود در کافه یو، قهوه‌های سرد طرفداران بیشتری را داشته و جزو پیشنهادات اصلی کافه هستند. در نهایت نیز قیمت کافه یو مرودشت نسبت به دیگر مکان‌های مشابه در سطح مناسبی قرار دارد و این موضوع باعث شده تا هر فردی با هر بودجه‌ای بتواند آن را انتخاب کند. محیط بهداشتی و رفتار مناسب پرسنل موجود در این کافه نیز ویژگی‌های مثبت آن را تکمیل کرده است.

سفارش آنلاین از کافه یو مرودشت

یکی از امکانات خوبی که کافه یو برای مشتریان خود در نظر گرفته، امکان سفارش آنلاین برای افرادی است که زمان کافی نداشته یا علاقه‌ای به رفتن به محیط کافه را ندارند. شما می‌توانید به راحتی در صفحه مخصوص کافه یو در اسنپ فود و در میان لیستی از بهترین کافه مرودشت، منوی آن را ببینید، ترکیبات هر نوشیدنی را بررسی کنید و در صورت مناسب بودن آن با ذائقه‌تان سبد خریدتان را تکمیل کنید. کافه یو تمامی موارد موجود در منوی خود حتی نوشیدنی‌ها را در پکیجی جذاب، بهداشتی و کاملا محکم به دست شما خواهد رساند. همچنین گاهی تخفیفات ویژه‌ای را هم برای مشتریان آنلاین خود در نظر می‌گیرد. در اسنپ فود با لیستی از بهترین کافه مرودشت، انتخاب عالی برای انواع مراسمات داشته باشید.

ما در این مطلب به معرفی کافه یو مرودشت پرداختیم و کلیه اطلاعاتی که برای انتخاب یک کافه مناسب در سطح این شهر به آن نیاز دارید، را در مورد این مکان عنوان کردیم. اگر شما هم به کافه یو رفته‌ یا تجربه سفارش آنلاین از آن را داشته‌اید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود