آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
لیست بهترین کافه مرودشت
رستوران گردی
3.5/5 - (2 امتیاز)
بدون نظر

لیستی از بهترین کافه مرودشت، انتخاب عالی برای انواع مراسمات داشته باشید

مینا اسماعیل بیگی 03 اسفند 1401 10 دقیقه

مرودشت یکی از بهترین مناطق برای مسافرت و گذراندن روزهای تعطیل است. برای آنکه بتوانید خاطرات خود در این منطقه را جذاب‌تر کنید، می‌توانید ساعاتی از اقامتتان را درون کافه‌های آن بگذرانید. در این مطلب می‌خواهیم لیست بهترین کافه مرودشت را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

کامل‌ترین لیست بهترین کافه مرودشت

لیست بهترین کافه مرودشت را به همراه جزئیاتشان در ادامه بخوانید:

کافه شاپ کوک

کافی شاپ کوک مرودشت اولین پیشنهاد ما برای شماست. این مکان در خیابان امام خمینی واقع شده و معمولا مشتریان زیادی در آن دیده می‌شود. منوی کافی شاپ کوک کامل بوده و می‌تواند مکانی دنج برای قرارهای ملاقات شما باشد.

کافه دارچین

دارچین نام یکی دیگر از کافه‌های مرودشت بوده و در خیابان چمران قرار گرفته است. جدا از محیط بی‌نظیری که این کافه دارد، کیفیت منوی آن نیز در سطح بالایی قرار گرفته است. انواع میان وعده و نوشیدنی‌های مختلف را هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین می‌توانید از این کافه سفارش دهید.

کافه قهوه لیو

در بلوار سعدی و دقیقا در نبش خیابان رسالت، یک کافه با نام لیو دیده می‌شود. ساعت بازگشایی این مکان از 7.5 صبح بوده و می‌توانید روز خود را با یک فنجان چای یا قهوه در فضای آن آغاز کنید. کیفیت بالا و طعم متفاوت موارد منو، باعث شده تا روزانه مشتریان زیادی وارد آن شوند.

کافه رویالکافه رویال

رویال در خیابان سعدی مرودشت یکی دیگر از مکان‌های فوق‌العاده جذاب برای افرادی است که به دنبال یک کافه برای اوقات فراغت خود هستند. در این کافه که در لیست بهترین کافه مرودشت قرار می‌گیرد، انواع مختلفی از قهوه، دمنوش و نوشیدنی سرد سرو می‌شود. اگر به آن سر زدید حتما طعم چای کرک را بچشید.

کافه ایت

خیابان سعدی یکی از مناطق مرودشت است که کافه‌های بسیار خوبی در آن وجود دارد. کافه ایت در این خیابان یکی از بهترین‌هاست که انواع سوخاری، پیش غذا، آبمیوه طبیعی، انواع قهوه و … را در منوی خود جای داده است.

کافی شاپ غروب

کافی شاپ غروب، در فلکه شهرداری و ساختمان ایثار واقع شده است. این کافه از ساعت 10 تا 23 آماده سرویس دهی به مشتریان خود بوده و منویی کامل از انواع نوشیدنی و دیگر خوردنی‌های کافه‌ای را دارد. کلیه محصولات موجود در این کافه با استفاده از بهترین و تازه‌ترین مواد درست می‌شوند.

کافه بستنی رضا

خیابان انقلاب مرودشت یکی از پاتوق‌های اصلی جوانان است. دقیقا رو به روی پارک انقلاب مکانی به نام کافه رضا قرار گرفته که انواع آبمیوه‌های طبیعی، شیک، آیس پک، معجون و … را در منوی خود جای داده است. در این کافه می‌توانید طعم بی‌نظیر ذرت مکزیکی را نیز بچشید.

کافه پاییزان

در محله بهارستان و بلوار امام علی مرودشت، یک کافه پر رفت و آمد به نام پاییزان قرار گرفته است. اگر به جمعه بازار این منطقه مراجعه کردید، حتما سری به این مکان بزنید و بستنی و فالوده‌های معروف آن را بچشید.

کافه فانوسکافه فانوس

کافه فانوس در لیست بهترین کافه مرودشت جای دارد و منوی صبحانه، عرقیجات و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را در خود جای داده است. همچنین می‌توانید انواع پودر قهوه را نیز به صورت آنلاین و از طریق اسنپ فود به این فروشگاه سفارش دهید.

کافه بستنی حاجی فارسی

حاجی فارسی یک کافه بستنی است که تنوع بالایی از خوراکی‌های مختلف را در خود جای داده است. در این فروشگاه می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم، میان وعده، نوشیدنی‌های سرد و بستنی و فالوده را سفارش دهید. این کافه در خیابان دولت آباد مرودشت واقع شده است.

کافه رستوران ماهور کافی

با ورود به ماهور با یک تیر دو نشان خواهید زد. هم کافه و هم رستوران با غذاهای عالی و طعم بی‌نظیر که در نهایت می‌توانید ساعاتی از روز خود را در آن بگذرانید. این مکان در خیابان امیرآباد واقع شده و قورمه گوسفندی آن بی‌نظیر است.

کافه نوید

کافه نوید پاتوق همیشگی افرادی است که در مرودشت ساکن هستند یا به عنوان گردشگر به این منطقه ایران رفته‌اند. در این کافه می‌توانید انواع میان وعده و نوشیدنی‌های سرد و گرم را نوش جان کنید.

کافه صبحانه محمد

کافه محمد همانطور که از نامش پیداست، کافه‌ای مخصوص وعده صبحانه است. از جمله خوردنی‌های موجود در منوی آن می‌توانیم به قورمه گوسفندی و املت اشاره کنیم که طعم بی‌نظیر آن در کنار نان تافتون، قطعا شما را به یکی از مشتریان همیشگی تبدیل خواهد کرد.

کافه بستنی ماهان

ماهان در خیابان شهید صدوقی مرودشت قرار گرفته و علاوه بر منوی کافه انواع میان وعده و حتی غذاهایی مانند پیتزا لقمه را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این کافه در اسنپ فود نیز فعال بوده و امکان سفارش آنلاین را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

کافه شکلات

کافه شکلات که در لیست بهترین کافه مرودشت قرار می‌گیرد، در خیابان فردوسی شمالی و دقیقا رو به روی دبستان علوی قرار گرفته و پاتوقی برای والدین دانش آموزانی است که در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند. در این کافه می‌توانید انواع قهوه و دیگر نوشیدنی‌های گرم را میل کنید.

کافه بستنی فنجونکافه بستنی فنجون

در کافه فنجون انواع شیک با ترکیبی متفاوت و بی‌نظیر را به همراه مدل‌های مختلف آیس پک می‌توانید ببینید. قیمت اغلب محصولات این کافه بسیار مناسب بوده و مکان آن در بلوار انقلاب است.

کافه بستنی میلان

کافه بستنی میلان، در خیابان هفت تیر شرقی قرار گرفته است. در این کافه انواع نوشیدنی سرد و گرم سرو شده و کیفیت آن نیز در برابر قیمت مناسبی که دارد، یکی از دلایل اصلی مشتریان زیاد آن است.

کافه سینما

در میان کافه‌های معروف مرودشت نام سینما نیز به چشم می‌خورد. محیطی جذاب و متفاوت که با منوی پیش غذا و انواع نوشیدنی، در هر ساعت از شبانه روز میزبان مشتریان خود است. اگر به این کافه سر زدید، حتما طعم پاستاهای آن را بچشید.

کافه بستنی آیس لند

در میان بستنی فروشی‌های مرودشت، کافه بستنی آیس لند نیز دیده می‌شود. مکان این کافه در خیابان انقلاب است و در منوی آن انواع آبمیوه، آیس پک و بستنی و فالوده وجود دارد. همچنین ذرت مکزیکی در سایز‌های مختلف به فروش می‌رسد.

کافه لایت

کافه لایت را باید در لیست بهترین کافه مرودشت جای داد. لایت منویی جذاب از غذای اصلی، نوشیدنی‌های گرم، انواع قهوه و دمنوش را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. این کافه در خیابان انقلاب و در نزدیکی پاساژ همایون است.

کافی شاپ شانار

در میان نام بهترین کافه مرودشت، شانار نیز دیده می‌شود. منوی این کافه شامل سفارش غذا مرودشت ، پیش غذا و انواع نوشیدنی و آبمیوه است. می‌توانید خوراکی مورد نظر خود را از طریق اسنپ فود و به صورت آنلاین از این کافه سفارش دهید.

کافه سام

سام، نام یکی دیگر از کافه‌های موجود در مرودشت است که منویی متنوع از نوشیدنی‌های گرم، انواع قهوه، چای، دمنوش و همچنین پودر قهوه‌هایی متفاوت را در خود جای داده است. از این فروشگاه می‌توانید هم به صورت حضوری و هم آنلاین خرید کنید و در نهایت از طعم بی‌نظیر و متفاوت محصولات‌شان لذت ببرید.

کافه فست فود آریانا

آریانا، یک  مجموعه کامل از کافه و فست فود است که انواع پیتزا، ساندویچ و نوشیدنی‌ها را تهیه و در اختیار مشتریان خود قرار داده است. پرطرفدارترین مورد در منوی آریانا، پیتزا امریکایی است که برای رسیدن به آن باید به خیابان مدرس و گلستان جنوبی بروید.

کافی شاپ میلانو

شیک، بستنی، کیک و انواع نوشیدنی‌های گرم و همچنین چای و دمنوش در کافه میلانو می‌تواند بهترین انتخاب برای گذراندن اوقات فراغت شما باشد. این کافه در فلکه یاغچیان واقع شده است.

کافه ونک

کافه ونک واقع در خیابان ابوذر شمالی، یکی از معروف‌ترین آبمیوه فروشی‌ها در سطح شهر است. انواع مختلفی از نوشیدنی‌های سرد و گرم را می‌توانید در این کافه پیدا کنید. همچنین پودر قهوه‌های پیشنهادی خود را نیز به صورت کاملا بهداشتی و بسته بندی در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد.

کافه دیاموند

کافه دیاموند در لیست بهترین کافه مرودشت قرار می‌گیرد و به تازگی در اسنپ فود نیز قرار گرفته است. امکان سفارش آنلاین از این کافه پرطرفدار که منویی کامل از ساندویچ، اسنک، پیش غذا و همچنین نوشیدنی‌های سرد و گرم را دارد، به راحتی تنها با چند کلیک امکان پذیر است. برای رفتن به این کافه باید به انتهای خیابان کاووس در مرودشت بروید.

قهوه سایرس

سایرس، انواع اسپرسو، کاپوچینو، هات چاکلت، انواع چای و دمنوش‌ها را در خود جای داده است. همچنین می‌توانید پودر قهوه‌های ترکیبی و انواع چای را از این کافه به صورت خشک خریداری کرده و آن‌ها را در منزل تهیه کنید.

کافه بستنی و فالوده پرسپولیس

این کافه بستنی در خیابان ابوذر شمالی واقع شده است. با مراجعه به آن می‌توانید بستنی و فالوده را سفارش دهید. همچنین نام آن در میان کافه‌های جدید اسنپ فود نیز دیده می‌شود.

کافه قهوه بهروز

یکی دیگر از کافه‌های موجود در مرودشت، با نام بهروز شناخته می‌شود که در نبش خیابان امیر واقع شده است. در این کافه انواع چای، قهوه و دمنوش و نوشیدنی‌های مختلف به صورت حضوری و آنلاین به فروش می‌رسد.

کول کاپ پلاس

کول کاپ پلاس با کاپ سرآشپز یکی از معروف‌ترین کافه‌های مرودشت است که در کنار فست فود، انواع شیک و نوشیدنی‌های گرم و سرد را نیز سرو می‌کند. این کافه در خیابان امام خمینی واقع شده است.

کافه یورد

کافه یورد نیز منویی کامل از قهوه و نوشیدنی را در اختیار مشتریان خود قرار داده و امکان خرید حضوری و آنلاین را دارد. برای رفتن به این کافه باید به خیابان کمربندی قدس و کمی عقب‌تر از استادیوم ورزشی بروید.

کافه کوبانو

برای چشیدن طعم انواع آبمیوه‌های طبیعی، معجون و طعم‌های متفاوت قهوه بهترین مکان در لیست بهترین کافه مرودشت، کافه کدبانو است. در محیط این کافه که در خیابان مدرس مرودشت واقع شده می‌توانید ساعت‌ها به دور از شلوغی‌ها با دوستان خود زمان بگذرانید.

کافه ترانه

در خیابان ابوذر شمالی مرودشت، کافه‌ای به نام ترانه وجود دارد که انواع غذاهای اصلی و پیش غذا را در کنار منوی کافه در اختیار مشتریان خود قرار داده است. پنینی فیله مرغ یکی از معروف‌ترین غذاهای این کافه است.

کافه راسپینو

در کافه راسپینو می‌توانید از منوی صبحانه و میان وعده که شامل املت، نیمرو، سوسیس تخم مرغ و همچنین قهوه‌ها و نوشیدنی‌های گرم و سرد است بهره‌مند شوید. این کافه در خیابان قناعت پیشه واقع شده است.

کافه گیم ریو

هم بازی هم خوردنی در کافه ریو باعث شده تا در میان پرطرفدارترین کافه‌ها قرار گیرد. این کافه که در خیابان 17 شهریور واقع شده انواع قهوه‌ و نوشیدنی‌های گرم و سرد را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

کافه تریا داریوش

کافه داریوش از نظر مشتریان همیشه کیفیت بالایی را داشته است. این کافه نبش خیام جنوبی و غربی واقع شده و انواع بستنی، چای، دمنوش و کیک و دسر را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. آیس پک‌هایی که آیس کافه می‌فروشد، بسیار معروف هستند.

کافه انرژی

کافه انرژی واقع در خیابان انقلاب مرودشت، یکی دیگر از مکان‌های پرطرفدار در این شهر است. منوی صبحانه در این کافه شامل املت، نیمرو و پنیر، خیار، گوجه و گردو بوده و در کنار نوشیدنی‌های گرم سرو می‌شود.

کافه بستنی پائیزان

انواع آبمیوه طبیعی را می‌توانید در کافه بستنی پائیزان که در لیست بهترین کافه مرودشت جای دارد، میل کنید. این مکان در بلوار امام علی واقع شده و امکان سفارش آنلاین را نیز به تازگی در میان خدمات خود قرار داده است.

کافه ونیز

در نزدیکی موزه شهدا و رستوران زیتون یک کافه به نام ونیز وجود دارد. این مکان علاوه بر محیط جذاب و متفاوتی که دارد، منویی کامل و خوش طعم را در اختیار مشتریان خود قرار داده تا بتواند نقشی کوچک در گذراندن اوقات فراغت آن‌ها داشته باشد.

کافی شاپ پولونیا

این کافه در خیابان انقلاب و جنب بانک تجارت است. از جمله موارد پرفروش در منوی این کافه، هات چاکلت و پیتزای آن است که طعمی نوستالژی را دارد. این کافه انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و میان وعده را در منوی خود قرار داده است.

کافه تریا باستان

در میان منوی کافه باستان، انواع مختلف قهوه، چای، دمنوش و نوشیدنی‌های گرم و سرد وجود دارد. این مکان در کمربندی قدس مرودشت قرار گرفته و کیفیت تولیدات آن بسیار بالا است.

کافه رادیکال

برای چشیدن طعم قهوه، چای و انواع دمنوش، می‌توانید کافه رادیکال را انتخاب کنید. مکانی قرار گرفته در امام خمینی مرودشت که از ساعت 7.5 صبح تا 10 شب، به مشتریان خود خدماتی را ارائه می‌دهد. رادیکال به تازگی در سرویس اسنپ فود نیز فعال شده و خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه داده است.

کافه لبخند

لبخند، کافه‌ای قرار گرفته در خیابان کمربندی مرودشت است که در منوی خود انواع مختلفی از نوشیدنی‌های گرم، چای و دمنوش را جای داده است. می‌توانید منوی این کافه را در اسنپ فود ببینید.

کافه دنج

نام این کافه کاملا نشان دهنده محیطی است که در اختیار مشتریان خود قرار داده است. این مکان که در شهرک فرهنگیان قرار گرفته انواع قهوه‌ها را با استفاده از تجربه کارمندان خود تهیه کرده و در اختیار مشتریانش قرار داده است. قهوه لاوازا معروف‌ترین گزینه در منوی کافه دنج است.

کافه آتا

در کافه آتا که در لیست بهترین کافه مرودشت قرار داد، انواع نوشیدنی‌های گرم، دمنوش و چای سرو می‌شود. این مکان در شهرک فرهنگیان واقع شده و محیطی جذاب برای گذراندن اوقات فراعت شما و دوستانتان خواهد بود. اگر به آتا سر زدید، حتما چای ماسالای بی‌نظیرش را امتحان کنید.

کافه مرچ

در خیابان امام خمینی و درست روبروی فرمانداری، یک کافه با نام مرچ قرار گرفته است. فضای داخلی این مکان و البته منوی بی‌نظیرش یکی از دلایل مشتریان زیادی است که در ساعات مختلف روز به آنجا می‌روند. این کافه اکنون امکان سفارش آنلاین را نیز برای مشتریان همیشگی خود در نظر گرفته است.

قهوه چلیپا

این قهوه سرا یا همان کافه در بلوار دانشجو واقع شده و منویی از انواع نوشیدنی، قهوه و پودر قهوه را دارد. برای استفاده از خدمات چلیپا، می‌توانید هم به صورت حضوری و هم آنلاین اقدام کنید.

قهوه سرای داییقهوه سرای دایی این قهوه سرا نیز یک کافه است که در بلوار چمران مرودشت واقع شده و می‌توانید آن را نبش کوچه 64 پیدا کنید. انواع قهوه، دمنوش، پودر فوری و چای در این مکان در اختیار مشتریان قرار دارد. همچنین سفارش آنلاین آن نیز از طریق اسنپ فود فعال شده است.

این قهوه سرا نیز یک کافه است که در بلوار چمران مرودشت واقع شده و می‌توانید آن را نبش کوچه 64 پیدا کنید. انواع قهوه، دمنوش، پودر فوری و چای در این مکان در اختیار مشتریان قرار دارد. همچنین سفارش آنلاین آن نیز از طریق اسنپ فود فعال شده است.

کافه داچی

کافه داچی نیز با ارائه نوشیدنی‌های گرم و سرد، در بلوار دانشجوی مرودشت واقع شده است. ویژگی جالب این کافه، ارائه انواع عرقیات به مشتریان است. همچنین بستنی، کیک و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد نیز در منوی آن دیده می‌شود.

کافه کلاسیک

کافه کلاسیک نیز همانند تمام کافه‌ها دارای منویی متفاوت از انواع قهوه، دمنوش و دیگر نوشیدنی‌ها است. این کافه در مرکز کافه‌های مرودشت و بلوار تخت جمشید قرار گرفته است. اسپرسوی عربیکا و دمنوش زعفران پیشنهاد اغلب مشتریان در منوی این کافه است.

کافه هخامنش

برای رفتن به کافه هخامنش باید به بلوار تخت جمشید بروید. در فضای این مکان می‌توانید طعم انواع چای، قهوه و دمنوش‌های جدید را بچشید. پیشنهاد جذاب و متفاوتی که در این کافه خواهید دید چای کرک است که طعمی جدید و به یاد ماندنی را خواهد داشت.

کافه چارلی

چارلی نام یکی دیگر کافه‌ها در لیست بهترین کافه مرودشت است که انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و همچنین شکلات و پودر قهوه را به صورت آنلاین و حضوری در اختیار مشتریانش قرار داده است. برای مراجعه حضوری به این کافه باید به بلوار تخت جمشید بروید.

کافی شاپ پارسه

یکی دیگر از اسامی جدیدی که در اسنپ فود دیده می‌شود، مربوط به کافه پارسه است. مکان این کافی شاپ در بلوار تخت جمشید بوده و همیشه پر از مشتری است. در پارسه می‌توانید از منوی صبحانه و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم بهره‌مند شوید.

کافی شاپ آپادانا

آپادانا با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و همچنین انواع آبمیوه، بهترین انتخاب برای رفع خستگی شما است. بلوار تخت جمشید، مکان این کافه است. البته قابلیت سفارش آنلاین از طریق اسنپ فود نیز وجود دارد.

کافه فست فود ترنج

ترنج جزو مکان‌هایی است که هم فست فود و هم نوشیدنی‌های گرم را ارائه می‌دهد. با مراجعه به این مکان در بلوار تخت جمشید، می‌توانید غذا و قهوه خود را میل کنید. ترنج از نظر کیفیت و قیمت مناسب بوده و اغلب مشتریان از آن راضی هستند. در این کافه انواع پیتزا، برگر، ساندویچ، پیش غذا، قهوه و چای و دمنوش سرو می‌شود.

سخن پایانی

در این مطلب لیست بهترین کافه مرودشت را در اختیار شما قرار دادیم. مطمئنا تعداد کافه‌های موجود در این شهر بسیار بیشتر از آن است که در اینجا به آن‌ها اشاره شد. اما اغلب این موارد درون فضای اسنپ فود فعال هستند و امکان سفارش از آن‌ها وجود دارد. اگر شما هم تجربه‌ رفتن به کافه‌های مرودشت را داشته‌اید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود