آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی کبابی حسنی، خوشمزه ترین کباب ساوه در کبابی حسنی + اطلاعات کامل رستوران

مینا اسماعیل بیگی 27 اسفند 1401 3 دقیقه

معرفی کبابی حسنی، شما را با بهترین کبابی و جگرکی ساوه آشنا خواهد کرد که بوی مطبوع کباب‌های آن همیشه در ساعات ظهر در منطقه طالقانی 7 می‌پیچد. این کبابی، مانند بسیاری از کبابی‌های دیگر، منوی غذایی محدودی داشته و تنها چند نوع کباب را عرضه می‌کند. اما همین کباب‌های محدود به حدی خوشمزه هستند که به جرأت باید گفت مشتریان کبابی حسنی ساوه، بیشتر از بسیاری رستوران‌های بزرگ دیگر است.

در این مطلب با ما همراه باشید تا نگاهی به کبابی حسنی در ساوه بیندازیم.

معرفی کبابی حسنی

کبابی حسنی در شهر ساوه، قدمت زیادی دارد و در منطقه طالقانی مشهور است. قیمت منوی این کبابی نیز با در نظر گرفتن کیفیت مواد اولیه و اعتبار آن، مناسب ارزیابی شده و خرید از این کبابی، مقرون به صرفه خواهد بود.

  • آدرس کبابی حسنی: ساوه، طالقانی، طالقانی 7، سمت چپ، کبابی حسنی
  • شماره تماس: 08642226548
  • ساعات کار: از ساعت 11:00 تا ساعت 15:00 و از ساعت 17:30 تا ساعت 23:00
  • امکانات: محل پارک خیابانی، پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: موزه گنبد چهارسوق، نانوایی سنگک سنتی

منوی کبابی حسنی ساوهمنوی کبابی حسنی ساوه

این بخش از معرفی کبابی حسنی به منو ان اختصاص دارد. البته، اگر چه منو کبابی حسنی، تنوع زیادی ندارد؛ اما غذاهای این کبابی در شهر ساوه، طعم و کیفیت بسیار عالی دارند و قطعا به تکرار تجربه سفارش غذا از این کبابی علاقه مند خواهید شد.

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
گوجه کبابی سالاد فصل خوراک کباب کوبیده نوشابه بطری
خوراک جوجه کباب نوشابه خانواده
خوراک کتف و بال کبابی آب معدنی

نقد و بررسی کبابی حسنی شهر ساوهنقد و بررسی کبابی حسنی شهر ساوه

با نگاهی به لیست اطلاعات رستوران های ساوه، خواهید دید که نان داغ، کباب داغ کبابی حسنی، در این شهر شهرت دارد. در واقع اگر بخواهید کباب خوشمزه‌ای نوش جان کرده و به دنبال کیفیت درجه یک به همراه قیمت مناسب باشید، کبابی حسنی، انتظارات شما را برآورده خواهد کرد. معمولا اگر در اطراف ساعات ظهر به محل این کبابی مراجعه کنید، صف شلوغی را خواهید دید که انتظار را برای شما نیز کمی طولانی می‌کند. به ویژه در تعطیلات و ایام آخر هفته، این کبابی مشتریان زیادی داشته و معمولا باید برای رسیدن نوبت خود، مقداری منتظر بمانید. به طور کلی کبابی‌ها در لیست رستوران های ساوه از محبوبیت زیادی بین مردم این شهر برخوردار هستند و کبابی حسنی نیز در صدر این فهرست قرار دارد.

در قسمت آخر از معرفی کبابی حسنی باید بگوییم که به جز خوراک کباب کوبیده، خوراک بال و کتف کبابی نیز دراین کبابی شهر ساوه، بسیار خوشمزه بوده و حتما توصیه می‌کنیم که امتحانش کنید. یک سیخ کتف و بال مرغ کبابی 5 تکه، فلفل کبابی و نارنج، یک پرس خوراک کتف و بال کبابی را در این رستوران تشکیل می‌دهند. همین طور خوراک جوجه کباب آن شامل کباب فیله مرغ 200 گرمی به اضافه دورچین فلفل کبابی و نارنج است.

سفارش آنلاین غذا از کبابی حسنی در ساوه

اگر مایل باشید که یک وعده کباب خوشمزه و درجه یک در شهر ساوه نوش جان کنید، کبابی حسنی، قطعا یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. به علاوه در صورت تمایل، می‌توانید نسبت به سفارش غذا ساوه از طریق سوپراپلیکیشن اسنپ فود اقدام کنید. با سفارش از اسنپ فود، غذای مورد نظر شما در کمترین زمان به درب منزل یا محل کار ارسال خواهد شد. به این ترتیب، بدون آنکه نیازی به مراجعه حضوری باشد، سفارش خود را ثبت کرده و در زمان کوتاهی تحویل خواهید گرفت.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود