آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
5/5 - (2 امتیاز)
2

نانوایی سنگک کرمان، تجربه‌ای فراموش نشدنی

ترمه افضلی 28 مهر 1402 4 دقیقه

 

نان سنگک داغ، یکی از خوشمزه‌ترین نان‌های ایرانی.

نان سنگک یکی ازانواع نان‌های سنتی و خوشمزه در ایران است که با استفاده از آرد سفید، آب و نمک تهیه می شود. پخت نان سنگک مهارت بالایی نیاز دارد و در صورتی که پخت نان سنگک به درستی صورت نگیرد، ممکن است نان خام مانده و یا خشک و ترش شود.

سنگک که یکی از محبوب‌ترین نان‌های ایرانی است که به دلیل طعم و عطر خاص خود، همیشه در فهرست نان‌های مورد علاقه ایرانیان قرار دارد. این نان به دلیل طعم جدی و خوشمزه‌اش، حتی در بین خارجیان نیز طرفدار دارد. بسیاری از گردشگرانی که به ایران سفر می‌کنند، به دنبال تجربه طعم و عطر نان سنگک هستند و این نان را به عنوان یکی از شاخص‌ترین غذاهای ایرانی می‌شناسند.

اگر دوست دارید یک نان سنگک خوشمزه تست کنید به نانوایی سنگک کرمان سر بزنید، در ادامه با این نانوایی معروف بیشتر آشنا خواهیم شد .

نانوایی سنگک کرمان، تجربه‌ای فراموش نشدنی

اگر از بومیان کرمان هستید حتما با نانوایی سنگک کرمان آشنایی دارید، این نانوایی که با پخت نان‌ سنگک بسیار خوشمزه همواره اولین انتخاب مشتریان خود است، سابقه بسیار طولانی نیز دارد. نانوایی سنگک کرمان با بهترین دستور پخت سنگک، یک نان ترد و خوشمزه به مشتریان خود تحویل می‌دهد.

نان خوشمزه و سنتی ایرانی، سنگک.

از دیگر مزایای این نانوایی می‌توان به رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی توسط پرسنل این نانوایی اشاره کرد. رعایت بهداشت و پخت نان به بهترین شکل ممکن از ویژگی‌های جدا ناپذیر این مجموعه است. نانوایی نان سنگک تضمین می‌کند که هر نانی که به مشتری تحویل داده می‌شود با بالاترین استانداردهای کیفیت مطابقت داشته باشد.

نان‌های این نانوایی به طعم خوشمزه و بافت نرم آن مشهوراند و همین مسئله باعث شده است تا همه مشتریان نانوایی سنگک کرمان ثابت باشند. به طور کلی یک نانوایی خوب باید تجربه کافی در زمینه پخت نان، استفاده از مواد اولیه با کیفیت، توجه به بهداشت و سلامت مصرف کننده، ارائه محصولات تازه و با کیفیت و قیمت مناسب داشته باشد که نانوایی سنگک کرمان همه این ویژگی‌ها را دارد.

نان سنگک و فواید آن

با توجه به مزایای بسیاری که نان سنگک دارد، به عنوان یکی ازغذاهای پایه محبوب و پرمصرف در ایران، به عنوان یک گزینه مناسب برای تأمین نیازهای روزانه بدن و همچنین به عنوان یک همراه خوشمزه برای غذاهای مختلف، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یک صبحانه به یاد ماندنی با نان سنگک داغ.

در کنار مزایای بسیاری که نان سنگک این نانوایی دارد، قیمت مناسب آن نیز قابل توجه است. با توجه به اینکه مواد اولیه مورد استفاده در تهیه این نان، آرد سفید و آب هستند، قیمت آن نسبت به سایر نان‌ها، کمتر است. این مسئله باعث شده است که نان سنگک همانطور که پیش‌تر گفتیم به عنوان یک غذای پایه، گزینه‌ای ارزان قیمت، محبوب و مناسب برای خانواده‌ها و افراد کم درآمد باشد.

نان سنگک به دلیل بافت نرم و لطیفش، به عنوان همراه صبحانه، ناهار و شام بسیار مناسب است. این نان به دلیل حضور کربوهیدرات و فیبر موجود در ترکیبات آن، به عنوان منبع انرژی و تأمین نیازهای روزانه بدن بسیار مفید است.

حضور فیبر در نان سنگک باعث می‌شود که دستگاه گوارش بهتر عمل کرده و از بروز بسیاری از بیماری‌های مربوط به این دستگاه جلوگیری شود. این نان حاوی ویتامین‌های گروه B و مواد معدنی مانند آهن، روی و منیزیم است که برای حفظ سلامتی بدن بسیار مهم هستند.

آدرس نانوایی سنگک کرمان و نظرات مشتریان این نانوایی

نانوایی سنگک کرمان در استان کرمان، کرمان، بهمنیار، 1، آبنوس، بین 3 و خیابان زهره کرمانی واقع شده است. یکی از نکات مثبت این نانوایی موقعیت جغرافیایی آن است که بسیار مناسب است و دسترسی آسان مشتریان به این نانوایی را فراهم کرده است.

مشتریان به راحتی قادر به توقف و خرید نان سنگک داغ هستند و همین موضوع سبب شده تا از نظر مشتریان یکی از بهترین نانوایی‌های این منطقه محسوب شود.

نان سنگک کنجدی، خوشمزه و مقوی.

نان سنگک‌های کنجدی این نانوایی یکی از محبوب‌ترین نان‌های این مجموعه محسوب می‌شود. رسپی، نحوه پخت و دمای تنور همه و همه باعث شده تانانوایی نان سنگک کرمان از دیگر رقبای خود تمایز  پیدا کرده و نانوایی محبوب مشتریان خود باشد.

اگر به کرمان سفر کرده‌اید یا از بومیان این منطقه هستید سر زدن به نانوایی سنگک و بربری آژیده را نیز از یاد نبرید چرا که این نانوایی نیز از بهترین نانوایی‌های کرمان محسوب می‌شود.

کلام آخر

در این مقاله نانوایی سنگک کرمان را به شما معرفی کردیم. سنگک که جزو نان‌های سنتی و مورد علاقه همه ایرانیان است طرز پخت خاصی دارد که نانوایی سنگک کرمان با داشتن نانواهای با سابقه و حاذق توانسته است بهترین نوع این نان را پخته و به دست مشتریان برساند.

اگر مهمان دارید یا به هر دلیل شرایط خرید حضوری نان را ندارید با خرید آنلاین نان کرمان در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت کنید و لذت خوردن یک نان داغ و خوشمزه را در هوای پاییزی تجربه کنید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(2 دیدگاه)

aata oumrani
29 مهر 1402

سلام نانوایی سنگک خیلی خوبه نون های خوب با کیفیتی درست میکنه مسیرش خوبه

  • snappfoodadmin
    29 مهر 1402

    سلام میتونید انواع نان خرید انلاین انجام بدید https://snappfood.ir/

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود