آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

 معرفی پسته ما کرمان

ترمه افضلی 29 مهر 1402 5 دقیقه

احتمالا تک تک مردم ایران نام کرمان را همراه با پسته‌های مرغوب به خاطر بیاورند. کیفیت پسته‌های این منطقه در حدی است که حجم عظیمی از صادرات کشور ما را در بر می‌گیرد. این پسته‌های خوش طعم در مناسبت‌ها، اعیاد و لحظات شاد و شیرین ما ایرانی‌ها از عید نوروز تا شب یلدا حضور دارند. هر ایرانی در گوشه‌ای از خاطرات خوش خود تصویری از این پسته‌های خندان را در ذهن دارد.

برای یافتن بهترین پسته‌های ایران باید کرمان را جست‌وجو کنیم.

ما در این مقاله قصد داریم یکی از بزرگترین و معروف‌ترین مجموعه‌های کشت و عرضه‌ی پسته در کرمان و ایران را معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا تمام اطلاعات فروشگاه پسته ما کرمان را در کنار یکدیگر مرور کنیم. ما از معرفی محصولات تا اطلاعات تماس را در اختیار شما قرار داده‌ایم.

برای خرید آجیل و خشکبار درجه یک کرمان می‌توانید سفارش خود را در اسنپ‌فود ثبت کنید، خرید شما با نهایت سرعت درب منزل تحویل داده خواهد شد.

 معرفی پسته ما کرمان

پسته ما یکی از بهترین و تکمیل‌ترین مجموعه‌هایی است که در حوزه پسته فعالیت  دارند. هدف این مجموعه عرضه‌ی پسته‌ی صد در صد ارگانیک به مصرف‌کنندگان است. تنوع بالای محصولات باعث شده تمام اقشار امکان خرید از این مجموعه را داشته باشند. همچنین با توجه به این که تمام مراحل تولید نیز توسط خود مجموعه انجام می‌شود واسطه حذف شده است و در نتیجه هزینه نیز کاهش پیدا کرده است. برای خرید حضوری می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کنید.

آدرس شعبه کرمان : استان کرمان، شهرستان رفسنجان، خیابان معلم 5، پلاک 64.

با توجه به استقبال مشتریان شعبه دوم این فروشگاه در تهران تاسیس شده است.
آدرس شعبه تهران: تهران، جنت آباد مرکزی، بیست متری گلستان، خیابان توحید، پلاک 28

شماره تماس: 09195581339 (در ساعات اداری)

محصولات پسته ما کرمان

چیزی جز با کیفیت‌ترین‌ها را نباید از این مجموعه انتظار داشته باشیم. شاید اطلاع داشته باشید که پسته انواع مختلفی دارد. فروشگاه پسته ما هم هر نوع پسته‌ای که نیاز داشته باشید را عرضه می‌کند. پسته‌ها به پنج بخش اصلی تقسیم می‌شوند؛ پسته اکبری، پسته کله قوچی، پسته احمد آقایی، پسته فندقی و مغز پسته.

تمام انواع پسته را از فروشگاه پسته ما می‌توانید تهیه کنید.

  1. پسته اکبری: پسته اکبری یکی از معروف‌ترین و زیباترین انواع پسته در ایران است. این محصول ظاهری کشیده دارد، پوست آن به رنگ استخوانی است و میوه‌ی آن بادامی شکل، درشت و کشیده است. این نوع پسته مقرون به صرفه‌تر است چون در مقایسه با انواع دیگر پسته، مغز پسته اکبری نسبت بیشتری در وزن کل پسته را دارد. درصد زیادی از این پسته به صورت خندان است. به همین دلایل اکثر کشاورزها هم مایل هستند تا این نوع از پسته را کشت کنند.
  2. پسته کله قوچی: نوع دوم از پسته‌هایی که در فروشگاه عرضه می‌شود، پسته‌ی کله قوچی است. این پسته گردتر از پسته‌های دیگر است. مبدا این نوع روستاهای رفسنجان استان کرمان است. ممکن است این پسته را با نام حاجی شریفی نیز بشناسید. پسته کله قوچی کیفیت بالایی دارد و برای پذیرایی کاملا مناسب است.
  3. پسته احمد آقایی: پسته احمد آقایی بیشترین شباهت را با پسته اکبری دارد. تفاوت‌هایی هم وجود دارد تا بتوانیم این دو را از هم تشخیص دهیم. رنگ پسته‌ی احمد آقایی روشن‌تر است، کشیدگی پسته به نسبت پسته اکبری کمتر است. رنگ مغز پسته به ارغوانی نزدیک است و درصد زیادی از پسته‌ها خندان هستند. این نوع جزء جدیدترین انواع پسته است اما به خاطر سازگاری بیشتر با آب و هواهای گوناگون، روز به روز به میزان کشت این محصول افزوده می‌شود. این پسته نقش مهمی در صادرات نیز ایفا می‌کند و کشور ایتالیا یکی از مشتریان دائمی این محصول است.

 

  1. پسته فندقی: این پسته با نام پسته‌ اوحدی نیز شناخته می‌شود. از نظز ظاهری شبیه پسته کله‌ قوچی است. پسته فندوقی کوچک‌تر از پسته کله قوچی است. این پسته ارزان‌ترین نوع پسته است و در هر کیلوگرم آن تعداد بیشتری پسته به نسبت انواع دیگر وجود دارد.

 

 

مغز پسته تازه یکی از بهترین میان ‌وعده‌ها است.

  1. مغز پسته: مغزهای پسته به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ مغز پسته به دست آمده از پسته خندان و مغز پسته به دست آمده از پسته در بسته. هر دو نوع از کیفیت بالایی برخور دار هستند. مغز پسته هم در شیرینی فروشی‌ها و بستنی فروشی‌ها کاربرد زیادی دارد و هم در صادرات نقش بزرگی را ایفا می‌کند. مغز پسته حاصل از پسته دربسته به خاطر پاکیزگی و عاری بودن از هرگونه آسیب و حشره یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اضافه شدن به میان‌ وعده‌ است.

مزایای خرید از پسته ما

یکی از مواردی که این مجموعه را متمایز می‌کند راهنمایی و پشتیبانی فروش است. شما در طی تماس با مجموعه کاملا راهنمایی خواهید شد. در عین حال متخصصان پسته در مجموعه پسته ما چند توصیه کلی را هم عنوان کردند که پیش از خرید پسته بهتر است به آن‌ها توجه کنیم.

  1. به ظاهر و بوی پسته توجه کنید. به هیچ عنوان پسته‌ی کرم زده و زرد رنگ نخرید.
  2. حتما پوست پسته را تست کنید تا به دست شما رنگ ندهد و مطمئن شوید که پسته اصیل است.
  3. به جای خرید پسته‌های طعم‌ دار بهتر است خودتان آن‌ها را طعم‌ دار کنید.

 

از خواص بی‌شمار پسته بی بهره نمانید!

مزایای مهم بعدی شامل حذف واسطه‌ها، فروش حضوری و آنلاین، تنوع بالای محصولات و خرید تازه‌ترین محصولات از این مجموعه می‌باشد.

شهر آجیل کرمان هم یکی از مجموعه‌های عالی برای تهیه انواع آجیل و خشکبار است. پیشنهاد می‌کنیم حتما مقاله‌ی معرفی این فروشگاه در وبلاگ اسنپ‌فود را مطالعه کنید.

کلام پایانی

پسته یکی از قدیمی‌ترین محصولات خوراکی ایرانی است. ارزش بالای غذایی این خوراکی در حدی است که از قدیم در طب سنتی ایرانی نیز کاربرد فراوانی داشته است. امروزه ارزش پسته نه تنها برای ایرانیان بلکه برای مردم جهان هم آشکار شده است و صادرات این محصول به خارج از ایران روز به روز افزایش پیدا می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم خودتان را از این میوه‌ی شگفت‌انگیز محروم نکنید و چه به صورت حضوری و چه از طریق سایت و اپلیکیشن اسنپ‌فود خرید خود را انجام دهید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود