آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

 پیتزا ویتا کرمان؛ انتخابی به یاد ماندنی

ترمه افضلی 17 اردیبهشت 1402 7 دقیقه
۴ نفر
مناسب برای
غذای اصلی
نوع
متوسط
سطح
30 دقیقه
زمان آماده سازی
30 دقیقه
پخت

شهر کرمان مرکز استان کرمان است و با جاذبه‌های تاریخی و توریستی بسیار جذاب و زیادی که دارد، سالانه هزاران گردشگر را به خود جذب می‌کند. مهم نیست به چه منظوری به کرمان سفر کرده‌اید، حتما رستوران‌های آن را امتحان کنید. حتما می‌دانید که لذت سفر با خوردن خوردنی‌های خوشمزه و جذاب چندین برابر خواهد شد با رفتن به رستوران‌های کرمان لذت سفر خود را چندین برابر کنید.

باغ رستوران‌های کرمان بسیار زیاد هستند که شما می‌توانید بنابر موقعیت و لوکیشن خود یکی از این رستوران‌ها را انتخاب کنید. در ادامه در خصوص بهترین رستوران‌های کرمان، سفارش آنلاین پیتزا کرمان و .. به‌طور مفصل صحبت خواهیم کرد و بهترین کافه رستوران کافه را به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی بهترین رستوران‌های کرمان

کافه رستوران ویتا

رستوران ویتا بدون شک یکی از بهترین رستوران‌های کرمان است. محیطی آرام با کارکنانی بسیار حرفه‌ای و خوشرو لذت صرف یک وعده غذایی را برای شما دوچندان می‌کند. طعم غذاهای پیتزا ویتا کرمان بسیار متفاوت و بی‌نظیر است و به شما قول می‌دهیم که برای سالیان سال مزه پیتزایی که در این رستوران میل کرده‌اید، زیر زبانتان باشد.

این رستوران علاوه بر منوی خوشمزه، محیطی بسیار زیبا و دلنشین دارد. موقعیت مناسب پیتزا ویتا کرمان بر محبوبیت آن افزوده است. رستوران ویتا در حیاط هتل جهانگردی کرمان قرار گرفته است، اگر قصد سفر به کرمان را دارید یا هم اکنون در کرمان هستید و به دنبال یک کافه رستوران خوب در کرمان می‌گردید، کافه رستوران ویتا بهترین گزینه برای شما است.

منوی کافه رستوران ویتا در کرمان بسیار شبیه به فست ‌فودهای معمولی است، اما کافی است تا یک بار طعم غذاهای سرو شده در این رستوران را مزه کنید تا تفاوت را احساس کنید. سالاد سزار، پیتزا سبزیجات، نان سیر و .. سرو شده در این رستوران اصالت ایتالیایی خود را حفظ کرده‌اند، به شما توصیه می‌کنیم که در این کافه رستوران مراقب انگشت‌های خود باشید. شما هر پیتزایی را در این رستوران سفارش دهید، خوشمزه از آب در خواهد آمد. این رستوران برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه بسیار مناسب است، راستی اگر به این رستوران سر زدید، برگرها و پنبنی‌های آن را امتحان کنید.

  • آدرس پیتزا ویتا کرمان: کرمان، خیابان شفا، حیاط هتل جهانگردی کرمان
  • شماره تماس پیتزا ویتا کرمان: 03432483250

کافه رستوران ویتا انتخابی عالی و ماندگار در شهر کرمان

رستوران آسیاب بادی کرمان

رستوران آسیاب بادی کرمان را می‌توان بهترین رستوران کرمان دانست، این رستوران که فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است، مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. رستوران آسیاب بادی کرمان در بیست کیلومتری منطقه توریستی هفت باغ علوی وجود دارد. این رستوران در ارتفاع 26 متری از سطح زمین قرار دارد و دو سالن پذیرایی مجزا دارد، برای افرادی که عاشق مکان‌های منحصر به فرد هستند این کافه رستوران کرمان مانند یک قصر رویاها می‌ماند.

آسیاب بادی به راحتی و رفاه مشتری‌های خود اهمیت بسیار زیادی می‌دهد و به همین منظور برای مشتری‌های خود امکاناتی مانند پارکینگ رایگان، امکان رزرو تلفنی، امکان برگزاری دورهمی‌های خانوادگی و .. را جهت رفاه آن‌ها فراهم آورده است. در فصل‌های خنک سال امکان استفاده از فضای بیرون رستوران وجود دارد.

  • آدرس شعبه اول رستوران آسیاب بادی کرمان: کرمان، 20 کیلومتری محور توریستی هفت باغ علوی (کرمان به سمت ماهان)

رستوران آسیاب بادی شعبه بیرون‌ بر نیز دارد که شما با مراجعه حضوری و یا تماس می‌توانید غذای خود را رزرو کنید.

  • آدرس شعبه بیرون بر رستوران آسیاب بادی: کرمان، بلوار نصیر، خیابان حمزه شمالی بین کوی 38 و 40.
  • شماره تماس شعبه بیرون بر رستوران آسیاب بادی: 3432443050

رستوران آسیاب بادی کرمان

باغ رستوران دشت بهشت کرمان

باغ رستوران دشت بهشت را می‌توان یکی از محبوب‌ترین و بهترین رستوران‌های موجود در شهر کرمان دانست. این رستوران محیط باغ گونه بسیار بزرگی دارد و برای افرادی که عادت دارند در محیط‌های دلباز وعده خود را میل کنند، بهترین گزینه است. در رستوران دشت بهشت کرمان شما می‌توانید، بهترین کباب‌ها، بزر قورمه، خورش‌های اصیل ایرانی و .. را میل کنید. در این رستوران به جای صندلی از تخت‌های چوبی استفاده شده است که فضا را کاملا سنتی و منحصر به فرد کرده است.

در وسط این رستوران حوض فیروزه‌ای رنگ با فواره وجود دارد که محیطی خوب برای عکس گرفتن است. بهترین زمان برای رفتن به باغ رستوران بهشت کرمان نیمه اول سال است، اما مدیریت این رستوران جهت رفاه حال مشتری‌ها در فصل‌های سرد سال در کنار هر تخت یک بخاری قرار داده است. لذت میل کردن کباب در هوای سرد بارانی و برفی را می‌توانید، تصور کنید!؟

  • آدرس رستوران دشت بهشت: کرمان، بلوار شهید صدوقی، کوی شماره بیست و سوم
  • شماره تماس رستوران دشت بهشت کرمان: ۳۴۳۲۱۲۴۵۴۰

باغ رستوران دشت بهشت با فضایی عالی و منویی جذاب

رستوران مکث

در ادامه لیست معرفی بهترین باغ رستوران کرمان به رستوران مکث کرمان می‌رسیم. اگر به دنبال یک مکان زیبا می‌گردید که بهترین غذاهای سنتی و اصیل در آن سرو می‌شود از مکث غافل نشوید. پرسنل حرفه‌ای در کنار محیطی دلنشین و زیبا رستوران مکث را به یکی از باغ رستوران‌های کرمان تبدیل کرده است.

رستوران مکث تقریبا یکی از رستوران‌های ارزان قیمت کرمان به شمار می‌رود، پس نباید انتظار یک محیط آنچنان لاکچری و شیک را داشته باشید. غذاهای این رستوران بر روی تخت سرو می‌شود، اگر خانواده‌ پرجمعیت هستید بهتر است به فکر این باشید که بر روی دو تخت کنار هم بنشینید چرا که معمولا تخت‌های این رستوران برای خانواده‌های پرجمعیت کوچک است.

رستوران مکث دارای دو طبقه مجزا از هم است، غذاهای سنتی در طبقه پایین سرو می‌شوند و سایر فست فودها در طبقه بالا سفارش گرفته می‌شود. اگر به این رستوران رفتید، حتما بز قرمه‌های آن را امتحان کنید. بز قرمه‌های سرو شده در این رستوران معرکه هستند و شما طعم رویایی آن را برای مدت‌ها از یاد نخواهید برد. علاوه بر بز قورمه، دیزی و مرغ سرخ شده‌ی این رستوران بسیار تعریفی است.

  • آدرس رستوران مکث: کرمان، خیابان جمهوری، رستوران مکث
  • شماره تماس رستوران مکث: 03432458004

رستوران سنتی آقا بابا

قطعا در لیست بهترین باغ رستوران کرمان رستوران سنتی آقا بابا جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد. این رستوران در واقع یک خانه تاریخی در کرمان است که اکنون به یک رستوران سنتی و بسیار زیبا تبدیل شده است. فضای این رستوران بسیار دلنشین و آرام است و به محض ورود انرژی‌های مثبت به سمت شما سرازیر می‌شود. غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند، اکثرا محلی هستند. پرسنل این رستوران رفتار کاملا حرفه‌ای دارند و قطعا شما از هم صحبتی با آن‌ها لذت خواهید برد.

غذاهای سنتی که در رستوران سنتی آقا بالا سرو می‌شوند، همگی خوشمزه و لذیذ هستند و دکوراسیون داخلی رستوران سنتی و کاملا باشکوه است. اگر برای خرید به بازار کرمان رفته‌اید و به دنبال یک رستوران زیبا، با کیفیت با قیمت مناسب هستید، گزینه‌ای بهتر از رستوران آقا بابا برای شما وجود نخواهد داشت.

  • آدرس رستوران سنتی آقا بابا: کرمان، خیابان امام خمینی، کوچه نهم، بازار قلعه
  • شماره تماس رستوران سنتی آقا بابا: 03432235448

کافه رستوران شیلان کرمان

کافه رستوران شیلان از نظر دکوراسیون و طراحی داخلی با سایر رستوران‌های کرمان تفاوت‌های بسیار زیادی دارد و قطعا تجربه رفتن به این رستوران برای شما جالب و خاطره‌ برانگیز خواهد بود. منوی رستوران شیلان کرمان ترکیبی از غذاهای اصیل ایرانی، محلی کرمان، ایتالیایی و دریایی است. هر غذایی که در رستوران شیلان سرو می‌شود با کیفیت است و شما از آن لذت خواهید برد.

علاوه بر منوی غذا فوق‌العاده شیلان منوی کافه بسیار خوبی هم دارد در این کافه رستوران انواع قهوه، اسموتی، کیک، بستنی و .. سرو می‌شود که شما می‌توانید آن‌ها را پیش از غذا سرو کنید. اگر اهل کرمان هستید یا برای سیاحت به آنجا رفته‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما از کافه رستوران شیلان بازدید کنید.

در وصف کافه رستوران شیلان هرچه بگوییم کم گفته‌ایم، شیلان قطعا یکی از کافه رستوران کرمان تاپ لول کرمان است که دارای منوی بین‌المللی است. اگر قصد دارید تا آخر هفته به کافه رستوران شیلان بروید، بهتر است از قبل میز رزرو کنید.

  • آدرس کافه رستوران شیلان: کرمان، بلوار جمهوری خیابان جمهوری دهم
  • شماره تماس کافه رستوران شیلان: ۰۳۴٣٢١٢٦٠٠٠

کافه رستوران شیلان کرمان

رستوران الماس کویر

در وسط دو شهر پر بازدید کرمان و ماهان علاوه بر رستوران آسیاب بادی کرمان، رستوران الماس کویر وجود دارد. این رستوران یکی از رستوران‌های گران‌قیمت کرمان است، اما قیمت بالای منو با توجه به کیفیت بسیار بالای غذاهای سرو شده کاملا منطقی است. رستوران الماس کویر در یک باشگاه اسب سواری قرار دارد و زیبایی محصور کننده این رستوران شما را در خود غرق می‌کند.

فضای بیرونی این باغ رستوران بی‌نهایت زیبا است و شما می‌توانید عکس‌های زیادی را اینجا بگیرید. برای افرادی که عاشق به اشتراک گذاشتن عکس‌های خود در فضای مجازی هستند این رستوران مانند یک بهشت می‌ماند. به عنوان نکته آخر اگر عاشق اکبر جوجه هستید، حتما این رستوران را برای سرو این غذای خاص انتخاب کنید چرا که طعم آن فوق‌العاده است.

  • آدرس رستوران الماس کویر: کرمان، اتوبان هفت باغ، کیلومتر ۱۲، روبروی مجموعه ورزشی الماس کویر
  • شماره تماس رستوران الماس کویر: 09131971475

رستوران الماس کویر کرمان

رستوران بردیا

اگر به دنبال مکانی آرام برای سپری کردن چند ساعت می‌گردید، جستجو را پایان دهید چرا که رستوران بردیا دقیقا همان مکانی است که شما به دنبال آن هستید. این رستوران غذاهای بسیار  خوشمزه‌ای دارد و شما همه غذاهای اصیل و محلی کرمان را می‌توانید، اینجا پیدا کنید. رستوران بردیا در باغی زیبا و چشمگیر قرار دارد و معماری آن به حدی زیبا است که نمی‌توان کلمه‌ای برای وصف زیبایی آن بیان کرد.

لذت لم دادن درون یک کلبه‌ی زیبا وسط باغ که تنها صدای که سکوت را می‌شکند، صدای جریان آب و موسیقی است را می‌توانید تصور کنید؟ برای تجربه این حس فقط کافی است تا به رستوران بردیا بروید. درون هر کلبه فرش و کوسن‌های بزرگ وجود دارد که شما می‌توانید بر روی آن دراز بکشید. اگر تعدادتان زیاد است و می‌خواهید یک دورهمی جذاب داشته باشید، برنامه‌ریزی کنید و سری به این رستوران بزنید.

  • آدرس رستوران بردیا: کرمان، جاده ماهان، رستوران بردیا
  • شماره تماس رستوران بردیا:

سخن پایانی

همان‌طور که مشاهده کردید، کرمان پر از رستوران‌های شیک و زیبا است و همین موضوع کار را برای انتخاب بهترین باغ رستوران کرمان سخت کرده است. در این مقاله در خصوص کافه رستوران ویتا در کرمان، کافه رستوران شیلان کرمان، رستوران بردیا و .. صحبت کردیم و آدرس و شماره تلفن رستوران‌های کرمان را در اختیار شما قرار دادیم.

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود