آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
4/5 - (2 امتیاز)
بدون نظر

کافه رستوران شیلان کرمان با تنوع بالایی از غذاهای ایرانی و فرنگی

ترمه افضلی 17 اردیبهشت 1402 5 دقیقه

ایران کشوری پهناور با شهرهای زیبا و آثار تاریخی و طبیعی بسیار جذاب و دیدنی است. هر شهر در هر سمت این کشور خود دارای ویژگی‌های خاص و دیدنی است که افراد زیادی را برای بازدید و لذت بردن از این دیدنی‌ها به سمت خود جذب می‌کند. کرمان نیز در این زمینه بی نصیب نمانده و از بهترین و پرگردشگرترین شهرهای ایران محسوب می‌شود.

اغراق نیست اگر بگوییم رستوران‌ها و کافه‌های شهرها خود از زیبایی‌ها و جاذبه‌های هر شهر محسوب می‌شوند. خوردن غذاهای متنوع مخصوصا غذاهای سنتی می‌تواند لذت سفر را چندین برابر کرده و خاطراتی به یادماندنی برای شما رقم بزند. کرمان تنوع بالایی از رستوران‌های ایرانی و خارجی، کافه‌ها، فست فودها و … در خود جای داده است. در ادامه به بررسی کافه رستوران شیلان کرمان می‌پردازیم.

معرفی کافه رستوران شیلان کرمان، رستورانی بی نظیر با تنوع بالایی از وعده‌های غذایی مختلف

ویژگی‌ها و مشخصات کافه رستوران شیلان

شیلان کافه رستورانی با 520 متر زیربنا در کرمان، طاهرآباد، کنارگذر جمهوری، خیابان دهم جمهوری واقع شده است. از نظر موقعیت جغرافیایی در محل مناسبی واقع شده و دسترسی به آن راحت است. نزدیک‌ترین هتل به این مرکز، هتل پارس است که در مسافتی حدود 500 متری آن واقع شده است. انواع مختلفی از جاذبه‌های شهر کرمان مانند کلبه شنی، پارک مادر، پارک جنگلی باهنر کرمان و … نیز در نزدیکی این رستوران قرار دارند.

این مجموعه رستورانی دو طبقه با طراحی و دکوراسیونی بسیار زیبا و جذاب است. استفاده از رنگ‌های شاد و دلچسب در کنار فضایی زیبا و پرانرژی از ویژگی‌های بارز این مجموعه است. با نگاهی به طراحی داخلی این رستوران هر فردی هوس می‌کند برای یکبار که شده در این فضای زیبا، غذا یا صبحانه میل کند. این موضوع در کنار کیفیت عالی و طعم بی نظیر، تجربه‌ای فوق العاده برای شما رقم می‌زند.

فضای داخلی شیلان به اندازه‌ای جذاب است که اشتهای شما را برای خوردن غذای باکیفیت و بی نظیر باز می‌کند.

همچنین دارای پرسنلی کاملا حرفه‌ای و با اخلاق است که لذت خوردن غذا را برای شما چندین برابر می‌کند. تنوع بالای غذایی که در وعده‌های مختلف سرو می‌شود، باعث شده تا مشتریان زیادی به خود جذب کند. کیفیت و طعم عالی در کنار قیمت مناسب و مقرون به صرفه از دیگر ویژگی‌های این رستوران است.

منوی رستوران شیلان

انواع مختلفی از فست فودها و غذاهای ایرانی در این رستوران سرو می‌شود. تنوع غذایی شیلان به اندازه‌ای است که تمام سلیقه‌ها را پوشش داده و هر فردی با هر ذائقه غذایی می‌تواند به این کافه رستوران سر بزند.

منوی متنوع غذایی در رستوران شیلان

لیست کاملی از غذاهای رستوران شیلان کرمان در جدول زیر آمده است.

غذای اصلی ساندویچ پیتزا پاستا
ریب آی استیک گریل چیکن سزار چیکن آلفردو
سس قارچ چی پولا برگر پپرونی چیکن پستو
چیکن رپ فتا برگر دلاکازا بیف آلفردو
رپ استیک اسپیشیال برگر شیلان رست بیف بشقاب گراتن مخصوص شیلان
گلتو برگر کلاسیک پستو پنه آلفردو
استیک مرغ چیکن پستو آمریکانو پاستا سبزیجات
استیک راسته چیز برگر باربیکیو لازانیا
تالیاتا استیک اتیمو برگر پیتزا شیلان
تی بن استیک پنینی مرغ و ریحان استیک
شیلان استیک چیکن بیکن مارگاریتا
چیکن پارمزان استریپس برگر چیکن سوپریم
گریل چیکن آسیایی بیف استارگانف
پنینی بوقلمون دیاولتا
پنینی رست بیف سبزیجات
کمل برگر

 

پیش غذا غذای ایرانی
فرنچ فرایز چلو
سالاد شیرازی چلو کباب کوبیده
ماست شیلان خوراک گردن
سالاد سزار جوجه با استخوان
سلاد شیران لقمه
گارلیک برد شیشلیک
ماست ساده جوجه بی استخوان
زیتون پرورده شوید پلو با ماهی
سوپ مخصوص شیلان کباب برگ
کشک بادمجان خوراک ماهیچه
سالاد اسپانیش چلو کباب تابه‌ای
جینوا وینگز چلو خورشت قیمه
چیکن گریل پتیتو زرشک چلو با مرغ
لوبیا پلو
چلو خورشت سبزی
باقالی پلو با گوشت
سینی شیلان
رول کنجد
خورشت کاری
ته چین مرغ

بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها برای صرف صبحانه در کرمان

شیلان خود یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌ها برای صرف صبحانه است. در این مجموعه تنوع بالایی از خوراکی‌های بسیار مقوی و خوشمزه برای وعده صبحانه سرو می‌شود. اما علاوه بر آن تعداد زیادی از رستوران‌های شهر کرمان وعده صبحانه را نیز سرو می‌کنند. در ادامه با برخی از آ‌ن‌ها آشنا می‌شویم.

کافه باریستا

باریستا بهترین رستوران برای صبحانه در کرمان است که تنوع بالایی از غذاها و خوراکی‌های مناسب برای صبحانه در آن سرو می‌شوند. این کافه در بلوار حمزه، بین کوچه ٢۴ و ۲۶ در چهار راه نوبهار واقع شده است. علاوه بر منوی صبحانه، تنوع بالایی از پیتزاها نیز در این کافه طبخ شده که می‌توانید از آن‌ها میل کرده و از طعم بی نظیر و باکیفیت آن‌ها لذت ببرید.

کافه نخل

نخل نمونه دیگری از بهترین کافه برای صبحانه در شهر کرمان است که منوی متنوع و بی نظیری از خوراکی‌های مقوی و خوشمزه را برای وعده صبحانه آماده می‌کند. انواع مختلفی از املت‌ها مانند املت سوسیس، املت ویژه، ساده و املت مخصوص در کنار نیمروهای مختلف، پنیر، عدسی و … در این مجموعه طبخ می‌شود. تنوع بالای صبحانه باعث می‌شود هر فردی با هر ذائقه و سلیقه‌ای بتواند بهترین و خوشمزه‌تیرن صبحانه‌ها را در این کافه میل کند.

معرفی چند نمونه رستوران چینی در کرمان

غذاهای چینی در سراسر دنیا از جمله ایران طرفداران زیادی دارند. در شهر کرمان نیز تعدادی از رستوران‌های چینی دایر شده که تنوع بالایی از غذاهای چینی را باکیفیت و طعمی عالی ارائه می‌دهند. به این صورت هم ایرانیان علاهق مند به این غذاها و هم گردشگران خارجی که از این شهر دیدن می‌کنند، می‌توانند به این رستوران‌ها مراجعه کرده و طعم غذای بی نظیر آن‌ها را امتحان کنند. ایست فود، رستوران اژدهای سرخ، رستوران جوجه چینی و … از جمله بهترین رستوران‌های چینی در شهر کرمان هستند.

بهترین پیتزا فروشی کرمان

اگر به خوردن پیتزا و غذاهای فست فودی علاقه دارید می‌توانید از مجموعه پیتزا ویتا کرمان دیدن کنید. این مجموعه در کرمان، آبنوس، بلوار شفا، خیابان شفا سه واقع شده است. این پیتزا فروشی با فضایی زیبا برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های کوچک و خودمانی نیز قابل استفاده است.

 

پیتزا ویتا کرمان ارائه دهنده پیتزاهایی با طعم خوشمزه و خاص

شما می‌توانید به همراه مهمانان یا اعضای خانواده خود به این پیتزا فروشی مراجعه کرده و تنوع بالایی از پیتزاهای بسیار باکیفیت و خوشمزه را میل کنید. با نگاهی به نظرات کاربران درباره این مجموعه، توصیه می‌شود هنگام سفر به کرمان حتما از ان دیدن کرده و طعم پیتزاهای بی نظیر آن را امتحان کنید.

خرید آنلاین سوخاری کرمان

اگر شما نیز فرصت کافی برای تهیه سوخاری در منزل را ندارید و یا تمایل دارید از مراکز سوخاری معتبر و باکیفیت خرید کنید، می‌توانید با خرید آنلاین سوخاری کرمان، بهترین و تازه‌ترین سوخاری‌ها را درب منزل تحویل بگیرید. اسنپ فود مجموعه‌ای بینظیر است که سفارشات شما را از هرکجای شهر تحویل گرفته و در کمترین زمان ممکن به شما تحویل می‌دهد.

سخن آخر

غذا خوردن مخصوصا غذاهای سنتی هر شهر از بخش‌های بسیار لذت بخش در سفر است. قطعا برای همه ما پیش آمده که در سفر به شهرهای مختلف زمان زیادی را صرف پیدا کردن رستوران‌ها و غذاخوری‌های شهر کرده باشیم. توصیه می‌شود قبل از سفر بهتر است با این موارد آشنا شده، آدرس آن‌ها را پیدا و نظرات کاربران را در مورد آن‌ها مطالعه کنید. به این صورت می‌توانید لذت سفر خود را به خوردن غذاهای خوشمزه چندین برابر کنید.

در این مقاله توضیحات کاملی درباره کافه رستوران شیلان کرمان ارائه شد تا در صورت تمایل از این مجموعه بی نظیر دیدن کنید. همچنین برای صرف صبحانه می‌توانید از کافه رستوران‌های معرفی شده نیز علاوه بر شیلان استفاده کنید.

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود