آب میوه‌های طبیعی، نوش‌داروی زندگی مدرن

به این مقاله امتیاز دهید

این روزها که خیلی از ما به دلیل تغییر سبک زندگی خود، با پدیده ناگوار افزایش وزن روبرو هستیم، باید کمی بیشتر در مورد انتخاب‌های غذایی‌مان وسواس به خرج بدهیم تا بتوانیم با یک برنامه غذایی حساب‌شده، علاوه بر حفظ تناسب اندام، سلامت خودمان را هم تضمین کنیم.
یکی از پیشنهادهای خوب و خوشمزه غذایی برای پیشگیری از ابتلا به اضافه‌وزن و بهبود روند کنترل وزن، گنجاندن آبمیوه‌های طبیعی در برنامه غذایی روزانه است. آبمیوه‌های طبیعی، حجم بسیار بالایی از فیبرهای غذایی را در خود جای داده‌اند. از این رو، نوشیدن آنها به عنوان پیش‌غذا، می‌تواند با پر کردن حجم معده، شانس پرخوری و اضافه‌وزن ناشی از آن را از بین ببرد.
از طرف دیگر، همین فیبرهای غذایی موجود در آبمیوه‌های طبیعی، می‌توانند روند هضم مواد غذایی را ساده‌تر کنند و جلوی ابتلا به یبوست را به عنوان یکی از دلایل ابتلا به چاقی در بدن بگیرند. به همین دلیل هم به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر به هر رستورانی رفتید و دیدید که آبمیوه‌های طبیعی در منوی آن جای دارند، حتما این نوشیدنی را به عنوان برترین پیش‌غذای موجود، در ذهن خود داشته باشید.
آبمیوه‌های طبیعی علاوه بر فیبر، منبعی بسیار غنی از انواع آنتی‌اکسیدان‌ها هستند که به افزایش شادابی جسمی و ذهنی کمک می‌کنند و سیستم ایمنی بدن را هم ارتقاء می‌دهند. اگر شما یا سایر اعضای خانواده‌تان عادت به همراهی آبمیوه‌های طبیعی با غذاهای خود بکنید، می‌توانید امیدوار باشید که کمتر از سایرین در معرض ابتلا به بیماری‌های ویروسی فصلی مانند سرماخوردگی هم قرار بگیرید.
این مطلب توسط سلامتیسم تهیه شده است.

برچسب ها: