آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
میوه فروشی مشهد
دانستنی ها و راهنماها
5/5 - (3 امتیاز)
10

بهترین میوه فروشی مشهد را بشناسید + آدرس و شماره تلفن

مینا اسماعیل بیگی 02 خرداد 1402 5 دقیقه

میوه یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین اقلام خوراکی است که تاثیر زیادی بر روی سلامت افراد دارد. برای خرید میوه هم لازم است حتما به سراغ میوه فروشی‌هایی بروید که میوه‌های تازه و مرغوب داشته باشد. در این مطلب قصد داریم نگاهی به لیست بهترین میوه فروشی مشهد و میوه فروشی آنلاین مشهد بیندازیم تا ساکنان این شهر، بهتر بتوانند برای خرید میوه و تره بار اقدام کنند. با ما همراه باشید.

10 مورد از بهترین میوه فروشی های مشهد

10 مورد از بهترین میوه فروشی های مشهد

به طور حتم میوه فروشی های زیادی در شهر مشهد وجود دارند، اما در اینجا قصد داریم به 10 مورد از بهترین‌ها بپردازیم. 10 میوه فروشی حضوری و میوه فروشی آنلاین مشهد در ادامه معرفی شده‌اند:

سوپر میوه دستچین بهشت

سوپر میوه دستچین بهشت

این میوه فروشی همان طور که از نامش مشخص است، میوه‌های خوشمزه و تازه‌ای دارد که شاید بتوان آن‌ها را به میوه‌های بهشتی مانند کرد. سوپر میوه دستچین یکی از میوه و سبزی فروشی‌های منتخب شهر مشهد به حساب می‌آید که روزانه مشتریان بسیاری را به خود جلب می‌کند. این میوه فروشی آنلاین مشهد تا ساعت 11 شب خدمات خود را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

  • آدرس: مشهد، شهید بهشتی، خیابان دکتر بهشتی، خیابان رودکی 1
  • شماره تماس: 09156177696

میوه و تره بار همیشه سبز با تازه‌ترین میوه‎‌ها

بدون شک از نام این میوه فروشی می‌توان حدس زد که همیشه تازه‌ترین و رسیده‌ترین میوه‌ها را در غرفه خود می‌فروشد. خبر خوب برای ساکنین مشهد این است که می‌توانند از این میوه و تره بار تازه‌ترین و بهترین میوه‌ها را بخرند و میل کنند. همیشه سبز از بهترین میوه فروشی‌های مشهد است که تا ساعت 11 شب باز است و فعالیت دارد.

  • آدرس: مشهد، طلاب، بلوار طبرسی جنوبی، خیابان علی مردانی
  • شماره تماس: 09385590316

بازارچه میوه و تره بار طبیعت

بازارچه میوه و تره بار طبیعت یکی از بهترین میوه فروشی‌های مشهد است که هم میوه‌های فصل و هم میوه خارج از فصل را عرضه می‌کند. در ضمن این بازارچه میوه و تره بار نه تنها انواع میوه‌ها، بلکه سبزیجات مختلفی نیز در غرفه‌های خود به فروش می‌رساند.

  • آدرس: مشهد، بلوار التیمور، خیابان 5 تن
  • شماره تماس: 09151239921

سوپر میوه چهار فصل

سوپر میوه چهار فصل

در بیشتر شهرها میوه فروشی به نام سوپر میوه چهار فصل وجود دارد که انواع میوه‌های 4 فصل را عرضه می‌کند. سوپر میوه چهار فصل مشهد نیز از میوه فروشی‌های لوکس این شهر به حساب می‌آید که انواع میوه‌های فصل یا خارج از فصل را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. این میوه فروشی آنلاین مشهد تا ساعت 12 شب باز است.

  • آدرس: مشهد، حضرت ابوطالب، بلوار ابوطالب، میدان ابوطالب
  • شماره تماس: 05137535616

میوه تره بار برماه

با سر زدن به این میوه فروشی مشهد، هرگز با 1 الی 2 کیلو میوه خارج نمی‌شوید، بلکه از بیشتر میوه‌های خوش رنگ و لعاب این میوه فروشی خرید خواهید کرد. میوه تره بار برماه به قدری میوه‌های تمیز و خوش و آب رنگی برای مشتریان خود چیده است که دل هر مشتری را آب می‌کند. در ضمن برماه یک میوه فروشی تلفنی در مشهد است.

  • آدرس: مشهد، وحدت، بلوار خیام، بلوار خیام شمالی
  • شماره تماس: 09384556411

میوه فروشی نوروزی

میوه فروشی نوروزی علاوه بر این که بهترین میوه فروشی مشهد به حساب می‌آید، در لیست بهترین سبزی فروشی‌های مشهد نیز قرار دارد. این مغازه میوه فروشی از قدیم یکی از به نام‌ترین میوه فروشی‌‌های مشهد محسوب می‌شد که بهترین میوه‌های مارک‌دار را در اختیار مشتریان خود قرار می‌داد. البته این میوه فروشی از ساعت 4 عصر آماده خدمت‌رسانی خواهد بود.

  • آدرس: مشهد، تلگرد، خیابان صاحبدلان، خیابان ستایش
  • شماره تماس: 05132593524

میوه فروشی پاکدل بهترین میوه فروشی مشهد

میوه فروشی پاکدل بهترین میوه فروشی مشهد

پاک‌ترین و بهترین میوه‌ها را از میوه فروشی پاکدل مشهد بخرید. این میوه فروشی روزانه میوه‌های تازه‌ای در قفسه‌های خود چیده و باعث رضایت بیشتر مشتریان خود شده است. انواع میوه‌های ریز و درشت در این میوه فروشی یافت می‌شوند و شما می‌توانید میوه‌های مختلف را با رده‌های قیمتی متفاوت از ارزان تا گران خریداری کنید. میوه فروشی پاکدل تا ساعت 12 شب آماده خدمت‌رسانی به مردم خواهد بود.

  • آدرس: مشهد، وحدت، کنارگذر چراغچی
  • شماره تماس: 09153150663

میوه فروشی شاهگل از میوه فروشی‌های لوکس مشهد

میوه‌های استوایی این میوه فروشی باعث شده شاهگل یکی از لوکس‌ترین میوه فروشی‌های مشهد به حساب آید که روزانه تعداد زیادی مشتری به آن مراجعه کنند. می‌توان گفت در حال حاضر شاهگل از محبوب‌ترین میوه فروشی های مشهد است که سبزیجات خاصی را با بهترین کیفیت برای مشتریان خود آماده می‌کند.

  • آدرس: مشهد، کارگران، بلوار چمن، خیابان چمن چهل و سه
  • شماره تماس: 09306654009

میوه فروشی مقدس

میوه فروشی مقدس نیز یکی دیگر از معروف‌ترین میوه فروشی های مشهد است که نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب می‌کند. کیفیت بالای میوه‌های این میوه فروشی، باعث شده مقدس بهترین میوه فروشی مشهد به حساب آید که روزانه مشتریان زیادی به آن مراجعه می‌کنند و از کیفیت خوب این میوه فروشی نهایت رضایت را دارند.

  • آدرس: مشهد، کوی دروی، خیابان رسالت پنجاه و پنج ممیز پنج
  • شماره تماس: 09358383057

میوه فروشی باغ رضوان

میوه فروشی باغ رضوان

میوه فروشی باغ رضوان، یک میوه فروشی شبانه روزی در مشهد است که بهترین و خوش آب و رنگ‌ترین میوه‌ها را برای شهروندان و ساکنین شهر مشهد فراهم می‌کند. این میوه فروشی به داشتن میوه‌های باکیفیت مشهور بوده و همیشه مشتریان آن رضایت کامل نسبت به خرید از این میوه فروشی مشهد دارند.

  • آدرس: مشهد، کوهسنگی، بلوار بعثت، بلوار ناصرخسرو
  • شماره تماس: 05138471264

خرید از میوه فروشی آنلاین مشهد

خوشبختانه در حال حاضر بسیاری از کسب و کارها به صورت آنلاین کالاها و محصولات خود را به فروش می‌رسانند و بدون نیاز به مراجعه حضوری شما می‌توانید هر نوع کالای مورد نیاز خود را خریداری کنید. بهترین میوه فروشی های مشهد نیز به این خدمات و روش‌های فروش مجهز شده‌اند‌ و امکان خرید آنلاین میوه از میوه های مشهد به این صورت برای شما فراهم شده است.

برای سفارش آنلاین میوه از مشهد می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود سر بزنید و با انتخاب نوع میوه و میزان آن، برای خرید میوه‌های دلخواه خود اقدام کنید. خرید آنلاین میوه زحمت حمل کیسه‌های سنگین میوه را کم کرده و شما را در خرید راحت‌تر کمک می‌کند.

راستی، خرید آنلاین میوه تنها مخصوص به تهران و مشهد نبوده و ساکنین دیگر شهرها نیز می‌توانند آنلاین و اینترنتی خرید کنند. برای مثال، در اسنپ فود شیراز نیز می‌توانید خرید آنلاین از میوه فروشی شیراز را تجربه کنید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(10 دیدگاه)

sabzevarye
17 آبان 1402

میوه فروشی باغ رضوان خیلی خوشم امد که شبانه روزی هستش مشهد شب هاش قشنگ تر تازه دلت میخواد میوه موز و سیب ،،،بخری

  • snappfoodadmin
    17 آبان 1402

    سلام میوه فروشی باغ رضوان واقع در مشهد مقدس است که این میوه فروشی آنلاین مشهد تا ساعت 11 شب خدمات خود را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد میوه فروشی به نام سوپر میوه چهار فصل تا ساعت 12 شب انلاین میوه جات می فروشد میتوانید از اسنپ فود انلاین خرید میوه انجام دهید https://snappfood.ir/

منیژه کرونی
07 اردیبهشت 1402

بهترین غذایی که بتونیم از رستوران های درجه یک مشهد سفارش بدیم، شامل چه مواردی می شه؟

  • Snappfood
    07 اردیبهشت 1402

    شما می توانید با دنبال کردن لیست غذاهای معروف مشهد، بهترین غذاهایی که می توانید از رستوران های برتر این شهر سفارش داده و از طعم عالی آن ها لذت ببرید را بیابید.

مریم تیموری
07 اردیبهشت 1402

اسم چند تا از غذاهای خوشمزه مشهدی رو بگین که از رستوران هاش سفارش بدیم.

  • Snappfood
    07 اردیبهشت 1402

    معرفی غذاهای مشهدی، لیست بلندبالایی را به خود اختصاص می دهد و باید درباره تک تک آن ها بیشتر بدانید تا تصمیم گیری برای شما ساده تر شود.

زهرا اسماعیلی
07 اردیبهشت 1402

پرفروش ترین میوه فروشی آنلاین در مشهد، از نظر مشتریان کدومه و چه امتیازی نسبت به بقیه داره؟

  • Snappfood
    07 اردیبهشت 1402

    دوست عزیز با خرید آنلاین از سوپر دستچین بهشت شهر مشهد، خرید از یکی از پرطرفدارترین سوپرمیوه ها را تجربه خواهید کرد که با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند.

کیان
07 اردیبهشت 1402

من می خوام از یکی از بهترین سوپرمیوه های مشهد خرید آنلاین بدون مراجعه حضوری داشته باشم. لطفا راهنمایی کنید.

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود