آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
3/5 - (2 امتیاز)
بدون نظر

فست فود چین دکا گرگان، فست فودی باکیفیت با طعمی نوستالژی

ترمه افضلی 29 فروردین 1402 5 دقیقه

گاهی اوقات رستوران‌ها، غذاخوری‌ها و فست فودهایی را در سطح شهر می‌بینیم که با وجود فضای ساده و کوچک، صف‌های طولانی در مقابل آن‌ها ایجاد شده است. این امر تنها به دلیل کیفیت بسیار بالای غذاهای طبخ شده در این مراکز است که فرد را از هر جای شهر و کشور برای خرید به آن‌جا می‌کشاند.

فست فود چین دکا گرگان از نمونه فست فودهای شهر گرگان با ویژگی‌های گفته شده است. این مغازه کوچک در منطقه زیبایی در گرگان واقع شده و برخلاف ظاهر معمولی و ساده، کیفیت بسیار بالایی داشته و ساندویچ‌ها و همبرگرهایی با طعم بی نظیر تهیه می‌کند. شاید مهم‌ترین موضوع نیز برای خرید کیفیت باشد زیرا در این صورت مردم ظاهر شیک و مدرن را کنار زده تا در چنین محیط‌های غذا بخورند.

فست فود چین دکا از بهترین اغذیه فروشی‌های سطح شهر گرگان

شهر گرگان که به آن استرآباد نیز گفته می‌شود یکی از شهرهای دیدنی در استان گلستان است. زبان مردم این شهر طبری گرگانی و فارسی است و از دیدنی‌‌ترین شهرهای کشور محسوب می‌شود. جاذبه‌های بسیار زیاد و دیدنی آن باعث شده تا هر ساله پذیرای گردشگران زیادی از سراسر کشور باشد. این شهر در کنار تمام جاذبه‌های دیدنی و طبیعی، دارای رستوران‌ و فست فودهای بی نظیری است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کرده و لذت ببرید.

معرفی چین دکا

این رستوران در بلوار نهارخوران گرگان واقع شده است. خیابان ولیعصر، بین عدالت 57 و 59 محل دقیق این فست فود است. دسترسی به این مجموعه بسیار ساده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی پاساژ زرتشت و پارک جهان نما قرار دارد. مهم‌ترین فست فود سرو شده در چین دکا، همبرگر است که به صورت اختصاصی با طعی جذاب و نوستالژی طبخ می‌شود. با یکبار امتحان کردن این همبرگر به طرفدار جدی این فست فود تبدیل می‌شوید.

ساعت کاری این مجموعه از 10 تا 15 و عصر از 18 تا 24 است. با وجود ظرفیت پایین و حدود 12 نفر، اما از شلوغ‌ترین فست‌فودهای شهر گرگان محسوب می‌شود. امکان سرو غذا در محیط باز و بسته فراهم شده تا در فصل‌های مختلف سال مشتریان بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. نظرات مثبت کاربران درباره این فست فود نشان دهنده کیفیت بالای این مجموعه است.

محیطی ساده اما آرام و دلنشین در کنار طعمی نوستالژی از ساندویچ‌های چین دکا

در منوی فست فود چین دکا سرو ساندویچ‌های بزرگ و حجیم با طعمی خاص و بی نظیر صورت می‌گیرد. یک اغذیه فروشی نوستالژی دهه شصت که همبرگر از خوشمزه‌ترین ساندویچ‌های منوی آن است.

سفارش آنلاین از فست فود چین دکا

یکی از امکانات عالی این مجموعه امکان ثبت سفارش به صورت بیرون‌بر است. شما می‌توانید با تماس از طریق شماره‌ 01732550209 سفارش غذای خود را ثبت کرده تا در کمترین زمان ممکن با کیفیتی عالی برای شما ارسال شود.

یکی دیگر از راه‌های دسترسی به این مجموعه و سفارش غذا به صورت آنلاین گرگان، از طریق اسنپ فود است. اسنپ فود با دسترسی به تمام فست فودهای شهرهای مختلف کشور، امکان تهیه غذا را برای شما فراهم کرده است. تنها با یک کلیک غذای خود را از طریق اسنپ فود سفارش دهید تا از چین دکا خریداری و درب منزل به شما تحویل داده شود. اسنپ فود در کمترین زمان ممکن و با قیمت مناسب سفارش شما را تحویل می‌دهد.

اسنپ فود یکی از امکانات بی نظیر اپلیکیشن اسنپ است که با استفاده از آن می‌توانید به تمام رستوران‌ها، تهیه غذاها، فست فودها و … در سطح شهرهای مختلف دسترسی داشته و از آن‌ها غذاهای و خوراکی‌های موردنظر را سفارش دهید. اسنپ فود مخصوصا برای افرادی که به دلیل مشغله زیاد فرصت آشپزی نداشته و یا دسترسی راحت به رستوران‌ها، فست فودها و غذاخوری‌های سطح شهر را ندارند، بهترین و مناسب‌ترین گزینه است.

سانودیچ همبرگر چین دکا؛ خوشمزه‌ترین ساندویچ با طعمی بی نظیر و نوستالژی

فست فود 444 گرگان

یکی دیگر از فست فودهای سطح شهر گرگان که کیفیت بالایی از غذاهای فست فودی را ارائه می‌دهد، فست فود 444 گرگان است. لذت میل کردن فست فودی سالم و خوشمزه در فضای زیبا در شهر بی نظیر گرگان را از دست ندهید. این فست فود که به ساندویچی 444 سعیدی شهرت دارد، یکی از مراکز بسیار تمیز، ساده و با غذایی فوق العاده خوشمزه و بی‌نظیر است که توصیه می‌شود با سفر به شهر گرگان حتما از ساندویچ‌های بی نظیر آن امتحان کنید.

این فست فود در استان گلستان، گرگان، شهید بهشتی، بهشت 17 واقع شده است. از نظر جغرافیایی در محله خوب و مناسبی از گرگان واقع شده و دسترسی به آن به سادگی امکان پذیر است. با نگاهی به نظرات کابران و افرادی که از این اغذیه فروشی خرید داشته‌اند، می‌توان به کیفیت بالای این مجموعه پی برد.

دسترسی به این مجموعه بی نظیر از راه‌های مختلفی امکان پذیر است. راحت‌ترین راه استفاده از وسایل نقلیه عمومی است. علاوه بر آن با جستجوی مکان مورد نظر بر روی نقشه می‌توانید به راحتی به آنجا مراجعه کنید. در صورتی که سوالی درباره این فست فود دارید، می‌توانید با شماره 01732227356 تماس گرفته و اطلاعات موردنیاز را کسب کنید.

فست فود 444 گرگان از فست فودهای شناخته شده در سطح شهر گرگان

بهترین رستوران‌های گرگان

علاوه بر موارد گفته شده، در شهر گرگان رستوران‌ها و فست فودهای بسیار بی‌نظیر با فضایی زیبا و دلنشین وجود دارد که خود به تنهایی از جاذبه‌های دیدنی این شهر محسوب می‌شوند. رستوران عمارت از بهترین و مشهورترین رستوران‌های این شهر است که تمام مسافرانی که از این شهر دیدن می‌کنند، برای یکبار که شده به این رستوران مراجعه کرده‌اند. عمارتی بسیار شیک و دلنشین که در بلوار نهارخوران واقع شده است.

رستوران بهشت هیرکان گرگان گزینه‌ دیگری است که باز هم در بلوار نهارخوران قرار دارد و دارای فضایی بسیار جذاب و زیبا است. منوی بسیار حرفه‌ای و متنوع از غذاهای سنتی تا فست فودها در کنار فضای سرسبز و زیبا که لذت خوردن غذا را چندین برابر می‌کند.

کافه رستوران پیانو برای افرادی که به محیط‌های شیک و مدرن علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود. پخش موسیقی زنده در کنار سرو غذاهای بی نظیر و با کیفیت لذتی وصف نشدنی برای شما در شهر گرگان پدید می‌آورد. حس آرامشی که پخش موسیقی پیانو در این فضا ایجاد می‌کند واقعا بی نظیر و به یادماندنی است.

سخن آخر

فست فودها از مراکز شلوغ و پر رفت و آمد مخصوصا از نظر جوانان و نوجوانان هستند. آن‌ها با منوی جذاب و هیجان انگیز می‌تواند شبی به یاد ماندنی برای شما رقم بزنند. فست فود چین دکا گرگان از بهترین فست فودهای شهر گرگان است که توصیه می‌شود به محض مسافرت به گرگان از آن دیدن کنید. طعمی بی نظیر و حسی نوستالژی از ساندویچ‌های جذاب که به محض ورود به شهر گرگان شما را به این سمت می‌کشاند.

فست فود چین دکا گرگان ظاهری کاملا ساده اما مرتب و تمیز دارد. فضای آن نیز محدود است، اما کیفیت غذای آن به اندازه‌ای است که افراد زیادی جلوی مغازه در صف می‌ایستند. این موضوع بسیار مهم‌ترین از شیک و مدرن بودن فضا است و افراد را از هر سمتی به این فست فود باکیفیت و جذاب می‌کشاند.

اگر به خوردن فست فود علاقه داشته اما به دلایل مختلفی امکان رفتن به فست فودهای خوب و با کیفیت شهر را ندارید، می‌توانید با خرید اینترنتی فست فود گرگان فست فودهای تازه و باکیفیت را درب منزل دریافت کنید. با خرید از اسنپ فود بهترین و باکیفیت‌ترین فست فودها را از فست فودهای موردنظر خریداری کرده و در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید.

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود