آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
4.5/5 - (2 امتیاز)
بدون نظر

معرفی کامل فست فود 444 گرگان؛ یکی از معروف‌ترین فست‌فودهای گرگان

ترمه افضلی 29 فروردین 1402 6 دقیقه

تصور کنید در یک غروب دلپذیر در خیابان ولیعصر شهر گرگان در حال قدم زدن هستید یا پس از گشت و گذار حسابی در مجتمع تجاری رویال، احساس گرسنگی می‌کنید یا شاید هم پس از سپری کردن کل روز در دانشگاه گلستان معده‌تان از شما تقاضای یک دوبل برگر خوشمزه می‌کند. احتمالا به دنبال جایی هستید که دلی از عزا دربیاورید و خود را به یک ساندویچ خوشمزه مهمان کنید.

ساندویچی که از تازه و تمیز بودن مواد آن مطمئن باشید. در این صورت پیشنهاد ما به شما فست فود 444 گرگان است و در ادامه سعی داریم درباره این فست فود گرگان که شناخته شده هم هست، توضیحات کاملی ارائه دهیم.

در فست فود 444 گرگان چه بخوریم؟

فست فود 444 گرگان بسیار قدیمی است.

شما در اغذیه 444 که یکی از قدیمی‌ترین‌های شهر گرگان است، می‌توانید انواع ساندویچ‌های خوشمزه را با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا نوش جان کنید. غذا‌هایی که در فست فود 444 گرگان آماده می‌شوند به شرح زیر هستند:

  • برگر کلاسیک
  • چیزبرگر
  • دوبل برگر
  • بیکن برگر
  • ماشروم برگر
  • برگر ویژه 444
  • برگر مخصوص
  • ماشروم برگر مخصوص
  • ساندویچ استیک
  • هات داگ
  • هات داگ دوبل با قارچ و پنیر
  • بندری
  • ژامبون
  • مغز و زبان
  • مرغ
  • سیب زمینی سرخ شده

ساندویچ‌های فست فود 444 اندازه‌های استانداردی دارند و کاملا سیرتان می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم همبرگر‌های دست ساز این فست فود گرگان را از دست ندهید.

 

چطور به شعبه‌های فست فود 444 گرگان برویم؟

فست فود 444 گرگان دارای دو شعبه است.

فست فود 444 در شهر گرگان دو شعبه دارد. یکی در خیابان ولیعصر و دیگری (شعبه سعیدی) در خیابان بهشتی.

آدرس شعبه گرگانپارس: خیابان ولیعصر، بعد از سازمان آب، بین عدالت40 و 42

شماره ساندویچی گرگان: 01732337218

برای رفتن به این شعبه می‌توانید به راحتی از وسایل نقلیه عمومی هم استفاده کنید. ایستگاه‌های اتوبوس سازمان آب، شایگان، نیشابوری و استرآبادی نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به شعبه خیابان ولیعصر هستند.

آدرس شعبه سعیدی: خیابان شهید بهشتی، قزاق محله، بهشت 17

شماره تماس: 01732227356

شعبه قزاق محله در نزدیکی بیمارستان دزیانی قرار دارد و ایستگاه‌های اتوبوس این محدوده مسجد امام خمینی، سه راه رودکی، کلانتری و ایستگاه وش هستند.

 

این شعبه‌ها از ساعت 9:30 صبح تا 23 شب باز هستند و می‌توانید سفارش خود را به صورت بیرون‌بر هم تحویل بگیرید. هم‌چنین می‌توانید به صورت اینترنتی یا تلفنی سفارشتان را ثبت و جلوی درب منزل تحویل بگیرید.

 

لیست بهترین فست فود‌های گرگان

علاوه‌بر فست فود 444 گرگان که بین مردم این شهر معروف است، رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌های با‌کیفیت دیگری هم هست که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

 

فست فود چین دکا

فست فود چین دکا به ساندویچ های خوشمزه معروف است.

در بلوار ناهار خوران بین عدالت 57 و 59 یک فست فود کوچک با فضا و دکوراسیونی نه چندان امروزی به چشم می‌خورد که یادآور دوران کودکی‌ است. همان زمانی که بعد از خرید اسباب بازی جدید با مامان و بابا وارد اغذیه فروشی شدید و خوشمزه‌ترین ساندویچ عمرتان تا آن زمان را خوردید.

فست فود چین دکا گرگان یکی از قدیمی‌ترین فست فود‌های این شهر است که در اکثر مواقع مردم در مقابلش صف بسته‌اند. در این فست فود می‌توانید از ساندویچ مغز و زبان تا انواع برگر را با کیفیت بالا و قیمت مناسب سفارش دهید.

شماره تماس: 01732550209

 

فست فود فلفلی

فست فود فلفلی فضای داخلی بسیار شیکی دارد.

شما از یک فست فود خوب چه انتظاری دارید؟ به نظر من یک کافه یا فست فود محبوب منوی متنوعی دارد و می‌توانید با هر ذائقه‌ای هرچه که دوست دارید سفارش دهید. مورد بعدی این‌که قیمت‌ها منصفانه و مناسب بوده و فضای داخلی فست فود هم زیباست و به مشتری حس خوب می‌دهد. اگر امکان مراجعه حضوری به آن‌جا فراهم نباشد، بتوان خیلی راحت از طریق اینترنت یا تماس تلفنی غذا را جلوی منزل تحویل گرفت.

حالا چه چیزی بهتر از این‌که فست فود فلفلی در گرگان همه این ویژگی‌ها را با هم دارد و با یک‌بار مراجعه تبدیل به مشتری دائم‌شان می‌شوید. در این فست فود انواع پیتزا‌، برگر، خوراک، پاستا و سالاد در اندازه‌های متفاوت ارائه می‌شود و همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 12 شب باز است.

فست فود فلفلی دارای دو شعبه در شهر گرگان است.

شعبه اول: محله گرگانپارس، خیابان ولیعصر، عدالت 40. شماره تماس: 01732326345

شعبه دوم: میدان گلشهر، نرسیده به گلشهر2. شماره تماس: 01732526345

 

فست فود چیلی

فست فود چیلی دارای سوخاری های خوشمزه است.

شما کسی را در گرگان نمی‌شناسید که اسم چیلی به گوشش نخورده باشد. فست فودی که یک سر و گردن از رقیبانش بالا‌تر است و گاهی مردم در مقابل این فست فود خوشنام صف می‌کشند. در چیلی انواع غذا‌های فوری تهیه می‌شود که محبوب‌ترین غذای آن، مرغ سوخاری است.

از خوبی‌های دیگر فست فود چیلی این است که فضای پارک کافی دارد و لازم نیست اعصابتان برای پیدا کردن جای پارک خرد شود. همچنین در فصل بهار و تابستان که هوا گرم‌تر است، می‌توانید در تراس که فضای بسیار زیبایی هم دارد بنشینید. این فست فود از ساعت 12:30 الی 24:00 به صورت حضوری و دلیوری آماده خدمت‌رسانی می‌باشد.

آدرس چیلی: خیابان ولیعصر، بین عدالت 95 و 97

شماره فست فود گرگان :  01732527160 و 01732527161

 

گوک برگر

گوک برگر پیتزاهای ایتالیایی را دارد.

اما برسیم به گل سرسبد فست فود‌های گرگان یعنی گوک! یک فست فود بی‌نظیر در شهر گرگان که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و رضایت مشتریان برایشان اولویت اول است. انواع پیتزا آمریکایی، ایتالیایی، اسلایس، انواع برگر و ساندویچ، سوخاری و باکس‌های ویژه، سالاد، پیش غذا و برگر‌های نیمه آماده را می‌توانید از این فست فود چه به صورت حضوری چه از طریق سایت یا تماس تلفنی سفارش بدهید. گوک دکوراسیون داخلی زیبایی هم داشته و در مناسبت‌های مختلف تخفیفات جذابی را برای مشتریان در نظر می‌گیرد.

آدرس: بلوار دخانیات، روبروی صیاد شیرازی شش(مهرگان)

شماره تماس: 0173199

 

کافه رستوران میامی

 

کافه رستوران میامی حیاطی بزرگ با آلاچیق اختصاصی دارد.

در نزدیکی فست فود 444 گرگان، کافه رستورانی با حیاط بزرگ و دلباز وجود دارد که شما را فرا می‌خواند تا یک شب خاطره انگیز را در آن‌جا رقم بزنید.

انتخاب با شماست که وقتی وارد کافه شدید، در حیاط سرسبز و زیبای آن و زیر آلاچیق‌ها بنشینید یا از فضای داخل استفاده کنید. رستوران میامی دارای تنوع غذایی بالایی‌ست و پیتزا‌ها، ساندویچ‌ها و پاستا‌ها با طعم‌های مختلف در آن ارائه می‌شود. این رستوران همه روزه از ساعت 9:30 صبح تا 24:00 شب باز بوده و می‌توانید به صورت اینترنتی هم ثبت سفارش کنید.

آدرس: محله گرگانپارس، خیابان ولیعصر، عدالت 36، بین میرآب و آبان

شماره تماس: ۰۱۷۳۲۳۲۷۴۸۴

 

در این مطلب به معرفی بهترین فست فود‌های شهر گرگان پرداختیم و به طور ویژه راجع به یکی از خوشنام‌ترین‌های آن‌ها یعنی فست فود 444 گرگان صحبت کردیم. هم‌چنین آدرس و شماره فست فود گرگان هم برایتان قرار دادیم تا هر زمان که خواستید به آن‌ها مراجعه کرده و از خوردن یک غذای خوشمزه لذت ببرید. برای خرید اینترنتی فست فود گرگان هم می‌توانید از اسنپ فود کمک بگیرید.

اکثر فست فود‌هایی که در اینجا راجع‌به آن‌ها توضیح دادیم، تا پاسی از شب آماده خدمت رسانی هستند. چیزی که کمبود آن احساس می‌شود، فست فود شبانه روزی گرگان است. اگر شما چنین فست فود یا ساندویچی را می‌شناسید که از کیفیت غذای بالایی هم برخوردار باشد، خوشحال می‌شویم به ما هم معرفی کنید. همچنین می توانید سفارش غذا به صورت اینترنتی شهر گرگان هم از هر رستوران که مدنظرتان هست داشته باشید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود