آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
چالش های غذاخوری دنیا
تغذیه سالم
4.3/5 - (401 امتیاز)
بدون نظر

چالش غذا خوری جدید یا مسابقه بخوربخور

زهرا دهقان 17 آذر 1398 5 دقیقه

چند سالی است که در شبکه‌های اجتماعی، چالش‌های مختلفی راه می‌افتد و ترند روز می‌شود و به نحوی کاربران شبکه‌های اجتماعی را درگیر خود می‌کند. شما هم احتمالاً این چالش‌ها را با نام چالش غذا خوری اینستا، چالش غذا خوری در یوتیوب، چالش غذا خوری اسمر، چالش آب یخ و چالش باز کردن در بطری دیده‌اید و به نحوی با آن درگیر شده‌اید، ممکن است به‌ شرکت‌کنندگان این چالش‌ها پیوسته باشید یا فقط به‌عنوان تماشاگر این چالش‌ها را دنبال کرده باشید. یکی از بامزه‌ترین و جذاب‌ترین چالش‌هایی که در این سال‌ها توجه همه را به خودش جلب کرده، چالش‌های غذاخوری است.

چالش غذاخوری انواع مختلف دارد؛ گاهی همان مسابقه‌ بخوربخور است و هرکس بتواند حجم بیشتری از ماده غذایی موردنظر را بخورد برنده است؛ مثل چالش غذا خوری پیتزا یا چالش غذا خوری نودل و گاهی به حجم ربطی ندارد یعنی ماده ‌موردنظر آن‌قدر تهوع‌آور، مشمئزکننده یا عجیب‌وغریب است که حتی خوردن یک یا چند تکه کوچک از آن هم شما را پیروز چالش خواهد کرد؛ مثل چالش خوردن حشرات یا اختاپوس زنده که احتمالاً ویدیوهایش را در چالش غذا خوری اینستا، یوتیوب یا بقیه شبکه‌های اجتماعی دیده‌اید.

چالش اختاپوس خوری asmr

 

مسابقه ماست‌خوری؛ چالش غذا خوری داشتیم وقتی چالش غذا خوری مد نبود!

اگر خاطرتان باشد و سنتان قد بدهد، خیلی سال پیش وقتی هنوز چالش غذا خوری اسمر و چالش غذا خوری اینستا وجود خارجی نداشتند، مسعود روشن‌پژوه در برنامه‌ای برای کودکان و نوجوانان به نام «مسابقه‌ محله» چالش غذا خوری راه انداخته بود؛ به این شکل که هر بار به یکی از مدارس هر محله می‌رفت و از داوطلبانی که دوست داشتند در مسابقه شرکت کنند می‌خواست بدون استفاده از دست‌‌هایشان یک کاسه پر از ماست را بخورند. این هم یک چالش غذا خوری است که بعدها به‌عنوان یک سرگرمی سالم!‌ در مدارس شهرها و محله‌‌های دیگر هم اجرا می‌شد.

چالش غذا خوری اسمر، یکی از پربازدیدترین سری ‌ویدیوها در دنیا

چالش غذاخوری asmr

چالش غذا خوری اسمر (ASMR) که هر بار با یک چالش غذا خوری جدید در شبکه‌های اجتماعی سر و صدا می‌کند، به دنبال یکسری ویدیو تهیه شده بین کاربران کره‌جنوبی، در ایالات‌متحده آمریکا و بقیه کشورها به راه افتاد. در چالش غذایی اسمر شرکت‌کنندگان – که معمولاً افراد عادی با مشاغل معمولی‌اند – درحالی‌که با بینندگان خود صحبت می‌کنند مقادیر زیادی مواد غذایی را به‌ صورت زنده و آنلاین تهیه می‌کنند و بعد با سر و صدای زیاد و پیش چشم مخاطبانشان می‌خورند. اگر ویدیوهای چالش غذا خوری اسمر را دیده باشید متوجه شده‌اید که برخی از این وعده‌های غذایی بسیار زیاد و بسیار عجیب هستند. مثل «چالش غذا خوری نودل آتشی» که شرکت‌کننده باید حجم زیادی از نودلی را که با فلفل خیلی زیاد تهیه شده در طول یک ویدیو بخورد. یا در چالش غذا خوری پیتزا یک یا دو شرکت‌کننده باید مقدار زیادی پیتزا که می‌تواند ده نفر را سیر کند، به‌تنهایی بخورند.

 

چند چالش غذا خوری جدید و البته عجیب

در دنیای پرسرعت این روزها فقط برنامه‌ها و نرم‌افزارها و تکنولوژی نیست که هر روز آپدیت می‌شود و ما را شگفت‌زده می‌کند، ذهن خلاق سلبریتی‌ها، اینفلوئنسرها و کاربران شبکه‌های اجتماعی هر روز چالش‌های جدیدی می‌سازند، این چالش‌ها مخاطبان خاص خودشان را دارند، مخاطب چالش‌های جدید فیزیکی و پرتحرک ورزشکاران‌اند و مخاطبان چالش غذا خوری جدید، شکموها! بیایید با چند تا از آن‌ها آشنا شویم!

چالش غذا خوری رنگین‌کمان

چالش غذا خوردن همرنگ لباس در 24 ساعت

در این چالش غذا خوری جدید که چند روزی است به راه افتاده، شرکت‌کنندگان در طول ۲۴ ساعت باید تنها غذاهایی را بخورند که به رنگ لباس تنشان است. اگر فکر شرکت کردن در این چالش غذا خوری جدید وسوسه‌تان می‌کند همین حالا که این متن را می‌خوانید به رنگ پیراهنی که پوشیده‌اید نگاه کنید. اگر رنگ پیراهن یا تی‌شرتتان سبز، زرد، قرمز، نارنجی و چنین رنگ‌هایی است شانس با شما یار بوده، چون مواد غذایی متنوعی با این رنگ‌ها وجود دارند؛ اما اگر پیرهنتان آبی یا بنفش باشد چه؟ کار برایتان سخت خواهد شد!

چالش غذا خوری پیتزا و فست‌‌فود

چالش خوردن پیتزا و فست فود

یکی از چالش‌های غذا خوری که تا به ‌حال کسی در آن پیروز نشده است، چالش غذا خوری پیتزا و همبرگر ۵۰ کیلویی است!‌ در این چالش که در بعضی از کشورها از جمله آمریکا، کشورهای اروپای شرقی و کشورهای شرق آسیا برگزار می‌شود شما و حداکثر ده نفر از دوستانتان باید در حدود یک ساعت یک پیتزای ۵۰ کیلویی را بخورید!‌ جایزه این چالش بین ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار است و تا به ‌حال کسی نتوانسته این چالش را به پایان ببرد. چالش غذا خوری پیتزا در کشور گرجستان و صربستان هم برگزار می‌شود، اگر گذرتان به این کشورها افتاد و استعدادی در پرخوری دارید، شرکت در این چالش‌ها را از دست ندهید. البته باید بدانید برای شرکت در چالش غذا خوری پیتزا باید حدود ۵۰ تا ۱۰۰ دلار هزینه ورودی بپردازید.

چالش غذا خوری نودل و بال سوخاری جهنمی

چالش یک چیپس

ذائقه‌تان چقدر با فلفل سازگار است؟ اگر فکر می‌کنید می‌توانید غذاهای خیلی تند بخورید و در دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی با آشنایان و دوستانتان بر سر خوردن فلفل رقابت می‌کنید باید بدانید که هنوز از قافله عقبید! اگر عکس‌ها و ویدیوهای این چالش غذایی را در شبکه‌های اجتماعی نگاه کنید، احتمالاً‌ شما هم تأیید می‌کنید که چالش غذا خوری نودل آتشین یا جهنمی یکی از دردناک‌ترین و سخت‌ترین چالش‌های غذا خوری جدید جهان است. در این چالش شرکت‌کننده‌ها موظفند نودلی که از حجم زیاد فلفل کاملاً قرمز شده، بال فلفلی و کتف سوپر فلفلی مرغ بخورند. رکورد این رقابت که از شدت تندی، چالش غذا خوری نودل و بال جهنمی نام گرفته، در دست مردی آمریکایی‌ است که توانسته ۴ بال سوخاری را تا آخر بخورد. به نظر می‌رسد با این حجم از تندی غذا تنها جایزه‌ای که باید به شرکت‌کنندگان داده شود، یک دستگاه معده جدید است!

عجیب‌ترین چالش غذا خوری‌ای که دیده یا شنیده‌اید چه بوده است؟ آیا حاضرید مثلاً برای ۱۰۰۰ دلار غذایی خیلی تند یا یک اختاپوس زنده بخورید؟

اشتراک:
زهرا دهقان- 507 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود