خرید با جایزه خرید بعدی!

خرید با جایزه خرید بعدی!
3.8/5 - (190 امتیاز)

در جهت تسهیل روند سفارش آنلاین غذا و محصولات غذایی از اسنپ‌فود از این پس تمام مشتریان اسنپ‌فود می‌توانند با استفاده از طرح جدید با عنوان جایزه با خرید، بخشی از خرید خود را به عنوان هدیه اعتباری در خرید بعدی از همان مجموعه دریافت کنند.

طرح جایزه خرید بعدی در تمامی سرویس‌های اسنپ‌فود (غذا، میوه، شیرینی، پروتئین و نان) فعال است. در این طرح می‌توانید با خرید از رستوران‌ها یا فروشگاه‌های عضو اسنپ‌فود در هر خرید بخشی از مبلغ فاکتور نهایی را به ‌عنوان اعتبار خرید نقدی در بخش «جایزه‌ها و تخفیف‌ها» ذخیره کنید و در خریدهای بعدی از همین مجموعه از اعتبار آن استفاده کنید.

نحوه استفاده ازجایزه خرید بعدی اسنپ‌فود

در ادامه مراحل نحوه استفاده از این اعتبار در رستوران‌ها و فروشگاه‌های مختلف باهم مرور خواهیم کرد.

کدام رستوران و فروشگاه‌ها جایزه خرید بعدی دارند؟

اسنپ فود

 

مطابق تصویر کلیه رستوران‌ها و فروشگاه‌هایی که جایزه خرید بعدی دارند، در بخش بالایی صفحه رستوران با آیکون «جایزه خرید» مشخص شده‌اند.

آیا درصد جایزه برای هر رستوران و فروشگاه متفاوت است؟

بله با توجه به تنوع خدمات و محصولات مبلغ یا درصد جایزه خرید بعدی برای هر رستوران و فروشگاه متفاوت است.

 

مطابق تصویر عددی که درکنار آیکون نوشته شده است به عنوان جایزه خرید بعدی درنظر گرفته شده که به کیف پول همان رستوران برمی‌گردد.

«جایزه خرید» در کدام‌ بخش ذخیره می‌شود؟

برای مثال اگر شما از رستورانی مطابق تصویر زیر خرید کرده باشید و10 درصد از مبلغ پرداخت نهایی را به‌عنوان جایزه خرید بعدی دریافت کرده باشید، این مبلغ به عنوان جایزه در بخش «تخفیف‌ها و جایزه‌ها» ذخیره خواهد شد.

به ازای هر رستوران و فروشگاهی که جایزه خرید دارند، در صفحه تخفیف‌ها و جایزه‌ها بخش جداگانه‌ای وجود دارد که با مراجعه به صفحه هر رستوران یا فروشگاه می‌توانید مجموع اعتبار از خرید‌های مختلف خود را در آن بخش ببینید.

 

نحوه استفاده از جوایز خرید به چه شکل است؟

برای استفاده از این جوایز نیازی به وارد کردن هیچ کدی نیست.

  1. ابتدا به صفحه «تخفیف‌ها و جایزه‌ها» مراجعه کنید.
  2. روی اسم هر رستوران یا فروشگاهی که از آن اعتبار خرید دریافت کرده‌اید کلیک کنید
  3. وقتی به صفحه سفارش از رستوران متصل شدید کالا یا محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  4. در مرحله پرداخت مطابق تصویر با فعال کردن گزینه« اعتبار جایزه خرید» برابر با مبلغ جایزه از مبلغ نهایی فاکتور کم خواهد شد.

 

شرایط استفاده از جوایز خرید به چه شکل است؟

شما می‌توانید بعد از هر سفارش یا پس از چند بار سفارش از اعتبار جمع شده استفاده و مبلغ کمتری پرداخت کنید.

 

برای استفاده از این قابلیت می‌توانید از اینجا به اپلیکیشن اسنپ‌فود وارد شوید و از رستوران، شیرینی فروشی ها، کافه و سایر مراکز مورد علاقه‌ی خود سفارش را ثبت کنید و برای خرید بعدی جایزه دریافت کنید. درصورت وجود سوال در این رابطه، می‌توانید در انتهای همین مقاله یا دایرکت صفحه اینستاگرام اسنپ‌فود snappfood_ir سوالات خود را مطرح کرده تا پاسخگوی سوالات شما باشیم.

نظرات کاربران