آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
میدان تره بار زرگنده
انواع سبزیجات و صیفی جات
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

میدان تره بار زرگنده و تجربه یک خرید به صرفه و رضایت بخش

مینا اسماعیل بیگی 25 خرداد 1402 3 دقیقه

میدان تره بار زرگنده یکی از بازارهای معروف شهر تهران در محدود خیابان شریعتی است. در این بازار روز، انواع میوه جات، صیفی جات و سبزیجات تازه عرضه می‌شود. به علاوه، امکان خرید انواع غلات، حبوبات، خشکبار و محصولات لبنی هم فراهم است. همچنین برای خرید اقلامی مثل روغن، نان و شیرینی، گوشت چرخ کرده، انواع کنسروها و همچنین انواع شوینده‌ها هم می‌توانید به این میدان مراجعه کنید.

این مجموعه، زیر نظر شهرداری اداره می‌شود و به همین دلیل، قیمت محصولات عرضه شده در آن، کاملا مناسب و به‌صرفه است. طبق تجربه مشتریان، میدان تره بار، صبح‌ها خلوت‌تر است و اگر سحرخیزتر باشید، احتمالا پیدا کردن جای پارک در اطراف این میدان، در ساعات ابتدای روز، آسان‌تر خواهد بود.

ساعات کار میدان تره بار زرگنده

تره بار زرگنده در تمام طول هفته و حتی جمعه‌ها هم باز است و ساعات کار آن برای مشتریان حضوری و مجازی به این ترتیب است:

  • صبح‌ها: برای مشتریان حضوری از ساعت 8:30 تا 13 و برای مشتریان آنلاین از 8:30 تا 12:30
  • عصرها: برای مشتریان حضوری از ساعت 14 تا 19 و برای مشتریان آنلاین از 14:45 تا 19

تنها محدودیت این بازار، تعطیلی آن در عصرهای جمعه برای مشتریان حضوری است. به عبارت دیگر، در روز جمعه، فقط در بازه زمانی 8:30 تا 13 می توانید به این بازار، مراجعه حضوری داشته باشید.

چطور به میدان تره بار زرگنده برویم؟رفتن به میدان تره بار زرگنده

ابتدا لازم است بدانید که این میدان، پارکینگ اختصاصی ندارد. به علاوه، داخل میدان، امکاناتی مانند چرخ یا سبد خرید هم ارائه نمی‌شود، بنابراین در نظر داشته باشید که خودروی خود را تا حد امکان در فاصله‌ای نزدیک از میدان پارک کنید.

اما برای رسیدن به این بازار، استفاده از ایستگاه‌های اتوبوس نزدیک هم ایده بدی نیست. برای این منظور، ایستگاه اتوبوس زرگنده، نزدیک‌ترین ایستگاه به این بازار است و فقط 113 متر با این میدان تره بار، فاصله دارد.

در صورت استفاده از مترو هم باید از ورودی 2 متروی قلهک استفاده کنید و پس از آن، برای رسیدن به تره بار زرگنده، مسیری مستقیم در حدود 500 متر را به طرف خیابان شهید کلاهدوز، طی کنید.

این بازار در مجاورت بوستان زرگنده قرار گرفته و دسترسی نزدیکی به مراکزی مانند سینما فرهنگ، رستوران البرز و امامزاده اسماعیل دارد.

نقد و بررسی میدان تره بار زرگنده از دیدگاه مشتریان

نقد و بررسی میدان تره بار زرگنده

بیشتر افرادی که تجربه حضور در این میدان تره بار را داشته‌اند، کیفیت محصولات آن را مطلوب می‌دانند. البته، گلایه‌هایی درباره کوچک بودن فضای این بازار، شلوغی زیاد آن و از همه مهم‌تر، نبود پارکینگ اختصاصی هم به چشم می‌خورد. با این همه، به نظر می‌رسد نظارت شهرداری و قیمت مناسب محصولات و کیفیت خوب آن‌ها توانسته، نظر تعداد زیادی از مشتریان را به خود جلب کند. بخصوص اینکه در ساعات ابتدایی روز، کیفیت محصولات ارائه شده، تازه‌تر و بهتر است. در میان مشتریان آنلاین هم رضایت نسبی و قابل قبولی در مورد کیفیت محصولات، زمان ارسال آن‌ها و نوع برخورد پیک، وجود دارد.

برای سر زدن به میدان تره بار زرگنده، از اسنپ فود کمک بگیرید

همان‌طور که اشاره کردیم، گاهی تردد زیاد میادین میوه و تره بار، برای مشتریان کلافه کننده است، اما خبر خوب این است که برای این موضوع، راه حلی خوبی وجود دارد. استفاده از امکان خرید میوه آنلاین، به شما امکان می‌دهد که دور از تمام این شلوغی‌ها، با خیال راحت و فقط با چند کلیک، محصولات مورد نظر خود را از سایت اسنپ فود انتخاب کرده و همراه با ثبت آدرس، به صورت اینترنتی سفارش دهید. بقیه کارها بر عهده پیک است و به این ترتیب شما به راحتی می‌توانید یک خرید بی‌دردسر و آسان را تجربه کنید و زمان مفید خود را صرف امور ضروری‌تری کنید.

به علاوه، در نظر داشته باشید که در صورت خرید آنلاین، کالاهای خریداری شده از ضمانت مرجوعی برخوردارند و شما می توانید در صورت عدم رضایت از محصولات سفارش داده شده، آن‌ها را به راحتی مرجوع کنید. شاد و پیروز باشید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود