آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
میدان تره بار نصر
انواع سبزیجات و صیفی جات
4.3/5 - (3 امتیاز)
6

میدان تره بار نصر با تنوعی بی نظیر برای مایحتاج روزانه

مینا اسماعیل بیگی 26 خرداد 1402 3 دقیقه

میدان تره بار نصر در محله کوی نصر تهران واقع شده و با توجه به اینکه قیمت محصولات مغازه‌های محله گیشا نسبتا بالا است، خرید کردن از این مجموعه که زیر نظر شهرداری اداره می‌شود، کاملا به‌صرفه و مناسب است.

در میدان تره بار نصر، تنوع قابل توجهی از انواع مایحتاج روزانه به چشم می‌خورد. برای مثال؛ در این میدان می‌توانید انواع گوشت سفید و قرمز، مانند گوشت گوساله و گوسفندی تازه و گوشت مرغ را با قیمتی مناسب تهیه کنید. به علاوه، کیفیت میوه جات و سبزیجات تازه این میدان هم زبانزد مشتریان است و علاوه بر این‌ها، خرید انواع حبوبات و غلات فله یا بسته‌بندی شده، انواع خشکبار، محصولات لبنی، انواع نوشیدنی و … هم از این مکان، امکان‌پذیر است.

این مجموعه، فضای نسبتا بزرگی دارد و برای خرید آسان‌تر، چرخ دستی خرید هم در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین، جنب بازار روز نصر، یک نانوایی سنگکی قرار دارد که با خرید نان تازه از آن می‌توانید خرید روزانه خود را کامل کنید.

ساعات کار میدان تره بار نصر

این بازار همه روزه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 19 عصر دایر است، اما ساعات خدمات‌رسانی آنلاین آن به ترتیب زیر است:ساعات کار میدان تره بار نصر

  • صبح‌ها: برای مشتریان آنلاین از 8:30 تا 12:30
  • عصرها: برای مشتریان آنلاین از 14:45 تا 19

میدان تره بار نصر در روزهای جمعه، فقط از ساعت 8 صبح تا 13 فعالیت حضوری دارد، اما خدمات آنلاین این مجموعه در تمام روزهای هفته؛ از جمله جمعه، به صورت ساعات ذکر شده در بالا است.

چطور به میدان تره بار نصر برویم؟

برای رسیدن به این میدان تره بار، استفاده از ایستگاه بی آر تی کوی نصر، چندان مناسب نیست، زیرا از این ایستگاه تا میدان، چیزی حدود 800 متر پیاده‌روی خواهید داشت. اما ایستگاه اتوبوس شهر آرا (آتش نشانی) تنها 170 متر با بازار تره بار نصر فاصله دارد و اگر بخواهید از مترو استفاده کنید، بهترین و نزدیک‌ترین ایستگاه، ایستگاه متروی شهرک آزمایش است. استفاده از خودروی شخصی هم که همیشه پای ثابت قضیه است و شما می‌توانید برای پارک خودروی خود، از فضای پارک خیابانی اطراف این بازار، استفاده کنید. به علاوه، با رفتن به بازار روز نصر، به مراکز دیگری مانند فست فود بولکی، فروشگاه وسایل میهمانی نیوان هپی لند و فروشگاه لوازم خانگی آرش مهر هم دسترسی نزدیکی خواهید داشت.

در ادامه، اطلاعات کامل‌تری درباره لوکیشن و اطلاعات تماس این میدان تره بار آمده است:

  • آدرس: تهران، اتوبان جلال آل احمد، کوی نصر، انتهای خیابان فاضل غربی، میدان تره بار نصر
  • تلفن: 02188288265
  • لوکیشن میدان تره بار نصر

نقد و بررسی میدان تره بار نصر از دیدگاه مشتریاننقد و بررسی میدان تره بار نصر

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که کیفیت محصولات این میدان تره بار در کنار قیمت خوب و مناسب آن‌ها، برای بسیاری از مشتریان، رضایت‌بخش و قابل قبول بوده است. البته با توجه به شلوغی خیابان فاضل، گلایه‌هایی هم در مورد مشکلات پارک خودرو به چشم می‌خورد، اما در مجموع، بازخوردهای مثبتی نسبت به خرید از این بازار وجود دارد. به علاوه، مشتریان مجازی هم در مورد نحوه دریافت خدمات آنلاین، مانند کیفیت بسته‌بندی محصولات، مدت زمان ارسال سفارشات و نوع برخورد پیک، رضایت قابل قبولی دارند.

تجربه یک خرید اینترنتی آسان از تره بار نصر با اسنپ فود

خرید اینترنتی میوه ، ماجرای تازه‌ای نیست، اما تفاوت از جایی آغاز می‌شود که شما بخواهید به یک سایت اینترنتی خوب و پرسرعت اعتماد کنید و فرایند خرید خود را به آن بسپارید. تجربه کاربران فضای مجازی نشان می‌دهد که اعتماد به اسنپ فود، شما را هیچ وقت پشیمان نمی‌کند. بنابراین، با خیال راحت، در منزل، پای سیستم خود بنشینید و وارد صفحه اختصاصی میدان تره بار نصر در اسنپ فود شوید.

حالا فقط چند کلیک تا یک خرید کامل و رضایت‌بخش فاصله دارید و پس از ثبت آدرس می‌توانید بقیه کارها را به اسنپ فود و پیک‌های بادپای آن بسپارید. به زودی، پیک اسنپ فود، با سبدی از محصولات خریداری شده توسط شما به درب منزلتان ارسال می‌شود و شما تجربه شیرین خرید اینترنتی از یک سایت معتبر را خواهید چشید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(6 دیدگاه)

چیرانی فر
15 مرداد 1402

سلام از میدان تره بار نصر چیا میشه خرید و خرید انلاین میشه ازش کرد

  • snappfoodadmin
    15 مرداد 1402

    سلام میدان تره بار نصر با داشتن پارکینگ خوب برای ماشین ها و مسیر خوب راحت برای دسترسی به میدان تره بار خرید میوه و سبزی و گوشت و مرغ و ماهی و میگو تازه را راحت کرده و همچنین میتوانید از میدان تره بار نصر گیشا به صورت غیرحضوری و انلاین از اسنپ فود سفارش انواع میوه های تازه و انواع گوشت و مرغ و ماهی و انواع میگو و خوارکی های سوپرمارکتی وانواع غذاها و انواع دسرها و انواع نوشیدنی ها را خرید کنید https://snappfood.ir/

ماجده
09 مرداد 1402

سلام تجربه خرید اینترنتی با خیال راحت و آسان از تره بار نصر با اسنپ فود داشتم اسنپ فود خیلی کارهامو راحت کرد میوه خوب تازه و غذاهای گرم و دمنوش و کیک و شیرینی خریدهای سوپرمارکتی همرو از اسنپ فود انجام میدم

  • snappfoodadmin
    09 مرداد 1402

    سلام میدان تره بار نصر در محله کوی نصر تهران واقع شده که متوانید هم حضوری تمام مایحتاج روزانه و ماه هانه وهفتگی خود از جمله میوه وسبزی و مرغ ماهی و میگو و گوشت و انواع میوه جات تازه خرید کنید و هم به صورت انلاین از طریق اسنپ فود خرید میوه ها و سبزی ها را انجام بدهید https://snappfood.ir/ میدان تره بار نصر گیشا صبح‌ها: برای مشتریان آنلاین از 8:30 تا 12:30 عصرها: برای مشتریان آنلاین از 14:45 تا 19 میدان تره بار نصر در روزهای جمعه، فقط از ساعت 8 صبح تا 13 فعالیت حضوری دارد، اما خدمات آنلاین این مجموعه در تمام روزهای هفته؛ از جمله جمعه، به صورت ساعات ذکر شده است.

سپهر زابلی
09 مرداد 1402

میدان تره بار نصر خیلی میدان تره بار خوبی هستش همه مایحتاج زندگی را داره نیازی نیست هی از این فروشگاه به اون فروشگاه بری یکجا ماشین پارک میکنی میری راحت میوه و سبزی و گوشت ومرغ و ماهی و میگو میخری میایی

  • snappfoodadmin
    09 مرداد 1402

    سلام میدان تره بار نصر فضای نسبتا بزرگی دارد و برای خرید آسان‌تر، چرخ دستی خرید در اختیار شما قرار می دهد در میدان تره بار نصر گیشا می‌توانید انواع گوشت سفید و قرمز، مانند گوشت گوساله و گوسفندی تازه و گوشت مرغ را با قیمتی مناسب تهیه کنید.از کیفیت میوه جات و سبزیجات تازه این میدان تره بار مشتریان رضایت دارند و خرید انواع حبوبات و غلات فله یا بسته‌بندی شده، انواع خشکبار، محصولات لبنی، انواع نوشیدنی ها و خوراکی ها می توانید خرید حضوری و خرید انلاین از طریق اسنپ فود انجام دهید https://snappfood.ir/

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود