بهترین و معروفترین رستوران و فست فودهای شهر گنبدکاووس

بهترین رستوران های شهر گنبد کاووس
3.7/5 - (3 امتیاز)

اگر قصد سفر به شمال کشور و اقامت در استان گلستان و شهر گنبد کاووس را دارید، بهتر است لیستی از رستوران‌ها و فست فودهای آن را داشته باشید. اغلب این اماکن، خدمات خود را به صورت آنلاین و از طریق اسنپ فود در اختیار مشتریان خود قرار داده‌اند. در این مطلب می‌خواهیم بهترین رستوران های شهر گنبد کاووس را در مرکز بلندترین برج‌های آجری دنیا بشناسیم و با امکانات آن‌ها آشنا شویم.

لیستی از بهترین رستوران های شهر گنبد کاووس

لیستی از بهترین رستوران های شهر گنبد کاووس

اگر شما هم جزو کسانی هستید که در سفر به شهرهای مختلف به دنبال بهترین رستوران‌ها می‌گردد و درکل غذا خوردن را یکی از بخش‌های مهم سفر می‌دانید، تنوع غذاخوری‌ها در این شهر با غذاها و طعم‌های مختلف و خوشمزه شما را راضی خواهد کرد. از جمله رستوران‌ها و فست فودهای عالی و ممتاز در گنبدکاووس، موارد زیر قابل توجه هستند:

فست فود آر اف سی

فست فود آر اف سی

این فست فود در بلوار دانشجو در شهر گنبدکاووس واقع شده و مقر همیشگی دانشجویان شهر است. به همین دلیل همیشه کیفیت در غذاهای آن حرف اول را می‌زند. انواع غذاهای سوخاری و پیتزا در آر اف سی همیشه جزو پرطرفدارترین‌ها بوده است. می‌توانید منوی این فست فودی را در اپلیکیشن اسنپ فود نیز ببینید.

  • آدرس: شهر گنبد کاووس، بلوار دانشجو، نبش دانشجو 8
  • شماره تلفن: 01733541200

رستوران ملل

ملل نام یکی دیگر از بهترین رستوران های شهر گنبد کاووس بوده و در ضلع شمالی دریاچه مصنوعی شهر واقع شده است. کیفیت غذاهای تهیه شده در این رستوران در سطح بالایی قرار گرفته و شامل غذاهای ایرانی، اردو، خوراک، پیش غذا و سوپ است. تجربه متفاوت در رستوران ملل گنبد کاووس را می‌توانید تنها با یکبار مراجعه امتحان کنید تا جزو مشتریان همیشگی این رستوران شوید.

  • آدرس: شهر گنبد کاووس، خیابان مولن رز یا پنجم آذر، جنب سینما عصر جدید
  • شماره تلفن: 01732247400

فست فود ونیز

فست فود ونیز یک کافه باغ در طالقانی شرقی است. کیفیت و تنوع بالایی که در غذاهای این مجموعه واقع شده، رضایت شما را جلب می‌کند. این فست فود در نزدیکی مجتمع تجاری عیسی بیگی قرار گرفته است.

  • آدرس: شهر گنبد کاووس، خیابان سرابی بعد از تقاطع امام رضا
  • شماره تلفن: 01733556990

رستوران خوان

ملل، یکی از جدیدترین رستوران‌ها بوده که ایده جدیدی را در انتخاب روش ارسال غذا داشته و آن هم استفاده از قابلمه‌های کوچک روحی است. این رستوران در نزدیکی بسیاری از اماکن تفریحی و در کنار پارک الغدیر قرار گرفته و همین ویژگی باعث شلوغی همیشگی این رستوران شده است.

  • آدرس: شهر گنبد كاووس، كمربندي ميدان امام علي، پارك الغدير
  • شماره تلفن: 07133383451

فست فود ناپول

در میان بهترین رستوران های شهر گنبد کاووس ، باید به ناپول نیز اشاره کنیم. ناپول در خیابان امام خمینی گنبد کاووس واقع شده است و در این مکان پیتزاهای بسیار معروفی تهیه و سرو می‌شود. کیفیت غذاهایی که در ناپول تهیه می‌شود، در سطح بالایی قرار گرفته است. در اسنپ امکان سفارش غذا گنبدکاووس از فست فود ناپول وجود دارد.

  • آدرس: شهر گنبد کاووس، خیابان ۱۷ شهریور شرقی، بین میدان آزادگان و کمربندی
  • شماره تلفن: 01۷۳۳۳۸۰۷۳۲

رستوران و فست فود نارنج

رستوران و فست فود نارنج

در بلوار امام خمینی جنوبی یک رستوران بسیار بزرگ قرار گرفته که هم فست فود و هم رستوران ایرانی را در خود جای داده است. این مکان از نظر ظاهر و تنوع خدمات در گنبد کاووس حرف اول را می‌زند. مدیریت مجموعه و همچنین برخورد خوب پرسنل در کنار کیفیت بالای غذا، نارنج را به یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های شهر تبدیل کرده است. مطالعه معرفی فست فود نارنج گنبد کاووس همراه با آدرس و منو برای تجربه یک غذای هیجان‌انگیز و دلچسب پیشنهاد می‌شود.

  • آدرس: شهر گنبد کاووس، خیابان امام خمینی جنوبی، نرسیده به چهار راه شهدا
  • شماره تلفن: 01733222181

افندی فود

در خیابان امام خمینی گنبد کاووس یک رستوران معروف نیز وجود دارد که انواع کباب، پیتزا، برگر و ساندویچ و پیش غذا را سرو می‌کند. گوشت‌های به کار رفته در تهیه غذاهای این رستوران از بهترین‌ها انتخاب شده و طعمی متفاوت دارند.

  • آدرس: شهر گنبد کاووس، امام خمینی جنوبی، دوازدهم دی غربی، بین 4 و مختوم
  • شماره تلفن: 01733222252

فست فود آفتاب

آفتاب یکی دیگر از فست فودهای معروف در گنبد کاووس است که در خیابان دانشجو واقع شده است. این مکان انواع پیتزا، برگر، ساندویچ، غذاهای پرسی، پیش غذا و سالاد را به صورت روزانه و با استفاده از مواد تازه تهیه و سرو می‌کند. تعداد بالای مشتریان آفتاب، نشان‌دهنده کیفیت و طعم خوب غذاهای آن است. در صورتی که قصد دارید غذایی خوشمزه را در محیطی آرام تجربه کنید، معرفی فست فود آفتاب گنبد کاووس + آدرس و شماره تلفن برای شما مفید خواهد بود.

  • آدرس: شهر گنبد کاووس، بلوار دانشجو، بعد از چهار راه شهدا
  • شماره تلفن: 01733584031

رستوران ماشاالله

یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران های شهر گنبد کاووس است که در پخت کباب‌ها تجربه بالایی دارد. این کبابی در نبش خیابان میهن غربی واقع شده و اغلب به کباب‌هایش شناخته می‌شود. به باور برخی افراد، کبابی مشالله، بهترین کبابی گنبد کاووس است.

  • آدرس: گنبد کاووس، خیابان میهن غربی، پاساژ ایده آل، مجموعه غذاخوری ماشاالله
  • شماره تلفن: 01733221880

آشپزخانه صداقت

در آشپزخانه صداقت می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و چلوکباب را با طعمی بی‌نظیر بچشید. حتی در میان رستوران‌های موجود در اسنپ فود نیز نام صداقت با امتیاز بالایی دیده می‌شود. این آشپزخانه در خیابان امام رضا واقع شده است.

فست فود و رستوران ایرانی شانلی

فست فود و رستوران ایرانی شانلی

کیفیت غذا در فست فود شانلی و برخورد مناسب پرسنل آن باعث شده تا مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کند. نام این مکان را می‌توانید در اسنپ فود نیز ببینید.

  • آدرس: شهر گنبد کاووس، خیابان سرابی، بین خیام و دانش، نبش کوچه نهم
  • شماره تلفن: 01733224858

رستوران توپول جوجه

در رستوران توپول جوجه می‌توانید انواع چلوکباب، غذای ایرانی، خورشت و پیش غذاهای ایرانی را میل کنید. از نظر مشتریان، غذاهای این رستوران با کیفیت بسیار بالایی تولید شده و اغلب طعمی فراموش نشدنی دارد. توپول جوجه در ابتدای حافظ جنوبی قرار گرفته است.

  • آدرس: شهر گنبد کاووس، خیابان امام خمینی، بلوار پاسداران، خیابان حافظ جنوبی
  • شماره تلفن: 01733241400

رستوران سنتی هزار و یک شب

در بلوار دانشجوی گنبد کاووس یک رستوران با دکوراسیونی سنتی و زیبا وجود دارد که با نام هزار و یک شب شناخته می‌شود. این رستوران از نظر کیفیت غذاها، در سطح بالایی قرار گرفته و اغلب مشتریان از سرویس‌دهی آن راضی بوده‌اند.

  • آدرس: شهر گنبد کاووس، خیابان نوپان، بلوار دانشجو، نبش دانشجو پنجم
  • شماره تلفن: 09112747379

کباب سرای امین

برای علاقه‌مندان به دل و جگر و کباب، امین بهترین انتخاب است. این مکان در خیابان خیام جنوبی گنبد کاووس واقع شده و پیش غذا، کباب، دل و جگر را به سبک خود تهیه و سرو می‌کند. پس، اگر به دنبال بهترین رستوران های شهر گنبد کاووس بودید، امین را را فراموش نکنید.

  • آدرس: شهر گنبد کاووس، خیابان خیام جنوبی، نبش ملل 13
  • شماره تلفن: 01732322017

اغذیه پارادیس

اغذیه پارادیس نیز در میان فست فودها قرار گرفته و مکان اصلی آن در خیابان امام خمینی جنوبی است. در پارادیس انواع و اقسام برگرها، ساندویچ و نوشیدنی‌های مختلف سرو شده و امکان سفارش از طریق اسنپ فود نیز وجود دارد.

رستوران مارال

رستوران مارال

در خیابان امام خمینی جنوبی گنبد کاووس که بسیاری از فست فودها و رستوران‌ها قرار گرفته، نام مارال نیز به چشم می‌خورد. رستورانی با کیفیت غذایی بالا که انواع خوراک، غذای ایرانی، پیش غذا و نوشیدنی‌های را تهیه و سرو می‌کند.

  • آدرس: شهر گنبد کاووس، شهرک جهاد، خیابان امام خمینی جنوبی
  • شماره تلفن: 01733336578

فست فود شادی

با ورود به خیابان یاس یک فست فود با نام شادی خواهید دید که انواع پیتزا، ساندویج و برگر را با استفاده از روش‌های منحصر به فرد و طعمی خاص تهیه و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. حجم بالای غذا در مقابل قیمت مناسب، یکی از دلایل موفقیت این مجموعه بوده است.

  • آدرس: شهر گنبد کاووس، خیابان یاس، نبش کوچه سوم
  • شماره تلفن: 09059877274

آشپزخانه خان بابا

رستوران خان بابا با ارائه انواع غذاهای ایرانی، کباب، خورشت و پیش غذاهای ایرانی در خیابان انقلاب واقع شده و یکی از بهترین رستوران های شهر گنبد کاووس محسوب می‌شود. سرویس‌دهی خوب، طعم عالی غذاها، کیفیت بالا و استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب از دلایل موفقیت این آشپزخانه بوده است.

فست فود ژابیز

ژاپیز نام یکی از رستوران‌های ایتالیایی در گنبد کاووس است. این مکان در محله ملانفس قرار گرفته و به دلیل تفاوت با دیگر فست فودها همیشه شلوغ است. برای چشیدن طعم غذاهای ژابیز می‌توانید از سرویس آنلاین اسنپ فود استفاده کنید.

رستوران نمونه شهر

رو به روی خیابان خرمشهر در گنبد کاووس یک رستوران با نام نمونه شهر به چشم می‌خورد. این رستوران علاوه بر سرویس بیرون‌بر و خدماتی که در داخل خود ارائه می‌دهد، سفارشات شما برای مجالس را با تخفیفات ویژه نیز قبول کرده و با بهترین کیفیت در اختیارتان قرار خواهد داد.

  • آدرس: شهر گنبد کاووس، روبه روی اداره برق، خیابان خرمشهر
  • شماره تلفن: 01733339396

فست فود سیب گاز

فست فود سیب گاز

سیب گاز، در میان بهترین فست فودهای موجود در خیابان سرابی قرار می‌گیرد. در این مکان می‌توانید طعم انواع سوخاری را امتحان کنید؛ البته در کنار این منو، انواع ساندویچ را هم می‌توانید سفارش دهید.

فست فود مستر هات داگ

مستر هات داگ در گنبد کاووس نام یکی از فست فودهای باکیفیت است که انواع هات داگ‌ها را تهیه و در کنار دیگر غذاها در اختیار مشتریان خود قرار داده است. خلاقیت بالا در تهیه و طعم‌دهی غذاها، دلیل اصلی موفقیت این فست فود بوده است. اگر به دنبال بهترین رستوران های شهر گنبد کاووس بودید، روی مستر هات داگ حساب کنید.

  • آدرس: شهر گنبد کاووس، شهرک فرهنگیان، خیابان امام خمینی شمالی، خیابان سرابی، بعد از تقاطع شکوفه
  • شماره تلفن: 01733337002

فست فود سیتی لایو

سیتی لایو یکی دیگر از فست فودهای موجود در میدان امام علی گنبد کاووس است که افراد زیادی آن را به عنوان پاتوق خود انتخاب کرده‌اند. در این مکان انواع پیتزا، ساندویچ، برگر، فست فود، پاستا و سوپ سرو می‌شود.

  • آدرس: شهر گنبد کاووس، خیابان طالقانی شرقی، ولیعصر شمالی
  • شماره تلفن: 09114110074

فست فود پرزو

یکی از رستوران‌های معروف در خیابان امام خمینی شمالی گنبد کاووس، پرزو است. فست فود و رستورانی که هم غذاهای ایرانی و هم فرنگی را با بهترین کیفیت و طعم تهیه و در اختیار مشتریان خود قرار داده است. پیشنهاد می‌کنیم حتما پیتزا ایتالیایی این فست فود را امتحان کنید.

رستوران منصور

رستوران منصور

یکی از غذاخوری‌های خوبی که در بین رودکی و میدان فراغی گنبد کاووس واقع شده، رستوران منصور است. این مکان در نزدیکی موزه فرش قرار گرفته و گردشگران زیادی برای صرف ناهار و شام به آن مراجعه می‌کنند. همین ویژگی باعث شده تا کیفیت غذاهای این رستوران روز به روز افزایش یابد.

  • آدرس: شهر گنبد کاووس، بلوار امام خمینی شمالی، بین رودکی و میدان فراغی
  • شماره تلفن: 01733225756

سفارش آنلاین غذا از رستوران و فست فودهای شهر گنبدکاووس

لیست بهترین رستوران های شهر گنبد کاووس و فست فودهای این شهر که در این مطلب عنوان شد، می‌تواند به شما کمک کند تا در مدت زمان اقامت خود در این شهر به دنبال پیدا کردن اماکنی برای صرف غذا نباشید. همچنین اسنپ فود آماده است تا خدمات خود را در زمینه سفارش آنلاین غذا گنبدکاووس در اختیار شما قرار دهد.

اگر شما هم تجربه صرف غذا در هر یک از رستوران‌ها و فست فودهای عنوان شده را داشته‌اید، تجربیات خود را با ما و دیگر همراهان اسنپ فود به اشتراک بگذرید.

نظرات کاربران