کبابی مشالله، بهترین کبابی گنبد کاووس

کبابی مشالله گنبد کاووس
5/5 - (2 امتیاز)

کبابی مشالله گنبد کاووس یکی از بهترین و معروفترین رستوران و فست فودهای شهر گنبدکاووس است. این رستوران در سال 1343 تاسیس شده ‌و با بیش از 50 سال سابقه، به صورت شبانه روزی به مشتریان خود بهترین خدمات را ارائه می‌دهد. تمام پرسنل این رستوران در پخت انواع غذا مهارت بالایی دارند و طعم لذیذترین کباب‌ها را در آنجا تجربه خواهید کرد. همچنین نحوه برخورد و نوع خدماتی که ارائه می‌دهند کاملا حرفه‌ای و دقیق است و بدون معطلی به غذاهای خود دسترسی خواهید داشت.

معرفی کبابی مشالله در گنبد کاووس

کیفیت غذاهای کبابی مشالله بسیار بالاست و از این جهت به عنوان یکی از بهترین‌های گنبد کاووس شناخته می‌شود. زیرا تمام غذاهای آن با مواد اولیه تازه و مرغوب درست می‌شود و به هیچ عنوان از گوشت‌های یخ زده یا بی کیفیت برای پخت آن‌ها استفاده نمی‌کنند. برنج ایرانی نیز پایه اصلی غذاهای این رستوران است که عطر و طعم بی نظیری دارد و می‌تواند هر فردی را مجذوب خود کند. تمام غذاها به صورت سنتی و در کاسه، بشقاب یا سینی‌های روحی سرو می‌شوند و از این جهت نیز حس نوستالژی و خاصی را برایتان ایجاد خواهد کرد.

فضای رستوران کاملا سنتی است و آرامش خاصی را برای مشتریان فراهم می‌کند. از لحاظ بهداشتی نیز تمام نکات رعایت می‌شود و با خیال راحت می‌توانید غذای خود را میل کنید.

  • آدرس کبابی مشالله گنبد کاووس: خیابان امام خمینی جنوبی، خیابان میهن غربی، روبروی پاساژ مصطفی
  • ساعت کاری: هر روز هفته از 8 صبح تا 10 شب
  • تلفن کباب مشالله: 01733223647
  • امکانات: خدمات شبانه روزی
  • اماکن نزدیک: بیمارستان برزویه، پاساژ صحتی، پردیس سینمایی مهر وحدت گنبد، داروخانه شبانه روزی مهرگان، مسجد قائمیه، پاساژ میهن و یادگار سیستم

منوی کبابی مشالله گنبد کاووسمنوی کبابی مشالله گنبد کاووس

قیمت غذاهای کبابی مشالله گنبد کاووس با وجود کیفیت بالا، در سطح مناسبی قرار گرفته است. جدول زیر شامل کلیه غذاها، پیش غذاها و نوشیدنی‌هایی است که می‌توانید در منوی آن ببینید.

پیش غذا غذای اصلی نوشیدنی
زیتون پرورده چلوکباب کوبیده تک سیخ نوشابه
ماست خیار چلو کباب کوبیده ویژه دو سیخ لیموناد
ترشی مخلوط چلو جوجه کباب تک سیخ دوغ محلی
ماست موسیر چلو جوجه کباب ویژه تک سیخ
ماست ساده چلو ساده
خوراک کباب کوبیده تک سیخ
خوراک جوجه کباب تک سیخ
خوراک پاچین بال و کتف مرغ کبابی
مرغ سرخ شده سینه یا ران
مرغ سرخ شده طلایی سینه یا ران
چلو گوشت
چکدرمه با گوشت
چکدرمه با مرغ
اکبر جوجه
چلو مرغ سرخ شده طلایی سینه یا ران
چلو مرغ سرخ شده طلایی ویژه سینه یا ران
زرشک پلو با مرغ سرخ شده مخصوص سینه یا ران
زرشک پلو با مرغ سرخ شده ویژه سینه یا ران
چلو خورشت قورمه سبزی
چلو خورشت قورمه سبزی ویژه
قورمه سبزی
چلو خورشت قیمه سیب زمینی
چلو خورشت قیمه سیب زمینی ویژه
خورشت قیمت سیب زمینی

نقد و بررسی کبابی مشالله گنبد کاووسنقد و بررسی کبابی مشالله گنبد کاووس

اگر بخواهیم یک نقد و بررسی کلی در رابطه با رستوران مشالله گنبد کاووس داشته باشیم، یک رستوران خوب و باکیفیت است که تنها از مواد غذایی سالم و تازه برای پخت غذاهای خود استفاده می‌کند. از دیدگاه مشتریان بسته بندی غذاهایی که به صورت آنلاین توسط این رستوران ارسال می‌شود، کاملا اصولی است و غذا را گرم نگه می‌دارد. از لحاظ زمان ارسال نیز اصولا به موقع غذا را تحویل می‌دهند.

قیمت غذاهای کبابی مشالله گنبد کاووس کاملا مناسب بوده و این موضوع یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این رستوران است. البته قیمت مناسب غذاها دلیل بر کیفیت پایین آن‌ها نیست. بلکه کبابی مشالله با حفظ کیفیت غذا و استفاده از مواد غذایی سالم و مرغوب این قیمت‌ها را در نظر می‌گیرد.

سفارش آنلاین غذا از کبابی مشالله گنبد کاووس

همانطور که گفته شد کبابی مشالله در گنبد کاووس واقع شده و به صورت حضوری یا آنلاین پاسخگوی مشتریان خود خواهد بود. بنابراین اگر اهل شهر گنبد کاووس هستید یا به این شهر سفر می‌کنید، حتما به این رستوران سر بزنید و از طعم غذاهای بی نظیر آن لذت ببرید. البته همانطور که گفته شد از طریق سیستم‌هایی چون اسنپ فود نیز می‌توانید غذای مورد علاقه خود را به صورت آنلاین نیز سفارش دهید. این برنامه به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان، غذای خود را درب منزل تحویل بگیرید.

نظرات کاربران