معرفی فست فود آفتاب گنبد کاووس + آدرس و شماره تلفن

معرفی فست فود آفتاب گنبد کاووس
به این مقاله امتیاز دهید

در میان بهترین و معروفترین رستوران و فست فودهای شهر گنبدکاووس ، آفتاب یکی از بهترین‌ها است. این مطلب توضیحات کاملی در مورد معرفی فست فود آفتاب گنبد کاووس است. آفتاب، با استفاده از آشپزانی که تجربه و مهارت بالایی در پخت غذاهای فست فودی دارند، توانسته بهترین و باکیفیت‌ترین منو را در اختیار مشتریان خود قرار داده و به عنوان یک پاتوق همیشگی برای ساکنین این شهر انتخاب شود.

اگر مسافر گنبد کاووس هستید یا در این منطقه ایران زندگی می‌کنید، حتما این مطلب را در مورد ویژگی‌های فست فود آفتاب در ذهن خود بسپارید. ویژگی‌های این فست فود، ارزش یکبار امتحان کردن را دارد.

معرفی فست فود آفتاب گنبد کاووسمعرفی بهترین فست فود آفتاب گنبد کاووس

اگر بخواهیم یک معرفی کامل از آفتاب داشته باشیم، باید از کیفیت غذاهایش شروع کنیم. استفاده از ترکیبات اولیه مرغوب و تازه یکی از دلایل موفقیت و جلب مشتریان بیشتر به فضای این فست فود بوده است. به علاوه امکان سفارش آنلاین از سرویس‌هایی مانند اسنپ فود نیز کار را برای مشتریان راحت‌تر کرده است. در فست فود آفتاب یک منوی متنوع در مقابلتان قرار خواهد گرفت که مطمئنا قیمت‌هایش شما را شگفت زده می‌کند. به علاوه تمام غذاها دارای عطر و طعمی مخصوص است که نمی‌توانید نظیرش را در دیگر فست فودی‌های سطح شهر پیدا کنید. اطلاعات مربوط به فست فود آفتاب عبارتند از:

 

  • آدرس فست فود آفتاب گند کاووس: بلوار دانشجو، بعد از چهارراه شهدا، بین دانشجو 14 و 16
  • ساعت کاری: هر روز هفته از 11 تا 14:30 / 17:15 تا 23:45
  • تلفن: 01733584031
  • امکانات: سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: بیمارستان شهید مطهری، مجتمع تجاری امید، کباب ساطوری تک بناب، رستوران سنتی هزار و یک شب، بستنی نعمت، کافه قنادی پاریس و پارک شهید فهمیده

منو فست فود آفتاب گنبد

منوی این فست فود را می‌توانید به صورت کامل در جدول زیر ببینید:

پیتزا برگر ساندویچ غذای پرسی پیش غذا و سالاد نوشیدنی
مخلوط متری برگر ذغالی زاپاتا چیز برگر فرانسوی سیب‌زمینی سرخ شده نوشابه
سوپرایز متری چیز برگر کباب ترکی گوشت کنتاکی سه تکه سیب‌زمینی تنوری ماءالشعیر
دوطبقه قارچ برگر رست بیف کباب گوشت ترکی سیب‌زمینی با قارچ و پنیر دوغ
فیسی کلاس چیکن برگر فیله مرغ با قارچ و پنیر خوراک بندری سیب‌زمینی مخصوص آب معدنی
مخصوص آفتاب سیگنیچر ژامپون گوشت تنوری سالاد فصل
گوشت و قارچ رویال برگر ژامبون مرغ تنوری
دونر سیمپل برگر شنیسل مرغ
باربیکیو دوبل برگر سوپر هات داگ
رست بیف دوبل چیز برگر مرغ مخصوص
سرآشپز سوسیس
میلانو کالباس خشک
پپرونی امریکایی
کاری
سبزیجات امریکایی

نقد و بررسی فست فود آفتاب در گنبد کاووسنقد و بررسی فست فود آفتاب در گنبد کاووس

به معرفی فست فود آفتاب گنبد کاووس پرداختیم و حال نوبت نقد و بررسی است. نقد و بررسی انجام شده در مورد فست فود آفتاب بر اساس نظرات مشتریانی انجام شده که از غذاهای این رستوران به صورت آنلاین یا حضوری استفاده کرده‌اند. اغلب آن‌ها از طعم پیتزاهای سرو شده و کیفیت‌شان راضی بوده‌اند. حتی در زمان سفارش آنلاین نیز این کیفیت به همان شکل مراجعه حضوری بوده است. به علاوه برخورد پیک و ارسال سریع و ارائه غذاهای داغ میزان رضایت کاربران در زمان سفارش آنلاین را بیشتر کرده است.

در مورد ساندویچ‌هایی که این فست فود در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد نیز برگرها با تنوع بالایشان بسیار پرطرفدارند. برای درست کردن همه مواردی که در جدول نیز به آن‌ها اشاره شد، از گوشت تازه و مطمئن استفاده شده و البته سبزیجات و دیگر مخلفات موجود در آن نیز کاملا بهداشتی و تازه است.

قیمت غذاهای فست فود آفتاب گنبد کاووس نیز بسیار مناسب است و می‌توانیم آن را یکی دیگر از دلایل انتخاب این مکان توسط مشتریان بدانیم.

سفارش آنلاین غذا از فست فود آفتاب در گنبد کاووس

به معرفی فست فود آفتاب گنبد کاووس پرداختیم، اما باید بدانید که برای استفاده از خدمات فست فود آفتاب نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت. شما می‌توانید از منوی موجود در اسنپ فود غذای خود را دریافت کنید. در این پلتفرم آنلاین صفحه‌ای مخصوص برای این فست فود در نظر گرفته شده و منوی کاملی از غذاهای آن به همراه قیمت و حتی محتویاتشان را در اختیار شما قرار داده است. بنابراین می‌توانید با خیالی راحت‌تر و با توجه به ذائقه خود آن‌ها را انتخاب کنید. به علاوه نظرات مشتریان قبلی نیز به تصمیم‌گیری بهتر شما کمک می‌کند. اگر شما هم تجربه استفاده و چشیدن طعم غذاهای فست فود آفتاب را داشته‌اید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران