معرفی رستوران توپول جوجه گنبد کاووس

معرفی رستوران توپول جوجه گنبد کاووس
5/5 - (1 امتیاز)

گنبد کاووس یکی از شهرهایی است که افراد زیادی برای سفر در ایام تعطیل، آن را انتخاب می‌کنند. این منطقه در استان گلستان واقع شده و اغلب ساکنین آن را ترکمن‌های ایران تشکیل می‌دهند. تعداد رستوران و کافه‌های موجود در این منطقه ایران، به دلیل گردشگران زیادش، کم نیست. کافی است گشتی در سطح شهر بزنید تا تابلوهایشان را در نقاط مختلف ببینید.

در این مطلب به معرفی رستوران توپول جوجه گنبد کاووس پرداخته‌ایم. رستورانی با منوی کامل که شامل انواع غذاهای ایرانی و کباب‌های مختلف است. اگر به دنبال یک مکان مناسب برای صرف ناهار و شام در گنبد کاووس هستید، این مطلب را در مورد توپول جوجه  گنبد از دست ندهید.

آشنایی با رستوران توپول جوجه گنبد کاووس به همراه آدرس و شماره تلفن

کیفیت بالای مواد اولیه استفاده شده در تهیه غذاهای توپول جوجه گنبد کاووس، باعث ایجاد طعم خوبی در آنها شده و در نهایت جذب بیشتر مشتریانش را به همراه داشته است. البته نباید از فضای متفاوت و آرامبخش آن نیز در هنگام مراجعه حضوری غافل ماند.

آشنایی با رستوران توپول جوجه گنبد کاووس

رستوران توپول جوجه در گنبد کاووس.

کیفیت بالای مواد اولیه استفاده شده در تهیه غذاهای توپول جوجه گنبد کاووس، باعث ایجاد طعم خوبی در آنها شده و در نهایت جذب بیشتر مشتریانش را به همراه داشته است. البته نباید از فضای متفاوت و آرامبخش آن نیز در هنگام مراجعه حضوری غافل ماند. قیمت غذاهایی که در این رستوران توپول سرو می‌شود با وجود کیفیت مشابهی که دارد، از قیمت غذاهای رستوران ملل گرگان بسیار پایین‌تر است. این موضوع حس رقابت تنگاتنگ بین این دو رستوران را در جذب مشتری نشان می‌دهد. اطلاعات مهم مربوط به این غذاخوری عبارتند از:

  • آدرس رستوران توپول جوجه گنبد کاووس: ابتدای حافظ جنوبی، جنب داروخانه قابوس، انتهای کوچه محمدی
  • ساعت کاری: 11:00 تا 22:00
  • تلفن: 01733241400
  • امکانات: ارائه غذاهای ایرانی باکیفیت
  • اماکن نزدیک: کافی نت محمدی، سوپرمارکت سعید، دبیرستان امام جعفر صادق، کبابی پدر و پسر، فرمانداری ویژه شهرستان گنبد کاووس

منو رستوران توپول جوجه گنبد کاووس

منو رستوران توپول جوجه گنبد کاووس

منوی رستوران توپول بسیار متنوع است و تمام سلیقه‌ها را در بر می‌گیرد.

رستوران توپول جوجه گنبد منو متنوعی دارد. در جدول زیر لیست آیتم‌های موجود در این غذاخوری را خواهید دید:

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
ماست موسیر سالاد فصل چلو کباب لقمه زعفرانی نوشابه
سوپ سالاد شیرازی چلو کباب کوبیده معمولی دوغ لیوانی
ترشی کلم چلو کباب کوبیده مخصوص
چلو کباب میکس مخصوص
چلو جوجه کباب زعفرانی
چلو کره
چلو گوشت گوساله
چکدرمه با گوشت
چلو اکبر جوجه
چلو مرغ سرخ شده
چلو مرغ سس پز شده
شوید پلو با مرغ سس پز
چلو خورشت قیمه سیب زمینی
چلو خورشت قورمه سبزی

نقد و بررسی رستوران توپول جوجه گنبد کاووس

منو رستوران توپول جوجه گنبد کاووس

غذاهای خوشمزه این رستوران در بین مردم طرفداران زیادی دارد.

اگر از ساکنین خمینی شهر، در مورد توپول جوجه سوال کنید، نام آن را به عنوان یکی از بهترین رستوران‌ها خواهید شنید. اغلب افراد از کیفیت غذاهای آن راضی هستند. این موضوع به دلیل مواد اولیه باکیفیتی است که به صورت روزانه تهیه شده و برای درست کردن غذاها از آنها استفاده می‌شود. به خصوص در مورد غذاهای کبابی مانند جوجه نگینی که نیاز به پخت خوب دارند، این ویژگی اهمیت بیشتری را پیدا می‌کند.

به علاوه در این رستوران، اغلب از ادویه‌های مخصوصی استفاده می‌شود که در نهایت باعث ایجاد طعمی متفاوت در آنها شده است. پیشنهاد می‌کنیم در هنگام مراجعه به توپول جوجه حتما طعم سوپ مخصوص و ترشی کلم را بچشید.

اگرچه قابلیت سفارش آنلاین از توپول جوجه وجود دارد، اما در صورت امکان می‌توانید با مراجعه حضوری، از فضای جذاب این رستوران نیز بهره‌مند شوید. پرسنل کاربلد این غذاخوری، انرژی خوبی را به شما منتقل کرده و برخوردی خوب و محترمانه با شما خواهند داشت. همچنین محیطی که در آن قرار می‌گیرید، کاملا بهداشتی و قابل اطمینان است.

سفارش آنلاین غذا از رستوران توپول جوجه

در این مطلب به معرفی رستوران توپول جوجه گنبد کاووس پرداختیم. نام این رستوران پرطرفدار را می‌توانید در میان اسامی موجود در رستوران‌های اسنپ فود نیز ببینید. با مراجعه به صفحه سفارش آنلاین از رستوران توپول جوجه گنبد کاووس، می‌توانید منوی آن را ببینید و از قیمت‌هایش مطلع شوید. همچنین با انتخاب هر یک از آن‌ها و پرداخت هزینه‌شان و در نهایت ارائه آدرس، آن را در سریعترین زمان ممکن درب منزلتان دریافت کنید. کیفیت غذاهایی که به صورت آنلاین به دست شما می‌رسد، کاملا مشابه با زمانی است که غذای خود را در فضای خود رستوران میل می‌کنید. در پایان، اگر شما هم در مورد این رستوران، تجربه‌ای دارید، آن را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین اگر علاقه مندید با بهترین و معروفترین رستوران و فست فودهای شهر گنبدکاووس آشنا شوید پیشنهاد می کنید برروی لینک کلیک کنید و مطالعه کنید.

نظرات کاربران