معرفی فست فود نارنج گنبد کاووس همراه با آدرس و منو

معرفی فست فود نارنج گنبد کاووس
به این مقاله امتیاز دهید

با سوال از ساکنین گنبد کاووس در مورد بهترین غذاخوری‌های شهرشان احتمالا با معرفی فست فود نارنج گنبد کاووس رو به رو خواهید شد. این مکان هم منوی غذاهای سنتی و هم مدرن را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. فضای آن بسیار جذاب و دلنشین بوده و در میان رستوران و فست فودهای گنبد کاووس حرف اول را می‌زند. ساختمان نارنج، قبلا تنها مخصوص غذاهای فست فودی بود، اما پس از تخریب و ساخت دوباره، رستوران ایرانی نیز به آن اضافه و ساختمان جدید آن مدرن‌تر و جذاب‌تر شده است. در ادامه به معرفی فست فود نارنج گنبد کاووس خواهیم پرداخت.

معرفی فست فود نارنج گنبد کاووس به همراه آدرس و شماره تلفن

فست فود نارنج را می‌توانید در خیابان امام خمینی گنبد کاووس با تابلوی بزرگش ببینید. با ورود به فضای داخلی آن حسی از قرار گرفتن در یک مکان مدرن را تجربه خواهید کرد. سبک آشپزی در نارنج، هم از نوع فست فود بوده و هم شامل غذاهای ایرانی است. بنابراین می‌توانید به همراه اعضای خانواده خود با سلایق مختلف، ساعات خوبی را در آن سپری کنید. قیمت غذاهای فست فود نارنج گنبد کاووس نسبت به کیفیتی که دارند بسیار مناسب است و نوع سرویس دهی آن باعث شده تا امتیازات بالایی را از مشتریان خود به دست آورد. اطلاعات مربوط به این فست فود عبارتند از:

  • آدرس فست فود نارنج گنبد کاووس: بلوار امام خمینی
  • ساعت کاری: هر روز هفته از 10:00 تا 23:59
  • تلفن: 09111722108
  • امکانات: موزیک زنده، صندلی کودک، پیک، مناسب برای تولد
  • اماکن نزدیک: کافی نت محمدی، رستوران توپول جوجه، پایانه مسافربری گنبد کاووس، فرمانداری ویژه شهرستان گنبد کاووس، کبابی پدر و پسر، گنبد قابوس

منو فست فود نارنج گنبدکاووسمنو فست فود نارنج گنبدکاووس

نارنج از بهترین و معروفترین رستوران و فست فودهای شهر گنبدکاووس است. فست فود نارنج  گنبد منو متنوعی دارد. جدول زیر، لیست غذاهای فعلی این رستوران را نشان می‌دهد:

سوخاری ساندویچ چلوکباب پیش غذا، سالاد و نوشیدنی خوراک پیتزا غذاهای ایرانی
فیله استریپس چیکن برگر شیشلیک سیب زمینی سینی مخصوص کازابلانکا ایتالیایی چلو گردن
مرغ سوخاری قارچ برگر سلطانی زیتون پرورده انواع کباب مارگاریتا ایتالیایی چلو گوشت گوسفندی
چلو قارچ سوخاری رست بیف چنجه سوپ ماهی قزل آلال چانو ایتالیایی چلو ماهیچه
مک دونالد برگر بختیاری انواع ماست گردن پپرونی ایتالیایی و امریکایی چلو جوجه شکم پر
مک دونالد فرانسه وزیری سالاد سزار ماهیچه چیکن باربیکیو ایتالیایی چلو ماهی
مرغ و قارچ یونانی سالاد فصل گوشت گوسفندی بیکن ایتالیایی زرشک پلو با مرغ
چیز برگر کوبیده شیرازی جوجه شکم پر خورشید میرزا قاسمی
سوپر برگر هاوایی تبریزی ماءالشعیر غذاهای پرسی دو طبقه ویژه کشک بادمجان
شف برگر لقمه دوغ استیک گوشت چهار فصل دلمه برگ
بیکن برگر جوجه کباب آب معدنی پاستا رست بیف خورش فسنجان
همبرگر ویژه چلو نوشابه کباب ترکی گوشت گوشت و قارچ خورش آلو
کلاسیک برگر لازانیا مرغ و قارچ خورش قورمه سبزی
کباب ترکی گوشت استیک مرغ میکس
هات داگ کالزون
مخصوص
مخلوط
سبزیجات امریکایی

نقد و بررسی فست فود نارنج گنبد کاووسنقد و بررسی فست فود نارنج گنبد کاووس

بعد از معرفی فست فود نارنج گنبد کاووس، نوبت به نقد و بررسی آن می‌رسد. باید بگوییم که اغلب افرادی که به فست فود نارنج مراجعه کرده‌اند از کیفیت غذاها و محیطی که برای مشتریان در نظر گرفته شده راضی بوده‌اند. طعم بی‌نظیر غذاهای این رستوران با این میزان از تنوع که نمونه‌‌های آن را در جدول بالا هم دیدید، به دلیل استفاده از آشپزهای باتجربه در پخت آنهاست. البته استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت نیز در این فرایند بی‌تاثیر نبوده است.

به جز این نارنج برای مشتریان آنلاین خود نیز چیزی را کم نمی‌‌گذارد. این رستوران، غذاهای سفارشی را در پک‌های بسته بندی مناسبی قرار داده و با همان کیفیت همیشگی برایشان ارسال می‌کند. از نظر مشتریان تمام غذاهای این رستوران عالی و درجه 1 است، اما پیتزا مخلوط و مخصوص نارنج در میان پرطرفدارترین سفارشات آنلاین این فست فود قرار گرفته‌اند.

سفارش آنلاین غذا از فست فود نارنج

در این مطلب به معرفی فست فود نارنج گنبد کاووس پرداختیم و سعی کردیم تمام نکات کاربردی که برای انتخاب یک سالن غذاخوری باید بدانید را در مورد آن بیان کنیم. اگرچه لذت صرف غذا در داخل محوطه غذاخوری بسیار بیشتر است، اما امکان سفارش آنلاین از طریق سرویس اسنپ فود نیز وجود دارد. شما می‌توانید نارنج را در میان اسامی فست فودهای گنبد کاووس پیدا کنید و منوی آن را ببینید. همچنین نظراتی که کاربران در مورد غذاها داده‌اند به شما در انتخاب بهتر کمک می‌کند. آیا شما هم تجربه صرف غذا در نارنج را داشته‌اید؟ در این صورت نظرات خود را در مورد فضا و غذاهای آن با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران