آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
طرز تهیه تست فرانسوی
طرز تهیه انواع نان و خمیر
1/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

طرز تهیه تست فرانسوی لذیذ و لوکس برای یک روز طولانی

مینا اسماعیل بیگی 22 اسفند 1401 5 دقیقه

این مطلب در مورد طرز تهیه تست فرانسوی است. نان تست فرانسوی یک شیرینی ساده و البته خوشمزه است که می‌توانید آن را با مواد مختلف و متنوعی تهیه کنید. طرز تهیه آن راحت است و زحمت زیادی ندارد. نان تست لوکس فرانسوی با مواد مختلفی مثل نوتلا، دارچین، پنیر، شکلات و غیره قابل آماده‌سازی، تهیه کردن و خوردن است. اگر نمی‌دانید که برای صبحانه فردا صبح چه غذایی را تهیه کنید، توصیه می‌کنیم حتما به گزینه نان تست لوکس فرانسوی فکر کنید و تا انتهای این مطلب با ما باشید.

نان تست فرانسوی
زمان آماده سازی 20 دقیقه
زمان پخت غذا 30 دقیقه
میزان سختی کم
100 گرم پیتزا سیب زمینی 229 کالری

نان تست فرانسوی و یک صبحانه کاملنان تست فرانسوی و یک صبحانه کامل

بدون شک همه ما یکی از مصرف کنندگان پروپاقرص نان تست هستیم. به همین دلیل این مطلب به صبحانه با نان تست از نوع فرانسوی آن اختصاص یافته است. حتماً برای شما نیز پیش آمد کرده است  که گاهی اوقات در منزل به جز نان تست، نان دیگری نداشته باشید. به همین خاطر طرز تهیه صبحانه فرانسوی جذاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا اگر با این مشکل روبرو شدید، دست و پای خود را گم نکنید.

نان تست فرانسوی یا فرنچ تست سریع آماده می‌شود و نیاز به مواد اولیه خاصی ندارد. می‌توانید آن را با هر ماده‌ای که در منزل داشتید آماده کرده و نوش جان کنید. این که در طرز پخت نان فرانسوی خود از کره استفاده کنید یا روغن، کاملاً به نظر شما بستگی دارد. همچنین اینکه آن را با شکلات نوش جان کنید یا از پنیر استفاده کنید باز هم به ذائقه و سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

مواد اولیه برای تهیه نان تست فرانسوی

در طرز تهیه نان تست فرانسوی به مواد اولیه زیر احتیاج دارید:

مواد اولیه مقدار مورد نیاز
نان تست 8 عدد
شکر 2 قاشق غذاخوری
روغن یا کره 2 قاشق غذاخوری
شیر نصف پیمانه
عصاره وانیل یا پودر وانیل 1 قاشق چای خوری
تخم مرغ 4 عدد

طرز تهیه تست فرانسویطرز تهیه تست فرانسوی

مانند مقاله طرز تهیه نان قندی ما گام به گام از ابتدای آماده سازی مواد اولیه تا انتهای آماده شدن نان تست شما و سرو آن، با شما هستیم. پس در ابتدا مواد اولیه را آماده کرده، بر روی میز کار آشپزخانه قرار دهید و در ادامه ما را تا نوش جان کردن یک نان تست فرانسوی طلایی رنگ، لذیذ و خوش‌طعم همراهی کنید. این طرز تهیه جذاب طرز تهیه تست فرانسوی برای دو نفر است.

  • مرحله اول: در مرحله اول از این طرز تهیه نان صبحانه فرانسوی ابتدا باید ظرفی مناسب را انتخاب کرده و تخم مرغ‌ها را در آن بشکنید. حالا پودر یا عصاره وانیل، شیر و شکر را درون کاسه ریخته و به خوبی هم بزنید. توصیه می‌کنیم که حتما از همزن برقی استفاده کنید تا مدت زمان آماده سازی شما کوتاه‌تر شود. البته با استفاده از همزن دستی نیز می‌توانید این مایه نان تست فرانسوی را براحتی آماده کنید.
  • مرحله دوم: بعد از هم زدن و ترکیب کردن خوب تمام مواد، بافت تخم مرغ شما باید از لختی خارج شده و با سایر مواد به خوبی ترکیب و منسجم شده باشد.
  • مرحله سوم: در مرحله بعد از طرز تهیه تست فرانسوی برای صبحانه، شما باید نان‌های تست را از بسته بندی خارج کنید. حالا در این قسمت همه چیز بستگی به نظر و سلیقه شخص شما دارد. این که نان تست فرانسوی خود را با چه ماده‌ای نوش جان کنید کاملا امری شخصی است. برای مثال در طرز تهیه نان تست فرانسوی با خامه می‌توانید وسط دو نان تست که بر روی هم قرار می‌گیرند را با خامه پر کنید. تست فرانسوی با دارچین، شکلات، پنیر و غیره نیز از همین روش بدست می‌آیند.
  • مرحله چهارم: در گام بعد از طرز تهیه نان تست فرانسوی شکلاتی یا ساده شما باید نان‌های تست را در مایه آماده شده از شیر، تخم مرغ، وانیل و شکر به خوبی بغلتانید. اگر تمایل داشتید از دارچین استفاده کنید می‌توانید در ابتدای کار به همراه تمام مواد کمی دارچین هم اضافه کرده و ترکیب کنید. اینکار برای مراحل طرز تهیه تست فرانسوی با دارچین الزامی است.مراحل طرز تهیه تست فرانسوی
  • مرحله پنجم: حالا که نان‌های تست شما کاملاً به مایه مخلوط شده آغشته شدند، یک تابه مناسب را بر روی حرارت قرار دهید و کمی روغن یا به دلخواه خود کره به تابه اضافه کنید. سپس اجازه دهید تا تابه شما به همراه روغن یا کره به خوبی گرم شود.
  • مرحله ششم: بعد از داغ شدن روغن یا ذوب شدن کامل کره، حالا نوبت آن است که که نان‌های تست را کامل درون تابه قرار دهید. اگر سطح نان‌های تست را به پنیر یا شکلات آغشته کردید، هر دو نان تست را بر روی هم قرار داده و سپس سرخ کنید. اما اگر تمایل داشتید بعد از آماده شدن نان‌های تست آنها را به مواد دیگری آغشته کنید باید نان‌های تست را جدا جدا در روغن یا کره تفت بدهید.
  • مرحله هفتم: در مرحله بعد از طرز تهیه نان تست فرانسوی به مدت زمان تقریبی 2 دقیقه اجازه دهید تا به خوبی در حرارت باقیمانده و هر دو طرف آنها طلایی رنگ و کاملا سرخ شود.
  • مرحله هشتم: در مرحله آخر از طرز تهیه نان تست فرانسوی با دارچین، پنیر یا شکلات، حالا نوبت آن است که نان‌های کاملا سرخ شده را از درون تابه خارج کنید و در ظرف سرو مورد نظر قرار دهید. در ادامه می‌توانید به دلخواه خود، نان‌های تست را با میوه‌هایی مثل موز، توت فرنگی، تمشک و غیره، همینطور خامه یا پودر قند تزیین کرده و به عنوان یک اسنک یا میان وعده لذیذ و سبک نوش جان کنید.

نان تست فرانسوی را دست کم نگیرید

این مطلب به طرز تهیه و پخت نان تست فرانسوی یا فرنچ تست اختصاص یافت. فراموش نکنید که طرز تهیه تست فرانسوی بدون شیر هم ممکن است. یعنی استفاده از شیر الزامی نیست و حتی اگر در منزل شیر هم نداشتید، از طرز تهیه نان تست فرانسوی صرف نظر نکنید.  در پایان، امیدواریم که این مطلب برای شما مفید باشد و شما را در تهیه یک صبحانه خوشمزه راهنمایی کند. البته، اگر تمایل داشتید تا در کنار این صبحانه صبحانه‌های دیگری نیز تدارک ببینید، می‌توانید از اسنپ فود کمک بگیرید. به این منظور، لازم است به قسمت سفارش آنلاین کافه مراجعه کرده و سفارش خود را با چند کلیک ساده ثبت کنید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

ارسال نظرات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود