طرز تهیه کباب کوبیده به سبک حرفه‌ای‌ها + نکات کلیدی

طرز تهیه کباب کوبیده
5/5 - (7 امتیاز)

در دوران قاجاریه بود که کباب کوبیده در ایران رونق زیادی پیدا کرد و به عنوان یک غذای محبوب شناخته شد؛ اما این نوع کباب، از مدت‌ها قبل در کشور ما طبخ می‌شد. اکنون نیز که سال‌ها از آن زمان می‌گذرد، هنوز تهیه کباب کوبیده، پرطرفدار است.

در طرز تهیه کباب کوبیده ، ابتدا پیاز را رنده کرده و پس از جدا کردن آب پیاز، آن را با گوشت مخلوط کنید. نمک، فلفل سیاه و زعفران را هم اضافه کرده و مواد گوشت را ورز دهید. حالا مواد را ۲ ساعت در یخچال استراحت دهید. سیخ‌ها را به آب پیاز آغشته کرده و کباب را سیخ بزنید. سیخ‌های کباب را روی زغال بچرخانید تا کباب مغز پخت شود. در انتها مخلوط کره ذوب شده و زعفران را روی کباب‌ها بریزید.

شما نیز با یادگیری نکات طرز پخت کباب کوبیده، می‌توانید با این غذای مجلسی از مهمانان خود پذیرایی کنید؛ پس تا انتها همراه ما باشید تا یک کباب کوبیده خوشمزه آماده کنیم.

کباب کوبیده
تعداد نفرات ۴ نفر
زمان آماده‌سازی ۱۴۰ دقیقه
زمان پخت ۲۰ دقیقه
میزان سختی زیاد

فیلم آموزش طرز تهیه کباب کوبیده

اگر حوصله یا وقت خواندن این مطلب را ندارید، ما برای راحتی شما، فیلم طرز تهیه کباب کوبیده را آماده کرده‌ایم تا نکات تهیه این غذا را به طور کامل ببینید.

طرز تهیه کباب کوبیده خوشمزه و خوش طعم

طرز تهیه کباب کوبیده سخت به نظر می‌رسد و شاید همین‌طور باشد، اما اگر یک بار آن را با دستان خود تهیه کنید، مزه کباب زیر دندان‌های شما جا خوش کرده و دوست دارید تا همیشه خودتان کباب کوبیده بپزید. در ادامه به مواد لازم و طرز تهیه این غذا اشاره شده است.

مواد لازم برای کباب کوبیده

اگر شما نیز عاشق طرز تهیه انواع کباب هستید، برای تهیه کباب کوبیده خوشمزه و داغ، این مواد اولیه را آماده کنید:

مواد لازم مقدار مورد نیاز
گوشت ۸۰۰ گرم
پیاز ۲ عدد
دنبه گوسفندی ۱۰۰ گرم
نمک ۱ قاشق چایخوری
فلفل سیاه به دلخواه
زعفران ۴ قاشق غذاخوری
کره ۵۰ گرم

دستور پخت کباب کوبیده برای 4 نفر

کباب کوبیده را می‌توان یکی از غذاهای اصیل ایرانی در نظر گرفت که هر کسی را جذب خود می‌کند. ولی ممکن است دستور پخت کباب کوبیده برای هر کسی راحت نباشد. در حقیقت طبخ این کباب، محدودیت‌ها و سختی‌هایی دارد که اکثر اوقات ترجیح می‌دهیم آن را از رستوران‌ها و چلوکبابی‌های بیرون تهیه کنیم. با این همه دنبال کردن مراحل تهیه کباب کوبیده، به شما کمک خواهد کرد تا این کباب را در منزل یا حداقل پیک نیک‌های دورهمی طبخ کنید.

  • مرحله اول: برای پختن کباب کوبیده بهتر است گوشت گاوی یا گوساله را با گوشت گوسفندی و دنبه مخلوط کنید. به عبارت دیگر باید این 2 نوع گوشت را در چرخ گوشت بریزید تا مخلوطی یکدستی داشته باشید.

نکته: چرخ کرده گوشت گاو یا گوساله به تنهایی، نتیجه چندان جالبی نداشته و باید حتما گوشت گوسفند نیز در این ترکیب استفاده شود. در حقیقت انتخاب گوشت برای کباب کوبیده با گوشت موردنیاز برای طرز تهیه کباب برگ، متفاوت است.

  • مرحله دوم: حالا پیازها را رنده کرده و سپس آب آن‌ها را به شکلی بگیرید که خشک شوند. البته قرار نیست که آب پیازها را پس از رنده کردن، دور بریزید؛ چون در مراحل بعدی از آب پیاز استفاده می‌شود. پیازهای رنده‌شده را به مدت 15 دقیقه در یخچال قرار دهید.
  • مرحله سوم: در این مرحله پیازهای رنده‌شده، گوشت مخلوط شده، نمک، فلفل سیاه و زعفران را با یکدیگر ترکیب کرده و حسابی هم بزنید تا مخلوط شوند.
  • مرحله چهارم: مواد مخلوط شده را ورز دهید تا به حالت چسبناکی درآمده و گوشت شما کاملا یکدست باشد.
  • مرحله پنجم: بعد از ورز دادن طولانی مدت مواد کباب، باید آن را به مدت 2 ساعت در یخچال قرار دهید. توجه داشته باشید که هم ورز دادن و هم مدت استراحت در یخچال، بسیار مهم بوده و اگر این دو کار را به درستی انجام ندهید، کباب روی آتش وارفته و از سیخ جدا می‌شود.
  • مرحله ششم: سیخ‌های مخصوص کباب خود را آماده و به آب پیازی که از قبل داشتید، آغشته کنید. میزان کمی از مواد کباب را بردارید و بر روی سیخ قرار دهید. برای سیخ گرفتن کباب کوبیده دقت به خرج دهید تا کبابی با ضخامت مناسب ایجاد شود که به خوبی به سیخ می‌چسبد.
  • مرحله هفتم: بعد از قرار دادن مواد کباب بر روی سیخ، روی آن با انگشت نقش ایجاد کنید تا در نهایت کباب حسابی مغز پخت شود؛ البته این کار باعث زیبایی کباب کوبیده نیز خواهد شد.
  • مرحله هشتم: حالا نوبت به روشن کردن منقل می‌رسد. زغال‌های خود را آماده کنید و سیخ‌های کباب را روی منقل و زغال روشن قرار دهید. فراموش نکنید که سیخ‌ها را به طور متوالی بچرخانید تا گوشت کباب شما نسوزد یا بخشی از آن خام باقی نماند.
  • مرحله نهم: در آخر بهتر است کره را ذوب کنید و با مقداری زعفران روی کباب داغ و تازه خود بمالید. با این کار طعم کباب شما بسیار خوشمزه‌تر می‌شود. البته تکنیک دیگری نیز وجود دارد که باید کره، زعفران و پوره گوجه فرنگی را با یکدیگر مخلوط کرده و کباب‌ها را داخل آن فرو ببرید. با این کار، کباب طعم کره و گوجه فرنگی را  به خود می‌گیرد.

کباب کردن کوبیده روی زغال

طرز تهیه کباب کوبیده را بالاتر گفتیم و حالا نحوه کباب کردن گوشت روی زغال را به طور کامل توضیح می‌دهیم. اگر فکر می‌کنید مهارت لازم برای کباب کردن گوشت را ندارید، این قسمت را حتما مطالعه کنید:

کباب کردن کوبیده روی زغال
  • مرحله اول: هنگامی که مشغول آماده‌سازی زغال هستید، سیخ‌های کباب را درون یخچال بگذارید.
  • مرحله دوم: دمای زغال شما نباید بسیار زیاد یا بسیار کم باشد. ابتدا زغال را کاملا داغ کنید تا آتش از آن بلند شود؛ سپس صبر کنید تا اندکی خاکستر روی آن بنشیند، زیرا در این صورت کباب‌ها مغزپخت می‌شوند.
  • مرحله سوم: کباب‌ها را روی منقل بگذارید و سعی کنید تمام بخش‌های کباب را به صورت یکنواخت باد بزنید. برای این کار هم از سمت خودتان و هم از بخش عقب منقل، بادبزن را حرکت دهید تا تمام بخش‌های کباب یکنواخت پخته شوند.
  • مرحله چهارم: تا پیش از اینکه روغن کباب را ببینید، باید در بازه‌های زمانی کوتاه کباب را زیر و رو کنید. در غیر این صورت کباب روی زغال خواهد افتاد.
  • مرحله پنجم: پس از اینکه چربی از کباب شروع به چکه کرد یا به اصطلاح اشک کباب درآمد، دیگر جای نگرانی نیست و کباب شما نخواهد افتاد.
  • مرحله ششم: اگر دوست دارید که کباب‌ها را به تنهایی و با نان لواش سرو کنید، 2 نان لواش را کنار منتقل قرار دهید. چند دقیقه قبل از اینکه کباب‌ها پخته شوند، سیخ‌های کباب را بین دو عدد نان بگذارید و همراه با سیخ فشار اندکی دهید تا روغن کباب به نان منتقل شود. حالا نان زیر کباب شما آماده است و باید سیخ‌های کباب را روی زغال برگردانید.
  • مرحله هفتم: مدت زمان پخته شدن کباب بستگی به دمای زغال و اندازه سیخ‌ها دارد. زمانی که رنگ کباب از نظر شما مناسب بود، آن‌ها را بین نان بگذارید و سیخ‌ها را خارج کنید. اندکی زعفران دم کرده را هم روی کباب‌ها اسپری کنید؛ با این کار طعم و بوی زعفران تمام منزل را در بر می‌گیرد.

طرز تهیه کباب کوبیده آبدار

روش تهیه کباب کوبیده سنتی مجلسی و آبدار نیز تا حدود زیادی شبیه به کباب کوبیده معمولی است. البته کباب کوبیده آبدار نسبت به سایر انواع کباب‌‌های ایرانی محبوبیت بیشتری دارد و کمتر کسی را پیدا می‌کنید که از این غذای لذیذ و اصیل ایرانی خوشش نیاید.

مواد لازم برای تهیه کباب کوبیده آبدار مشابه آن چیزی است که در بخش قبل گفته شد. برای تهیه این کباب مطابق مراحل زیر عمل کنید:

طرز تهیه کباب کوبیده آبدار

  • مرحله اول: آب پیاز را پس از رنده شدن، جدا نکنید و گوشت چرخ کرده را با پیاز آبدار، نمک، فلفل سیاه و زعفران به مدت بیشتری ورز دهید. این باعث می‌شود تا کباب شما آبدار شده و اتفاقا خوش خوراک‌تر نیز باشد.
  • مرحله دوم: حالا مواد را ۲ ساعت در یخچال استراحت دهید تا برای سیخ زدن آماده شود.
  • مرحله سوم: در نظر داشته باشید که به سیخ زدن گوشت آبدار، به مراتب سخت‌تر بوده و ریسک اینکه کباب وارفته و گوشت از سیخ جدا شود، بیشتر خواهد بود. از این روی باید مدت ورز دادن را بیشتر کرده و در سیخ زدن کباب نیز مهارت داشته باشید.
  • مرحله چهارم: پس از سیخ زدن، کباب‌ها را روی زغال گذاشته و باد بزنید تا پخته و آماده شوند.

کباب کردن کوبیده داخل فر

تنها تفاوت کباب کردن کوبیده داخل فر با روی زغال، در میزان رطوبت کباب است. البته مطابق چیزی که انتظار می‌رود، پختن کباب داخل فر به زمان بیشتری نیاز دارد. به همین دلیل اگر میزان رطوبت آن کم باشد، سفت و به اصطلاح لاستیکی خواهد شد. مراحل زیر را برای طبخ کباب کوبیده داخل فر، دنبال کنید:

  • مرحله اول: یک راهکار این است که مقداری از آب پیاز را به گوشت اضافه کنید. از آنجایی که سیخ‌های کباب روی سینی فر قرار می‌گیرند، جای نگرانی برای ریزش آن‌ها وجود نداشته و این روش پخت، برای مبتدی‌ها مناسب‌تر است. راهکار دیگر این است که گوجه فرنگی‌های خود را همراه با کباب‌ها درون فر بگذارید تا آب گوجه فرنگی، رطوبت اندک کباب را جبران کند.
  • مرحله دوم: کباب‌های خود را به شکلی که توضیح داده شد، به سیخ بزنید. حتی می‌توانید کباب‌ها را سیخ نکرده و به سادگی درون سینی فر قرار دهید. اگر کباب را مستقیم داخل سینی فر می‌گذارید، کف سینی را با روغن مایع یا روغن زیتون چرب کنید؛ در غیر این صورت بهتر است که کاغذ روغنی به کار ببرید.
  • مرحله سوم: حالا نوبت آن است که گوجه فرنگی‌ها را نیز از وسط نصف کنید. روی سینی فر یک کاغذ روغنی بگذارید و کباب‌ها را با فاصله یک گوجه فرنگی داخل سینی بچینید. گوجه فرنگی‌ها را نیز بین کباب‌ها قرار دهید.
  • مرحله چهارم: فر را با دمای 180 درجه سانتی‌گراد روشن کنید و کباب‌ها را به مدت 20 دقیقه درون فر بگذارید. بسته به میزان رطوبت کباب، نوع فر و ذائقه شما این زمان ممکن است متفاوت باشد. حدود 2 دقیقه مانده به انتهای پخت، 1 قاشق چایخوری زعفران دم کرده را نیز درون سینی فر بریزید. چند دقیقه یک بار به کباب‌ها سر بزنید و در زمان مناسب آن‌ها را بیرون بیاورید.
  • مرحله پنجم: کباب کوبیده شما آماده است. آبی که در کف سینی جمع می‌شود، سس بسیار خوشمزه‌ای برای برنج است. ترکیب روغن کباب، آب گوجه فرنگی و زعفران طعم بسیار دلنشینی دارد.

طرز تهیه کباب کوبیده خانگی در ماهیتابه

برای کسانی که در منزل فر نداشته و به هر دلیلی نمی‌توانند از زغال برای پخت کباب کوبیده استفاده کنند، تهیه کباب کوبیده در تابه انتخاب مناسبی است که مطابق مراحل زیر انجام می‌شود:

کباب کوبیده خوشمزه و خوش طعم

  • مرحله اول: مشابه آنچه گفته شد، گوشت را به همراه پیاز بدون آب، نمک، فلفل و زعفران به خوبی ورز داده و چند ساعت در یخچال استراحت دهید.
  • مرحله دوم: سیخ‌های چوبی را آماده کرده و کباب را به سیخ‌های چوبی بزنید. بدون شک در این روش اندازه کباب‌ها باید کوچک‌تر بوده و قطر کباب نیز کمتر باشد.
  • مرحله سوم: داخل یک تابه مناسب روغن ریخته و پس از آنکه روغن به خوبی داغ شد، سیخ‌های کباب را داخل تابه بچینید.
  • مرحله چهارم: کباب‌ها را جابجا کنید تا هر دو طرف آن‌ها برشته شود. در نهایت کباب کوبیده تابه‌ای را با گوجه سرخ شده و برنج سرو کنید.

فوت و فن های تهیه کباب کوبیده

در طرز تهیه کباب‌ کوبیده حرفه‌ای و رستورانی در خانه نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

  • گوشت عامل کلیدی در پخت یک کباب کوبیده بی‌نقص است. با اینکه می‌توان انواع گوشت قرمز را برای کباب کوبیده استفاده کرد، اما ترکیب دو نوع گوشت بهترین نتیجه را در هنگام پخت و در طعم و مزه کباب خواهد داشت. این دو نوع گوشت، گوشت سردست گوساله و قلوه‌گاه گوسفند است. توصیه می‌کنیم که برای رسیدن به نتیجه بهتر، این دو نوع گوشت را به نسبت یکسان با یکدیگر ترکیب کنید.
  • در طرز تهیه کباب کوبیده زعفرانی، اگر گوشت خود را از دو نوعی که به آن اشاره شد تهیه کنید، احتمال ریختن کباب کاهش می‌یابد.
  • اگر میزان پیاز شما از 250 گرم به ازای هر کیلو بیشتر شود، بافت کباب از بین رفته و از سیخ جدا می‌شود. از سوی دیگر اگر آب پیاز را به اندازه کافی نگیرید و به آن استراحت ندهید، کباب شما آبکی شده و از سیخ جدا می‌شود. البته، اگر اهل کباب خوردن هستید، این نکته را حتما در طرز تهیه چلوکباب قفقازی نیز رعایت کنید.
  • توجه داشته باشید که به استفاده از تخم مرغ یا نان خشک برای نریختن مواد از سیخ نیاز ندارید. اگر مواد اولیه را به همین روش دنبال کنید، کباب شما مشکلی پیدا نکند.
  • سیخ کردن کباب یک مهارت است که با چند بار انجام دادن آن، تسلط بیشتری پیدا می‌کنید و رفته رفته یک کباب زن حرفه‌ای می‌شوید که کباب را بدون ریختن از سیخ آماده می‌کند.

روش نگهداری کباب کوبیده و جلوگیری از خراب شدن کباب کوبیده

بدون شک شما هم می‌دانید که کباب کوبیده تازه، طعم و مزه بهتری دارد، به ویژه وقتی که به صورت داغ از روی زغال برداشته و سرو می‌کنید. با این وجود اگر چیزی از کباب باقی ماند، آن را داخل یک ظرف درب‌دار ریخته و در یخچال قرار دهید. توجه داشته باشید که با وجود نگهداری در یخچال، کباب کوبیده ماندگاری زیادی ندارد و باید پس از چند روز آن را مصرف کنید.

برای جلوگیری از خراب شدن کباب کوبیده، بهتر است که کباب را با گوجه کبابی در یک ظرف نگهداری نکنید. همچنین دقت داشته باشید که کباب خارج از یخچال نماند.روش نگهداری کباب کوبیده و جلوگیری از خراب شدن کباب کوبیده

درست کردن کباب کوبیده در منزل یا سفارش آنلاین کباب؟

اگر فکر می‌کنید طرز تهیه کباب کوبیده برای شما سخت است یا به هر علتی فرصت انجام آن را ندارید، می‌توانید از سفارش آنلاین کباب کوبیده یا کباب بختیاری در اسنپ فود استفاده کنید. با ثبت سفارش در بخش سفارش آنلاین غذا، می‌توانید کباب کوبیده موردنظر خود را از هر رستورانی انتخاب کنید. پس از آن، سفارش شما در مدت زمانی کوتاه به وسیله پیک اسنپ فود، به محل آدرس ارسال خواهد شد.

سوالات متداول

چه کار کنیم تا کباب کوبیده از روی سیخ نریزد؟

برای جلوگیری از ریختن کباب، از مقدار مساوی گوشت گوسفندی و گوساله استفاده کنید. همچنین آب پیاز را به خوبی گرفته و گوشت را نیز به طور کامل ورز دهید. در هنگام قرار دادن کباب‌ها روی زغال نیز، پیش از آنکه روغن کباب خارج شود، سیخ‌ها را به طور مرتب جابجا کنید؛ البته پس از آنکه روغن کباب درآمد، دیگر از سیخ نمی‌ریزد.

چگونه کباب کوبیده آبدار تهیه کنیم؟

برای اینکه کباب کوبیده شما آبدار شود، همه آب پیاز را جدا نکنید و پیاز را آبدارتر با گوشت مخلوط کنید. البته آبدارتر بودن گوشت، احتمال ریختن آن از سیخ را افزایش می‌دهد. به همین دلیل باید گوشت را بیشتر ورز دهید و برای به سیخ کشیدن آن هم مهارت بالاتری داشته باشید.

به جز کباب کردن روی زغال، با چه روش‌های دیگری می‌توان کباب کوبیده خانگی تهیه کرد؟

شما می‌توانید سیخ‌های کباب را داخل سینی فر چیده و میان آن‌ها گوجه قرار دهید؛ سپس سینی را در فر با دمای ۱۸۰ درجه بگذارید تا کباب آماده شود. همچنین کباب کوبیده را در تابه هم می‌توان تهیه کرد؛ برای این کار باید کباب‌ها را به سیخ چوبی کشیده و در روغن داغ سرخ کنید.

سوالات متداول

مواد اولیه کباب کوبیده خوشمزه و خوش طعم ؟

برای تهیه کباب کوبیده خوشمزه و خوش طعم بهتر است گوشت گاوی یا گوساله را با گوشت گوسفندی مخلوط کنید. به عبارت دیگر باید این 2 نوع گوشت را در چرخ گوشت با یکدیگر ترکیب کنید تا گوشت مخلوط و یکدستی داشته باشید. در نظر داشته باشید که چرخ کرده گوشت گاو یا گوساله به تنهایی، نتیجه چندان جالبی نداشته و باید حتما گوشت گوسفند در این ترکیب وجود داشته باشد.مواد اولیه گوشت و پیاز و دنبه گوسفندی و نمک و فلفل سیاه و زعفران و کره و سیخ و ذغال نیاز داریم درصورت اینکه قصد دارید کباب کوبیده تابه ای یا ماهیتابه ای داشته باشید به یک تابه چدنی نیاز دارید اگر کباب کوبیده ی سیخ چوبی مد نظرتون است سیخ چوبی و کباب کوبیده در فر را خواستار هستید فر نیاز دارید

کباب کوبیده سنتی مجلسی و آبدار نیز تا حدود زیادی شبیه به کباب کوبیده معمولی است. البته کباب کوبیده آبدار نسبت به سایر انواع کباب‌‌های ایرانی محبوبیت بیشتری دارد و کمتر کسی را پیدا می‌کنید که از این غذای لذیذ و اصیل ایرانی خوشش نیاید.مواد لازم برای تهیه کباب کوبیده آبدار را در بخش مربوط به مواد لازم برای طرز تهیه کباب کوبیده گوشتی پیدا خواهید کرد.
تنها تفاوت در تهیه کباب کوبیده آبدار این است که آب پیاز پس از رنده شدن، جدا نشده و گوشت چرخ کرده با پیاز آبدار مخلوط خواهد شد. این باعث می‌شود تا کباب شما آبدار شده و اتفاقا خوش خوراک‌تر نیز باشد. البته در نظر داشته باشید که به سیخ زدن گوشت آبدار، به مراتب سخت‌تر بوده و ریسک این که کباب وارفته و گوشت از سیخ جدا شود، بیشتر خواهد بود.
از این روی باید مدت ورز دادن را بیشتر کرده و در سیخ زدن کباب نیز مهارت داشته باشید

وقتی از پختن کباب‌هایکوبیده مطمئن شدید، برای بیرون آوردن و جدا کردن کباب کوبیده از سیخ، ابتدا قسمت بالای کباب را در نان و بین انگشتان دستتان قرار دهید و آن را جدا کنید. بعد سراغ قسمت انتهایی کباب کوبیده بروید

بعد از ورز دادن طولانی مدت مواد کباب کوبیده،باید این مواد مخلوط‌شده را به مدت 2 ساعت در یخچال قرار دهید.توجه داشته باشید که هم این ورز دادن و هم مدت استراحت در یخچال،بسیار مهم بوده و اگر این دو کار را به درستی انجام ندهید،
به راحتی کباب روی آتش وا رفته و از سیخ جدا خواهد شد.

نظرات کاربران

باربد حصاری
22.خرداد.1402

سلام کباب کوبیده ابدار چقدر سیخ زدنش سخته چیکار کنم وا نره اخرش انداختم تو ماهیتابه

    snappfoodadmin
    22.خرداد.1402

    سلام کباب کوبیده آبدار باید خیلی ورز بدهید و زمان استراحت بیشتری گوشت بدهید تمرین کنید تا بتونید کباب کوبیده را به سیخ بکشید

مرتضی مالیکیا
22.خرداد.1402

سلام تکنیک جالب و خوبی برای بهتر طعم گرفتن کباب بختاری دادید اینجوری مزه ی گوشت خوشمزه تر میشه مرسی

    snappfoodadmin
    22.خرداد.1402

    سلام خواهش میکنم کباب بختیاری کره، زعفران و پوره گوجه فرنگی را با یکدیگر مخلوط کرده و کباب ها را داخل آن فرو ببرید. با این کار، کباب طعم عالی کره و گوجه فرنگی را به خود می‌گیرد طعم گوشت خوشمزه تر میشه

طاهر لاوندجود
22.خرداد.1402

سلام همیشه دوست داشتم بدونم که باجناقم چطوری کباب کوبیده کاملا مغزپخت درست میکنه بدجنس بهم نمیگفت خیلی ممنون که نکته های ریز اماده سازی کباب کوبیده را گفتید حتما درست میکنم و باجناقم دعوت میکنم از کباب کوبیده کیف کنه

    snappfoodadmin
    22.خرداد.1402

    سلام کباب کوبیده بعد از قرار دادن مواد کباب بر روی سیخ با انگشت روی این مواد نقش ایجاد کنید تا کبابتان در نهایت حسابی مغز پخت شود. البته این کار باعث زیبایی کباب کوبیده شما نیز خواهد شد

هادی ازیدهاک
22.خرداد.1402

سلام فرق کباب کوبیده ابدار با کباب معولی چی هستش مزشون فرق داره

    snappfoodadmin
    22.خرداد.1402

    سلام کباب کوبیده آبدار خوش خوراک تر هستش کوبیده آبدار آب پیاز پس از رنده شدن، جدا نشده و گوشت چرخ کرده با پیاز آبدار مخلوط خواهد شد سیخ زدن کباب کوبیده سخت تر باید خیلی ورز ش بدید تمرین کنید مزشون در طعم باهام فرق دارن

kermanitaftie
15.آذر.1402

کباب کوبیده خوشمزه رو باید تو شهر کرمان خورد تا مزه و طعم کباب فهمید

    snappfoodadmin
    21.آذر.1402

    سلام کباب کوبیده و کباب بختیاری و جوجه کباب و انواع کباب ها را میتوانید از اسنپ فود انلاین سفارش دهید
    رستوران های شهر کرمان هم انلاین سفارش کباب و پیتزا میتونید ثبت کنی

pounaki razieh
20.آذر.1402

از کجا بفهم که کباب کوبیده دیگه از روی سیخ نمیریزه

    snappfoodadmin
    27.آذر.1402

    سلام زمان درست کردن کباب کوبیده پس از اینکه چربی از کباب شروع به چکه کردن یا به اصطلاح اشک کباب درآمدن کرد،
    دیگر جای نگرانی نیست و کباب از سیخ دیگر نخواهد افتاد