آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • درمان عروس هلندی افسرده
    درمان افسردگی عروس هلندی شهریور 17, 1403
  • طرز تهیه رولت مرغ
    طرز تهیه رولت مرغ مجلسی شهریور 17, 1403
  • مرغ پرتقالی
    طرز تهیه مرغ پرتقالی شهریور 17, 1403
صفحه پیدا نشد!
بهترین های اطراف شما
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

رستوران کوبابا، میزی رنگین از غذاهای مدیترانه‌ای

مینا اسماعیل بیگی 18 فروردین 1397 2 دقیقه

صحبت از غذای مدیترانه‌ای که می‌شود نمی‌توان به کافه و رستوران کوبابا اشاره نکرد. رستوران کوبابا با سه شعبه در باملند، جردن و شهرک غرب در تهران فعال است.
کشورهای کنار دریای مدیترانه به خاطر جغرافیا و آب و هوای مشترک، سبک مشابهی از آشپزی را پیدا کرده‌اند. در این غذاها نقش زیتون و روغن‌زیتون، صیفی‌جات و سبزیجات و دانه‌ها و انواع گریل پررنگ است. غذاهایی سبک و متفاوت که یادآور حال و هوای معتدل و مرطوب مدیترانه‌اند.
حالا اگر دل‌تان امتحان این نوع از غذا را می‌خواهد، رستوران کوبابا گزینه‌ی بسیار مناسبی است. رستورانی که در دکوراسیون داخلی‌اش از گیاهان استفاده شده و چیدمانش هم حال و هوای مدیترانه را زنده می‌کند.
از غذاهای متفاوت این رستوران می‌توان به انواع گریل آن اشاره کرد. جوجه‌کباب لبنانی، سالمون با سس انار، بشقاب شاورما و میگو گریل با سس زعفران از گریل‌هایی هستند که می‌توانید برای وعده اصلی انتخاب کنید. یکی از انتخاب‌های خوب و  مناسب هم می تواند میکس گریل باشد که انواع گریل‌ها را در یک ظرف در اختیارتان قرار می‌دهد.
اگر میل به غذای ساندویچی دارید می‌توانید از شاورماها، اسلایدرها یا رول جوجه لبنانی یکی را انتخاب کنید. غذاهای دیگری مثل لازانیای لبنانی، کباب اسکندر، خوراک زبان و خورشت گوشت و کشک لبنانی هم می‌تواند از انتخاب‌های شما باشد. غذاهایی لذیذ و باکیفیت که مزه آن‌ها را فراموش نخواهید کرد.
در کوبابا شما انتخاب‌های نانی هم دارید. مثلا می‌توانید نان زعتر را انتخاب کنید که نان سنتی لبنانی با طعم زعتر است. یا پیده ترکی که نان سنتی ترکی با گوشت است. سالادهای مدیترانه‌ای هم می‌تواند کنار غذا بیاید و وعده غذایی‌تان را رنگی کند.
یک بخش خاص غذایی در منو کوبابا مزه‌های آن است. مزه به پیش‌غذاهای کوچک و مختصر گفته می‌شود. با انتخاب هر کدام از مزه‌های کوبابا می‌توانید طعم و بافت جدید و لذیذی را امتحان کنید. این مزه‌ها برای میان‌وعده هم گزینه مناسبی هستند. بنابراین اگر در میانه روز به رستوان کوبابا رفتید، یک مزه برای خودتان انتخاب کنید و از طعم آن لذت ببرید. اگر با مزه‌های مدیترانه‌ای آشنا ندارید، بشقاب‌های میکس برایتان مناسب است. می‌توانید از هر مزه کمی داشته باشید و همه طعم‌های مزه سرد یا گرم را امتحان کنید.

رستوران کوبابا به خاطر بوفه صبحانه‌اش هم معروف است. بوفه‌ای بسیار متنوع و باکیفیت از انواع نان‌ها، لبنیات، میوه‌ها، فینگرفودها، دسرها و صبحانه گرم. برای صبحانه یا برانچ به این رستوران بروید. حتما یکی از به یاد ماندنی‌ترین صبحانه‌هایتان خواهد شد.
فراموش نکنید که قبل از رفتن به این رستوران برای خودتان میز رزرو کنید تا معطل نشوید.
در سایت اسنپ‌فود هم می‌توانید بخشی از منو این رستوران را سفارش دهید و در خانه از خوردن غذای مدیترانه‌ای لذت ببرید. کوبابای جردن و شهرک غرب دو شعبه فعال در اسنپ‌فود هستند. شاورما و انواع مزه از گزینه‌هایی هستند که اسنپ‌فود در اختیارتان قرار خواهد داد.

غذای مدیترانه‌ای حتما به امتحان کردنش می‌ارزد. مخصوصا اگر با کیفیت باشد. مخصوصا اگر در رستوران کوبابا سرو شود.

شما می‌توانید هم‌اکنون هرکجا که هستید به آسانی چند کلیک برای سفارش آنلاین از رستوران کوبابا اقدام کنید.

برچسب :
اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2711 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود