آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
طرز تهیه تست آووکادو
انواع صبحانه
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

یک صبحانه رژیمی فوری و خوشمزه با طرز تهیه تست آووکادو

مینا اسماعیل بیگی 04 دی 1401 4 دقیقه

آووکادو میوه‌ای خوشمزه و خوش‌عطر، سرشار از فیبر و اسیدهای چرب اشباع نشده است. این میوه می‌تواند یکی از اجزای اصلی یک صبحانه رژیمی و مقوی خانگی باشد. به علاوه، در صورت استفاده از ترکیبات دیگری مانند انواع میوه‌ها، گوشت‌های سفید مانند ماهی و سبزیجاتی مانند کدو و اسفناج در کنار نان تست، تبدیل به یک میان‌وعده سالم خانگی خواهد شد.

بنابراین با اسنپ فود همراه باشید تا با چند روش برای طرز تهیه تست آووکادو برای صبحانه آشنا شویم. در ادامه، جدول مشخصات غذایی را خواهید دید:

تست آووکادو
تعداد نفرات 1 نفر
زمان آماده سازی کمتر از 30 دقیقه
زمان پخت غذا کمتر از 30 دقیقه
میزان سختی کم
میزان کالری در هر تست آووکادو 197 کالری

تست آووکادو برای شروع یک صبح جادوییتست آووکادو برای شروع یک صبح جادویی

برای تهیه این صبحانه رژیمی با نون تست و آووکادو، حتما از آووکادوهای رسیده استفاده کنید. برای امتحان این مورد، کمی پوست میوه را فشار دهید. در صورتی که نه خیلی سفت و نه خیلی شل بود، میوه مناسبی را انتخاب کرده‌اید. به علاوه، باید عطر شیرین و ملایمی را حس کنید. رنگ گوشت آووکادو هم باید سبز روشن باشد و چون در معرض هوا، خیلی زود مایل به قهوه‌ای می‌شود، باید زودتر مصرف شود. در ادامه، مواد لازم و مراحل طرز تهیه تست آووکادو برای صبحانه آمده است:

مواد لازم برای تهیه تست آووکادو

اضافه کردن سبزیجات معطری مانند جعفری، گشنیز و ریحان تازه به آووکادو، می‌تواند عطر و بوی این صبحانه خوشمزه رژیمی را چند برابر کند. برای تهیه آن، این مواد ساده را آماده کنید:

مواد لازم مقدار مورد نیاز
نان تست 1 عدد
تخم مرغ 1 عدد
آووکادو 1 عدد
نمک و فلفل به مقدار لازم
سس تند (اختیاری) به مقدار لازم

مراحل طرز تهیه تست آووکادو

آووکادو در کنار نان تست و تخم مرغ، یک صبحانه فوری و سالم خانگی است که به این ترتیب آماده می‌شود:

  • مرحله اول: میوه آووکادو را در ظرفی نسبتا گود له کنید و نمک و فلفل را به آن بیفزایید و خوب هم بزنید تا ادویه‌ها به خورد آووکادو بروند. سپس، یک نان تست را برشته کرده و کنار بگذارید.
  • مرحله دوم: در تابه‌ای مناسب مقداری روغن ریخته و کمی زردچوبه به آن اضافه کنید. سپس تخم مرغ را در آن بشکنید و به مقدار لازم، نمک و فلفل اضافه کنید.
  • مرحله سوم: حالا آووکادوی له شده را روی نان تست برشته شده بمالید و نیمروی آماده شده را به طور کامل برداشته و روی لایه آووکادو قرار دهید.

در دستور بالا، نیمرو حالت عسلی داشته و زرده آن کمی شل است. اما شما می‌توانید این صبحانه جمع و جور و ساده را به شکل‌های دیگری هم سرو کنید. برای مثال، تخم مرغ را همراه با نمک و فلفل در کاسه‌ای به هم بزنید و سپس به صورت یکدست سرخ کرده و روی نان تست قرار دهید.

حالت دیگر تهیه این صبحانه رژیمی آن است که از تخم مرغ آبپز استفاده کنید. برای این منظور، قبل از هر چیز، تخم مرغ را به مدت یک ربع در آب در حال جوش قرار دهید و به سراغ آماده کردن نان تست و آووکادو بروید. در نهایت، تخم مرغ آبپز شده را به شکل ورقه‌ای یا اشکال دلخواه دیگر برش بزنید و روی نان برشته قرار دهید.

اگر به صبحانه‌های رژیمی علاقمندید، طرز تهیه پودینگ دانه چیا را هم ببینید تا ایده‌های بیشتری در این مورد بگیرید.

تست آووکادو با پنیرتست آووکادو با پنیر

طرز تهیه تست آووکادو به اینجا ختم نمی‌شود و این ساندویچ فوری که نان تست و آووکادو، دو جزء ثابت آن هستند، تنوع زیادی دارد. برای مثال، می‌توانید به تست آووکادو و تخم مرغ، مقداری پنیر پیتزای رنده شده اضافه کنید. به این ترتیب که پنیر پیتزا را با مقداری نمک و فلفل و آویشن مخلوط کرده و روی نان‌های تست بمالید. سپس، نان‌ها را به مدت 10 دقیقه داخل سینی فر آردپاشی شده قرار دهید تا با حرارت 180 درجه سانتیگراد برشته شوند. در ادامه، تخم مرغ را به صورت نیمروی عسلی بپزید و آن را روی نان‌های پنیری قرار داده و دوباره برای 3 دقیقه، تحت حرارت شعله بالای فر قرار دهید.

اگر استفاده از پنیر پیتزا برای صبحانه را نمی‌پسندید و ترجیح می‌دهید از پنیر خامه‌ای یا لبنه استفاده کنید، این دستور را هم ببینید:

مقداری پنیر خامه‌ای را روی یک نان تست بمالید و روی نان‌ها در ردیف‌های منظم، ورقه‌های نازک آووکادو و گوجه‌های گیلاسی بچینید و روی آن چند عدد برگ جعفری بگذارید. می‌توانید از این ساندویچ‌های کوچک پنیری، به عنوان یک میان‌وعده سالم خانگی هم استفاده کنید.

طرز تهیه تست آووکادو و کره بادام زمینی

برای تهیه یک صبحانه مقوی و رژیمی دیگر با نان تست، به این شیوه عمل کنید:طرز تهیه تست آووکادو و کره بادام زمینی

نان‌های تست را 2 تا 3 دقیقه در توستر بگذارید و در حالی که هنوز گرم هستند، یک طرف آن‌ها، کره بادام زمینی بمالید. سپس یک موز را به صورت حلقه‌ای برش بزنید و روی نان‌ها بچنیند و روی آن‌ها مقداری دارچین بپاشید. روی یک برش دیگر از نان‌های تست را هم کره بادام زمینی بمالید و آن را روی نان تست اول قرار دهید.

طرز تهیه کره ی بادام زمینی در منزل را در همین سایت ببینید تا بتوانید صفر تا 100 این صبحانه رژیمی و مقوی را در منزل تهیه کنید.

سفارش آنلاین از کافه را برای تهیه صبحانه های رژیمی امتحان کنید

یک راه دیگر برای تهیه صبحانه‌های خوشمزه رژیمی مانند تست آووکادو، استفاده از سفارش آنلاین از کافه در سایت اسنپ فود است. به این ترتیب، مورد دلخواه خود را به آسانی از طریق اینترنت سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید. شاد و پیروز باشید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود