آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • درمان عروس هلندی افسرده
    درمان افسردگی عروس هلندی شهریور 17, 1403
  • طرز تهیه رولت مرغ
    طرز تهیه رولت مرغ مجلسی شهریور 17, 1403
  • مرغ پرتقالی
    طرز تهیه مرغ پرتقالی شهریور 17, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

تهیه غذای قریشی، مجموعه نام آشنای ایرانی

مینا اسماعیل بیگی 13 مهر 1402 5 دقیقه

 

صرف غذاهای سنتی ایرانی در رستوران قریشی

غذاهای سنتی ایرانی همیشه جایگاه خاصی در سفره غذای ایرانیان دارد. از جمله غذاهایی که طرفداران زیادی در بین مردم دارد و در اکثر رستوران‌ها نیز سرو می‌شود می‌توان به چلو کباب، چلو جوجه، قیمه، قرمه و.. اشاره کرد. البته که درست کردن این غذاها به بهترین شکل ممکن کار هرکسی نیست و هر کدام فوت و فن خاص خود را دارد که تنها یک آشپز حرفه‌ای و درجه یک از پس پخت آن بر می‌آید.

اگر در شهر تهران زندگی می‌کنید یا به این شهر بزرگ سفر کرده‌اید حتما با نام کترینگ قریشی آشنا هستید چرا که این رستوران با سابقه بالای خود در زمینه پخت و پز غذاهای سنتی ایرانی طرفداران زیادی دارد.

در ادامه با این رستوران و شعبات آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

تهیه غذای قریشی، مجموعه نام آشنای ایرانی

تهیه غذای قریشی یا همان  ghoreishi foodبا بیش از 50 سال تجربه و فعالیت خانوادگی در زمینه تهیه و توزیع غذا، تبدیل به یکی از بهترین تهیه غذاهای استان تهران شده است. این تجربه باعث شده تا این مجموعه بیش از 4 شعبه فعال در سراسر تهران داشته باشد و همچنین در تهیه و توزیع غدای تشریفات، کنفرانس‌ها و مجالس اولین و بهترین انتخاب برای افراد باشد.

کترینگ قریشی، ارائه دهنده بهترین کباب‌ها

کترینگ قریشی با استخدام نیروی زبده و متخصص در حوزه فروش، تولید و پشتیبانی در جهت بهبود کیفیت و خدمات ارائه شده به مشتری همواره در تلاش است. کترینگ قریشی با توسعه آشپزخانه مرکزی این مجموعه با جدید ترین دستگاه‌های تولید وبهترین بسته بندی از نظر بهداشتی و استانداردهای بین المللی توانسته دلیل برتری خود نسبت به سایر رقبا را اثبات کند. در ادامه منوی متنوع و همچنین آدرس تمامی شعب رستوران قریشی را ذکر خواهیم کرد.

اما اگر در شهر زیبای تهران حضور دارید سر زدن به رستوران اصیل را نیز فراموش نکنید، غذاهای با کیفیت این رستوران شما را مشتری پر و پا قرص خود خواهد کرد.

منوی تهیه غذای قریشی، دارای انواع غذاهای ایرانی و فرنگی

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم منوی رستوران قریشی بسیار متنوع است و همه افراد با هر سلیقه غذایی در شعبه‌های رستوران قریشی غذای مورد علاقه خود را پیدا خواهند کرد.

یک چلو خورشت قیمه، خوشمزه و اصیل

به طور مثال در رستوران قریشی ایران مال و رستوران قریشی شریعتی غذای فرنگی نیز سرو می‌شود. برای مشاهده کامل منوی این مجموعه از جمله منو تهیه غذای قریشی سعادت آباد تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

چلو کباب خوراک غذای ایرانی خورشت غذای سنتی غذای دریایی و فرنگی
چلو جوجه کباب با استخون خوراک شنیسل مرغ ته چین زعفرانی با ران مرغ چلو خورشت فسنجان با فیله مرغ دلمه بادمجان خوراک ماهی قزل آلا
چلو جوجه کباب زعفرانی خوراک گوشت باقالی پلو با گوشت گوسفندی چلو خورشت قرمه سبزی دلمه فلفل سبزی پلو با ماهی قزل آلا
چلو کباب سلطانی خوراک ماهیچه چلو گوشت  چلو خورشت قیمه بادمجان کشک بادجان بیف استاراگانف
چلو کباب شیشلیک  خوراک کباب برگ ممتاز گوسفندی چلو ماهیچه چلو خورشت قیمه سیب زمینی کوفته تبریزی چیکن استاراگانف
چلو کباب لقمه زعفرانی نگین‌دار خوراک کباب شیشلیک آلبالو پلو با مرغ چلو خورشت آلو اسفناج میرزا قاسمی لازانیا
چلو کباب وزیری خوراک کباب لقمه زعفرانی باقالی پلو با مرغ
چلو کباب برگ ممتاز گوسفندی خوراک کباب لقمه زعفرانی نگین‌دار چلو اکبر جوجه
چلو کباب لقمه زعفرانی خوراک وزیری چلو ماهی قزا آلا
کباب دیگی با برنج خوراک کباب سلطانی زرشک پلو با مرغ
خوراک جوجه کباب با استخون شیرین پلو با مرغ
خوراک اکبر جوجه عدس پلو با گوشت چرخ کرده
  خوراک جوجه چینی لوبیا پلو با گوشت

 

 

البته که منوی جذاب رستوران قریشی سعادت آباد و دیگر شعب این مجموعه به این جدول ختم نشده است و موارد دیگری شامل بشقاب سبزیجات فصل، سوپ جو، سوپ قارچ و انواع سالاد، دورچین و ماست نیز در منوی این مجموعه یافت می‌شود.

سر زدن به شعبات این رستوران قطعا یکی از بهترین تجربه‌های شما در زمینه رستوران گردی خواهد بود اما اگر شرایط سر زدن به این مجموعه را ندارید تنها کافی است به صفحه  سفارش آنلاین رستوران قریشی مراجعه کنید و غذای خود را درب منزل تحویل بگیرید.

آدرس و شماره تماس شعب قریشی

همانطور که گفتیم این مجموعه دارای چندین شعبه است و همه شعبات از جمله رستوران قریشی تهرانپارس برای ارائه بالاترین کیفیت می‌کوشند.

شماره رستوران قریشی: 0212959

آدرس دفتر مرکزی و دیگر شعبات این مجموعه:

پاسداران شمالی، پایین‌تر از چهار راه فرمانیه، پلاک 497 دفتر مرکزی
شریعتی، پایین‌تر از پل رومی، پلاک 1822 شعبه پل رومی
پاسداران شمالی، پایین‌تر از سه را اقدسیه،  پلاک 724‎‌ شعبه صاحبقرانیه
بالاتر از میدان کاج، ساختمان میلاد کاج، واحد 401 شعبه سعادت آباد
تهران سرو آزاد بزرگراه همت، فودکورت بازار بزرگ ایران (ایران مال) شعبه ایران مال
تهرانپارس، خیابان حجربن عدی، بالاتر از فلکه دوم، بین کوچه ۱۸۲و۱۸۴

 

شعبه تهرانپارس

 

کیفیت و طعم غذاهای خوشمزه مجموعه قریشی در تمام شعبات در بهترین حالت ممکن است و به شما نوید تجربه‌ای دلچسب می‌دهیم. اگر به تهران سفر کرده‌اید سر زدن به رستوران رفتاری نیز خالی از لطف نخواهد بود.

کیفیت بالا و قیمت منصفانه، برگ برنده کترینگ قریشی

کیفیت بالا و قیمت منصفانه شعار کترینگ قریشی است. این مجموعه با همین شعار همواره موجب شده تا مشتریان، مجموعه قریشی را اولین انتخاب خود برای صرف یک غذای خوشمزه بدانند، چرا که همه مواد اولیه استفاده شده در آشپزخانه قریشی از جمله گوشت، مرغ، ماهی و سبزیجات درجه یک، با کیفیت و تازه است و این تازگی کاملا به چشم می‌آید.

انواع غذاهای سنتی در مجموعه قریشی

همانطور که گفتیم از دیگر دلایل محبوب بودن قریشی نیز می‌توان به قیمت‌های مناسب این مجموعه اشاره کرد، کترینگ قریشی با کم‌ترین سود ممکن یک پرس غذای خوشمزه و با کیفیت به مشتریان ارائه می‌دهد. با سر زدن و تهیه غذا از رستوران قریشی یک غذای اصیل ایرانی نوش جان خواهید کرد.

کلام آخر

در این مقاله کترینگ قریشی و شعبات آن را به شما معرفی کردیم، اگر به دنبال یک تجربه خوشمزه و حرفه‌ای هستید سرزدن به یکی از شعبات این مجموعه را الویت خود قرار دهید. اما اگر سر کار هستید و زمان سر زدن به به رستوران قریشی را ندارید با مراجعه به صفحه سفارش انلاین غذا مشکل شما حل شده است و می‌توانید غذای مورد علاقه خود در کم‌ترین زمان ممکن درب محل کار یا منزل تحویل بگیرید و نوش جان کنید.

امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2711 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود