آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران باروژ
بهترین های اطراف شما
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

رستوران باروژ، فست فودی زنجیره‌ای در تهران

زهرا دهقان 01 آذر 1396 7 دقیقه

شعار رستوران یا فست فود باروژ ثابت می‌کند که این رستوران و فست فود زنجیره‌ای در هر منطقه‌ از تهران شعبه‌هایی دارد. ما همه جا هستیم، شعاری که در این رستوران زیاد به گوش می‌خورد. این فست فود زنجیره‌ای حتی اگر در منطقه‌ای از تهران شعبه نداشته باشد، به طور حتم با سفارش آنلاین می‌تواند درخواست شما را آماده کند و خیلی زود در موقعیت مورد نظر به شما تحویل دهد.

معرفی تمام شعبه های باروژ

رستوران های زنجیره‌ ای باروژ از سال 1389 در تهران شروع به کار کردند و طی مدتی کوتاه توانستند به یکی از بهترین فست فودهای زنجیره‌ای این شهر تبدیل شوند. در حال حاضر باروژ دارای بیش از 9 شعبه است که آن را بزرگ‌ترین رستوران زنجیره‌ای می‌نامند. این رستوران تنها غذاهای فست فودی ارائه می‌دهد.

در صورتی که دوست دارید ناهار یا شامی را در کنار عزیزان خود میل کنید و خاطره‌ای به یادماندنی داشته باشید توصیه می‌کنیم به یکی از شعبه های باروژ، این رستوران با کیفیت و خوش نام سر بزنید. باروژ تمام سعی خود را به کار می‌گیرد تا غذایی سالم و مناسب در اختیار مراجعه‌کنندگان خود قرار دهد.

طبق آمار به دست آمده این رستوران یا فست فود زنجیره‌ای به نامی ماندگار تبدیل شده زیرا انواع غذاهای لذیذ و با کیفیت را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مراجعه‌کنندگان خود قرار می‌دهد. شاید با خود فکر کنید پیتزای باروژ چه تفاوتی می‌تواند با سایر پیتزاها داشته باشد؟ دستور پخت این رستوران بسیار حرفه‌ای است و نباید آن را از دست بدهید.

رستوران باروژ سعادت آباد

به دنبال چه نوع از غذاهای فست فودی هستید؟ این شعبه از فست فود باروژ می‌تواند انواع مختلفی از پیتزاها، پاستا، ساندویچ‌های گرم، سوخاری، پیش غذا، برگر، سالاد و نوشیدنی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما آماده کند. طبق نظرسنجی‌های انجام شده بیشتر کاربران از رستوران باروژ سعادت آباد کمال رضایت را دارند.

رستوران باروژ سعادت آباد

اگر به دنبال یک رستوران برای اوقات فراغتتان هستید رستوران باروژ بهترین گزینه است.

توجه داشته باشید برای سفارش غذای خود از این شعبه باروژ نیازی نیست به باروژ سعادت آباد تلفن بزنید زیرا به صورت آنلاین می‌توانید خیلی راحت و بی‌دردسر سفارش خود را به ثبت برسانید. باروژ سعادت آباد منو بسیار قوی دارد که انواع مختلفی از غذاهای فست فودی را شامل می‌شود.

آدرس شعبه سعادت آباد: میدان فرهنگ، ابتدای 24 متری، پلاک 7

رستوران باروژ میرداماد

دومین شعبه باروژ که سر و صدای زیادی به پا کرده است، باروژ میرداماد نام دارد که آخرهفته‌ها به قدری شلوغ می‌شود که به سختی می‌توان به غذای دلخواه خود دست پیدا کرد. از این رو بهترین روش برای تجربه کردن غذاهای لذیذ این شعبه کمک گرفتن از روش سفارش آنلاین است.

رستوران باروژ میرداماد

همه شعب باروژ غذاهای بسیار باکیفیتی ارائه می‌دهند.

به منظور ثبت سفارش غیر حضوری از این شعبه لازم نیست به باروژ میرداماد تلفن بزنید زیرا خوشبختانه با توسعه اینترنت و آنلاین شدن بسیاری از خریدها، شما می‌توانید بدون دردسر و خیلی سریع سفارش خود را در سایت باروژ به ثبت برسانید و منتظر دریافت یک غذای خوشمزه و لذیذ باشید. باروژ میرداماد منو بسیار کاملی دارد که چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. آدرس این رستوران در محله میرداماد را در زیر ذکر می‌کنیم:

آدرس شعبه میرداماد: میدان مادر، خیابان مهرورز، نبش شریفی

رستوران باروژ یوسف آباد

اگر ساکن بخش مرکزی تهران هستید، لازم نیست برای میل کردن یک غذای فست فودی لذیذ و خوشمزه به سعادت آباد یا میرداماد بروید، بلکه کافی است سری به رستوران یوسف آباد بزنید. این شعبه باروژ نیز دست کمی از 2 شعبه اولی باروژ ندارد و خوراکی‌های خوشمزه آن شما را به وجد می‌آورد.

رستوران باروژ یوسف آباد

شعب باروژ علاوه بر غذای باکیفیتمحیط بسیار زیبایی نیز دارد.

در ضمن محیط این شعبه از باروژ دکوری دلنشین و پسندیده دارد. در حین سادگی دیزاین این رستوران، شما می‌توانید به مدرن بودن محیط آن پی ببرید. چراغ‌ها و نوع تابلوها یا نقاشی‌هایی که بر روی دیوار این رستوران قابل مشاهده هستند، همگی باعث دلچسب بودن محیط این رستوران می‌شوند. آدرس این رستوران در زیر قابل مشاهده است:

آدرس شعبه یوسف آباد: نبش خیابان 60، پلاک 434

رستوران باروژ اندرزگو

همه ما آوازه خیابان اندرزگو و خوراکی‌های خوشمزه آن به گوشمان خورده است. یکی از بهترین رستوران‌های حاضر در این خیابان فست فود باروژ نام دارد که نه تنها برای سرو حضوری غذا محیط مناسبی به شمار می‌آید بلکه به صورت غیر حضوری نیز می‌توانید از باروژ اندرزگو غذا سفارش دهید.

رستوران باروژ اندرزگو

فست فودهای خوشمزه باکیفیت در باروژ.

توجه داشته باشید خیابان اندرزگو در بیشتر ساعات شبانه‌روز بسیار شلوغ است و آخر هفته‌ها ترافیک بدی دارد. از این رو بهترین روش برای تجربه خوراکی‌ها و غذاهای خوشمزه این شعبه از باروژ، ثبت سفارش آنلاین و خرید اینترنتی ناهار یا شامی مفصل است. درنگ نکنید و همین حالا سفارش خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید.

رستوران باروژ آجودانیه

شاید زمانی که به دنبال یک وعده غذای خوشمزه هستید و در آجودانیه به سر می‌برید، تنها فودکورت پاساژ عرش آجودانیه به ذهن شما خطور کند، در حالی که این طور نیست. در واقع شعبه باروژ آجودانیه نیز یکی از بهترین رستوران‌های حاضر در این منطقه از تهران است که نباید آن را از دست بدهید.

رستوران باروژ آجودانیه

باروژ در نگاه مردم نیز بسیار محبوب است.

 

به طور معمول آخر هفته‌ها زمان مناسبی برای تفریح و میل کردن خوراکی‌های خوشمزه است، شما نیز این آخر هفته به باروژ آجودانیه سری بزنید تا بتوانید غذایی خاص و متفاوت میل کنید. آجودانیه یکی از مناطق سرزنده و شاد تهران است که خوردن غذایی لذیذ از یک آخر هفته به دلچسبی آن بیشتر کمک می‌کند. منوی باروژ آجودانیه نیز بسیار متنوع است.

آدرش شعبه آجودانیه: نبش دهم شرقی

رستوران باروژ مرزداران

مرزداران نیز یکی دیگر از خیابان‌ها و بلوارهای تهران است که بهترین و با کیفیت‌ترین خوراکی‌ها را در اختیار افراد متقاضی قرار می‌دهد. در صورتی که به دنبال رستورانی هستید که در محلی شاد و زنده واقع شده باشد و در هر ساعت شبانه‌روز و در هر فصل سرویس‌دهی کاملی داشته باشد، به باروژ مرزداران فکر کنید.

رستوران باروژ مرزداران

پیتزاهای باروژ بسیار محبوب هستند.

این شعبه از باروژ با سابقه درخشانی که دارد که توانسته بسیاری از افراد ساکن بلوار مرزداران یا افراد نزدیک به این خیابان را به خود جذب کند. آدرس دقیق شعبه باروژ مرزداران به همراه سایر شعب در صفحه اصلی این رستوران زنجیره‌ای قابل مشاهده خواهد بود. در نهایت بعد از بررسی تمام شعبات می‌توانید به بهترین و نزدیک‌ترین شعبه باروژ سر بزنید.

آدرس شعبه مرزداران: مرزداران، بین سهند و گلها، پلاک ۲۰۱

 رستوران باروژ بام لند

بام لند تهران یکی از بهترین مراکز تفریحی این شهر بزرگ به شمار می‌آید که روزانه بسیاری از افراد برای گشت و گذار به این مرکز تفریحی سر می‌زنند. گذشته از تمام مراکز تفریحی که در این منطقه وجود دارند، و البته به علاوه مراکز خرید برندهای خارجی حاضر در بام لند، شما می‌توانید بهترین رستوران‌ها را در این منطقه پیدا کنید.

 رستوران باروژ بام لند

یک وعده لذیذ و خوشمزه را در باروژ تجربهه خواهید کرد

رستوران باروژ نیز یکی از بهترین رستوران‌های حاضر در همین مرکز تفریحی است که بهترین غذاها را برای شما مهیا می‌کند. بنابراین اگر دوست دارید بعد از گشت و گذار اطراف دریاچه چیتگر تهران، یک شام دلچسب میل کنید، توصیه می‌کنیم به باروژ بام لند سر بزنید.

باروژ منو غنی دارد!

بعد از اینکه با تمام شعبات فعال این رستوران یا فست فود زنجیره‌ای آشنا شدید، نوبت به این می‌رسد که بهترین غذای حاضر در این رستوران را انتخاب کنید. به طور حتم انتخاب بهترین غذای این رستوران و فست فود برای شما بسیار سخت است زیرا منوی باروژ بسیار غنی و قوی فراهم می‌شود. به هر حال برای تسهیل انتخاب شما، برخی ازغذاهای منو باروژ را نام می‌بریم:

پیتزا پاستا ساندویچ گرم سوخاری پیش غذا برگر سالاد نوشیدنی
پیتزا باروژ پاستا پنه بلونز ساندویچ مرغ و بالزامیک مرغ سوخاری 2 تکه نرمال سیب زمینی سرخ شده همبرگر سالاد کینوا نوشابه قوطی کوکاکولا
پیتزا نوستالژی پاستا پنه پستو ساندویچ مرغ پستو مرغ سوخاری دو تکه اسپایسی سیب زمینی با سس پنیر دبل همبرگر سالاد سزار با مرغ گریل نوشابه قوطی فانتا
پیتزا پپرونی پاستا پنه آلفردو ساندویچ وجی مرغ سوخاری سه تکه نرمال سیب زمینی با سس آلفردو چیز برگر سالاد باروژ نوشابه قوطی اسپرایت
پیتزا گریل استیک ساندویچ استیک کبابی مرغ سوخاری سه تکه اسپایسی پیاز حلقه‌ای دبل چیز برگر سالاد کرنبری با مرغ نوشابه قوطی زیرو
پیتزا چیکن آلفردو ساندویچ رست بیف میگو سوخاری بال مرغ سوخاری قارچ برگر سالاد کرنبری نوشابه خانواده کوکاکولا
پیتزا گریل میکس چیکن استریپس چهار تکه قارچ سوخاری دبل قارچ برگر سالاد کلم نوشابه خانواده فانتا
پیتزا استیک و سیر چیکن ناگت نان سیر باربیکیو مانستر سالاد سزار با چیکن استریپس نوشابه خانواده اسپرایت
پیتزا رست بیف کفت سوخاری کلنل کریسپی ماء الشعیر قوطی لیمو
پیتزا کارنوسو سینه مرغ سوخاری ماء الشعیر قوطی ساده
پیتزا ملانزانا سینه مرغ کبابی معمولی لیموناد
پیتزا فورماجیو سینه مرغ کبابی اسپایسی موهیتو
پیتزا میگو باروژ برگر آب هندوانه طبیعی
پیتزا سبزیجات آب معدنی
پیتزا بلاچاو ماء الشعیر قوطی هلو
پیتزا خامه استیک ماء الشعیر قوطی استوایی

اگر به هر کدام از شعب این رستوران سر زدید حتما پیتزا باروژ را امتحان کنید.

باروژ را به خانه بیاورید …

رستوران باروژ

باروژ، یکی از بهترین فست فودهای زنجیره‌ای تهران.

اکنون که به طور کامل در مورد رستوران و فست فود زنجیره‌ای باروژ اطلاعات کسب کردید و همچنین منوی با کیفیت و غنی این رستوران زنجیره‌ای را مشاهده کردید، آیا حاضر هستید از طریق سفارش غذای آنلاین خود بهترین فست فود را از یکی از شعبات باروژ سفارش دهید؟

با ورود به صفحه‌ی سفارش آنلاین از رستوران باروژ می‌توانید هر آنچه که دلتان می خواهد را به‌راحتی و تنها با چند کلیک ساده سفارش داده و درب به منزل تحویل بگیرید.

با نگاهی به منوی کامل این رستوران با کیفیت و درجه یک می‌توانید بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها را برای خود انتخاب کنید. خبر خوب اینکه برای تجربه یک وعده لذیذ و دلچسب در فصل زمستان لازم نیست منزل گرم و نرم خود را ترک کنید، بلکه می‌توانید به صورت آنلاین و از طریق سایت و اپلیکیشن اسنپ فود سفارش هر غذایی را به ثبت برسانید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

اشتراک:
زهرا دهقان- 507 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود