آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • صبحانه سالم برای مدرسه
    لیست صبحانه سالم برای دانش آموزان شهریور 26, 1403
  • غذا با گوشت چرخ کرده
    لیست انواع غذاها با گوشت چرخ کرده شهریور 26, 1403
  • طرز تهیه گراتن بادمجان
    طرز تهیه گراتن بادمجان شهریور 25, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
3.7/5 - (3 امتیاز)
1

معرفی حلیم چهارفصل مشهد

مینا اسماعیل بیگی 16 مهر 1402 5 دقیقه

مشهد از شهرهای بزرگ ایران است که مردمانی مهمان‌نواز و خون‌گرم دارد. مردمانی که از سیره پاک اهل‌بیت هستند. این شهر پرجمعیت هر سال میزبان توریست‌های داخلی و خارجی بی‌شماری است که برای سفرهای تفریحی و زیارتی به مهمانی آن می‌آیند به همین دلیل در کوچه و بازار این شهر، رستوران‌ها و فست‌فودهای بسیاری می‌بینید که هر یک ویژگی‌های مختص به خود را دارند.

 

عکس رستوران حلیم چهارفصل مشهد

پیداکردن یک رستوران که حلیم‌های ایرانی سنتی را ارائه می‌دهد در بین این همه رستوران کار سختی است. چرا که حلیم درست‌کردن فوت‌وفن خاص خودش را دارد و کار هر کس نیست!

یکی از محبوب‌ترین غذاهای ایرانی حلیم است که به خصوص برای وعده صبحانه و افطاری و سحری، زینت‌بخش سفره هر ایرانی است. محال است که یک ایرانی باشید و حلیم دوست نداشته باشید، آن هم حلیم‌های خوشمزه‌ای که طعم دست‌پخت مادربزرگ‌ها را می‌دهد.

حلیم چهارفصل مشهد از رستوران‌های پرآوازه مشهد است که در این پست از اسنپ فود قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم.

معرفی حلیم چهارفصل مشهد

یکی از معروف‌ترین رستوران‌های مشهد که همیشه خدا شلوغ است و ازدحام جمعیت جلو در و داخل رستوران موج می‌زند، حلیم چهارفصل مشهد است که باسابقه درخشان بیش از 60 سال فعالیت در مشهد به پرآوازه‌ترین رستوران این شهر بدل شده است.

آوازه حلیم چهارفصل در همه شهر پیچیده و کوچه به کوچه و خانه‌به‌خانه نقل می‌شود، اما حقیقتاً شنیدن کی بود مانند دیدن! حلیم چهارفصل از رستوران‌های قدیمی مشهد است که حتی از پدر و مادرهای ما هم بزرگ‌تر است. احتمالاً پدربزرگ و مادربزرگ‌های شهر، خاطرات زیبایی از آن به یاد دارند.

این رستوران به سبب قدمت و محبوبیتی که دارد، شعب دیگری را در مشهد دایر کرده است که کیفیت و نحوه ارائه خدمات در همه یکسان است.

 

حلیم چهارفصل مشهد، داغ و خوشمزه

حلیم‌های این رستوران به سبک سنتی مشهدی طبخ می‌شوند و روی آن قیمه می‌ریزند به همین دلیل طعم بی‌نظیری دارند. در hahim4fasl mashhad، حلیم‌های پرملاتی دست مشتری داده می‌شود که با گندم درست می‌شوند و پر از گوشت تازه گوساله هستند و به‌قدری خوب پخته شده‌اند که حالتی کش‌دار دارند.

جمعیت زیادی که هر روز جلو در و داخل این رستوران صف می‌گیرند، گواهی بر کیفیت حلیم‌ها و غذاهای خوشمزه آن است. البته فراموش نکنید که غذای اصلی حلیم چهارفصل مشهد، حلیم است و غذاهای خوشمزه دیگری نیز در منو دارد.

ویژگی‌های برجسته حلیم چهارفصل مشهد

یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های حلیم چهارفصل مشهد، کیفیت خدمات آن است. در این رستوران پرسنلی حرفه‌ای فعالیت می‌کنند که نحوه برخورد آن‌ها با مشتری عالی و بسیار محترمانه است. همچنین سرعت سرویس‌دهی نیز مطلوب و رضایت‌بخش است.

این رستوران از نظر بهداشتی در سطح بسیار بالایی قرار دارد. محیط رستوران که همواره تمیز است و با استفاده از تهویه‌های بزرگ و کارآمد، مرتباً هوای محیط تصفیه می‌شود تا از انتشار میکروارگانیسم‌ها در فضای رستوران جلوگیری شود. همچنین پرسنل نیز با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از دستکش و ماسک، مشغول خدمات‌رسانی هستند.

 

حلیم چهارفصل مشهد، پرگوشت با قیمه مخصوص مشهدی

هر چند که حلیم غذایی بیرون‌بر است و بیشتر مردم آن را در خانه میل می‌کنند، اما این رستوران دارای سالنی بزرگ است که بسیار شیک و به سبک مدرن دیزاین شده است و فضای گرم و صمیمی دارد و همین باعث شده تا بیشتر مشتری‌های ثابت رستوران، روز خود را با خوردن یک‌کاسه حلیم خوشمزه در ظروف سفالی و خوش‌رنگ این رستوران آغاز کنند.

از دیگر ویژگی‌های این رستوران، ارائه خدمات بیرون‌بر برای رفاه حال مشتری‌ها است. شما که نمی‌توانید در صف منتظر بمانید این امکان را دارید تا از طریق شماره تلفن حلیم چهارفصل مشهد 051-38531010، بدون بیرون رفتن از خانه، حلیم خود را در منزل میل کنید.

حلیم چهارفصل مشهد وکیل‌آباد

اگر می‌پرسید که چهارفصل مشهد کجاست؟ باید بگوییم که این رستوران دارای چند شعبه در منطقه‌های مختلف مشهد است که یکی از آن‌ها در  بلوار وکیل‌آباد و نرسیده به بلوار قانع  در نبش وکیل‌آباد 49 واقع شده است.

حلیم چهارفصل مشهد وکیل‌آباد از محبوب‌ترین رستوران‌های این محدوده است که از ساعت 5 صبح الی 21 شب آماده خدمات‌رسانی به شما عزیزان است. در این رستوران علاوه بر حلیم، شله‌زرد نیز برای وعده صبحانه سرو می‌شود و طرف‌داران زیادی دارد.

 

حلیم، مغذی و خوشمزه

این شعبه حلیم چهارفصل مشهد برای وعده‌های نهار و شام با غذاهای اصیل ایرانی و محلی مشهدی، پذیرای شما خواهد بود. منو حلیم چهارفصل، یک منوی متنوع از غذاهای اصیل ایرانی است که سبک سنتی و با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و تازه پخته می‌شوند.

اگر هوس حلیم کرده‌اید، با سفارش انلاین از حلیم چهارفصل مشهد طعم بی‌نظیر حلیم‌های ما را بچشید.

حلیم چهارفصل استقلال مشهد

در چهارراه میلاد و حدفاصل استقلال 8 و 10 یکی از پرطرف‌دارترین شعبه‌های حلیم چهارفصل مشهد وجود دارد که در کنار حلیم، کباب‌های بی‌نظیری را برای شما سرو می‌کند که نظیر آن‌ها را در کمتر جایی می‌توانید پیدا کرد.

حلیم چهارفصل استقلال مشهد، یک رستوران شیک و باکلاس است که ترکیب رنگ‌های زرد و کرم و سفید، جذابیت محیط را دوچندان کرده است. میز و صندلی‌هایی که در ردیف‌های منظم چیده شده‌اند و لوسترهایی که از سقف آویزان شده و گچ‌بری‌های دیوارها و سقف‌ها، نمای فوق‌العاده زیبایی است که توجه هر کس را به خود جلب می‌کنند.

 

حلیم با قیمه‌اضافی در حلیم چهارفصل مشهد

نورپردازی خاص و شیک سالن سبب شده تا فضا دلنشین‌تر شده و آرامش خاصی در محیط حکم‌فرما باشد. میزها از قبل چیده شده‌اند، ظروف چینی شیک با قاشق و چنگال‌های و لیوان‌هایی که در کنار آن‌ها قرار دارند و گلدان کمرباریکی که در وسط میز قرار گرفته، حس زیبای آسایش و راحتی را به شما می‌دهند.

اسنپ فود، طعم خوش لحظه‌ها…

حلیم چهارفصل مشهد از رستوران‌های قدیمی مشهد است که با حلیم‌های لذیذی که ارائه می‌دهد، شناخته شده است. در این رستوران شما امکان سفارش کیلویی و پرسی را دارید. می‌توانید در داخل رستوران بنشینید و ضمن لذت‌بردن از فضای دلنشین آن، یک پرس حلیم خوشمزه با قیمه و دارچین فراوان میل کنید یا کیلویی خرید کنید و به خانه ببرید.

 

حلیم چهارفصل مشهد، طعمی آشنا و لذیذ با یک دنیا خاطره

حلیم به‌عنوان یک غذای مغذی و پرخاصیت می‌تواند بیشتر نیازهای بدن را تأمین کند البته اگر باکیفیت باشد. برای خوردن بهترین حلیم زندگی‌تان به حلیم چهارفصل مشهد مراجعه کنید.

با سفارش انلاین غذا مشهد از اسنپ فود، طعم بهترین غذاهای مشهد را بچشید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2716 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(1 دیدگاه)

قدسی کائنی
16 مهر 1402

حلیم = با حلم و شکیبا واژه یی تازی است ولی هلیم خوراکی ایرانی را باید باید این گونه نوشت : هلیم . خورشت نادرست است . درست خورش می باشد که از کنش(فعل) امر + ش ساخته می شودو اسم مصدر است مانند : کش کشش ،ورز ورزش ، کوش کوشش ، پرور پرورش خور خورش .

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود