آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

رستوران بوفه امیران، یک انتخاب لوکس برای سرو غذا

مینا اسماعیل بیگی 20 اردیبهشت 1402 5 دقیقه

یکی از معروف‌ترین و مجلل‌ترین رستوران‌های سلف سرویس در شیراز، بوفه رستوران امیران است. کمتر کسی را در شیراز پیدا خواهید کرد که تجربه خوب و رضایت بخشی از این رستوران سلف سرویس شیراز نداشته باشد. بوفه رستوران امیران برای وعده‌های مختلف غذایی سلف جذاب و متنوعی آماده کرده است تا برای انواع ذائقه‌ها و سلیقه‌ها، جذاب و وسوسه برانگیز باشد.

رستوران بوفه امیران، یک سلف سرویس محبوب و پرطرفدار در شیراز!

عمده غذاهای سرو شده در وعده ناهار شامل غذاهای ایرانی می‌شود ولی در بوفه شام شیراز تعداد زیادی غذای بین المللی، به خصوص غذاهای آسیایی، را نیز به چشم می‌خورد که اگر شما طرفدار این مدل از غذاها هستید پیشنهاد می‌کنیم بوفه شام رستوران امیران را از دست ندهید. بوفه نامحدود این رستوران یکی از ویژگی‌های مثبت آن  است.

رستوران بوفه امیران، تلفیقی از سبک کلاسیک و مدرن

دکوراسیون جذاب این رستوران سلف سرویس شیراز نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. اولین برداشتی که از دکوراسیون این رستوران خواهید داشت فضای کلاسیک و سلطنتی آن خواهد بود. نشستن روی میز و صندلی‌های سلطنتی رستوران بوفه امیران کاملا این حس را به شما منتقل خواهند کرد که شما یک رستوران لوکس را انتخاب کرده‌اید.

با اینکه فضای کلی این رستوران خیلی بزرگ نیست ولی نحوه چینش و فضاسازی‌ها به گونه‌ای است که جلوه این رستوران را چند برابر می‌کند. همانطور که گفته شد با این که عمده بخش فضا و دکوراسیون، کلاسیک و سلطنتی است، وجود پنجره‌های بلند و استفاده از رنگ‌های سرد و معماری ساختمان مدرنیته را نیز به نمایش گذاشته است.

شما در ستوران امیران تلفیقی از سبک کلاسیک و مدرنیته را شاهد هستید.

اگر به رستوران‌هایی با فضاهای سنتی علاقه بیشتری دارید، رستوران صوفی شیراز گزینه فوق العاده‌ای برای شما خواهد بود. این رستوران فضای سنتی دارد و معماری آن به سبک زمان قاجار است. با وجود معماری سنتی شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی وفرنگی را در این مجموعه سفارش دهید.

بوفه امیران، رستوران سلف سرویس شیراز

همانطور که اشاره کردیم بوفه امیران،  یکی از رستوران های سلف سرویس شیراز است. کافه امیران شیراز سلف متنوع و جذابی برای همه وعده‌های غذایی است. بوفه‌ای که از انواع غذاها، سالادها، پیش غذاها تا انواع نوشیدنی‌های گرم وسرد، عرقیجات و دسرها را شامل می‌شود. به دلیل شهرت این رستوران به کیفیت و تنوع منو بوفه و همچنین نام این رستوران، اغلب افراد فکر می‌کنند که رستوران بوفه امیران فقط منو سلف دارد در حالی که این گونه نیست و شما می‌توانید از منو عادی نیز در این رستوران استفاده کنید.

اگر به شیراز سفر کرده‌اید یا از اهالی شیراز هستید و به دنبال یک بوفه آزاد صبحانه در شیراز می‌گردید، بوفه رستوران امیران یک انتخاب فوق العاده برای شما خواهد بود. شما می‌توانید در کنار دوستان یا خانواده‌تان از انواع صبحانه‌های گرم و سرد این رستوران بوفه باز در یک محیط آرام و دلنشین لذت ببرید. اگر کودک خردسالی دارید اصلا نگران نگه داری آن‌ها نباشید، این رستوران یکی از اولین رستوران‌های این منطقه بود که به اتاق کودک مجهز شد. به همین دلیل شما با خیال راحت می‌توانید جمع امیران،  این رستوران را برای دورهمی‌های خانوادگی خود انتخاب کنید و دیگر نگران مراقبت از بچه‌های کوچک خود نباشید.

یکی دیگر از نکته‌های جالب توجه رستوران بوفه امیران، اجرای موسیقی زنده است که در بیشتر روزهای هفته برگزار خواهد شد. رستوران امیران از گروه‌های موسیقی حرفه‌ای به نسبت سایر مجموعه‌ها استفاده می‌کند و شما می‌توانید یک تجربه فوق العاده از سرو غذا در کار شنیدن موسیقی‌های جذاب داشته باشید. قیمت صبحانه سلف سرویس در شیراز  و در این رستوران بسیار مناسب است.

همه چیز درباره رستوران بوفه امیران

در نزدیکی رستوران بوفه امیران، رستوران ایرانی- هندی تاج محل قرار دارد که رقابت اصلی این رستوران با تاج محل است. علی رغم همه تفاوت‌هایی که این دو مجموعه در منو، فضا، دکوراسیون و … با هم دارند باید گفت که تقریبا هر دو رستوران در یک سطح هستند. به طور کلی تا حدی کیفیت و دیزاین غذاهای رستوران امیران بهتر ارزیابی شده است اما نباید از غذاهای خاص و جالب رستوران تاج محل هم چشم پوشی کرد. در رستوران بوفه امیران به دیزاین غذا اهمیت زیادی داده می‌شود و از معدود رستوران‌های این منطقه است که برای تزیین غذاهای خود وقت می‌گذارد و باعث می‌شود شما از دیدن سفارش خود به وجد بیایید.

بوفه غذایی متنوع یکی از مهم ترین محاسن این رستوران است.

رستوران امیران شیراز قدوسی شرقی، از پرسنل مجرب و آموزش دیده‌ای استفاده می‌کند. همه پرسنل علاوه بر رفتار محترمانه و دوستانه‌ای که با مشتری‌ها دارند همه تلاش خود را می‌کنند تا بهترین کیفیت را به مشتری‌های خود ارائه دهند. تقریبا همه کسانی که تجربه رفتن به این رستوران را دارند، به این موضوع اشاره می‌کنند.

در کنار همه نکات گفته شده، این نکته نیز لازم به ذکر است که قیمت رستوران بوفه امیران به نسبت رستوران‌ها عادی بالاتر است اما به نسبت سایر رستوران‌های سلف سرویس شیراز با در نظر گرفتن کیفیت غذاها، از قیمت مناسب‌تری برخوردار است. با این وجود این رستوران گاهی به مناسبت‌های مختلف تخفیفاتی را نیز برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد.

منو، آدرس و اطلاعات تماس رستوران بوفه امیران شیراز

کمتر کسی است که در شیراز خیابان معالی آباد را نشناسد، این خیابان بسیار سر راست است و شما در کمترین زمان ممکن از هر نقطه شیراز می‌توانید به این خیابان دسترسی پیدا کنید. بعد از رسیدن به این خیابان کمتر از چند دقیقه تا رستوران بوفه امیران فاصله خواهید داشت.

آدرس رستوران امیران شیراز : شیراز، میدان احسان، بلوار معالی آباد، ابتدای خیابان خلبانان

شماره تلفن رستوران امیران شیراز: 07136249864 و 07136249844

منو:

نوشیدنی غذای اصلی سالاد پیش غذا
نوشابه غذاهای دریایی: چلو میگو، چلوماهی شیر، چلو ماهی قزل آلا و … سالاد سزار انواع ترشی: ترشی لیته، ترشی فلفل، ترشی مخلوط
ماءالشعیر انواع کباب:کوبیده، جوجه کباب، سلطانی، برگ، کباب استره و… سالاد فصل انواع ماست: ماست موسیر، ماست و خیار، ماست و اسفناج
دوغ انواع غذاهای ایرانی: ته چین، قرمه سبزی، قیمه و … سالاد شیرازی ژله و کرم کارامل
آب معدنی رنگینک
کشک بادمجان

 

برای مشاهده کامل منو رستوران امیران و اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید به اسنپ فود مراجعه کنید.

در بوفه صبحانه رستوران امیران انواع آیتم‌های گرم و سرد سرو می‌شوند.

 

و در آخر

در این مقاله به طور کامل با هم به بررسی رستوران بوفه امیران شیراز پرداختیم. همانطور که دیدید این مجموعه از بهترین و با کیفیت‌ترین رستوران‌ سلف سرویس شیراز شناخته می‌شود، که علاوه بر تنوع بالا غذاها از امتیازهای دیگری مانند قیمت مناسب، موسیقی زنده، اتاق کودک و … برخوردار است.

برای استفاده از منو بوفه و جذابیت‌های این مجموعه پیشنهاد می‌کنیم سفارش حضوری از این مجموعه را اولویت قرار بدهید اما اگر به هر دلیلی این امکان را ندارید به کمک سفارش سالاد آنلاین شیراز می‌توانید غذاهای جذاب و با کیفیت این رستوران را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. اگر تا کنون این رستوران را امتحان کرده‌اید یا نظراتی را در رابطه با رستوران امیران شنیده‌اید، خوشحال می‌شویم آن‌ها را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود