آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
4.3/5 - (3 امتیاز)
1

معرفی رستوران سنتی شمس العماره شیراز برای عاشقان غذای ایرانی

مینا اسماعیل بیگی 17 اردیبهشت 1402 5 دقیقه

شیراز یکی از زیباترین شهرای ایران بوده که به دلیل جاذبه‌های گردشگری بسیار، هرساله مقصد بسیاری از گردشگران از سراسر نقاط ایران و حتی خارج از کشور است. این شهر به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای ایران محسوب شده که مراکز تفریحی و رفاهی بسیاری در آن وجود دارد. در هنگام سفر به این شهر زیبا از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی آن دیدن کنید تا با تاریخ کشور آشنا شوید. پیشنهاد می‌کنیم پس از بازدید از جاذبه‌های تاریخی و تفریحی شیراز برای استراحت کردن سری به رستوران‌های این شهر زیبا بزنید.

ازآنجاییکه شیراز یکی از مهم‌ترین شهرهای توریستی ایران است، رستوران‌های متعددی در آن دیده می‌شود. ازجمله بهترین رستوران‌های این شهر می‌توان به رستوران سنتی شمس‌العماره شیراز اشاره کرد. بازدید و سرو غذا در این رستوران می‌تواند تجربه بی‌نظیری برای شما باشد. در ادامه به معرفی این رستوران، امکانات و منوی غذای شمس‌العماره می‌پردازیم تا پیش از بازدید از این مجموعه از امکانات و محیط آن اطلاعات لازم را داشته باشید.

رستوران شمس‌العماره دارای فضایی بزرگ و دلباز است.

آشنایی با رستوران شمس العماره شیراز

علاوه‌بر گشت‌وگذار در شهر بازدید از رستوران‌های مختلف و گذراندن اوقات در آن‌ها لذت سفر را برای شما دوچندان می‌کند. اگر به رستوران‌های دنج و سنتی علاقه دارید، رستوران سنتی شمس‌العماره شیراز می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند. این رستوران فضایی بسیار منحصربه‌فرد داشته که احساس آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورد. کادر این رستوران بسیار حرفه‌ای بوده و خدمات‌رسانی به مشتریان را به بهترین نحو انجام می‌دهند.

این رستوران یک محیط بسیار بزرگ داشته و دارای سه رستوران، کافی‌شاپ، یک باربکیو و فست فود است که این موضوع سبب شده همه سلیقه‌ها بتوانند از این رستوران استفاده کنند. اگر اهل غذاهای سنتی ایرانی هستید یا می‌خواهید در کافی‌شاپ کمی استراحت کنید منوی غذای شمس‌العماره توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. محیط خانوادگی رستوران سبب شده است که شما بتوانید در کنار خانواده خود لحظات بسیار خوشی را در این مجموعه سپری کنید و به سرو خوشمزه‌ترین غذاها بپردازید.

منو رستوران شمس العماره شیراز

اگر قصد دارید به صورت خانوادگی به یک رستوران بروید ولی سلیقه‌های غذایی شما با یکدیگر متفاوت است، رستوران سنتی شمس‌العماره شیراز می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند. ازآنجایی‌که در این رستوران انواع غذاها و فست فودها سرو می‌شود، می‌توانید هر یک از موارد دلخواه را برای ناهار و شام خود انتخاب کنید. از جمله غذاهای سنتی رستوران می‌توان به انواع خورشت، انواع کباب، غذاهای محلی، سالاد و دسر اشاره کرد.

رستوران شمس‌العماره شیراز به تنوع غذایی بسیار بالا معروف است.

کیفیت غذا این رستوران بسیار بالا بوده و از مواد غذایی باکیفیت و تازه در پخت آن‌ها استفاده می‌شود. علاوه‌بر انواع غذا در این رستوران انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم نیز سرو می‌شود که با امتحان هر یک از آن‌ها طعم لذیذ این نوشیدنی‌ها تا سال‌ها در ذهن شما می‌ماند. اگر شما تمایل ندارید که در رستوران به سرو ناهار یا شام خود بپردازید، می‌توانید از غذای بیرون‌بر رستوران استفاده کنید. پیک این رستوران غذا را در سریع‌ترین زمان به دست شما می‌رساند. منو رستوران شمس العماره شیراز به شرح زیر است:

  • انواع خورشت
  • انواع چلو
  • انواع کباب
  • انواع دیزی
  • انواع نوشیدنی‌های سنتی
  • انواع غذاهای دریایی
  • انواع پیش‌غذا

دکوراسیون رستوران شمس العماره

اگر از دوستداران فضای سنتی هستید و علاقه دارید غذا خود را در یک محیط دنج و با دکوراسیونی قدیمی میل کنید، این رستوران انتخاب بسیار مناسبی برای شما است. در رستوران شمس‌العماره وجود شیشه‌های رنگی به همراه میزهای چوبی و آب‌نمای سنگی خودنمایی می‌کند. قرار گرفتن این المان‌ها در کنار هم احساس آرامش را در شما ایجاد می‌کند و شما را به حس و حال قدیمی می‌برد.

ازآنجایی‌که در این مجموعه هم فضا باز و هم بسته وجود دارد، می‌توانید براساس سلیقه خود از هر یک از محیط‌ها برای نشستن استفاده کرده و در این رستوران منو باز شیراز به سرو خوشمزه‌ترین غذاها با بالاترین کیفیت بپردازید. اگر علاوه‌بر غذاهای سنتی به غذاهای فست‌فود نیز علاقه دارید، می‌توانید هات داگ تنوری پامچال را امتحان کنید.

از دیگر ویژگی‌های این رستوران سنتی منحصربه‌فرد می‌توان به پخش موسیقی زنده اشاره کرد. پخش موسیقی زنده به سبک‌های مختلف توانسته است توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. در این رستوران هم موسیقی پاپ و هم موسیقی سنتی نواخته می‌شود. شنیدن صدا موسیقی همراه با شیشه‌های رنگی و آب‌نمای سنگی این رستوران حال‌وهوای بسیار دل‌نشینی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

آدرس و شماره رستوران شمس العماره

این رستوران در نزدیکی دروازه قرآن قرار گرفته و با پرسنل مجربی که دارد، آماده خدمات‌رسانی به شما عزیزان است. تمامی پرسنل این رستوران بسیار حرفه‌ای بوده و می‌توانند نیازهای مشتری را به بهترین شکل و در سریع‌ترین زمان پاسخ دهند. همچنین آشپزهایی که در این مجموعه فعالیت می‌کنند، از مهارت بالایی برخوردار هستند و می‌توانند به پخت انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در بهترین طعم بپردازند.

آدرس رستوران شمس العماره: شیراز، 100 متر پیش از دروازه قرآن

شماره تماس: 07132276002_ 0713227600

رزرو رستوران شمس العماره شیراز

رزرو این رستوران در تایم ناهار و شام انجام می‌شود. اگر قصد برگزاری مراسم‌های مختلف را دارید، می‌توانید مهمانان خود در زمان نهار و شام به این مجموعه دعوت کنید. فضا بسیار مناسب این رستوران امکان برگزاری انواع مراسم‌ها را برای شما فراهم می‌کند. برای رزرو رستوران سنتی شمس‌العماره شیراز کافی است که به این رستوران به صورت حضوری مراجعه کرده یا از طریق شماره تماس درج شده به رستوران شمس‌العماره تلفن بزنید. فضا بزرگ رستوران شمس‌العماره سبب شده که مهمانان شما بتوانند لحظات خوشی را در این مجموعه سپری کنند.

سایر امکانات رستوران شمس‌العماره شیراز

اگر به دنبال رستوران سنتی با قلیان در شیراز می‌گردید، رستوران سنتی شمس‌العماره شیراز گزینه بسیار مناسبی برای شما است در این رستوران استفاده از قلیان آزاد بوده و شما می‌توانید در کنار نوشیدنی و غذا از قلیان نیز استفاده کنید. همچنین می‌توانید در فضا باز این رستوران از قلیان استفاده کرده و از محیط دنج این مجموعه لذت ببرید.

در رستوران سنتی با قلیان در شیراز تمام نکات بهداشتی رعایت شده و پرسنل باحوصله و دقت بالا به درخواست‌های شما توجه می‌کنند. از دیگر امکانات این رستوران می‌توان به پارکینگ این مجموعه اشاره کرد.

فضا پارکینگ این مجموعه عمومی بوده و شما می‌توانید درهنگام رزرو رستوران یا سرو ناهار و شام ماشین خود را با خیال راحت در این پارکینگ قرار دهید. وجود پارکینگ سبب شده است که بابت پیدا کردن جای پارک دغدغه‌ای نداشته باشید. اگر علاوه‌بر سرو فست‌فود و غذاهای ایرانی علاقه به غذاهای دریایی بسیار علاقه دارید، می‌توانید از طریق اسنپ فود به راحتی به سفارش غذایی دریایی آنلاین شیراز  بپردازید.

رستوران شمس‌العماره شیراز کیفیت غذای بسیار بالایی دارد.

سخن پایانی

ازآنجایی‌که شیراز به عنوان یکی از زیباترین شهرهای ایران شناخته می‌شود، بازدید از این شهر می‌تواند لحظاتی بسیار خوش و خاطره‌انگیز را برای شما رقم بزند. علاوه‌بر بازدید از مناطق دیدنی شیراز، شکم‌گردی و امتحان کردن غذاهای محلی و بهترین رستوران‌ها می‌تواند لذت سفر را برای شما دوبرابر کند.

رستوران سنتی شمس‌العماره شیراز با کادر مجربی که دارد، آماده خدمات‌رسانی به شما مسافران و گردشگران عزیز است. شما در رستوران منو باز شیراز می‌توانید بهترین غذاها را با بالاترین کیفیت و بهداشتی‌ترین حالت میل کنید و از طعم بی‌نظیر آن‌ها نهایت لذت را ببرید. همچنین اگر قصد برگزاری مراسم در این رستوران را دارید، مهمانان شما نیز از حضور در این مجموعه لذت خواهند برد.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود