آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

لذت خوردن غذای ایرانی در رستوران سنگک کرمان

مینا اسماعیل بیگی 17 اردیبهشت 1402 5 دقیقه

کرمان یکی از شهرهای بسیار زیبا و پرگردشگر ایران محسوب می‌شود. این شهر زیبا هر ساله پذیرای مسافران بسیار زیادی است. ازجمله ویژگی‌های مهم مردم کرمان، خوش خوراک بودن آن‌هاست. از این رو به مسافران نیز توصیه می‌شود، به محض سفر به این شهر از خوراکی‌ها و غذاهای خوشمزه مخصوصا غذاهای سنتی این شهر میل کنند.

یافتن رستوران در سفر کار بسیار مهم و سختی است، زیرا تجربه غذایی خوشمزه و لذیذ می‌تواند لذت سفر را نیز چندین برابر کند. از این رو در ادامه به معرفی رستوران سنگک کرمان و تعدادی از بهترین رستوران‌های این شهر می‌پردازیم.

رستوران سنگک از بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌های شهر کرمان

مشخصات رستوران سنگک کرمان

این رستوران از بهترین رستوران‌های سنتی کرمان با فضایی دلنشین، گرم و صمیمی است. اگر نگاهی به نظرات مشتریان این مجموعه بیندازید متوجه کیفیت بالا و محیط عالی این مجموعه می‌شوید. همچنین دارای پرسنلی کاملا حرفه‌ای و با اخلاق است که با خیالی آسوده می‌توانید دورهمی و مهمانی‌های خود را نیز در این محیط برگزار کنید.

منوی غذای رستوران

این محیط رستورانی کاملا ایرانی با غذاهای سنتی و خوشمزه است. انواع مختلفی از غذاها، پیش غذا و نوشیدنی‌های مختلف در آن سرو می‌شود. منوی غذایی آن در ادامه معرفی شده است.

  • چلوکباب

چلوکباب توری، چلوکباب تابه‌ای، چلو کباب وزیری، چلو کباب بختیاری، چلو کباب کوبیده و چلو جوجه کباب

  • خوراک

خوراک کباب توری، خوراک کباب تابه‌ای، خوراک کباب کوبیده، خوراک جوجه کباب، خوراک بال کبابی، خوراک بختیاری، خوراک اکبر جوجه،، خوراک لقمه، خوراک رولت، خوراک پاچین کبابی و خوراک مرغ

  • غذای ایرانی

دمی گوجه، زرشک پلو با مرغ، کشک بادمجان و بزقرمه

  • خورشت

چلو خورشت سبزی و چلو خورشت قیمه سیب زمینی

  • سالاد و پیش غذا

میرزاقاسمی، سوپ جو، زیتون شور، سوپ شیر، سالاد شیرازی، سالاد فصل، ماست محلی، ماست موسیر، ماست و خیار ، ترشی بندری، ترشی مخلوط

منوی غذای رستوران سنگک کرمان

آدرس و موقعیت جغرافیایی

رستوران در آدرس کرمان، خیابان شریعتی (بهشتی)، کوچه 4، ملک دوم سمت چپ واقع شده است. تعدادی از بهترین رستوران‌های کرمان مانند رستوران مکث، کافه ورسای، ریتون و رستوران سنتی مکث در نزدیکی آن واقع شده‌اند. همچنین نزدیک‌ترین هتل‌ها به آن هتل سنتی شهباز، کرمان، جهانگردی کرمان و گواشیر هستند.

این رستوران در نزدیکی جاذبه‌های مختلفی مانند آتشکده دولت خانه، باغ موزه هرندی، موزه صنعتی کرمان و حمام عمومی سعدی واقع شده است. همچنین فرودگاه بین المللی هاشمی رفسنجانی نیز در 10 کیلومتری آن واقع شده است. از طریق شماره 03432487715 نیز می‌توانید با رستوران تماس گرفته و ضمن دریافت اطلاعات بیشتر برای رزرو میز نیز اقدام کنید.

معرفی تعدادی از بهترین رستوران‌های شهر کرمان

کرمان تنوع بالایی از رستوران‌ها و سالن‌های غذاخوری را در خود جای داده است. اگر شما هم قصد سفر به این شهر زیبا را دارید با ما همراه باشید تا با بهترین این رستوران‌ها آشنا شوید.

کیپو

کیپو یکی از رستوران‌های بلوار حمزه کرمان است که در بلوار حمزه، نبش حمزه ۱۳ واقع شده است. دکوراسیون بسیار عالی و زیبا، غذاهای متنوع با کیفیت بالا، پرسنل حرفه‌ای و با اخلاق و قیمت مناسب غذهای سرو شده، از مهم‌ترین ویژگی‌های این رستوران محسوب می‌شوند.

در کیپو انواع مختلف پیش غذا، پیتزا، استیک، غذاهای دریایی، سوپ و … با کیفیتی بسیار عالی و تنوع بالا سرو می‌شود. به این صورت می‌توانید به همراه دوستان یا خانواده به کیپو رفته و شبی به یادماندنی را برای خود و اطرافیان رقم بزنید.

کیمچی

کیمچی رستوران کره‌ای در کرمان است که در خیابان شهدای فتح آبادان (آلاشت) واقع شده است. در این مجموعه تنوع بالایی از غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذ کرهای سرو میشود. انواع مختلفی از خوراک‌ها، نودل، کیم باپ، رامیون و … در این رستوران با مواد اولیه بسیار تازه و باکیفیت تهیه می‌شود.

اگر شما هم به کشورهای آسیای شرقی مخصوصا غذاها و خوراک‌های آن‌ها علاقه دارید، حتما از این رستوران دیدن کنید. امروزه در بسیاری از رستوران‌ها غذاهای فرنگی و کره‌ای سرو شده، اما کیفیت غذایی که در رستوران‌های کره‌ای مخصوص مانند کیمچی ارائه می‌شود، بسیار بالاتر است.

باغ رستوران دشت بهشت

دشت بهشت را می‌توان بهترین باغ رستوران کرمان دانست. باغ رستوران‌های کرمان دارای محیطی بسیار دنج هستند و تجربه‌ای عالی از میل کردن کردن غذاهای خوشمزه در فضای عالی برای شما ایجاد می‌کنند. این باغ رستوران از زیباترین و باصفاترین رستوران‌های شهر کرمان است که غذا را درون آلاچیق در فضای باز سرو می‌کنند.

در کنار میل کردن غذا می‌توانید از فضای دلپذیر نیز لذت برده و در نهایت از قلیان‌های متنوع مجموعه نیز استفاده کنید. لذت صرف غذا در فضای باغ بسیار عالی است و این تجربه را نباید هرگز از دست بدهید. برای رزرو میز در این محیط و سایر رستوران‌های معرفی شده می‌توانید از طریق شماره تلفن رستوران‌های کرمان اقدام کنید.

باغ رستوران دشت بهشت فضای دلنشین و بی‌نظیر برای صرف غذا

شیلان

شیلان را می‌توان نمونه‌ای از بهترین کافه رستوران کرمان دانست. شیلان دارای طراحی بسیار خاص و متفاوتی نسبت به سایر رستوران‌‌ها است که به محض ورود به آن حس و حال خاص و به یادماندنی در شما ایجاد می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های این رستوران می‌توان به طبخ انواع مختلف غذاهای ایرانی، دریایی و ایتالیایی اشاره کرد.

نکته دیگر درباره این کافه رستوران این است که انواع مختلفی از قهوه‌ها، اسموتی، دسر و کیک‌های مختلف سرو می‌شود. تنوع بالای غذاها، پیش غذاها، نوشیدنی‌ها و … در این محیط زیبا و جذاب باعث می‌شود تا هنگام مراجعه حدود 20 دقیقه برای خالی شدن میز منتظر بمانید. برای جلوگیری از مشکل می‌توانید از قبل برای رزرو میز اقدام کنید. شیلان را می‌توان بهترین رستوران کرمان از نظر مردم دانست. البته هر فردی ممکن است ذائقه و سلیقه متفاوتی داشته باشد، اما با نگاهی به نظرات کاربران در این حوزه می‌توان به صورت حدودی بهترین رستوران‌ها را مشخص نمود.

رستوران اسپاخو کرمان

یکی از بهترین و مدرن‌ترین رستوران‌های شهر کرمان، رستوران اسپاخو کرمان است. این مجموعه در کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، حد فاصل بلوار حمزه و خیابان هزار و یک شب واقع شده است. رستورانی با فضای زیبا و مدرن که انواع مختلفی از غذاهای سنتی و محلی در آن سرو می‌شود. مهم‌ترین و پرفروش‌ترین غذاهای این رستوران، کباب شیشلیک، استیک، میگو سوخاری، کباب بختیاری و جوجه مراکشی است.

اسپاخو یکی از بهترین و مدرن‌ترین رستوران‌های شهر کرمان

در این رستوران هر سه وعده صبحانه، نهار و شام سرو شده تا مسافران و گردشگران دغدغه یافتن رستوران و غذاخوری مناسب نداشته باشند. رستوران اسپاخو دارای منوی فرنگی است که تنوع بالایی از غذاهای پرطرفدار را با بهترین کیفیت و توسط سرآشپزهای حرفه‌ای و کاربلد تهیه و طبخ می‌کند. دسترسی مناسب این رستوران به محیط‌های تاریخی و دیدنی‌های کرمان مانند مجموعه گنجعلی خان، باغ فتح آباد و گنبد جبلیه آن را به رستورانی شلوغ و پررفت و آمد تبدیل کرده است.

سخن آخر

کرمان شهری بسیار دیدنی و جذاب با آثار تاریخی متفاوتی است که دیدن آن خالی از لطف نیست. هر ساله گردشگران زیادی از سراسر کشور و خارج از کشور برای بازدید از این شهر و دیار به این مکان مراجعه می‌کنند. قطعا یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر شهر، رستوران‌ها و غذاخوری‌های مختلف آن است که با تنوع بالای غذاهای باکیفیت و خوشمزه، خاطره‌ای ماندگار برای مسافران رقم بزنند.

رستوران سنگک کرمان از بهترین رستوران‌های این شهر است که با منویی از غذاهای سنتی آماده خدمت رسانی به مسافران و کرمانی‌ها است. اگر برای خرید غذا یا خرید سوخاری کرمان فرصت کافی نداشته یا به مراکز با کیفیت شهر دسترسی ندارید، می‌توانید از طریق اسنپ فود برای سفارش غذای موردنظر اقدام کنید. به این صورت در کمترین زمان ممکن غذای تازه و خوشمزه خود را درب منزل تحویل می‌گیرید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود