آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران های بازار تهران
بهترین های اطراف شما
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

بهترین و محبوب ترین رستوران های بازار تهران را بشناسید!

مینا اسماعیل بیگی 20 شهریور 1397 7 دقیقه
۴ نفر
مناسب برای
غذای اصلی
نوع
متوسط
سطح
30 دقیقه
زمان آماده سازی
30 دقیقه
پخت

رستوران های بازار تهران همیشه زبانزد بوده اند؛ هم از نظر کیفیت و هم کمیت غذا. اگر گذارتان به یکی از این رستوران ها در بازار تهران بیفتد، احتمالاً مشتری پروپاقرص آن می‌شوید و به‌هر بهانه‌ای مسیرتان را سمت بازار می‌گردانید تا دلی از عزا دربیاورید. برای چشیدن طعم غذای این رستوران‌ها حتماً باید حضوری به آن‌ها سر بزنید، اما با اسنپ‌فود می‌توانید شعب دیگر برخی از این رستوران‌ها غذای خود را به‌صورت آنلاین سفارش دهید. در اینجا بهترین رستوران های بازار تهران را برایتان معرفی کرده‌ایم.

معرفی رستوران های بازار تهران

رستوران های اطراف بازار تهران از رستوران های خاص این شهر محسوب می‌شوند. این رستوران‌ها، فارغ از کیفیت غذایشان، جذابیت‌های بسیاری می‌توانند داشته باشند؛ درواقع این مکان‌ها دیگر صرفاً رستوران نیستند و امروزه از مکان‌های تاریخی مهم تهران به شمار می‌آیند که رفت‌وآمدهای بسیاری را به خود دیده‌اند. رستوران های بازار تهران همیشه شلوغ هستند، مخصوصاً روزهای غیرتعطیل، اما در عین شلوغی، نه معطلی زیادی دارند و نه از کیفیت‌شان کم می‌شود.

رستوران های بازار تهران این روزها فقط پاتوق اهل بازار نیستند و بسیاری از افراد از نقاط مختلف برای خوردن غذا و تماشای به رستوران های سنتی بازار تهران سر می‌زنند. برای اهمیت تاریخی این رستوران‌ها کافی است بدانید چلوکباب، غذای محبوب بسیاری از ما، در یکی از همین رستوران‌ها پا گرفت. اگر تابه‌حال در این رستوران های خاص تهران غذا نخورده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم دست‌به‌کار شوید. البته شما می‌توانید با سفارش غذای آنلاین از اسنپ فود، به راحتی از این رستوران‌ها، بدون نیاز به حضور و مراجعه فیزیکی، سفارش و خرید اینترنتی غذا داشته باشید.

رستوران شرف الاسلامی

اینکه از میان رستوران های بازار تهران کدام بهترین است، همیشه محل اختلاف بوده، بااین‌همه رستوران شرف‌ الاسلامی را باید در شمار بهترین رستوران های بازار تهران بیاوریم. کیفیت غذای شرف الاسلام بسیار عالی بوده و البته بر حجم غذای آن هم نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.

شرف الاسلام جزو رستوران‌هایی است که در دل بازار تهران و جنب مسجد امام (مسجد شاه) قرار دارد و طبیعی است که محیطی قدیمی داشته باشد. به جرات می‌توان این رستوران را از رستوران های قدیمی بازار تهران دانست. البته به‌جز قدیمی و تاریخی‌بودن، رستورانی شلوغ و کوچک در انتظار شما است و اگر با صفی طولانی مواجه شدید، نه متعجب شوید و نه نگران؛ به‌سرعت به ابتدای صف خواهید رسید.رستوران شرف الاسلامی

پیشنهاد ما این است که اگر گذرتان به رستوران شرف الاسلامی افتاد، حتماً ته‌چین، باقالی‌پلو با ماهیچه و شیشلیک آن را امتحان کنید؛ فقط حواس‌تان به حجم غذا باشد؛ با خیال راحت می‌توانید برای دو نفر فقط یک غذا سفارش دهید.

  • آدرس: بازار تهران، به سمت مسجد امام، داخل حیاط مسجد، راه سمت راست (سرای اردیبهشت).
  • شماره تماس: 02155620957
  • ساعات کاری: 11:30 تا 17:00
  • امکانات: پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: بازار تهران

منو:

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
ماست موسیر سالاد فصل چلوکباب کوبیده نوشابه
ماست و خیار سالاد شیرازی چلوکباب لقمه نگینی دلستر
زیتون ساده سالاد کلم چلو جوجه کباب دوغ
زیتون پرورده چلوجوجه چنجه آب معدنی
چلوکباب چنجه
چلوکباب برگ
چلوکباب بختیاری

برای مشاهده منو کامل، به اسنپ فود مراجعه کنید.

رستوران مسلم

مسلم هم یکی از معروف‌ترین رستوران های داخل بازار تهران است. شاید شما هم وصف ته‌چین‌های رستوران مسلم را شنیده باشید و البته کباب‌های آن. اگر گذرتان به سمت بازار افتاد و خواستید به رستوران مسلم سری بزنید و غذایی نوش جان کنید، شگفت‌زده نشوید اگر با صفی طولانی مواجه شدید و نگران هم نباشید؛ همانند تمامی رستوران های بازار تهران، در مسلم هم توی صف ایستادن شما چندان طول نخواهد کشید. همچنین میتوانید به روزترین اطلاعات مربوط به این رستوران را در مقاله ی معرفی کامل رستوران مسلم+ عکس، منو و قیمت مشاهده نمایید.رستوران مسلم

  • آدرس: بازار تهران، خیابان ۱۵ خرداد، نبش سبزه‌میدان، کوچه‌ی حاج رحیم خان، پلاک ۴.
  • شماره تماس: 02155602275
  • ساعات کاری: 10:00 تا 17:00
  • امکانات: پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: بازار تهران

منو:

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
ماست موسیر سالاد فصل چلوکباب لقمه مخصوص نوشابه
ماست و خیار سالاد شیرازی چلوکباب لقمه نگینی دلستر
زیتون پرورده چلو جوجه کباب دوغ
چلوجوجه مخصوص آب معدنی
چلوکباب چنجه
چلوکباب برگ ممتاز
چلوکباب بختیاری

برای مشاهده منو کامل، به اسنپ فود مراجعه کنید.

رستوران شمشیری بازار

رستوران شمشیری بازار، قدیمی‌ترین رستوران های بازار تهران نیست؛ این رستوران در سال ۱۳۲۰ تأسیس شده و قبل از آن قهوه‌خانه بوده است. بااین‌همه نمی‌توان بر تاریخی که درودیوار آن دیده است چشم پوشید؛ رستوران شمشیری یکی از پاتوق‌های اعضای جبهه‌ی ملی بوده و بنیان‌گذار آن محمدحسن شمشیری بر برنامه‌های دولت ملی مصدق تأثیری بسزا گذاشته است. او در هنگام انتشار اوراق قرضه ازسوی دولت مصدق، به‌رغم مخالف حزب توده، بسیاری از این اوراق را خرید و به‌همین دلیل، او را «قهرمان قرضه‌ی ملی» لقب داده‌اند. همچنین او پل ارتباطی میان اهل بازار و مردم عادی از طرفی و نخست‌وزیر از طرف دیگر بوده است. رستوران شمشیری در میتینگ‌های مصدق غذای هواداران او را تأمین می‌کرده است.رستوران شمشیری بازار

اینکه چه‌کسی برای بار اول به معجزه‌ی ترکیب کباب و برنج و کره پی برده محل اختلاف است و این افتخار را برای بسیاری آورده‌اند؛ ازقضا محمدحسن شمشیری هم یکی از کسانی است که او را به‌دلیل شناساندن این غذا می‌شناسند.

  • رستوران شمشیری هنوز هم یکی از بهترین رستوران های بازار تهران است و با همه‌ی این اوصاف یکی از جاهایی است که باید به آن سر بزنید.
  • آدرس رستوران شمشیری: بازار تهران، سبزه‌میدان، ضلع جنوب‌شرقی، پلاک ۸۲۴.
  • شماره تماس: 02155621051
  • ساعات کاری: 11:00 تا 17:00
  • امکانات: پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: بازار تهران

منو:

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
ماست موسیر سالاد فصل چلوکباب کوبیده زعفرانی نوشابه
ماست و خیار سالاد شیرازی چلوکباب لقمه مخصوص دلستر
زیتون ساده چلوکباب چنجه دوغ
زیتون پرورده چلوجوجه برگ گوسفندی آب معدنی
چلوکباب برگ ممتاز
خوراک جوجه کباب بدون استخوان
شوید پلو با ماهیچه

برای مشاهده منو کامل، به اسنپ فود مراجعه کنید.

رستوران قدح

اگر بخواهید از روی ظاهر رستوران قضاوت کنید، به‌محض سرزدن به رستوران تعجب خواهید کرد که چرا رستوران قدح در میان بهترین رستوران های بازار تهران قرار داده شده است، آن‌هم وقتی که حتی تابلوی خاصی ندارد. تعجب نکنید؛ رستوران قدح آن‌قدر معروف و به‌قولی، شناس است که صاحب آن ترجیح دهد تابلویی نصب نکند.

قدح شاید به‌اندازه‌ی سه رستوران قبلی معروف نباشد، اما در کیفیت از آن‌ها دست‌کم ندارد و شما با خیال راحت می‌توانید از غذا و فضای آن لذت ببرید. ناگفته هم پیداست که مانند دیگر رستوران های بازار تهران این رستوران هم در طول هفته شلوغ است.

قدح، یک رستوران در بازار تهران است که باید آن را تا حدی عجیب بدانیم. یکی از جذابیت‌های رستوران قدح «منوی زنده» آن است؛ شما با مشاهده‌ کباب‌های نپخته که در یک سینی چیده شده‌اند انتخاب می‌کنید که کدام را نوش جان کنید. اگر تابستان به رستوران قدح بروید، به‌رسم رستوران‌های تبریز با میوه‌ای خنک و احتمالاً خربزه به شما خوشامد می‌گویند.رستوران قدح

در رستوران قدح از انتخاب هر یک از کباب‌ها پشیمان نخواهید شد، مخصوصاً از انتخاب «کباب کاردی» یا همان «ساتوری». ته‌چین زعفرانی آن هم در کنار دوغ محلی بسیار جذاب است. با سفارش آنلاین غذا تهران از طریق اسنپ فود، می‌توایند طعم عالی کباب‌های رستوران قدح را در حالی که در منزل خود نشسته‌اید و بدون نیاز به مراجعه حضوری، بچشید. برای رفتن به رستوران قدح کار چندان دشواری نخواهید داشت، مخصوصاً اگر متروسوار باشید؛ کافی است از متروی خیام پیاده شوید و دوسه دقیقه پیاده‌روی کنید.

  • آدرس: خیابان خیام، پایین‌تر از ایستگاه متروی خیام، روبه‌روی امامزاده سید ناصرالدین، کوچه‌ی کربلایی، پلاک ۷۶.
  • شماره تماس: 02155801911
  • ساعات کاری: 12:00 تا 17:00
  • امکانات: پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: بازار تهران

منو:

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
ماست موسیر سالاد فصل چلوکباب برگ گوسفندی نوشابه
ماست و خیار سالاد شیرازی شوید پلو با ماهیچه دلستر
زیتون ساده سالاد کلم چلو کباب مخصوص دوغ
زیتون پرورده ترشی چلوجوجه کباب آب معدنی
چلوکباب وزیری
چلوکباب لقمه نگینی
چلوکباب بختیاری

برای مشاهده منو کامل، به اسنپ فود مراجعه کنید.

رستوران نایب بازار

رستوران نایب قدیمی‌ترین چلوکبابی و از رستوران های بازار بزرگ تهران باشد. مدیریت رستوران‌های نایب پنج نسل را به خود دیده‌ است و نزدیک یک قرن و نیم سابقه دارد. این رستوران تأسیس سال ۱۲۵۴ است. رستوران نایب شعبه‌های فراوانی در شهر تهران و دیگر شهرها دارد و ازاتفاق شما می‌توانید با رفتن به اسنپ‌فود از دیگر شعبه‌های آن، منهای شعبه‌ی بازار، به‌صورت آنلاین غذای خود را سفارش دهید لینک سفارش آنلاین از رستوران نایبرستوران نایب بازار

یکی شعبه‌های خوب رستوران نایب شعبه‌ی بازار آن است و شما می‌توانید انواع کباب‌ها را در این رستوران با کیفیتی عالی تجربه کنید.

  • آدرس: بازار تهران. خ ۱۵ خرداد، بازار زرگرها، بازار صحاف‌ها، پلاک‌ای ۳۱، ۳۳ و ۳۵.
  • شماره تماس: 02155895201
  • ساعات کاری: 10:00 تا
  • امکانات: پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: بازار تهران

منو:

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
ماست موسیر سالاد فصل چلوکباب بختیاری نوشابه
ماست و خیار سالاد شیرازی چلوکباب وزیری دلستر
زیتون ساده سالاد کلم چلو جوجه کباب مخصوص دوغ
ترشی چلوکباب کوبیده مخصوص آب معدنی
خوراک لقمه نگینی
خوراک جوجه کباب با استخوان
چلو فسنجون با مرغ

برای مشاهده منو کامل، به اسنپ فود مراجعه کنید.

سفارش آنلاین از بهترین رستوران های بازار تهران

در بالا نگاهی به اسامی رستوران های بازار تهران انداختیم. شما تا به حال کدامیک از این لیست بهترین رستوران بازار تهران را رفته و چه تجربه‌ای از آن دارید؟ تجربیات و نظرات خود در این زمینه را با ما و دیگر کاربران وب سایت به اشتراک بگذارید. اگر اهل رستوران‌گردی و البته اهل غذای ایرانی و چلوکباب هستید، خواندن این مطالب را هم به شما توصیه می‌کنیم:

بهترین رستوران‌های شرق تهران

بهترین باغ‌رستوران‌های تهران

بهترین رستوران‌های یوسف‌آباد

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود