آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران امید قم
رستوران گردی
4.2/5 - (4 امتیاز)
6

معرفی رستوران امید قم ؛ مکانی دوست‌داشتنی برای صرف غذا

مینا اسماعیل بیگی 12 اردیبهشت 1402 4 دقیقه

قم یکی از کلان شهرهای ایران بوده که به دلیل وجه مذهبی و وجود حرم مطهر حضرت معصومه اهمیت ویژه‌ای یافته است. یکی از محلات قم در مرکز شهر، محلیه صفیه نام دارد. در محله صفائیه قم چهار رستوران دیده می‌شود که یکی از آن‌ها رستوران امید است. در معرفی رستوران امید قم می توان گفت که این رستوران با ارائه بهترین غذهای ایرانی موفق شده است تا در بین مردم این منطقه محبوبیت زیادی کسب کند. قابلیت سفارش آنلاین از رستوران امید بر تعداد مشتریان آن افزوده است بنابراین افراد می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری، از غذاهای این رستوران، موارد دلخواه خود را سفارش دهند. در ادامه بیشتر به معرفی رستوران امید قم خواهیم پرداخت.

معرفی رستوران امید قم

رستوران امید قم

امید یکی از رستوران‌های معروف شهر قم است که ارائه بهترین غذاها را در دستور کار قرار داده است و بدین منظور از باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کند. اما این موضوع بر قیمت غذاها تاثیری نداشته و قیمت آن‌ها در حد معمولی است. رستوران امید در خیابان شهدا برای بسیاری از افراد این منطقه اولین گزینه برای خوردن غذا است. محیط آرام و دوست‌داشتنی این رستوران، فضایی مناسب برای قرارهای خانوادگی و دوستانه را فراهم می‌کند تا همزمان با صرف غذا از سپری کردن اوقات خود لذت ببرید.

آدرس رستوران امید قم

برای رفتن به رستوران امید قم، علاوه بر گزینه‌هایی مانند تاکسی و اتومبیل شخصی، می‌توان از اتوبوس‌های درون شهری نیز استفاده کرد. چند ایستگاه در نزدیکی رستوران امید قرار گرفته است که امکان استفاده از حمل و نقل عمومی شهر قم را فراهم می‌کند. در ادامه ادرس و شماره تلفن امید قم را به همراه لوکیشن و اماکن نزدیک رستوران معرفی کرده‌ایم.

  • آدرس: شهر قم، صفاییه، خیابان معلم غربی، خیابان شهدا، جنب داروخانه پیمان، رستوران امید
  • ساعت کاری: کلیه روزهای هفته از ساعت 11 الی 22
  • شماره تماس: 02537742111
  • امکانات: سفارس آنلاین
  • اماکن نزدیک: درمانگاه بقیه الله، مجتمع قضایی شهید قدوسی دادگاه خانواده، مرکز واکسیناسیون دانشکده بهداشت قم، خانه موزه شهیدان زین الدین، پمپ بنزین، پاساژ گنجینه و غیره
  • لوکیشن: رستوران امید قم

منو رستوران امید قم

منو رستوران امید قم

در منوی رستوران امید قم انواع غذاهای ایرانی، به همراه پیش غذا، دسر و نوشیدنی‌های مختلف ارائه شده‌اند که بهترین گزینه برای خوردن ناهار و شام خواهند بود. کباب و دیگر غذاهای گوشتی مانند جوجه، اصلی‌ترین موارد در منو رستوران امید هستند که طرفداران زیادی دارد. شما می‌توانید از منو دسر و پیش غذا نیز، انواع سالاد را سفارش دهید. آب، دوغ و نوشابه نیز در اندازه‌ها و طعم‌های مختلف در منو این رستوران قابل مشاهده خواهد بود.

غذا

چلو برگ مخصوص
چلو برگ معمولی
چلو کباب سلطانی
چلو کباب کوبیده
چل ماهی قزل آلا
چلو جوجه مخصوص
چلو جوجه معمولی
چلو مرغ
چلو خورشت سبزی
چلو خورشت قیمه

نقد و بررسی رستوران امید قم

نقد و بررسی رستوران امید قم

مشتریان معتقدند این رستوران در تهیه غذاهای خود از مواد اولیه باکیفیت، به ویژه برنج محلی استفاده می‌کند و به همین دلیل طعم غذاهای رستوران امید را دوست دارند. برخورد مناسب و دوستانه کارکنان این رستوران نیز از دیگر دلایل رضایت مشتریان عنوان شده است که موجب می‌شود غذای خود را در فضایی دلچسب میل کنند.

منو این رستوران، با ذائقه افرادی که غذاهای ایرانی را ترجیح می‌دهند، جور بوده و رضایت آن‌ها را جلب کرده است. خورشت‌های رستوران امید، کاملا جا افتاده و خوشمزه هستند و برای شما تداعی‌کننده طعم غذاهای خانگی خواهند بود. با اضافه شدن امکان سفارش آنلاین غذا، مشتریان امتیاز مناسبی را برای آن در نظر گرفته‌اند. به طور کلی می‌توان گفت مشتریان رستوران امید از خدمات، کیفیت غذاها و سرویس‌دهی رستوران راضی هستند.

سفارش آنلاین از رستوران امید قم

پیش از سفر به شهر قم بهتر است به معرفی بهترین رستوران های قم توجه نمایید، چراکه پس از آشنایی با این لیست می‌توانید رستوران مورد نظر خود را انتخاب کنید. یکی از نام‌های محبوب و آشنا در این لیست، رستوران امید در محله صفائیه در مرکز شهر قم است. در این مطلب به معرفی رستوران امید قم پرداخیتم که با اطمینان می‌توان گفت با خوردن غذاهای رستوران امید، از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

اگر ساکن شهر قم هستید یا به عنوان مسافر در این شهر سکونت دارید، می‌توانید به آدرس رستوران امید مراجعه کنید. اما در صورتی که ترجیح می‌دهید در منزل بمانید و غذای خود را به صورت آنلاین سفارش دهید، این امکان از طریق اسنپ فود فراهم شده است.

با سفارش غذا انلاین شهر قم از رستوران امید و دیگر رستوران‌ها، غذای خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل خواهید گرفت. بدین منظور ابتدا به اپلیکیشن یا سایت اسنپ فود مراجعه کرده و پس از انتخاب رستوران، منو آن را بررسی کنید. در نهایت نیز از انتخاب‌های موجود، غذای مورد علاقه خود را در کنار نوشیدنی‌های مختلف سفارش دهید. اسنپ فود همیشه و همه جا در خدمت شماست.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(6 دیدگاه)

setayesh
31 تیر 1402

چطوری از رستوران امید قم، اینترنتی غذا سفارش بدیم؟

  • Snappfood
    31 تیر 1402

    کافیه سراغ اسنپ فود قم برید و ثبت سفارش غذای خودتون از این رستوران رو انجام بدین.

nazli
31 تیر 1402

رستوران امید قم، جمعه‌ها هم بازه؟

  • Snappfood
    31 تیر 1402

    بله، این رستوران همه روزه از ساعت 11 تا 22 بازه.

مینا
31 تیر 1402

رستوران امید قم، غذای دریایی هم داره؟

  • Snappfood
    31 تیر 1402

    بله، شما می‌تونین چلو ماهی قزل آلا این رستوران رو سفارش بدین.

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود