آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران تیروژ قزوین
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی رستوران تیروژ قزوین و تجربه انواع فست فودهای خوشمزه

مینا اسماعیل بیگی 19 اردیبهشت 1402 3 دقیقه

اگر بخواهید در معرفی بهترین رستوران های قزوین ، به سراغ یک فست فودی متفاوت و بسیار متنوع بروید، معرفی رستوران تیروژ قزوین شما را به منظورتان می‌رساند. در این رستوران می‌توانید یک تنوع قابل توجه در میان انواع غذاهای ایتالیایی، یونانی، مکزیکی و فرانسوی را تجربه کنید و خاطره‌ای خوش از سفر به شهر قزوین بسازید. پس در معرفی رستوران تیروژ قزوین در مجله اسنپ فود، با ما همراه باشید.

معرفی رستوران تیروژ قزوین

رستوران تیروژ قزوین

از میان 93 رستوران موجود در قزوین، فست فود تیروژ رتبه 37ام را به خود اختصاص داده است. این رستوران، در طبقه چهارم مجتمع تجاری فردوسی آبادگران قرار دارد و به همین دلیل، بعد از صرف یک غذای خوشمزه در این فست فودی، می‌توانید چرخی هم در مجتمع تجاری بزنید و از مغازه‌های مختلف فروش البسه و کیف و کفش و وسایل چرم‌ دوزی این مجتمع دیدن کنید.

در این رستوران شیک می‌توانید انواع غذاهای یونانی، ایتالیایی، فرانسوی و مکزیکی را امتحان کنید و مطمئن باشید که تنوع سبک‌ها و طعم غذاهای آن، آنقدر زیاد است که به جرأت می‌توان گفت هر سلیقه مشکل‌پسندی را هم راضی می‌کند. اما اگر به دنبال غذاهای محلی قزوین هستید، انتخاب‌های متنوع دیگری مثل رستوران اقبالی قزوین یا رستوران کرمانی، انتظار شما را می‌کشند. دکور داخلی رستوران هم طراحی شیک و مدرن و فضایی نورگیر دارد.

آدرس و شماره تلفن رستوران تیروژ قزوین

رستوران تیروژ و شاید بهتر باشد بگوییم مجتمع تجاری فردوسی آبادگران قزوین، آدرس سر راستی دارد و پارکینگ بزرگ آن به شما امکان می‌دهد که نگرانی‌ای از بابت جای پارک نداشته باشید. به علاوه، اماکن دیدنی زیادی مانند کاخ موزه چهل ستون قزوین و امامزاده چهار انبیا در نزدیکی این مجتمع قرار دارند که می‌توانید از آن‌ها هم دیدن کنید. در ادامه، اطلاعات دقیق‌تری درباره ادرس و شماره تلفن رستوران تیروژ قزوین آمده است:

  • آدرس: قزوین خیابان فردوسی جنوبی، مجتمع تجاری فردوسی آبادگران، طبقه ۴
  • ساعات کاری: شنبه تا جمعه از 12 تا 24
  • تلفن: 02832223535
  • امکانات: دارای پارکینگ، امکان پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: کاخ موزه چهل ستون قزوین، امامزاده چهار انبیا (بقعه پیغمبریه)، کلیسای رفیع، هتل ایران، رستوران اقبالی
  • لوکیشن رستوران تیروژ قزوین

منوی رستوران تیروژ قزوین

منوی رستوران تیروژ قزوین

در منوی رستوران تیروژ قزوین می‌توانید انواع پیتزاهای ایتالیایی یا آمریکایی را سفارش دهید یا غذای محبوب مکزیکی؛ اینچیلادا را امتحان کنید. همچنین انواع فست فودهای خوشمزه فرانسوی و یونانی هم در این رستوران سرو می‌شوند و شاید تنوع انواع برگرها، سوخاری‌ها و ساندویچ‌ها، کار انتخاب غذا را برای شما سخت کند. خلاصه این که دوستداران فست فود، از انتخاب این محل پشیمان نخواهند شد.

نقد و بررسی رستوران تیروژ قزوین از نگاه مشتریان

نقد و بررسی رستوران تیروژ قزوین از نگاه مشتریان

رستوران تیروژ قزوین، رستورانی خاص با غذاهایی خاص است و اکثر افرادی که تجربه چشیدن غذاهای آن را دارند، از کیفیت و کمیت غذاهای این فست فود، راضی هستند. به علاوه، محل قرارگیری رستوران داخل یک مجتمع تجاری هم باعث شده است که اکثر مسافران و گردشگران بتوانند در کنار تجربه فست فودهای متنوع این رستوران، حسابی خرید کنند و سوغاتی بخرند.

رستوران تیروژ قزوین، رستورانی مناسب عاشقان فست فود

اگر ساکن قزوین یا مسافر این شهر هستید، اما امکان حضور در رستوران تیروژ قزوین را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم روی همراهی اسنپ فود حساب کنید. تجربه نشان می‌دهد که پیک های بادپای اسنپ فود، سریع‌تر از آنچه محاسبه کرده‌اید، غذای گرم را به درب منزل یا محل اقامتتان می‌رسانند و به این ترتیب می‌توانید با سفارش آنلاین غذا قزوین ، طعم غذاهای لذیذ رستوران‌های این شهر را بچشید و لذت ببرید. نوش جان

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود