آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران سنتی شهرزاد قزوین ‌
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی رستوران سنتی شهرزاد قزوین + آدرس و امکانات

مینا اسماعیل بیگی 21 اردیبهشت 1402 4 دقیقه

اولویت اصلی همه ما برای انتخاب یک رستوران، کیفیت غذاهای آن است. در مرحله بعد نیز به دکوراسیون و محیط داخلی رستوران توجه می‌کنیم. اگر در شهر قزوین زندگی می‌کنید یا به عنوان مسافر در این شهر اقامت دارید به رستوران سنتی شهرزاد بروید تا بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها را در فضایی زیبا و آرام نوش جان کنید. شهرزاد یکی از بهترین رستوران‌های شهر قزوین است که منو کاملی از غذاهای ایرانی را سرو می‌کند. در این مطلب به معرفی رستوران سنتی شهرزاد قزوین پرداخته و کلیه اطلاعات آن را ارائه می‌دهیم؛ پس تا انتها همراه ما باشید.

معرفی رستوران سنتی شهرزاد قزوین

رستوران سنتی شهرزاد قزوین

برای اغلب ما ایرانی‌ها یک رستوران با فضا و دکوراسیون سنتی جذابیت بیشتری در مقایسه با دیگر رستوران‌ها خواهد داشت. اگر شما نیز به رستوران‌های سنتی علاقه‌مند هستید، در شهر قزوین بهترین گزینه ممکن، رستوران سنتی شهرزاد خواهد بود. این رستوران بهترین و باکیفیت‌ترین غذاها را ارائه داده و موفق شده است تا محبوبیت زیادی در شهر قزوین به دست آورد.

رستوران شهرزاد با پیک اختصاصی، امکان سفارش آنلاین غذا را فراهم کرده است تا مشتریان بدون نیاز به خروج از منزل، غذای خود را دریافت کنند. کارکنان این رستوران، تهیه بهترین غذاها و جلب رضایت مشتریان را وظیفه خود می‌دانند و همین تداوم در کیفیت منو شهرزاد، رمز موفقیت آن و افزایش تعداد مشتریان ثابت است.

آدرس رستوران سنتی شهرزاد قزوین

برخی افراد برای رفتن به رستوران از خودرو شخصی یا تاکسی استفاده می‌کنند، اما برخی دیگر وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس را ترجیح می‌دهند. اگر در شهر قزوین قصد رفتن به رستوران سنتی شهرزاد را داشتید، می‌توانید از اتوبوس‌های درون شهری استفاده کنید؛ چراکه در نزدیکی این رستوران چند ایستگاه اتوبوس قرار گرفته است.

پیشنهاد می‌کنیم شما نیز به این رستوران مراجعه کنید، چون با چشیدن طعم غذاهای شهرزاد به ویژه کباب و جوجه‌ها، عاشق طعم آن‌ها خواهید شد. در ادامه ادرس و شماره تلفن رستوران سنتی شهرزاد قزوین را به همراه دیگر اطلاعات مورد نیاز ارائه داده‌ایم.

  • آدرس: شهر قزوین، دهخدا، بلوار میرعماد، کنارگذر میر عماد، خیابان فلسطین، جنب سازمان تبلیغات اسلامی
  • ساعت کاری: کلیه روزهای هفته از ساعت 11:30 تا 23:59
  • شماره تماس: 02833356658
  • امکانات: سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: برج تجارت قزوین، بوستان نرگس بانوان، سپاه پاسداران و غیره
  • لوکیشن: رستوران سنتی شهرزاد قزوین

منو رستوران سنتی شهرزاد قزوین

منو رستوران سنتی شهرزاد قزوین

در منوی رستوران سنتی شهرزاد قزوین می‌توانید تنوع غذاهای ایرانی، چلو کباب و انواع خوراک را مشاهده کنید. به هر طعمی از غذاهای ایرانی که علاقه‌مند باشید، آن را در منو شهرزاد خواهید یافت. طعم قیمه نثار رستوران شهرزاد در بین مشتریان شهرت زیادی دارد. این رستوران از تازه‌ترین مواد اولیه استفاده نموده است و تمامی غذاها در شرایطی کاملا بهداشتی و با رعایت کلیه نکات تهیه می‌شوند تا مشتریان از طعم آن‌ها لذت برده و درباره مسائل بهداشتی آسوده خاطر باشند.

چلو کباب خوراک غذای ایرانی سالاد و پیش غذا نوشیدنی سرویس اضافه
چلو کباب سلطانی خوراک کباب سلطانی چلو مرغ مخصوص سالاد فصل نوشابه قوطی نان سنگک اضافه
چلو کباب برگ خوراک کباب برگ چلو قرمه سبزی ویژه شهرزاد سوپ نوشابه خانواده
چلو کباب بختیاری خوراک کباب بختیاری چلو قیمه نثار ویژه شهرزاد ماست مخصوص شهرزاد دلستر قوطی
چلو کباب وزیری خوراک کباب وزیری چلو قیمه لپه ویژه شهرزاد ماست موسیر دوغ خانواده
چلو کباب نگینی خوراک کباب نگینی خورشت قیمه نثار زیتون پرورده مخصوص شهرزاد دوغ کوچک
چلو کباب هندی خوراک کباب هندی خورشت قرمه سبزی آب معدنی خانواده
چلو کباب گردو با سس مخصوص سرآشپز خوراک کباب گردو (ترش) باقالی پلو با ماهیچه آب معندی کوچک
چلو کباب کوبیده ویژه خوراک کباب کوبیده ویژه (دو سیخ) چلو با کره دلستر خانواده
چلو جوجه کباب ویژه بدون استخوان خوراک جوجه کباب ویژه بدون استخوان
خوراک مرغ
کباب کوبیده (تک سیخ)
گوجه کبابی (یک سیخ)
میرزا قاسمی پرسی

نقد و بررسی رستوران سنتی شهرزاد قزوین

نقد و بررسی رستوران سنتی شهرزاد قزوین

رستوران سنتی شهرزاد موفق به کسب امتیاز بالایی از سوی کاربران شده و اولین دلیل آن ارائه خوشمزه‌ترین غذاها است که با بهترین مواد اولیه آماده شده‌اند. این رستوران فضای بزرگ و آرام با طراحی داخلی زیبایی دارد که موجب احساس آرامش و راحتی مشتریان می‌شود. این ویژگی موجب شده است تا افراد زیادی رستوران شهرزاد را به عنوان مکانی مناسب برای قرارهای خانوادگی و دوستانه انتخاب کنند و از خوردن غذا در آنجا لذت ببرند. برخورد کارکنان رستوران نیز بسیار دوستانه و مورد توجه مشتریان است.

کاربرانی که غذای خود را به صورت آنلاین از رستوران شهرزاد سفارش داده‌اند، بسته‌بندی غذاها را زیبا و مناسب عنوان کرده‌اند و همچنین از برخورد پیک رستوران بسیار راضی بوده‌اند. با سفارش اینترنتی از منو شهرزاد، بهترین غذاها را در کم‌ترین زمان ممکن و به صورت کاملا گرم دریافت خواهید کرد. با وجود ارائه بهترین سرویس و کیفیت غذا، قیمت‌های منو رستوران کاملا معمولی و مناسب است.

سفارش آنلاین از رستوران سنتی شهرزاد قزوین

در این مطلب به معرفی رستوران سنتی شهرزاد قزوین پرداختیم و کلیه اطلاعات آن شامل آدرس، شماره تلفن، منو و دیگر امکانات را معرفی نمودیم. بدون شک یکی از بهترین گزینه‌ها برای صرف یک غذای ایرانی در شهر قزوین، رستوران شهرزاد است که دارای فضایی سنتی و زیبا است. پیشنهاد می‌کنیم شما نیز غذاهای این رستوران را امتحان کنید و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که ترجیح می‌دهید، غذای خود را در منزل یا هتل محل اقامت خود میل کنید، می‌توانید به صورت آنلاین از شهرزاد سفارش دهید. امکان سفارش آنلاین کباب قزوین و دیگر غذاها از طریق اسنپ فود فراهم شده است تا شما بدون نیاز به خروج از منزل، هر آنچه را که میل دارید سفارش دهید. برای این کار به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود مراجعه کرده و در لیست رستوران‌های موجود، رستوران سنتی شهرزاد را انتخاب کنید. پس از دسترسی به منو غذاها و مشاهده قیمت آن‌ها، غذای خود را سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود