آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران شانی قزوین
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی رستوران شانی قزوین + اطلاعات کامل و آدرس

مینا اسماعیل بیگی 19 اردیبهشت 1402 4 دقیقه

شهر قزوین جاذبه‌های تاریخی فراوانی دارد که برخی از آن‌ها مانند قلعه الموت شناخته شده‌تر هستند. وجود مکان‌های تاریخی مختلف و جاذبه‌های طبیعی موجب شده است تا این شهر مقصد بسیاری از گردشگران باشد. اگر شما نیز قصد سفر به شهر قزوین را دارید، احتمالا در این شهر به دنبال رستوران‌هایی هستید که بهترین غذاها را سرو می‌کنند و در این میان غذاهای ایرانی بیشتر مورد توجه خواهند بود.

رستوران شانی در شهر قزوین یکی از بهترین گزینه‌ها برای صرف یک غذای خوشمزه ایرانی است. این رستوران امکانات متنوعی را ارائه داده که موجب جلب رضایت مشتریان می‌شود. جهت معرفی رستوران شانی قزوین تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

معرفی رستوران شانی قزوین

رستوران شانی قزوین

اگر شما هم طعم غذاهای خوشمزه ایرانی مانند کباب و جوجه را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهید، یکی از بهترین انتخاب‌ها در شهر قزوین، رستوران شانی است. این رستوران دارای فضایی مجلل و زیباست که می‌توان برای قرارهای دوستانه و خانوادگی از آن استفاده کرد تا در هنگام خوردن غذاهای خوشمزه، اوقات خوشی را برای شما تداعی کند. در این رستوران برخورد کارکنان نیز بسیار مناسب و دوستانه بوده و حس خوبی را به شما منتقل می‌کند. مهم‌ترین ویژگی رستوران شانی کیفیت بالای غذاها است که موجب رضایت مشتریان شده است. همچنین شما می‌توانید غذای خود را به صورت آنلاین از منو شانی سفارش دهید.

آدرس رستوران شانی قزوین

آدرس رستوران شانی قزوین

اگر با خودرو شخصی به رستوران شانی رفتید، بدون نگرانی برای پیدا کردن جای پارک ماشین، می‌توانید از پارکینگ رستوران استفاده کنید. اگر خودرو شخصی ندارید، برای رفتن به شانی اتوبوس‌های درون شهری قابل استفاده هستند، زیرا در نزدیکی این رستوران چند ایستگاه اتوبوس قرار دارد. دکوراسیون زیبای رستوران و برخورد دوستانه کارکنان باعث می‌شود تا از بودن در آنجا لذت ببرید. در ادامه ادرس و شماره تلفن رستوران شانی قزوین را ارائه داده‌ایم.

  • آدرس: شهر قزوین، حد فاصل چهار راه فلسطین و عمران، ساختمان داریوش، طبقه دوم
  • ساعت کاری: کلیه روزهای هفته 11:30 تا 16 / 18:30 تا 23
  • شماره تماس: 02833330552
  • امکانات: سفارش آنلاین، آسانسور، پارکینگ
  • اماکن نزدیک: دبیرستان علامه طباطبایی، بیمارستان دهخدا، بیمارستان بوعلی، استانداری قزوین، درمانگاه پاکروان، بیمارستان فوق تخصصی مهرگان و…
  • لوکیشن: رستوران شانی قزوین

منو رستوران شانی قزوین

منو رستوران شانی قزوین

در منوی رستوران شانی قزوین می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، چلو کباب، خوراک، سالاد و پیش غذاهای مختلف را مشاهده کنید. تنوع غذاهای این رستوران موجب می‌شود تا افراد با سلیقه‌های مختلف بتوانند مطابق ذائقه خود، غذا سفارش دهند. برای تهیه این غذاها از بهترین مواد اولیه استفاده شده و در ترکیباب کباب‌ها به جز گوشت تازه و باکیفیت هیچ چیز دیگری وجود ندارد. شما کدام نوع کباب را ترجیح می‌دهید؟ هر آنچه را که می‌خواهید در منو این رستوران یافت می‌شود. در جدول پیش رو منو رستوران شانی را به طور کامل معرفی کرده‌ایم.

چلو کباب خوراک غذای ایرانی چلو سالاد و پیش غذا نوشیدنی
چلو کباب سلطانی (فیله گوساله) خوراک کباب سلطانی ممتاز باقالی پلو با ماهیچه گوسفندی چلو کره سوپ جو نوشابه قوطی
چلو کباب برگ (فیله گوساله) خوراک کباب برگ ممتاز باقالی پلو با گردن گوسفندی چلو زرشک سالاد فصل مخصوص نوشابه خانواده
چلو کباب شیشلیک بدون استخوان خوراک شیشلیک بدون استخوان چلو خورشت فسنجان با مرغ چلو باقالی سالاد سزار دوغ لیوانی
چلو کباب مصری خوراک کباب مصری قیمه نثار سنتی قزوین ماست و خیار دوغ خانواده
چلو کباب مخصوص سر آشپز خوراک کباب لاری زرشک پلو با مرغ ران سس پز ماست موسیر ماءالشعیر قوطی
چلو کباب چنجه خوراک کباب مخصوص سر آشپز باقالی پلو با مرغ سرخ شده ماست چکیده آب معدنی کوچک
چلو کباب ترش خوراک کباب چنجه چلو ماهی قزل آلا کشک بادمجان آب معدنی بزرگ
چلو کباب لاري خوراک کباب ترش
چلو کباب بختیاری خوراک کباب بختیاری
چلو کباب کوبیده نگینی خوراک جوجه کباب رولی
چلو کباب کوبیده مخصوص خوراک جوجه کباب با استخوان
چلو کباب وزیری خوراک جوجه کباب مخصوص
چلو کاسه کباب شانی خوراک کباب کوبیده نگینی
چلو جوجه کباب مخصوص (فیله) خوراک کوبیده مخصوص (2 سیخ)
چلو جوجه کباب با استخوان خوراک خورشت فسنجان با مرغ
چلو جوجه کباب رولی سیخ گوجه
چلو کره کباب لقمه (240 گرمی)
چلو باقالی با ته چین کباب شاندیزی میکس

نقد و بررسی رستوران شانی قزوین

نقد و بررسی رستوران شانی قزوین

رستوران شانی در سال 1392 تاسیس شده است و از آن سال تاکنون همواره باکیفیت‌ترین غذاها را سرو می‌کند چرا که مهم‌ترین هدف خود را جلب رضایت مشتریان می‌دانند. این رستوران با ارائه بهترین‌ها موفق شده است تا به هدف خود دست یافته و مشتریان خود را راضی نگه دارد. برخی از کاربران عنوان کرده‌اند که به دلیل کیفیت غذاهای شانی، مشتری ثابت این رستوران هستند.

کاربرانی که غذای خود را به صورت آنلاین سفارش می‌دهند، به بسته‌بندی مناسب غذاها و گرم بودن آن‌ها در زمان تحویل اشاره کرده‌اند و از این نظر بسیار راضی بوده‌اند. برخورد مناسب کارکنان و پیک رستوران نیز دلیل دیگری است که موجب کسب امتیاز بالا از سوی کاربران شده است.

سفارش آنلاین از رستوران شانی قزوین را امتحان کنید…

در این مطلب به معرفی رستوران شانی قزوین پرداختیم و اطلاعات کامل آن را ارائه نمودیم. اگر به شهر قزوین سفر کردید یا در این شهر زندگی می‌کنید؛ برای خوردن یک وعده غذای خوشمزه در فضایی زیبا و آرامش‌بخش حتما به رستوران شانی در خیابان فلسطین سری بزنید تا از خوردن غذاهای خوشمزه این رستوران لذت ببرید. بدون شک با یک‌بار چشیدن طعم غذاهای شانی، شما نیز به لیست مشتریان ثابت آنجا تبدیل خواهید شد.

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که ترجیح می‌دهید در منزل و محل اقامت خود بمانید و غذای خود را میل کنید، می‌توانید به صورت آنلاین از منو رستوران شانی غذا سفارش دهید. امکان سفارش انلاین غذا در قزوین از طریق اسنپ فود فراهم شده است. برای این کار کافی است به سایت یا اپلیکیشن اسنپ مراجعه کرده و در لیست رستوران‌های قزوین، شانی را انتخاب کنید. بدین طریق به منو کامل رستوران به همراه قیمت‌ها دسترسی خواهید یافت و می‌توانید غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به صورت کاملا گرم در محل آدرس خود تحویل بگیرید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود