آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران عتیق قزوین
رستوران گردی
1/5 - (1 امتیاز)
6

معرفی رستوران عتیق قزوین + نقد و بررسی رستوران

مینا اسماعیل بیگی 21 اردیبهشت 1402 4 دقیقه

شهر قزوین یکی از شهرهای زیبای ایران با جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بسیار است و به همین دلیل مقصد برخی از گردشگران خواهد بود. در این شهر رستوران‌ها و غذاخوری‌های متعددی وجود دارد که بدون شک یکی از بهترین‌ها، رستوران عتیق در چهار راه پادگان است. در این رستوران می‌توانید منو کاملی از بهترین و باکیفیت‌ترین غذاهای ایرانی را مشاهده کنید و از خوردن آن‌ها در فضای آرام رستوران لذت ببرید.

رستوران عتیق به منظور رفاه حال مشتریان، امکان سفارش آنلاین تمامی غذاها را فراهم کرده است. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی رستوران عتیق قزوین بپردازیم و اطلاعات مختلف آن را ارائه دهیم؛ پس تا پایان همراه ما باشید.

معرفی رستوران عتیق قزوین

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که در طول سفر، به خوردن غذا اهمیت زیادی می‌دهید، در سفر به شهر قزوین حتما به رستوران عتیق نیز مراجعه کنید. با بررسی اطلاعات این رستوران متوجه می‌شوید که اغلب کاربران از کیفیت غذاهای عتیق کاملا راضی بوده‌اند. غذاهای این رستوران کیفیت بالایی دارند اما این موضوع بر قیمت آن‌ها تاثیری نداشته و نرخ غذاها کاملا معقول و مناسب است.

رستوران عتیق قزوین

فضای داخلی رستوران عتیق با وجود عناصر نوستالژیک مانند تلویزیون قدیمی، حس خوبی را به شما منتقل می‌کند تا از بودن در آنجا لذت ببرید. فضای رستوران کاملا بزرگ است و این موضوع موجب می‌شود تا حس بدی نسبت به تراکم جمعیت نداشته باشید.

آدرس رستوران عتیق قزوین

در این بخش ادرس و شماره تلفن رستوران عتیق قزوین را به همراه لوکیشن رستوران ارائه می‌دهیم تا برای مراجعه حضوری با خودرو شخصی با مشکل مواجه نشوید. یکی از امکانات جالب این رستوران وجود صندلی ویژه کودکان است که موجب می‌شود تا فرزند شما در جایی راحت غذا میل کند و شما نیز از امنیت کودک خود آسوده خاطر باشید. این رستوران در اغلب ساعت روز مشغول فعالیت بوده است و خدمات لازم را به مشتریان ارائه می‌‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم غذاهای رستوران عتیق قزوین را یک‌بار امتحان کنید تا شما نیز به لیست مشتریان ثابت این رستوران محبوب اضافه شوید.

  • آدرس: شهر قزوین، چهار راه پادگان، جنب سازمان آب
  • ساعت کاری: کلیه روزهای هفته از ساعت 12 تا 21:30
  • شماره تماس: 02833346666
  • امکانات: سفارش آنلاین، صندلی کودک
  • اماکن نزدیک: آزمایشگاه پاتوبیولوژی بهار، بیمارستان کودکان قدس، فروشگاه زنجیره‌ای هایپر کیپر، پارک ملت، بیمارستان شهید رجایی
  • لوکیشن: رستوران عتیق قزوین

منو رستوران عتیق قزوین

منو رستوران عتیق قزوین

هر آنچه را که از یک رستوران ایرانی انتظار دارید در منوی رستوران عتیق قزوین مشاهده خواهید کرد. مرغ، ماهی، شنیسل، انواع کباب و جوجه‌ها در طعم‌های مختلف در این رستوران سرو می‌شوند. عتیق برای تهیه کباب‌های خود از بهترین گوشت استفاده کرده و به همین دلیل شما از طعم بی نظیر آن لذت خواهید برد. چند مورد از خوشمزه‌ترین گزینه‌های این منو به انتخاب کاربران چلو کباب برگ، ماست موسیر عتیق و ماست بادمجان است که طعم فوق‌العاده‌ای دارند، اما فراموش نکنید که تمامی غذاهای این منو بسیار خوشمزه و باکیفیت هستند.

چلو کباب خوراک غذای ایرانی سالاد و پیش غذا نوشیدنی
چلو کباب سلطانی خوراک کباب کوبیده (یک سیخ) باقالی پلو با مرغ سرخ شده (ران) سالاد فصل شربت‌های ایرانی
جلو کباب چنجه خوراک جوجه کباب مخصوص زرشک پلو با مرغ سرخ شده (ران) زیتون پرورده نوشابه شیشه‌ای
چلو کباب برگ مخصوص خوراک شنیسل مرغ مخصوص چلو قیمه نثار مخصوص ماست بورانی اسفناج نوشابه بطری
چلو کباب بختیاری چلو کره چلو قورمه سبزی مخصوص ماست و خیار نوشابه قوطی
چلو کباب مخلوط چلو ماهی قزل آلا سرخ شده ماست موسیر عتیق نوشابه خانواده
چلو کباب کوبیده نگینی ماست موسیر ماءالشعیر قوطی
چلو کباب کوبیده مخصوص ماست بادمجان ماءالشعیر خانواده
چلو جوجه کباب مخصوص دوغ لیوانی
چلو جوجه کباب فسنجانی دوغ شیشه‌ای آبعلی
چلو جوجه کباب دورو دوغ خانواده آبعلی
آب معدنی بزرگ
آب معدنی کوچک

نقد و بررسی رستوران عتیق قزوین

نقد و بررسی رستوران عتیق قزوین

برای اغلب افراد نظر و دیدگاه کاربران اهمیت زیادی دارد، زیرا کیفیت غذاها و سرویس‌دهی رستوران را مشخص می‌کند. رستوران عتیق از این نظر یکی از بهترین‌ها بوده که امتیاز بسیار بالایی کسب کرده است. چرا که پس از ورود به فضای رستوران و مشاهده دکوراسیون آن احساس خوبی دریافت می‌کنید و در کنار برخورد مناسب و دوستانه کارکنان رستوران احساس مثبت شما به بیشترین حد خود می‌رسد. در ادامه نیز با سفارش غذای خود که در مدت زمان کوتاهی سرو می‌شود و بسیار خوشمزه هم است، احساس خوب شما به این رستوران تکمیل می‌شود.

کاربرانی که به صورت آنلاین، غذاهای عتیق را انتخاب کرده‌اند، سفارش خود را به طور دقیق در محل آدرس خود و به صورت کاملا گرم دریافت کرده‌اند. همچنین پیک رستوران بسیار صبور و خوش برخورد بوده است. تمامی این دلایل موجب جلب رضایت مشتریان و سفارش همیشگی غذا از منو این رستوران شده است. اگر برای مهمانی‌های خود از غذاهای رستوران عتیق سفارش دهید، بهترین‌ها را دریافت کرده و دیگر بابت پذیرایی از مهمانان نگران نخواهید بود.

سفارش آنلاین از رستوران عتیق قزوین

در این مطلب به معرفی رستوران عتیق قزوین به صورت جامع پرداختیم تا شما به آسانی به آنجا مراجعه کرده و غذای خود را میل کنید. اغلب کارکنان خوردن غذاهای عتیق را به دیگر افراد نیز توصیه کرده‌اند. پس پیشنهاد می‌کنیم، شما نیز از طعم‌های هیجان‌انگیز این رستوران استفاده کرده و از فضای آرام و دلنشین آن لذت ببرید.

یکی از روش‌های آسان تهیه غذا، سفارش آنلاین است. اسنپ فود این قابلیت را در قزوین و تمامی شهرهای ایران فراهم کرده است تا بتوانید غذای خود را به راحتی سفارش دهید. با سفارش آنلاین کباب قزوین در سفر به این شهر، دیگر نگران وعده‌های غذایی خود نخواهید بود. کافی است به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود مراجعه کرده و در لیست رستوران‌ها به دنبال نام عتیق بگردید و غذای خود را سفارش دهید. البته در لیست اسنپ فود اغلب رستوران‌های خوب و باکیفیت قزوین قرار گرفته‌اند و شما می‌توانید به مقایسه آن‌ها بپدازید. در صورت مقایسه، شما نیز به محبوبیت و کیفیت رستوران عتیق پی می‌برید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(6 دیدگاه)

nina
31 تیر 1402

امکان سفارش اینترنتی از رستوران عتیق هست؟

  • Snappfood
    31 تیر 1402

    بله، شما می‌تونین از طریق اسنپ فود، از این رستوران سفارش بدین.

ali
31 تیر 1402

رستوران عتیق تا چه ساعتی شب‌ها بازه؟

  • Snappfood
    31 تیر 1402

    هر شب تا ساعت 21:30 این رستوران سرویس می‌ده.

mehrdad
31 تیر 1402

بهترین پیش غذای رستوران عتیق چیه؟

  • Snappfood
    31 تیر 1402

    پیشنهاد می‌کنیم که حتما ماست بورانی اسفناج و ماست موسیر عتیق رو امتحان کنین.

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود