آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران لیلی و مجنون کرج
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

سفره‌خانه سنتی لیلی و مجنون کرج برای لحظاتی خاطره‌انگیز

مینا اسماعیل بیگی 27 فروردین 1402 4 دقیقه

اگر قصد خرید انلاین کباب شهر کرج را دارید، حتما به رستوران سنتی لیلی و مجنون سر بزنید تا طعم اصیل کباب را تجربه کنید. البته در این رستوران علاوه بر کباب، چند نوع غذای ایرانی، سالاد، پیش غذا و پاستا نیز قابل سفارش است. تمام آیتم‌ها کیفیت بالایی دارند و همین موضوع باعث شده تا روز به روز به تعداد مشتریان این مجموعه افزوده شود.

در ادامه به معرفی رستوران لیلی و مجنون کرج پرداخته و اطلاعات کاملی از جمله ادرس و شماره تماس آن را در اختیارتان قرار می‌دهیم. بدون شک با یکبار مراجعه به این مکان، آن را در لیست رستوران‌های مورد علاقه خود قرار خواهید داد.

معرفی رستوران لیلی و مجنون کرج  و ویژگی‌های آن

سفره‌خانه سنتی لیلی و مجنون به چند دلیل به عنوان یکی از رستوران‌های معروف کرج شناخته می‌شود. اولین و مهم‌ترین مورد، کیفیت و طعم غذاهاست. این رستوران در کادر خود آشپزهای مجرب و حرفه‌ای دارد که حتی با کمترین امکانات بهترین غذاها را درست می‌کنند. البته استفاده از گوشت‌های تازه گوسفندی و مواد اولیه ارگانیک و سالم روی این موضوع بی تاثیر نیست. حتی برنجی که در کنار غذاها استفاده می‌شود نیز از نوع ایرانی و درجه یک است.

دلیل دوم این محبوبیت، نحوه عملکرد کادر مجموعه است. در هنگام ورود پرسنل ارتباط بسیار خوبی با مشتریان برقرار می‌کنند و هر سوال یا درخواستی داشته باشید، به سرعت انجام می‌دهند.

دلیل آخر نیز فضای سنتی و دنج رستوران است که با تخت‌های چوبی، طاقچه‌های قدیمی  و نورپردازی زیبا دکور شده و آرامش خاصی را برای مشتریان ایجاد می‌کند. محیط کاملا تمیز و بهداشتی است و تخت‌ها به طور مرتب ضدعفونی می‌شوند. بنابراین حتی اگر به صورت آنلاین سفارشی ثبت می‌کنید، از این لحاظ مطمئن باشید.

آدرس رستوران لیلی و مجنون کرج و موقعیت مکانی آن

آدرس رستوران لیلی و مجنون کرج

سفره‌خانه سنتی لیلی و مجنون از لحاظ موقعیت مکانی در فاز ۱ اندیشه کرج واقع شده و دسترسی آسانی دارد. بنابراین برای یکبار هم که شده محیط و غذاهای آن را امتحان کنید. در ادامه می‌توانید آدرس، شماره تماس و برخی اطلاعات مربوط به این رستوران را مشاهده نمایید.

  • آدرس: اندیشه، فاز ۱، ارغوان دوازدهم، پلاک 10/2، رستوران سنتی لیلی و مجنون
  • ساعت کاری: ۱۱ تا ۲۳
  • تلفن: 02165525187/ 09336659035
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، پارکینگ
  • اماکن نزدیک: شهرداری اندیشه فاز ۱، کلینیک دامپزشکی و پت شاپ اندیشه، بازار روز اندیشه فاز ۱، درمانگاه موسی‌ابن جعفر، مبل حسام
  • لوکیشن رستوران لیلی و مجنون کرج

منوی رستوران لیلی و مجنون کرج

منوی رستوران لیلی و مجنون کاملا سنتی و ایرانی است. اما برای افرادی که تمایلی به این نوع غذاها ندارند نیز یک نوع پاستا در نظر گرفته که طعم بی نظیری دارد. در ادامه می‌توانید لیست کامل غذاهای این رستوران را به شکل دسته‌بندی شده مشاهده نمایید:

خوراک غذای ایرانی چلو کباب
ماهیچه گوسفندی کاسه کباب مخصوص دو نفره لقمه زعفرانی
گردن گوسفندی دیزی سنگی کوبیده
چنجه ماستی زرشک پلو با مرغ سرخ شده (ران) باقالی پلو
جوجه کباب با استخوان زرشک پلو با سس پز (ران) چلو کره
جوجه کباب بدون استخوان
جوجه چینی
بال کبابی اسپایسی
ماهی قزل آلا گریل شده

منوی رستوران لیلی و مجنون کرج

پاستا، پیش غذا و نوشیدنی‌‌های این رستوران نیز در جدول زیر قرار گرفته‌اند:

نوشیدنی پیش غذا و سالاد پاستا
نوشابه قوطی (فانتا، کوکا، اسپرایت) سوپ جو آلفردو
نوشابه خانواده (فانتا، کوکا، اسپرایت) سیب زمینی سرخ شده
ماءالشعیر قوطی هی دی (لیمویی، استوایی) سالاد مخصوص
ماءالشعیر خانواده هی دی (لیمویی، استوایی) سالاد شیرازی تک نفره
دوغ سنتی ماست موسیر
آب معدنی بورانی اسفناج
نوشبدنی دلگشا ماست و خیار
آب آلبالو طبیعی زیتون پرورده
ترشی بندری

برای دیدن منوی کامل رستوران و مشاهده قیمت‌ها، حتما به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود مراجعه کنید.

نقد و بررسی رستوران لیلی و مجنون کرج

نقد و بررسی رستوران لیلی و مجنون کرج

سفره‌ خانه سنتی لیلی و مجنون کرج یک رستوران قدیمی در این منطقه است که از میزان رضایت مشتریان، می‌توان به مدیریت صحیح مجموعه پی برد. استفاده از کادر مجرب، فضای مطبوع، مواد اولیه سالم و در نهایت قیمت‌ گذاری هوشمندانه باعث این میزان رضایت شده است.

براساس دیدگاه کاربران علاوه بر طعم عالی غذا، دیزاین و نحوه سرو آن‌ها نیز بسیار جذاب و وسوسه انگیز است و برای حفظ حالت سنتی، از ظروف روحی و استیل استفاده می‌کنند. حتی غذاهای بیرون بر نیز در بسته‌بندی‌های محکم قرار می‌گیرند تا کاملا سالم و گرم به دست مشتریان برسند.

سفارش آنلاین از کافه رستوران سیب کرج و ارسال سریع آن

در این مطلب به معرفی رستوران لیلی و مجنون کرج پرداختیم تا از محیط و سبک غذاهای آن اطلاعات کامل‌تری به دست آورید. یکی از مزیت‌های این رستوران امکان سفارش آنلاین است که این کار از طریق سرویس‌هایی چون اسنپ فود انجام می‌شود. کافیست به سایت یا اپلیکیشن این برنامه مراجعه کنید و پس از ثبت نام و انتخاب موقعیت مکانی خود، غذای مورد علاقه خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید. این ویژگی به ویژه برای افرادی که تمایلی به مراجعه حضوری ندارند، بهترین گزینه خواهد بود. همچنین استفاده از این نوع برنامه‌ها این امکان فراهم می‌کند تا از کد تخفیف یا پیشنهادات ویژه‌ای که روی رستوران‌های مختلف اعمال می‌شود نیز استفاده کنید.

شما هم اگر تجربه‌ای از طعم غذاهای این رستوران دارید یا به صورت آنلاین سفارشی ثبت کرده‌اید، حتما آن را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود