آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران کرمانی قم
رستوران گردی
4.3/5 - (3 امتیاز)
2

معرفی رستوران کرمانی قزوین با منوی کامل غذاها

مینا اسماعیل بیگی 19 اردیبهشت 1402 3 دقیقه

در معرفی بهترین رستوران های قزوین ، به معرفی رستوران کرمانی قزوین می‌رسیم که در یکی از نقاط مرکزی شهر قرار گرفته است و دسترسی راحتی دارد. کیفیت خدامت ارائه شده در این رستوران آن را در ردیف بهترین رستوران‌های قزوین قرار داده است و در این مطلب از اسنپ فود می‌توانید اطلاعات کامل‌تری درباره این رستوران محبوب، به دست آورید.

معرفی رستوران کرمانی قزوین

رستوران کرمانی قزوین

از بین 93 رستوران موجود در قزوین، رستوران کرمانی در رتبه 37 ام قرار دارد. رستوران کرمانی، از لحاظ فضای داخلی، یک دکوراسیون معمولی دارد، اما طعم قیمه نثارها و جوجه کباب‌های این رستوران، معروف است و شما می‌توانید با چشیدن آن‌ها به خوبی، مهارت یک سرآشپز باتجربه و مواد اولیه باکیفیت را در طعم این غذاها، احساس کنید. به علاوه، باقالی پلو هم یکی دیگر از غذاهای پرطرفدار این رستوران است که پیشنهاد می‌کنیم حداقل برای یکبار آن را امتحان کنید.

حجم غذاهای رستوران کرمانی در مقایسه با قیمت آن‌ها کاملا مناسب است و حتی شاید بتوان آن را زیاد دانست، تا جایی که اگر فرد کم غذایی باشید، می‌توانید برای دو نفر، یک پرس غذا سفارش دهید و کاملا هم سیر شوید. نکته دیگر درباره غذاهای رستوران کرمانی این است که غذاهای این رستوران معمولا چرب هستند، بنابراین نباید در اینجا توقع غذاهای رژیمی را داشته باشید.

آدرس و شماره تلفن رستوران کرمانی قزوین

رستوران کرمانی، یکی از 5 رستوران محله باغ دبیر قزوین است که از آنجا تا برج تجاری خلیج فارس، راه زیادی نیست. از دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک این رستوران می‌توان آرامگاه حمدالله مستوفی و امامزاده آمنه خاتون قزوین را نام برد و اگر بخواهید برای رسیدن به آن از نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس استفاده کنید، باید در ایستگاه اتوبوس راه چمن، پیاده شوید. در ادامه، درباره ادرس و شماره تلفن رستوران کرمانی قزوین، اطلاعات کامل‌تری آمده است:

  • آدرس: قزوین، خرمشهر، شاهد، تقاطع بحرانی
  • ساعات کاری: شنبه تا جمعه، 11 تا 15 و 19 تا 24
  • تلفن: 02833228962
  • امکانات: غذای بیرون بر، سفارش آنلاین غذا، صندلی کودک
  • اماکن نزدیک: برج تجاری خلیج فارس، امامزاده آمنه خاتون، هتل مینو، آرامگاه حمدالله مستوفی
  • لوکیشن رستوران کرمانی قزوین

منوی رستوران کرمانی قزوین

منوی رستوران کرمانی قزوین

لیست غذاهای متنوع رستوران کرمانی قزوین، امکان ایجاد یک تنوع دلپذیر در میز غذایتان را به وجود می‌آورد و شما می‌توانید در کنار عزیزانتان، لحظات خوشی را بگذرانید. در ادامه، منوی رستوران کرمانی قزوین را با هم می‌بینیم:

غذای اصلی پیش غذا نوشیدنی
چلو جوجه کباب ویژه سوپ دوغ
چلو کباب زیری ویژه + 1 سیخ کوبیده ماست خیار دلستر
چلو کباب مراکشی ویژه ماست موسیر آب معدنی
چلو کباب برگ (فیله) ویژه زیتون نوشابه
جوجه ترش سالاد موهیتو
چلو کباب بختیاری ویژه
کباب ترش
زرشک پلو با مرغ ویژه
قیمه نثار ویژه
باقالی پلو با گوشت ویژه
چلو کباب کوبیده ویژه
باقالی پلو با گردن ویژه و سردست 4 نفره

نقد و بررسی رستوران کرمانی قزوین از دیدگاه مشتریان

نقد و بررسی رستوران کرمانی قزوین از دیدگاه مشتریان

بیشتر مشتری‌های رستوران کرمانی، از کیفیت و حجم غذای این رستوران، رضایت نسبی دارند و قیمت غذاها را نسبت به کیفیت آن‌ها، مناسب می‌دانند. کم‌ترین حجم رضایت هم مربوط به دکوراسیون و فضای داخلی نسبتا کوچک این رستوران است و بیشتر مشتریان معتقدند که در صورت شلوغ بودن رستوران، این موضوع، بیشتر به چشم می‌آید. در مورد نوع سرویس‌دهی کارکنان و خدمات آنلاین سفارش غذا هم رضایت قابل قبولی وجود دارد.

رستوران کرمانی و غذاهای خوشمزه آن را امتحان کنید…

اگر دوست دارید طعم غذاهای خوشمزه رستوران کرمانی را بچشید و ساکن قم یا مسافر این شهر هستید، علاوه بر مراجعه حضوری، می‌توانید از خدمات آنلاین و همراهی اسنپ فود هم کمک بگیرید. برای این کار، کافیست وارد قسمت سفارش آنلاین کباب قزوین و غذا قزوین اسنپ فود شده و غذای دلخواه خود را همراه با آدرس دقیق مقصد ثبت کنید، تا پیک اسنپ آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به صورت گرم، به محل اقامتتان برساند.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود