آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی کافه رستوران گودالگ یزد
رستوران گردی
3/5 - (2 امتیاز)
1

کافه رستوران گودالک یزد، یک رستوران بین راهی بی‌نظیر!

مینا اسماعیل بیگی 25 اردیبهشت 1402 4 دقیقه

همیشه غذا خوردن بخش مهمی از سفر است و همه ما دوست داریم تا در بهترین رستوران‌ها غذا بخوریم و از سفر خود بیشتر لذت ببریم. اما علاوه بر رستوران‌های درون شهر، آشنایی با رستوران‌های بین راهی نیز اهمیت زیادی دارد. در جاده کرمان به سمت یزد و در مهریز یک کافه رستوران قدیمی و مشهور قرار دارد که کباب‌های خوشمزه‌ای تهیه می‌کند. این رستوران علاوه بر مردم شهر مهریز در بین مسافران نیز محبوبیت بسیاری دارد. در این مطلب از اسنپ فود قصد داریم تا به معرفی کافه رستوران گودالک یزد بپردازیم؛ پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

معرفی کافه رستوران گودالک یزد

کافه رستوران گودالک یزد

جالب است بدانید که نام کافه رستوران گودالک یزد نیز در لیست بهترین رستوران‌های این شهر در کنار نام‌های بزرگ و مهم دیگر قرار می‌گیرد و در مقایسه با بسیاری از رستوران‌ها شهرت و محبوبیت بیشتری دارد. این کافه رستوران دارای چند سالن با تخت‌های راحت و متعدد است که می‌توانید غذای خود را در فضایی آرام و زیبا میل کنید. لژ خانوادگی این رستوران مجزا است و موجب می‌شود آرامش بیشتری را در جمع خانواده احساس کنید.

کافه رستوران گودالک با نام قهوه‌خانه سنتی حاجی علیرضا رشیدی معروف است و قدمت فراوانی دارد. تمامی مسافران جاده یزد کرمان و رانندگان ماشین‌های سنگین این مسیر، رستوران گودالک را می‌شناسند و در هر ساعتی که به آنجا مراجعه کنید با تعداد زیاد مشتریان مواجه می‌شوید. کیفیت بالای غذاهای این کافه رستوران آن را انتخابی مناسب برای صرف یک وعده غذای بی‌نظیر تبدیل کرده است.

آدرس کافه رستوران گودالک یزد

این رستوران در جاده کرمان یزد و در مهریز قرار گرفته است و مشتریان آن را مردم مهریز و مسافران بین راهی تشکیل می‌دهند. در جلوی رستوران فضای بزرگی برای پارکینگ وجود داشته که ظرفیت بالایی دارد. شما می‌توانید برای خوردن غذا و نوشیدنی به این رستوران مراجعه کرده و در فضای آرام آن هنگام صرف غذا استراحت کنید.

این رستوران از سال‌های بسیار دور فعالیت داشته و یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های یزد به شمار می‌رود. تدوام در کیفیت غذاها و خوشمزه بودن آن‌ها موجب ماندگاری کافه رستوران گودالک و محبوبیت همیشگی آن شده است. این رستوران در تمام ساعات روز آماده ارائه خدمات به تمامی مهمانان و مسافران است. در این بخش ادرس و شماره تلفن کافه رستوران گودالک یزد را ارائه کرده‌ایم.

  • آدرس: مهریز، شهرک رجایی، اتوبان کرمان – یزد
  • ساعت کاری: کلیه روزهای هفته از ساعت 10:30 صبح تا 12 شب
  • شماره تماس: 09131572749
  • امکانات: پارکینگ، لژ خانوادگی
  • اماکن نزدیک: سرو منگاباد، خانه اخوان طباطبایی، قلعه مهر پادین، مسجد مهر پادین و اقامتگاه بوم‌گردی سرای جهانگرد
  • لوکیشن: کافه گودالک یزد (حاج علیرضا رشیدی)

منو کافه رستوران گودالک یزد

منو کافه رستوران گودالک یزد

در منوی کافه رستوران گودالک یزد، چندین نوع کباب یافت می‌شود که برای تهیه آن‌ها از گوشت گوسفندی و گوشت شتر استفاده می‌کنند. شما مطابق سلیقه خود انتخاب می‌کنید که کباب شما با کدام گوشت درست شود. کباب‌ها همراه با نان تازه و مخلفاتی همچون گوجه، ماست، پیاز و غیره سرو می‌شوند. طعم کباب‌های کافه رستوران گودالک تا مدت‌ها زیر دندان شما باقی می‌ماند.

همچنین در منو این رستوران نوشیدنی‌های مختلفی وجود دارد که با طعم بی‌نظیر خود، بهترین میان وعده ممکن هستند. قهوه‌های کافه رستوران گودالک بسیار خوشمزه بوده و در بین مشتریان این رستوران شهرت زیادی دارد. پیشنهاد می‌کنیم شما نیز برای خوردن غذا یا نوشیدنی به این کافه رستوران مراجعه کنید.

نقد و بررسی کافه رستوران گودالک یزد

نقد و بررسی کافه رستوران گودالک یزد

مشتریان این کافه رستوران از کیفیت غذاها راضی بوده‌اند و آن را به دیگران نیز توصیه کرده‌اند. برخی مشتریان عنوان کرده‌اند که بهترین و خوشمزه‌ترین کباب یزد را در کافه رستوران گودالک خورده‌اند. کباب‌هایی با طعمی متفاوت که آشپزان این رستوران آن را با دستور ویژه‌ای طبخ می‌کنند. فضای داخلی رستوران نیز بسیار تمیز و زیبا توصیف شده است که در کنار برخورد خوب و دوستانه کارکنان، اوقات خوشی را برای شما رقم می‌زند.

یکی از نکات مهمی که تمامی کاربران به آن اشاره کرده‌اند، آماده‌سازی سریع سفارش مشتری در کوتاه‌ترین زمان ممکن است! ویژگی که باعث می‌شود در حالی که گرسنه هستید، زمان زیادی را منتظر نمانید و همچنین در وقت خود صرفه‌جویی کنید. وجود لژ خانوادگی و پارکینگ نیز از دیگر نکات مثبت این رستوران است. تمام این ویژگی‌ها موجب می‌شود تا شما نیز از غذا خوردن در کافه رستوران گودالک لذت ببرید.

بهترین کباب‌ها را در کافه رستوران گودالک امتحان کنید!

غذا خوردن در مسیر سفر و انتخاب رستوران‌های بین راهی نکته بسیار مهمی است؛ چرا که مراجعه به یک رستوران بی نام و نشان و بی‌کیفیت می‌تواند سلامت شما را تهدید کند و حتی ممکن است مسمویت در اثر خوردن برخی غذاها را شما نیز تجربه کرده باشید! کافه رستوران گودالک یکی از بهترین رستوران‌های شهر یزد است ک در اتوبان کرمان یزد قرار گرفته است. ما در این مطلب به معرفی کافه رستوران گودالک یزد پرداختیم که قدمت زیادی داشته و تداوم در کیفیت کباب‌ها موجب حسن شهرت آن شده است. اگر در جاده یزد بودید، به کافه رستوران گودالک نیز مراجعه کنید و مطمئن باشید که از خوردن کباب این رستوران پشیمان نخواهید شد.

شما می‌توانید غذای خود را از طریق سفارش غذا یزد به صورت آنلاین نیز تهیه کنید. این امکان از طریق اسنپ فود فراهم شده است تا بدون نیاز به خروج از منزل غذای خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید. برای این کار به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود مراجعه کرده و رستوران مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس غذای خود را سفارش داده و آن را در زمانی کوتاه درب منزل تحویل بگیرید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود