آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
منوی رستوران فارسی تهران
شکم گردی
3.8/5 - (13 امتیاز)
5

معرفی تهیه غذای فارسی (دولت) به همراه آدرس، لیست قیمت، منو

مینا اسماعیل بیگی 27 فروردین 1401 4 دقیقه
۴ نفر
مناسب برای
غذای اصلی
نوع
متوسط
سطح
30 دقیقه
زمان آماده سازی
30 دقیقه
پخت

در لیست بلندبالای رستوران های پایتخت صدها تهیه غذا وجود دارد اما نام کدام یک به اندازه تهیه غذای فارسی برای شما آشناست؟ این کترینگ، یکی از معروف‌ترین و البته قدیمی‌ترین کترینگ ها در تهران است که بیش از نیم قرن سابقه فعالیت در حوزه رستوران‌داری دارد. بارها و بارها بسته‌های غذایی این تهیه غذای معروف را در فروشگاه‌های زنجیره‌ای دیده‌ایم. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره اینن تهیه غذا بیشتر بدانیم.

تهیه غذای فارسی؛ کترینگ خوش نام پایتخت

نقطه قوت صنایع غذایی فارسی و آنچه که این کترینگ را از دیگر کترینگ‌های پایتخت متمایز می‌کند، توجه سرآشپزان این مجموعه بر طعم سازی غذاهاست. فارسی از ابتدا کترینگ‌دار بوده و تجربه سال‌ها فعالیت در این حوزه باعث شده تا به خوبی با طبع، طعم و مزه غذای سنتی ایرانی آشنا باشد. حالا فارسی بر آن است تا با استفاده از تکنولوژی روز دنیا محصولات خود را با طعمی کاملا مطابق با ذائقه ایرانی به دنیا عرضه کند. اگر پیش از این به بهترین کبابی تهران رفته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که این بار طعم عالی غذاهای فارسی را بچشید.

برند نام آشنای فارسی را همه می‌شناسیم؛ یکی از خوش آوازه‌ترین کترینگ‌ها و البته بهترین رستوران های خیابان شریعتی که تهرانی‌ها ارادت ویژه‌ای نسبت به آن دارند. این مجموعه در سال 1344 توسط شادروان حاج محمدعلی فارسی بنیان‌گذاری شد. او که سال‌ها یکی از بهترین مجریان در پذیرایی از زائران سرزمین وحی بود، در سال 1344 تصمیم به راه‌اندازی این تهیه غذا برای پذیرایی از زائران گرفت. بیست سال بعد یعنی در سال 1364 فعالیت خود را در تالارداری و خدمات مجالس آغاز کرد.

تهیه غذای فارسی منو مجالس

رضایت و استقبال روزافزون مشتریان از مجموعه پذیرایی فارسی، کم کم فعالیت این برند را گسترش داد و به دنبال آن روز به روز بر کیفیت کار این مجموعه افزوده شد. اکنون پس ازگذشت بیش از 50 سال تلاش و کسب تجربه، گروه صنایع غذایی فارسی این افتخار را دارد که چه به عنوان یک رستوران برای تدارک غذای یک ناهار خانوادگی و چه برای میهمانی‌ها، جشن‌ها واجلاس به عنوان سرآشپزی نمونه در کنار شما بایستد.

به نقل از مدیریت تیم فارسی، پرسنل این تهیه غذا بر آنند تا با نام برند فارسی پیشرو در صنایع غذایی کشور و یکی از بهترین‌ها در دنیا باشند. پرسنل این مجموعه در تلاش‌اند تا با ارائه فرآورده‌های غذایی متنوع، با طعم فارسی تجربه دل‌نشین و لذت بخشی را از انتخاب غذای رستورانی برای مشتریان رقم بزنند. با سفارش‌ آنلاین غذا تهران از اسنپ فود، می‌توانید هر یک از غذاهای عالی این مجموعه را به صورت اینترنتی خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

خدمات مجموعه تهيه غذای فارسی دولت

 

خدمات مجموعه تهیه غذای فارسی تنها به تهیه و طبخ غذای رستورانی با طعم غذای خانگی ختم نمی‌شود. محصولات خام، نیمه آماده، آماده و تازه در دسته محصولات فروشگاهی فارسی قرار می‌گیرند. کترینگ فارسی تهیه غذای گرم و ارائه آن به مشتریان هدف مختلف از جمله مصرف کننده، شرکت‌ها، سازمان‌ها، ارگان ها، مجالس، میهمانی‌ها و همچنین همایش‌ها و اجلاس‌های مختلف را عهده‌دار است.

لیست قیمت تهیه غذای فارسی

گذشته از این راه‌اندازی فارسی کورت‌های مختلف نیز با هدف ارائه غذاهای مختلف در فود کورت های سراسر کشور به سبک و سیاق جدید و نوین را پایه‌گذاری کرده است. جت شف یکی از انواع غذاهای گروه فارسی است که در دسته غذاهای نیمه آماده قرار می‌گیرد و حداکثر مدت زمان آماده‌سازی این محصولات به اندازه پهن کردن سفره و چیدن میز غذاست. همین‌که این محصولات را در ماکروویو، تابه و یا اجاق گرم کنید برای سرو بر سر میز یا سفره غذا آماده هستند.

محصولات شف بایت فارسی کلیه محصولات خام و فراوری شده گوشت، مرغ، ماهی و… را شامل می‌شوند. همچنین محصولات بایووی تیم فارسی شامل محصولات سبز گلچین شده از مزارع مطمئن به ‌صورت دست‌چین با کم کردن کربوهیدرات‌هاست.

اطلاعات آدرس، تماس و منو تهیه غذای فارسی

  • آدرس: تهران، خیابان شـریعتی، قلهک، خیابان شهید یوسف کلاهدوز (دولت)، پلاک 530
  • ساعات کاری: 9 صبح تا 10 شب
  • شماره تماس: 02124528
  • امکانات: پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: پل تجریش

منو:

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
چلوکباب کوبیده گوشت
چلو جوجه کباب
زرشک پلو با مرغ ران
ته چین مرغ
باقالی پلو با مرغ
باقالی پلو با گوشت بره
خوراک جوجه کباب

شما می‌توانید در اسنپ فود منوی کامل این کترینگ را مشاهده کرده و هرکجا که هستید به آسانی چند کلیک برای سفارش آنلاین تهیه غذای فارسی اقدام کنید.

پیج اینستاگرام: farsi.food

کمی بیشتر درباره منوی غذای فارسی خیابان دولت

منو كترينگ فارسی بسیار متنوع است. شما علاوه بر اینکه می‌توانید غذاهای نیمه آماده فارسی شامل انواع خورش و خوراک ایرانی را از هایپرمارکت‌ها در سراسر کشور تهیه کنید، این امکان را هم خواه داشت تا انواع غذاهای ایرانی شامل انواع خورشت، انواع آش، انواع خوراک، دسر، سوپ و سالاد را از شعبه تهیه غذای فارسی سفارش دهید.

سفارش آنلاین غذا را از رستوران دلخواه خود تجربه کنید

تجربه طعم عالی غذاهای تهیه غذای فارسی Tehran، باعث می‌شود که بهترین مزه غذاهای ایرانی را بچشید. این کترینگ به ارائه غذاهای باکیفیت و طبخ شده از بهترین مواد اولیه شهرت دارد. توصیه می‌کنیم که اگر تا به حال غذاهای آن را امتحان نکرده‌اید، حتما از سرویس سفارش آنلاین غذای اسنپ فود استفاده کرده و از غذاهای منوی رستوران فارسی تهران بچشید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(4 دیدگاه)

پروین
06 مهر 1402

سلام چطوری منو غذای فارسی دولت را انلاین نگاه کنم مرسی

  • snappfoodadmin
    06 مهر 1402

    سلام در اسنپ فود میتوانید منوی کامل این کترینگ را مشاهده کرده و هرکجا که هستید به آسانی چند کلیک برای سفارش آنلاین تهیه غذای فارسی اقدام کنید. https://snappfood.ir/

سلک
30 شهریور 1402

سلام برند نام آشنای فارسی خیلی غذاهای خوشمزه ای دارند بموقع سرویس میدن

سیامک ماهر
17 مهر 1401

بهترین غذا ها را می توانید از ای مکان تهیه کنید.

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود