آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران ارکیده
رستوران گردی
3/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

رستوران ارکیده؛ رستورانی بی نظیر در مسیر چالوس

اسنپ فود 28 فروردین 1401 5 دقیقه

رستوران ارکیده، از جمله رستوران‌های زنجیره‌ای است که بیشتر شعبه‌های آن در تهران و اطراف آن، قرار دارند. شعبه چالوس این رستوران، از مشهورترین شعب آن بوده و طرفداران زیادی دارد. با توجه به حال و هوای عالی و فضای بی نظیر، رستوران ارکیده جاده چالوس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

این رستوران یکی از معروف‌ترین و البته قدیمی‌ترین رستوران‌های تهران است که معمولاً آن را با اولین شعبه این رستوران در جاده سرسبز چالوس می‌شناسند. این رستوران بیش از نیم قرن سابقه فعالیت در حوزه رستوران‌داری دارد و همین باعث شده تا به واسطه سال‌ها تجربه و آشنایی به نیاز مخاطبان به یکی از ایده‌آل‌ترین و بی‌نظیرترین رستوران‌ها در ایران تبدیل شود. منو رستوران ارکیده جاده چالوس نیز بسیار کامل و متنوع است. اینجا همه چیز فراهم است تا یک روز فراموش‌نشدنی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید. در ادامه با معرفی و بررسی اطلاعات این رستوران همراه ما باشید.

رستوران ارکیده، انتخابی بی‌نقص

رستوران‌های زنجیره‌ای ارکیده با بیش از ۶۰ سال تجربه به همراه شش شعبه در استان‌های تهران، البرز و مازندران همواره یکی از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های تهران بوده است. فضای این رستوران در شعب مختلف بر پایه معماری و طراحی مدرن، متناسب با هر نوع سلیقه و ذائقه‌ای طراحی شده است. گذشته از فضا، غذاهای باکیفیت این رستوران با استفاده از تازه‌ترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه، توسط آشپزانی ماهر و باتجربه تهیه می‌شوند.

منوی متنوع از ویژگی2های مثبت این رستوران است.

با سفارش غذای آنلاین از اسنپ فود، می‌توانید به راحتی هر یک از غذاهای خوشمزه این رستوران را سفارش داده و در کمترین زمان تحویل بگیرید.

در شعب رستوران زنجیره ای ارکیده  تیم پذیرایی کاملا آموزش دیده از شما استقبال و پذیرایی می‌کنند و امکانات رفاهی همچون، پارکینگ اختصاصی، سالنVIP، خانه بازی کودکان و … برای شما فراهم است. سالن‌های این رستوران در قالب سالن‌های پذیرایی کلاسیک، آلاچیق در فضای باز مجزا و کافی شاپ، میزبان محافل دوستانه و کاری، جشن ها و مراسم‌های شما هستند. به این شکل اگر به دنبال برگزاری مراسم جشن تولد، دورهمی‌های دوستانه و … هستید، این رستوران برای شما گزینه‌ای مناسب به حساب می‌آید.

اگر دنبال رستوران‌هایی با فضای باز می‌گردید این مقاله از وبلاگ اسنپ فود را بخوانید:

بهترین باغ رستوران‌های تهران و اطرافش کجاست + آدرس

آدرس و اطلاعات تماس رستوران ارکیده

اطلاعات تماس رستوران ارکیده

رستوران ارکیده دارای سرآشپزهای باتجربه است.

همان طور که اشاره کردیم این رستوران، چند شعبه در نقاط جغرافیایی مختلف دارد. شعبه چالوس و شهریار خاص دوستداران طبیعت است. شعبه مهستان و سعادت آباد برای قرارهای رسمی‌تر پیشنهاد می‌شود و شعبه متل قو با چشم‌اندازی بسیار زیبا هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. مخصوصا اینکه منو رستوران ارکیده هم بسیار جذاب است.  شما دوست دارید در چه محیطی غذای خود را میل کنید؟ در ادامه اطلاعات شعب رستوران ارکیده را برایتان نوشته‌ایم.

شما می‌توانید هم‌اکنون هرکجا که هستید به آسانی چند کلیک برای سفارش آنلاین از رستوران ارکیده اقدام کنید.

شعبه چالوس

  • آدرس: جاده چالوس – کیلومتر ۱۲
  • ساعات کاری: ۱۲ ظهر الی ۱۲ شب
  • شماره تماس: 02634122

شعبه مهستان

  • آدرس: کرج، میدان نبوت، مجتمع تجاری مهستان، رستوران گردان ارکیده
  • ساعات کاری: ۱۲ ظهر الی ۱۲ شب
  • شماره تماس: 02634123
رستوران ارکیده

لذت خوردن غذای خوشمزه و باکیفیت در مکانی زیبا.

شعبه اقدسیه

  • آدرس: اقدسیه، بزرگراه ارتش، مجتمع شمیران سنتر، طبقه ۱۰
  • ساعات کاری: ۱۲ ظهر الی ۱۲ شب
  • شماره تماس: 02172146

شعبه سعادت‌آباد

  • آدرس: سعادت آباد، میدان کاج (شهید طهرانی مقدم)، ابتدای خیابان علامه شمالی،نبش خیابان اقبال ملی
  • ساعات کاری: ۱۲ ظهر الی ۱۲ شب
  • شماره تماس: 02179397

شعبه آرژانتین

  • آدرس: میدان آرژانتین – ابتدای خیابان الوند
  • ساعات کاری: ۱۲ ظهر الی ۱۲ شب
  • شماره تماس: 02188885300

شعبه شهریار

  • آدرس: شهریار، میدان نماز، خیابان مطهری، تقاطع بهشتی
  • ساعات کاری: ۱۲ ظهر الی ۱۲ شب
  • شماره تماس: 02165251616

شعبه متل قو

  • آدرس: مازندران، متل قو، بعد از برج‌های عظیم‌زاده
  • ساعات کاری: ۱۲ ظهر الی ۱۲ شب
  • شماره تماس: 0115462212

پیج اینستاگرام: orkideh_restaurant

منو رستوران ارکیده

منو رستوران ارکیده

در رستوران ارکبده کباب‌هاب خوشمزه‌ای تست خواهید کرد

منوی رستوران ارکیده بسیار متنوع است. اینجا علاوه بر امکان انتخاب در میان غذاهای ایرانی، محلی و کباب امکان انتخاب از منو کافی شاپی را هم در سفارش آنلاین غذا تهران از اسنپ فود دارید.

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
سوپ سالاد فصل دو نفره کباب کوبیده نوشابه
کشک بادمجان چلوکره دلستر
زیتون پرورده چلوجوجه کباب با استخوان دوغ
کباب سلطانی مخصوص آب معدنی
باقالی پلو با گوشت گردن گوسفندی
کباب بختیاری
باقالی پلو با ماهیچه گوسفندی

اگر به رستوران گردی علاقمند هستید در این مقاله از وبلاگ اسنپ فود از بهترین و معروف ترین رستوران های تهران برای رستوران گردهای حرفه ای بخوانید.

تنوع منو در رستوران ارکیده چالوس

ارکیده جاده چالوس به کباب‌هایش معروف است. در حقیقت منوی ارکیده چالوس، یکی از جذاب‌ترین منوهای کباب را در میان رستوران‌های ایرانی دارد. سینی کباب مخصوص و ممتاز ارکیده از محبوب‌ترین غذاها در شعب این رستوران هستند که معمولاً برای جمع خانوادگی یا دوستانه به تعداد بالا سفارش داده می‌شوند.

همه غذاهای این کافه از مواد اولیه باکیفیت تهیه می‌شوند.

منوی ارکیده جاده چالوس علاوه بر سینی‌های مخصوص شامل خوراک کباب برگ، ششلیک، چنجه، کوبیده، بختیاری، سلطانی و جوجه‌کباب در طعم‌های متفاوت است. همین طور در منوی رستوران ارکیده، انواع غذاهای محلی را نیز خواهید یافت که برای شما طعم‌های شگفت انگیز و متفاوت به همراه دارند.

منو کافی شاپی ارکیده

شاید دلتان بخواهد از فضای شعب رستوران ارکیده استفاده کنید، اما قصد خوردن ناهار و شام نداشته باشید. منو کافی شاپی این رستوران برای شما آماده شده است. در این منو می‌توان انواع آبمیوه‌ها، ماکتل‌ها، اسموتی‌ها و یا عرقیات گیاهی را سفارش دهید.

برای مشاهده منو کامل این رستوران، به اسنپ فود مراجعه کرده و همین طور نسبت به ثبت سفارش اینترنتی غذا از همین طریق اقدام کنید.

سفارش آنلاین از این رستوران

رستوران ارکیده چالوس، از بهترین رستوران‌های این منطقه به حساب آمده و از فاصله‌ای دورتر بوی خوش غذاهای آن، به ویژه کباب ارکیده به مشام می‌رسد. اگر در سفر به این منطقه، به دنبال یک رستوران عالی هستید یا اگر در چالوس سکونت داشته و قصد سفارش آنلاین غذای رستورانی دارید، این رستوران را به شما توصیه می‌کنیم. همین طور خوشحال می‌شویم تجربه خودتان از غذا خوردن در شعب این رستوران را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
اسنپ فود- 23 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود