آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران محسن تهران
شکم گردی
1/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

منوی رستوران محسن تهران در پاسداران همراه با آدرس و اطلاعات کامل

مینا اسماعیل بیگی 29 فروردین 1401 3 دقیقه

رستوران محسن شعبه پاسداران، یکی از بهترین رستوران‌های شهر تهران بوده و منوی غذایی عالی و درجه یک دارد. این رستوران به لحاظ دکوراسیون داخلی و فضای لوکس خود نیز از نظر مشتریان، ممتاز ارزیابی شده و همیشه توانسته سطح رضایت مشتریان را در میزان بالایی نگه دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به معرفی رستوران محسن تهران و منوی قوی آن بیندازیم.

رستوران محسن تهران، انتخابی برای طرفداران کیفیت

26 سال سابقه رستوران‌داری و ایجاد تجربه‌ای رضایت‌بخش برای مشتریان ساده نیست. رستوران محسن یکی از باتجربه‌ترین رستوران‌های پایتخت است که فعالیت خود را از حدود 26 سال قبل یعنی از سال 1375 آغاز کرد. مدیریت این رستوران حتی یک روز را برای آزمون‌وخطا از دست نداد، او در تلاش بود تا از همان روز شروع با قدرت قدم بردارد. هم‌زمان با شروع فعالیت رستوران با نظارت کامل مدیریت و همراهی کادر مجرب در تهیه مواد اولیه و امور طبخ، کمیّت و کیفیت در کنار یکدیگر حفظ شدند و این همان نقطه تمایز رستوران محسن از رستوران‌های هم دوره‌اش است.

کیفیت غذاها و خدمات در رستوران محسن پاسداران

به گفته مدیریت رستوران محسن، حفظ و بهبود کیفیت، مشتری مداری و داشتن مجموعه‌ای از مشتریان وفادار، اصلی‌ترین هدف آن‌ها در طول سال‌های فعالیتشان بوده است. استفاده از مواد اولیه باکیفیت در رستوران محسن یکی از امتیازهای مثبت این مجموعه است و همین امر باعث شده تا مشتریان همگی بر کیفیت بالای غذاها در کنار طعم عالی غذا اتفاق‌نظر داشته باشند.

اگر قرار باشد با ذکر جزئیات از کیفیت بالای این رستوران صحبت کنیم، استفاده از گوشت تازه گوسفندی در کشتارگاه‌های مورد تائید وزارت بهداشت در استان تهران، استفاده از مرغ کشتار روز در بسته‌بندی‌های مورد تائید وزارت بهداشت، استفاده از میگو و ماهی‌های تائید شده توسط اداره شیلات از جمله شاخصه‌های برتری این رستوران هستند.

رستوران محسن تهران

همین طور استفاده از سبزیجات، فرنگی‌جات و صیفی‌جات به‌ صورت روزانه و ضدعفونی اصولی، استفاده از برنج درجه یک 100% ایرانی، استفاده از ظروف آلومینیوم و P.P، استفاده از روغن‌های مایع لادن، طبخ سرخ‌کردنی‌ها فقط با روغن تازه، حضور پرسنل در کلاس‌های بهداشت محیط و همکاری با لابراتوارهای تست مواد غذایی به‌ صورت ماهیانه همگی در کنار هم باعث شده‌اند تا مجموعه رستوران محسن تهران به یکی از باکیفیت‌ترین رستوران‌های پایتخت تبدیل شود.

شما می‌توانید هم‌اکنون از هرکجای تهران که هستید به آسانی چند کلیک برای سفارش آنلاین از رستوران محسن اقدام کنید. با سفارش غذای آنلاین از طریق اسنپ فود، امکان خرید اینترنتی غذا از منوی رستوران محسن پاسداران، به سادگی و با تنها چند کلیک میسر خواهد بود.

شعب رستوران محسن پاسداران در تهران

گاهی تعدد شعب رستوران‌ها را معیار سنجش قدرت و تجربه رستوران قرار می‌دهیم اما همیشه هم این‌طور نیست. خیلی از رستوران‌ها با تمرکز بر روی یک شعبه خالق مجموعه‌ای باکیفیت و کاربلد می‌شوند که مثل و مانندش را به راحتی نمی‌توان پیدا کرد. رستوران محسن تهران هم از این قاعده مستثنا نیست. این رستوران تنها یک شعبه در خیابان پاسداران دارد که برای صرف غذا باید به آن مراجعه کنید. گذشته از این تک شعبه رستوران محسن امکان سفارش آنلاین غذا تهران را هم برایتان از طریق اسنپ فود، فراهم کرده است.

  • آدرس: خیابان پاسداران، خیابان گل‌نبی، خیابان ناطق نوری (زمرد)، نبش خیابان همایون
  • ساعات کاری: 12 تا 14:45 و 18:45 تا 22
  • شماره تلفن رستوران محسن پاسداران: 02122845657
  • پیج اینستاگرام رستوران محسن: mohsen.restaurant
  • اماکن نزدیک: دهکده تجاری تفریحی پلاتینیوم، مسجد قبا، تالار زمرد، آزمایشگاه زمرد
  • امکانات: اینترنت وای فای، جای پارک، پرداخت الکترونیک

منو رستوران محسن در پاسداران:

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی ها
سیب زمینی سرخ کرده سالاد سزار چلوکباب برگ ممتاز شربت خاکشیر
ماست و خیار با گردو سالاد شیرازی چلوکباب فیله گوسفندی نوشابه قوطی
ماست موسیر سالاد فصل چلوکباب برگ مخصوص نوشابه خانواده
سوپ سفید چلو شیشلیک با استخوان دوغ بطری کوچک
سبزی خوردن چلوکباب سلطانی ویژه محسن آب معدنی
زیتون پرورده چلوکباب وزیری ماء الشعیر
چلوکباب لقمه
چلو جوجه کباب با استخوان
چلوکباب لقمه

برای مشاهده منوی کامل به اسنپ فود مراجعه نمایید.

اگر علاقمندید با رستوران‌های لوکس بیشتری در تهران آشنا شوید، مقاله لوکس ترین رستوران‌های تهران در وبلاگ اسنپ فود را بخوانید.

سفارش آنلاین از رستوران محسن تهران

رستوران محسن را باید بهترین رستوران پاسداران بدانیم که با داشتن منو غذایی عالی و خدمات درجه یک، همیشه رضایت مشتریان خود را به دست آورده است. با به اشتراک گذاشتن این مطلب با دوستان و آشنایان خود، آن‌ها را نسبت به آدرس و شماره رستوران محسن پاسداران اطلاع رسانی کنید. همچنین شما از طربق اسنپ فود می‌توانید به راحتی از رستوران محسن سفارش غذا دهید و در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود