آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی کامل رستوران مدیترانه قزوین
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
6

معرفی کامل رستوران مدیترانه قزوین برای تجربه غذاهای لبنانی

مینا اسماعیل بیگی 19 اردیبهشت 1402 4 دقیقه

برخی از ما دوست داریم علاوه بر غذاهای ایرانی، سبک غذایی کشورهای دیگر را هم امتحان کنیم. چرا که بسیاری از این غذاها با ذائقه ما ایرانی‌ها متناسب خواهند بود. غذاهای لبنانی نیز از جمله غذاهایی است که می‌تواند رضایت اغلب ایرانیان را جلب کند. اگر در شهر قزوین به دنبال یک رستوران لبنانی با طعم‌های متفاوت و جدید بودید، حتما به رستوران مدیترانه سری بزنید.

در این رستوران انواع غذاها و سالادهای لبنانی سرو می‌شوند که طعم فوق‌العاده‌ای دارند. غذاهای لبنانی معمولا با ذائقه ما ایرانی‌ها جور بوده و احتمالا شما نیز از خوردن آن‌ها لذت می‌برید. در این مطلب به معرفی کامل رستوران مدیترانه قزوین می‌پردازیم تا در سفر به این شهر زیبا طعم جذاب و متفاوت غذاهای لبنانی را بچشید؛ پس تا انتها همراه ما باشید.

معرفی کامل رستوران مدیترانه قزوین

معرفی کامل رستوران مدیترانه قزوین

گاهی اوقات ممکن است افراد به دنبال یک طعم جدید و چیزی متفاوت از غذاهای ایرانی باشند، در این صورت رفتن به رستوران مدیترانه و خوردن یک غذا و سالاد لبنانی پیشنهاد بسیار مناسبی است. رستوران مدیترانه در طبقه سوم مرکز خرید نارون قرار دارد و شما می‌توانید پس از یک پاساژگردی حسابی و انجام خریدهای خود، برای صرف غذا به رستوران مدیترانه بروید.

همچنین این رستوران امکان سفارش آنلاین غذاهای خود را فراهم کرده است تا مشتریان در هر نقطه از شهر قزوین که هستند، غذای خود را از منو مدیترانه سفارش دهند. فضای آرام و دکوراسیون داخلی چشم‌نواز این رستوران موجب می‌شود تا در زمان صرف غذا اوقات خوشی را سپری کنید. همچنین غذاها با بیشترین کیفیت و در کم‌ترین زمان ممکن آماده می‌شوند. پس اگر در شهر قزوین به دنبال غذاهای جدید و لبنانی بودید، رستوران مدیترانه را فراموش نکنید.

آدرس رستوران مدیترانه قزوین

آدرس رستوران مدیترانه قزوین

اگر با ماشین شخصی به رستوران مدیترانه رفتید، می‌توانید از امکانات پارکینگ مجتمع استفاده کنید و دیگر لازم نیست به دنبال جای پارک ماشین باشید. همچنین شما می‌توانید برای رفتن به این رستوران از اتوبوس‌های درون شهری استفاده نمایید، چراکه در نزدیکی رستوران مدیترانه چندین ایستگاه اتوبوس وجود دارد. این رستوران با فراهم آوردن امکان سفارش آنلاین غذا در پی راحتی بیشتر مشتریان بوده است تا دیگر برای خوردن غذاهای لبنانی مدیترانه در شهر قزوین، نیاز به خروج از منزل نداشته باشید. در ادامه ادرس و شماره تلفن رستوران مدیترانه قزوین را به همراه دیگر اطلاعات مورد نیاز ارائه داده‌ایم.

  • آدرس: شهر قزوین، خیابان فردوسی شمالی، مجتمع نارون، فود کورت نارون، طبقه سوم
  • ساعت کاری: کلیه روزهای هفته از ساعت 14 تا 22:30
  • شماره تماس: 02833335718
  • امکانات: سفارش آنلاین، آسانسور، پارکینگ
  • اماکن نزدیک: بیمارستان دهخدا، استانداری قزوین، درمانگاه پاکروان، بیمارستان شهید رجایی، استخر پردیسان، بوستان نرگس بانوان و…
  • لوکیشن: رستوران مدیترانه قزوین

منو رستوران مدیترانه قزوین

منو رستوران مدیترانه قزوین

در حقیقت منو رستوران مدیترانه قزوین شامل سالاد، پیش غذا و غذاهای لبنانی است که در تهیه آن‌ها از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه استفاده می‌شود. تازگی مواد اولیه در کنار مهارت آشپزهای مدیترانه موجب شده است تا بهترین طعم غذاهای لبنانی ارائه شوند. همچنین در تمام طول آماده‌سازی غذاها، کلیه نکات بهداشتی رعایت می‌شوند. سس‌های مخصوص و ویژه مدیترانه طعم‌های به یاد ماندنی از غذاهای لبنانی ایجاد می‌کنند. در جدول پیش رو منو این رستوران را مشاهده می‌کنید.

غذای اصلی سالاد و پیش غذا نوشیدنی
ساندویچ شاورما سالاد فتوش نوشابه قوطی
ساندویچ شاورما عربی سالاد کلم آب معدنی کوچک
ساندویچ شاورما مرغ سیب زمینی سرخ شده ماء الشعیر
شاورما اکسترا فطایر پنیر با جعفری
شیش طاووق فطایر محره تند
توشکا گوشت فطایر محمره تند با پنیر موزریلا
مسخن مرغ صفیحه
پیتزا سر آشپز ویژه مدیترانه

نقد و بررسی رستوران مدیترانه قزوین

نقد و بررسی رستوران مدیترانه قزوین

رستوران مدیترانه در طول فعالیت خود موفق شده است تا امتیاز بالایی را از سوی کاربران دریافت کند و تداوم در کیفیت غذاها موجب جلب رضایت حداکثری مشتریان گشته است. اغلب کاربران آنلاین از طعم و کیفیت غذاها راضی بوده‌اند و عنوان کرده‌اند که غذای خود را در زمانی کوتاه و به صورت کاملا گرم دریافت کرده‌اند. همچنین طعم جذاب و متفاوت سس‌های مدیترانه دیگر نکته‌ای است که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. برخورد دوستانه کارکنان رستوران و همچنین پیک سفارش آنلاین غذا، دیگر دلیل رضایت مشتریان است.

فضای آرام و دکوراسیون جذاب مدیترانه مشتریان زیادی را در مرکز خرید نارون به خود جذب می‌کند تا برای خوردن غذا به این رستوران بروند. به طور کلی می‌توان گفت کاربران از کیفیت غذاها، تمیزی رستوران و کلیه امکانات مدیترانه راضی بوده‌اند و خوردن غذاهای لبنانی این رستوران را به دیگر افراد پیشنهاد کرده‌اند.

سفارش آنلاین از رستوران مدیترانه قزوین

در این مطلب به معرفی کامل رستوران مدیترانه قزوین پرداختیم و کلیه اطلاعات لازم را ارائه نمودیم. شما می‌توانید برای قرارهای دوستانه یا خانوادگی خود به آدرس این رستوران مراجعه کنید و در یک فضای آرام و زیبا، همزمان با صرف غذا از بودن در جمع دوستان یا خانواده لذت ببرید.

اگر در شهر قزوین زندگی می‌کنید یا به عنوان مهمان در این شهر اقامت دارید، می‌توانید به صورت حضوری به رستوران مدتیرانه بروید یا غذاهای خود را به صورت آنلاین از این رستوران سفارش دهید. امکان خرید آنلاین و سفارش پاستا قزوین و دیگر غذاها در اسنپ فود فراهم شده است. برای این کار به سایت یا اپکیکیشن اسنپ مراجعه کنید و در لیست رستوران‌ها به دنبال نام مدیترانه بگردید، در این مرحله به منو کامل رستوران به همراه قیمت‌ها دسترسی خواهید یافت و می‌توانید غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید. در نهایت نیز غذای شما با بیشترین کیفیت، در زمانی کوتاه و به صورت کاملا گرم به آدرس شما ارسال می‌شود.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(6 دیدگاه)

shayan
01 شهریور 1402

قیمت‌ها تو این رستوران قزوین چجوریه؟ من شنیدم گرونه.

  • Snappfood
    01 شهریور 1402

    قیمت‌ها تقریبا متوسطه ولی به نسبت کیفیت و طعم غذا، مناسب به نظر میاد.

melija
01 شهریور 1402

بهترین غذای رستوران مدیترانه چیه؟ کسی امتحان کرده؟

  • Snappfood
    01 شهریور 1402

    شاورماهای این رستوران لبنانی در قزوین، مشهور هستن.

رزیتا
01 شهریور 1402

رستوران مدیترانه قزوین کجاست دقیقا؟

  • Snappfood
    01 شهریور 1402

    این رستوران داخل مجتمع نارون، توی خیابون فردوسی شمالی قزوین قرار داره.

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود