آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران مستوران تهران
رستوران گردی
4/5 - (3 امتیاز)
بدون نظر

اطلاعات کامل رستوران مستوران در تهران + تلفن، منو و آدرس

اسنپ فود 20 اردیبهشت 1401 3 دقیقه
۴ نفر
مناسب برای
غذای اصلی
نوع
متوسط
سطح
30 دقیقه
زمان آماده سازی
30 دقیقه
پخت

رستوران مستوران از رستوران‌های سوپرلاکچری و بسیار شیک در میان رستوران‌های لوکس تهران است. این رستوران در خیابان نیاوران تهران واقع بوده و غذای ایرانی و سنتی را در منوی خود جای داده است. در این مطلب با ما همراه باشید تا در خصوص این رستوران بیشتر بدانیم.

رستوران مستوران تهران، رستورانی با اصالت ایرانی

رستوران مستوران در خیابان نیاوران یکی از رستوران‌های خوب تهران در محدوده‌ی شمال شرق و نیاوران است که هرچند قدمت طولانی ندارد اما توانسته در همین مدت زمان کوتاه خودش را به عنوان یکی از بهترین رستوران‌ها در تهران به مردم ثابت کند. رستوران مس توران لوکس با دیزاین و منو تمام ایرانی و اصیل در سال 1394 افتتاح شد و حالا یکی از پر رفت و آمدترین رستوران‌ها در پایتخت محسوب می‌شود. با سفارش آنلاین غذا تهران از این رستوران، بدون این که نیاز باشد تا محل رستوران بروید، به راحتی غذاهای مورد علاقه خود را در محل تحویل خواهید گرفت.

رستوران مستوران

مستوران یا در اصل مس توران یعنی سرزمین مس! در رستوران مس توران المان‌های ایرانی زیادی چشمتان را می‌گیرد که یکی از آن‌ها ظروف مسی پذیرایی هستند. معماری داخلی رستوران، یکی از بهترین معماری  است که می‌توانید در تهران شاهد باشید. در دکور و ساخت این رستوران از معماری خانه‌های ‏سنتی تهران در عصر قاجار الهام گرفته شده است. معماری بنا، تزئینات دیوارها، میز و صندلی‌های رستوران و حتی ظروف پذیرایی همگی با در نظر گرفتن سنت ایرانی انتخاب شده‌اند.

در مستوران رستوران تجربیات خاص جالبی خواهید داشت. مثلا اینجا نان را در نانوایی رستوران داخل تنور می‌پزند که می‌توانید از نزدیک مراحل پخت آن را تماشا کنید. یک نمونه‌ی دیگر از این تجربیات آوردن آب برای شستشوی دستان است. همین که وارد مستوران شوید، پیش از ثبت سفارش با یک آفتابه‌ی مسی و لگن روحی برایتان آب می‌آورند تا دستانتان را بشویید. جالب است نه؟

آدرس و اطلاعات تماس رستوران مستوران

اگر به دنبال یک رستوران درجه یک تهران می‌گردید، رستوران مستوران در نیاوران را از دست ندهید. در زیر می‌توانید اطلاعات مربوط به آدرس، شماره تماس و … را مشاهده کنید: همین طور لازم به توضیح است که برای شما به راحتی امکان سفارش آنلاین از رستوران مستوران  هرجای شهر که باشید، برایتان فراهم است.رستوران مستوران تهران

  • آدرس: تهران، میدان نیاوران، ابتدای خیابان باهنر، جنب مهمانسرای وزارت امور خارجه، رستوران مس توران
  • ساعت کاری: 11:00 تا 23:00
  • شماره رستوران مس توران: 02126116700
  • امکانات: پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: مهمانسرای وزارت امور خارجه

منوی رستوران:

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
سوپ شیر و قارچ سالاد شیرازی پلوخورشت قوره بادمجان لیموناد
سوپ پسته سالاد کرفس و گردو مسینه فسنجون شربت پسته
حلیم بادمجان طلایی سالاد اسفناج پلوخورشت مرغ افشاری کوکا
سالاد پرورده مسینه پرده‌ای فسنجون با جوجه برشته شربت لیمو زنجبیل
آلبالوپلو پرده‌ای با جوجه شربت فصل
باقالی پلو پرده‌ای با جوجه دوغ آبعلی
پلو پرده‌ای آلبالو گردن آب معدنی

برای مشاهده منوی کامل رستوران مستوران نیاوران به اسنپ فود مراجعه کنید.

 سفارش آنلاین از اسنپ فود

در این مطلب رستوران مس توران نیاوران را به شما معرفی کردیم. در مس توران همه چیز به بهترین شکل انجام می‌شود، غذاها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و پرسنل بسیار زبده‌ای دارد. اگر به نیاوران رفتید به این رستوران لوکس حتما سر بزنید. . این رستوران با داشتن فضایی شیک و لوکس، از بهترین رستوران‌های تهران محسوب می‌شود. شما پیش از این چه تجربه‌ای درباره آن داشته و خدمات و سرویس غذای این برند رستورانی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

در اپلیکیشن یا وب سایت اسنپ فود، فرصت آن فراهم است که از بهترین رستوران های تهران، به راحتی نسبت به سفارش اینترنتی غذا اقدام کنید. به این شکل بدون نیاز به حضور پیدا کردن در محل رستوران، امکان خرید اینترنتی غذا وجود دارد. بدیهی است که در فاصله زمانی کوتاه، غذای سفارش داده شده، به درب منزل یا محل کار شما ارسال خواهد شد.

اشتراک:
اسنپ فود- 23 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود