آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • درمان عروس هلندی افسرده
    درمان افسردگی عروس هلندی شهریور 17, 1403
  • طرز تهیه رولت مرغ
    طرز تهیه رولت مرغ مجلسی شهریور 17, 1403
  • مرغ پرتقالی
    طرز تهیه مرغ پرتقالی شهریور 17, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران مسلم بازار تهران
شکم گردی
3/5 - (2 امتیاز)
بدون نظر

معرفی رستوران مسلم بازار تهران + منو، قیمت و آدرس

مینا اسماعیل بیگی 05 اردیبهشت 1401 3 دقیقه

یکی از رستوران‌‎های مشهور تهران که در یک نقطه طلایی قرار گرفته، رستوران مسلم است. این رستوران بازار تهران، همیشه صفی طویل از مشتریان دارد و حیف است که به بازار تهران رفته و سری به این رستوران نزنید. به جرأت می‌توان گفت که بهترین باقالی پلو با ماهیچه تهران را این رستوران سرو می‌کند. در اینجا با ما همراه شوید تا کمی بیشتر درباره این رستوران بدانیم.

رستوران مسلم، نامی آشنا در قلب بازار تهران

رستوران مسلم بازار تهران

بعید است ساکن پایتخت باشید و نام رستوران مسلم (moslem restaurant) به گوشتان آشنا نباشد. همه‌ ما حداقل یک‌بار در بازار گردی‌ها، با صف طویل این رستوران روبرو شده‌ایم. همه این رستوران را با ناهار سنتی و ایرانی خوشمزه‌اش می‌شناسند. منو این رستوران شامل انواع غذاهای اصیل ایرانی مانند انواع کباب، انواع پلوخورش و ته‌چین‌ است.

این رستوران شاید به اندازه دیگر کبابی‌های اطراف بازار قدمت نداشته باشد، اما شهرت آن بسیاری از بهترین رستوران های تهران را پشت سر گذاشته است. این رستوران با مدیریت آقای مسلم راستگو برای اولین بار حدود 20 سال پیش پذیرای مشتریانی شد که در محدوده‌ی بازار به دنبال یک رستوران خوب و باکیفیت ایرانی می‌گشتند. این شروع قوی باعث شد نام مسلم خیلی زود در ذهن‌ها ثبت شود.

بهترین کبابی‌های تهران کدام است؟

کیفیت غذای رستوران مسلم چگونه است؟

در حال حاضر این رستوران به دلیل کیفیت بالای غذاها، طعم اصیل ایرانی، نظم در سرویس‌دهی و رسیدگی مرتب و برنامه‌ریزی‌شده به سفارش‌های بیرون بر یکی از نام آشناترین رستوران‌های پایتخت است.

اگر حوالی ظهر به بازار پانزده خرداد رفته باشید، همین که از ایستگاه مترو به سمت بازار خارج شوید عطر برنج ایرانی مسلم به مشامتان رسیده است. این رستوران در منطقه سبزه‌میدان و بازار پانزده خرداد قرار دارد. کافیست از ایستگاه مترو کمی جلوتر بروید تا صف طولانی و ژتون به دست مردم را جلوی ورودی مسلم ببینید. شاید به دلیل شلوغی رستوران مسلم در محدوده‌ی بازار، ترجیح بدهید که با سفارش آنلاین غذا تهران از طریق اسنپ فود از این رستوران، غذاهای مورد علاقه خود را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

آدرس، اطلاعات تماس و منو این رستوران

رستوران مسلم بازار تهران

این رستوران با وجود سال‌ها فعالیت تنها به یک شعبه از رستوران در محدوده‌ی بازار تهران اکتفا کرده و گویا تصمیمی برای تعدد شعب ندارد. شما می‌توانید در محل تک شعبه این رستوران سفارشتان را ثبت و نوش جان کنید و یا سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت و درب منزل تحویل بگیرید.

  • آدرس: تهران، بازار تهران 15 خرداد، نبش سبزه میدان، کوچه حج رحیم خان، پلاک 4
  • ساعت کاری: شنبه تا جمعه 11 تا 18
  • تلفن: 02155602275
  • امکانات: پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: بازار تهران، بازار طلافروش ها، بازار مسگرها، پارک شهر

منو:

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
شله زرد سالاد فصل باقالی پلو با مرغ نوشابه
سوپ سالاد شیرازی چلوکباب بختیاری دلستر
زیتون ساده زرشک پلو با مرغ آب معدنی
زیتون پرورده جوجه کباب بی استخوان با برنج دوغ
ته چین ویژه با گوشت قلم گوسفندی
چلوکباب سلطانی
چلوکباب برگ

صف این رستوران همیشه شلوغ بوده و همین شلوغی آن توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. البته که امکان سفارش آنلاین از رستوران مسلم هم برای شما فراهم شده تا اگر هوس یک پرس ته چین مسلم پز کرده‌اید آن را بی‌معطلی درب منزل تحویل بگیرید.

اگر کیفیت و طعم عالی غذا برایتان اهمیت دارد و به این دلیل است که این مسلم را انتخاب کرده‌اید، مقاله بهترین و معروف‌ترین رستوران های تهران برای رستوران گردهای حرفه‌ای را از دست ندهید.

سفارش آنلاین غذا از رستوران مسلم

بازارگردی یکی از تفریحات همراه با خرید برای تمام تهرانی‌ها و مسافرانی است که به این شهر سفر می‌کنند. در کنار این گردش و خرید، لذت صرف ناهار در کبابی معروف بازار تهران، این رستوران را هرگز از دست ندهید؟ شما تا به حال چه تجربه‌ای از غذاهای خوشمزه این رستوران داشته و آن را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2711 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود