آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • درمان عروس هلندی افسرده
    درمان افسردگی عروس هلندی شهریور 17, 1403
  • طرز تهیه رولت مرغ
    طرز تهیه رولت مرغ مجلسی شهریور 17, 1403
  • مرغ پرتقالی
    طرز تهیه مرغ پرتقالی شهریور 17, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران مطبخ قجری
شکم گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی منو رستوران مطبخ قجری + اطلاعات، عکس، قیمت و اطلاعات کامل

اسنپ فود 18 اردیبهشت 1401 3 دقیقه

رستوران مطبخ قجری یکی از بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود. اگر در این بازار شلوغ و در میان لیست بلندبالای رستوران‌های تهران به دنبال یک گزینه خوب و با کیفیت می‌گردید که هم خوش‌نام باشد و هم باتجربه، در ادامه این مقاله همراه ما باشید. ما قصد داریم در ادامه این مطلب یکی از بهترین رستوران‌های پایتخت یعنی رستوران مطبخ قجری را به شما معرفی ‌کنیم.

رستوران مطبخ قجری، غذایی با اصالت ایرانی

این رستوران در خیابان کریم خان زند، یکی از رستوران‌های خوب تهران است که سال‌هاست غذای ایرانی باکیفیت و خوش‌طعم را برای مشتریانش سرو می‌کند. در واقع رستوران گردها رستوران قجری را به اصالت و باکیفیت بودن غذاهای سنتی ایرانی می‌شناسند. اینجا با فضایی سنتی و الهام گرفته از معماری قاجاری در تلاش‌اند طعم اصیل غذای ایرانی را دوباره احیا کنند. مدیریت رستوران مطبخ قجری می‌گوید سعی ما در این مطبخ بر زنده نگه داشتن اصالت غذای ایرانی و فرهنگ غنی آشپزی ایرانی است.

اطلاعات تماس رستوران مطبخ قجری

باید اضافه کنیم که رستوران مطبخ قجری تمامی استانداردهای لازم جهت پذیرایی از شما را کسب کرده و سعی دارد تا همواره با بالا نگه داشتن کیفیت غذا رضایت حداکثری را از جانب مشتریانش کسب کند. نودونه درصد غذاها در منو این رستوران را غذاهای ایرانی تشکیل داده‌اند که همگی از کیفیت و طعم عالی برخوردار هستند. رستوران قجری تهران سال‌هاست که به پشتوانه داشتن بهترین سرآشپزها خوش‌طعم‌ترین کباب‌ها و پلوخورشت‌های اصیل ایرانی را برای مشتریانش آماده می‌کند. با سفارش آنلاین غذا از اسنپ فود، می‌توانید به راحتی هر غذایی که مایل باشید از منوی این رستوران را به صورت اینترنتی خریداری کرده و درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

آدرس و اطلاعات تماس رستوران مطبخ قجری

رستوران مطبخ قجری تهران در حال حاضر تنها یک شعبه فعال در سطح شهر دارد که می‌توانید آن را در محدوده‌ی کریم‌خان زند پیدا کنید. گذشته از این امکان سفارش آنلاین از رستوران مطبخ قجری هم هرجای شهر که باشید برایتان فراهم است.

  • آدرس: تهران، میدان هفتم تیر، خیابان کریم‌خان زند، خیابان ایرانشهر شمالی، پلاک 280
  • ساعت کاری: 11:30 تا 16:30
  • شماره تماس: 02188335040
  • امکانات: کارتخوان، جای پارک مناسب
  • اماکن نزدیک: پارک هنرمندان، مرکز خرید یاس

منو رستوران مطبخ قجری: 

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
سوپ قجری سالاد فرنگی چلوکاج کباب نوشابه قوطری
ماست چکیده موسیر بروانی اسفناج چلوکباب ناصری ماء الشعیر قوطی
ماست و خیار چلو جوجه کباب سینه آب معدنی
ماست و بادمجان چلو جوجه کباب ران دوغ قوطی
خوراک دیگ کباب
خوراک جوجه با استخوان
خوراک کباب شیش تویوق
خوراک جوجه کباب با سینه
شیرین پلو با فیله

در اسنپ فود، می‌توانید منوی این رستوران را به صورت کامل مشاهده کنید.

رستوران مطبخ قجری

اگر بخواهیم توضیح بیشتری درباره منو این رستوران بدهیم، موارد زیر قابل توجه هستند. در نظر داشته باشید که شما می‌توانید با سفارش آنلاین غذا تهران از طریق اسنپ فود، غذاهای منوی این رستوران را به راحتی سفارش دهید. منو رستوران مطبخ قجری یک منو کاملاً ایرانی با انواع غذاهای محبوب ایرانی مانند انواع کباب، انواع پلو و پلوخورشت‌های اصیل است که مشتریان را با هر ذائقه‌ای راضی نگه می‌دارد. منو این رستوران تنوع خوبی دارد و غذاها همگی فارغ از طعم بی‌نظیری که دارند با استفاده از مواد اولیه مرغوب‌ آماده شده و برای مشتریان سرو می‌شوند. منو مطبخ قجری شامل پنج بخش است:

  • شاهانه قجری
  • دیگ پز درباری
  • طعام دربار
  • سبک درباری
  • همراه درباری

هر یک از این بخش ا در منو مطبخ قجری چند غذا را شامل می‌شوند. مثلاً بخش شاهانه قجری شام انواع کباب از جمله وزیری، دو لقمه، چلو چاق کباب، چلو کاج کباب، چلو چنجه و جوجه کباب ناصری است. این بخش پلو مخلوط هایی مانند شیرین پلو را هم شامل می‌شود.

منو رستوران مطبخ قجری

بخش دیگ پز درباری شامل غذاهایی چون چلو دیگ کباب و ته‌چین درباری است، بخش بعدی، بخش طعام درباری، شامل انواع کباب مخصوص و ویژه و کوفته است. بخش سبک درباری همان غذاهای دیگر بخش‌ها را با حجم کمتر شامل می‌شود و بخش آخر یعنی همراه درباری شامل مخلفات و پیش غذاهاست. اگر به دنبال باکیفیت‌ترین رستوران‌ها در محدوده‌ی خیابان ولیعصر تهران می‌گردید پیشنهاد می‌کنیم مقاله 8 رستوران خوب در خیابان ولیعصر را از دست ندهید.

سفارش آنلاین از رستوران مطبخ قجری

آیا تا به حال تجربه‌ای از رستوران مطبخ قجری داشته و این رستوران را چطور ارزیابی کردید؟  خوشحال می‌شویم تجربه خودتان از غذا خوردن در این رستوران را با ما به اشتراک بگذارید تا دیگر کاربران اسنپ فود نیز از تجریبات و نظرات شما در خصوص این رستوران استفاده کنند.

اشتراک:
اسنپ فود- 21 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود