آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • آسان ترین روش تهیه عدسی
    طرز تهیه عدسی خوشمزه و لعابدار شهریور 29, 1403
  • روش تکثیر آگلونما و آموزش قلمه زدن
    تکثیر آگلونما و آموزش 3 روش اصلی شهریور 28, 1403
  • کالباس چیست
    کالباس چیست؟ شهریور 28, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران هانی اندرزگو
رستوران گردی
3.8/5 - (5 امتیاز)
بدون نظر

تجربه یک وعده غذایی جذاب در رستوران هانی اندرزگو

مینا اسماعیل بیگی 04 اردیبهشت 1401 4 دقیقه

یکی از بهترین رستوران‌های تهران، رستوران هانی است که نام آن تقریبا برای همه آشنا بوده و آوازه کیفیت غذاهایش به راحتی در یاد می‌ماند. همیشه توصیه می‌کنیم که اگر می‌خواهید از انتخاب خود مطمئن باشید باید به سراغ نام‌های آشنا و خوش آوازه بروید. این رستوران نیز نزدیک به بیش از نیم قرن سابقه فعالیت در حوزه رستوران‌داری داشته و می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره این رستوران بیشتر بدانیم.

رستوران هانی اندرزگو، نامی آشنا در پایتخت

هانی نامی آشنا در صنعت رستوران‌داری ایرانی است که غذاهای بسته‌بندی شده آن را در سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای تمام کشور می‌بینیم. البته فعالیت هانی تنها به طبخ، بسته‌بندی و توزیع غذاهای آماده ایرانی ختم نمی‌شود. هانی از ابتدای فعالیت خود، رستوران‌دار بوده و حالا نیز بیش از 10 شعبه در کشور دارد. علاوه بر شعب رستوران هانی که مشغول طبخ و ارائه غذای تازه و خوش‌طعم به مشتریان هستند، این برند سعی دارد که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا محصولات خود را با طعمی کاملا مطابق با ذائقه ایرانی به دنیا عرضه کند.

این رستوران فعالیت خود را حدود پنجاه سال پیش با افتتاح شعبه میدان قیام آغاز کرد. نیم قرن تجربه در طبخ و تهیه انواع غذاهای اصیل و سنتی ایرانی، با کار و تلاش کادری مجرب و کارآزموده، باعث شد تا اکنون این رستوران بیش از 10 شعبه در تهران و دیگر شهرها داشته باشد. با سفارش غذای آنلاین از اسنپ فود، می‌توانید به راحتی غذاهای مورد علاقه خود از این رستوران را بدون نیاز به مراجعه حضوری، خریداری کنید.

دلایل موفقیت رستوران هانی

کیفیت بالای غذاهای ارائه‌شده، استفاده از بهترین مواد اولیه و به‌کارگیری شیوه‌های نوین صنعتی، استقبال روزافزون مشتریان را از برند هانی رقم زد و همین استقبال زمینه‌ساز این شد که هانی در جهت احداث و تکمیل سیستمی هدفمند با ساختاری عالی در پخت و ارائه غذاهای سنتی به‌صورت بسته‌بندی شده قدم بردارد. اکنون شما می‌توانید علاوه بر سفارش غذا از مجموعه شعب هانی از جمله رستوران هانی اندرزگو، غذاهای آماده هانی را با همان کیفیت و طعم خانگی از سوپرمارکت‌ها تهیه کنید.

ر هانی در ابتدای شروع فعالیتش، رستوران کوچکی بود در میدان قیام که از سال 1356 غذای سنتی ایرانی را با بهترین کیفیت به دست مشتریان می‌رساند. طولی نکشید که با استقبال روزافزون مردم و تقاضای ارگان‌ها و مؤسسات دولتی و خصوصی، مدیران و بنیان‌گذاران هانی اقدام به گسترش فعالیت‌ها و تأسیس شعب جدید در تهران گرفتند. در حال حاضر این رستوران، مدرن‌ترین و بزرگ‌ترین رستوران مجموعه هانی برای سفارش و صرف غذاست که در بلوار اندرزگوی تهران واقع شده است.

رستوران هانی اندرزگو لوکس‌ترین شعبه این رستوران است که بیش از 25 سال از افتتاح آن می‌گذرد. این شعبه از رستوران هانی توسط فاطمه طریقت منفرد شروع به کار کرد و از همان ابتدای فعالیت موفقیت‌های چشمگیری در حوزه رستوران‌داری به دست آورد.

این شعبه از مجموعه رستوران‌های هانی، فضایی شیک و مدرن دارد و با غذایی باکیفیت و خوش‌طعم توسط کادری حرفه‌ای و مجرب از مشتریان پذیرایی می‌کند.

شما می‌توانید هم‌اکنون هرکجا که هستید به آسانی چند کلیک برای سفارش آنلاین از رستوران هانی اقدام کنید.

 

شعب رستوران هانی در تهران

رستوران هانی در تهران

علاوه بر شعبه این رستوران در اندرزگو، این برند نام‌آشنا چند شعبه دیگر هم در تهران دارد که با توجه به موقعیت مکانی خود می‌توانید یکی از این شعب را برای صرف غذا انتخاب کنید. در ادامه آدرس و اطلاعات شعب رستوران هانی را آورده‌ایم.

اطلاعات آدرس دفتر مرکزی

  • آدرس: تهران، خیابان ری، میدان قیام، رستوران مرکزی هانی
  • تلفن: 02138457
  • ساعت کار: 12:00 تا 23:30

اطلاعات شعبه اندرزگو

  • آدرس: بلوار اندرزگو، تقاطع بلوار کاوه
  • ساعت کار: 12:00 تا 23:30
  • تلفن: 02122248350

اطلاعات شعبه سینما آزادی

  • آدرس: خیابان شهید بهشتی، بین خیابان بخارست و وزرا، روبروی سینما آزادی
  • ساعات کاری: 12:00 تا 17:00 و 19:00 تا 23:00
  • تلفن: 02188101581

اطلاعات شعبه مطهری

  • آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، نبش خیابان استاد مطهری، ساختمان 1991
  • تلفن: 02188932020
  • ساعات کاری: 12:00 تا 17:00 و 19:00 تا 23:00

اگر شیفته‌ی غذاهای سنتی ایرانی هستید و به این دلیل است که رستوران هانی را انتخاب کرده‌اید، مقاله معرفی کامل رستوران ارکیده را هم بر روی وبلاگ اسنپ فود ببینید.

منو رستوران هانی شعبه اندرزگو

منو رستوران هانی شعبه اندرزگو

منو این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی، از چلوکباب گرفته تا انواع چلوخورشت‌های محبوب و پرطرفدار است که با بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه آماده می‌شوند. شما علاوه بر این که می‌توانید غذاهای نیمه آماده و غذاهای آماده و بسته‌بندی شده هانی شامل انواع خورش و خوراک ایرانی را از هایپرمارکت‌ها تهیه کنید، این امکان را هم دارید تا انواع غذاهای ایرانی شامل انواع خورشت، انواع کباب، انواع خوراک، دسر، سوپ و سالاد را از شعبه این رستوران سفارش دهید.

پیش غذا سالاد غذای اصلی نوشیدنی
زیتون پرورده سالاد شیرازی خورش قیمه سیب زمینی دوغ بطری
ماست بورانی اسفناج سالاد فصل خورش قرمه سبزی دلستر
ماست بورانی بادمجان سالاد مخصوص هانی خورش فسنجان با مرغ نوشابه
سوپ سالاد سزار خورش فسنجان با گوشت آب معدنی
ماست خیار خورش غوره بادمجان
ماست موسیر پاستا آلفردو
پاستای سبزیجات

توصیه می‌کنیم برای مشاهده منو کامل این رستوران به اسنپ فود مراجعه کرده و بدون نیاز به مراجعه حضوری به رستوران، سفارش آنلاین غذا تهران خود را ثبت کرده و در محل تحویل بگیرید.

تجربه ای دلچسب در رستوران هانی 

با نگاهی به منوی رستوران هانی و سابقه‌ای که این رستوران در تهیه انواع غذاهای ایرانی، به ویژه خورشت‌های خوشمزه دارد؛ قطعا می‌توانید بهترین طعم غذاهای دوست داشتنی و خوشمزه را در این رستوران تجربه کنید. شما چه نظری درباره طعم غذاهای ایرانی هانی داشته و تا به حال کدام یک از غذاهای آن را تجربه کرده‌اید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2719 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود